زعفران ایران

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، این هنرپیشه جوان و کم امر که بیشتر با سریال «بیداری» شناخته می شود، پس از سال ها استنکاف از عرصه بازیگری سرانجام سال ۹۶ فاتحه بوسیله اسپانیا و پس از آن به فرانسه رفت. او در سایه پررنگ شدن جستن #MeToo تو اروپا و آمریکا، اواخر سال ۹۸ کارزار #من_هم را راه انداخت و از تجربه آزار خود در آن پروژه تلویزیونی گفت. نوروزی از دیگران هم خواست تجربه های مانند خود را به ابونمان بگذارند تا بتوانند جلوی این روانی را بگیرند. شقایق نوروزی و امیررضا دلاوری درون سریال «بیداری»

او درون مصاحبت با شبکه سعودی ایران اینترنشنال جنین دیگر ماجرای آزار عادت صحنه «بیداری» و خواسته های نپخته کارگردان را بازگو کرد و البته مدعی شد بعدها در دوران ریاست محمد سرافراز به خشکی امدن لحن و سیما بخاطر ردیابی و اصابت با آزارگران خواستار دیدار با مهتر سازمان شده است. پاسخی که از سمت عالی رتبه به نوروزی روان غصه در نوع خویشتن جالب است: «حاج سید بخاطر کار یک هنرمند ثانیه نمی گذارند.»

این البته روایت بازیگر «بیداری» است که پیش تر واکنش و پاسخ بهرام عظیم پور، کارگردان سریال را درون پی داشت. حال باید رویت آیا رئیس سازمان صدا و سیما بین سال های ۹۳ تا ۹۵ غصه می خواهد بوسیله ماجرای آزار زنان در پروژه های تلویزیونی نفوذ کردن علامت بدهد یا نه. به خاص اینکه او پیش نمدار درون ماجرای جنجالی شهرزاد میرقلی خان ثابت کرده بود به استیفای حقوق نسوان متجاوز شکوه می دهد و حاضر است رنج سفر خارجی را غصه به جان بخرد.



مجلل پور پیش از این درباره ادعاهای نوروزی چنین نوشته وجود: «هر کس دیگری جای شما حیات بعد از آن نقش یگانه به بالاترین رله پرتاب می شد. می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیندازید...»
دکتر علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران، اخبار کرد که بیش از ۲۰۰ دسته در دنیا مبتلا ساخت واکسن کرونا هستند که درصورت مخلوق شدن واکسن نیز به جهت ابتلای مکرر بسیاری از مبتلایان قبلی، اطمینانی بود ندارد که این واکسن تا چند ماه بتواند ایمنی مدنظر را تأمین درنگ. چندی پیش، درباره ی ریسک ابتلای مبتلایان سابق به کووید ۱۹ پژوهشگران اعلام کرده بودند که به نعوظ متوسط درون دنیا حدود ۱۴ درصد از کسانی که یک بار بوسیله کرونا مبتلا شدند، دوباره برده این بلای ناگهانی شده اند.

بوسیله نقل از خبرگزاری صداوسیما، بیگلری درباره ی مراحل تولید واکسن کووید ۱۹ به سه وهله حقیقی رمز کرد و مرحله ی ابتدایی تولید واکسن کرونا را آزمایش آن پهلو تعداد محدودی از آدم ها دانست. وی ادامه قسط که درصورت مثبت وجود داشتن نتیجه، در بار ی دوم واکسن روی تعداد افراد بیشتری آزمایش می شود و در وهله ی ثالث نیز بوسیله علت لزوم معاینه مالیات این واکسن، پری بسیار زیادی ملزم به اخذ آن می شوند. بیگلری به انگیزه وقت گیربودن این روند، تولید واکسن را تا حداقل یک خواه دو سال آینده امکان پذیر ندانست.

دکتربیگلری بوسیله آزمایش های تشخیص کرونا در سراسر دنیا نیز اشاره کرد و قطعی ترین روش تشخیص را آمایش های مولکولی یا همان جای پا سی آر دانست. وی به معتبربودن این آزمایش فقط تا لحظه ی نمونه گیری اشاره کرد و افزود که مبتلاشدن انحصاری دم خروج از آزمایشگاه نیز دورازانتظار نیست.

رئیس انستیتو پاستور ایران بیان کرد تو ایران تولید واکسن کرونا آغاز شده و مطالعات حیوانی در حال انجام است. وزیر بهداشت تیرماه اطلاع دادن کردایران دامنه های مؤثری در تولید واکسن کووید ۱۹ برداشته و مرحله ی آزمایش حیوانی را با موفقیت تعاقب عادت گذاشته است . تا چند روز آینده، آزمایش انسانی این واکسن در کشور آغاز خواهد شد.مقاله های مرتبط:چنانچه تولید واکسن کرونا موفقیت آمیز نباشد چه اتفاقی صورت خواهد داد؟با حیات واکسن همچنین غلبه پهلو ویروس کرونا مدت زمان یدکی کشش می کشد

در چند روز گذشته با اطلاع دادن خبر موفقیت روسیه در تولید بدوی واکسن کرونا، داخل فضای مجازی ادعاهای افراد اضافی مبنی کنار پیش سودا واکسن کووید ۱۹ را شاهد بودیم. در همین زمینه، سیماسادات لاری، سخن گوی وزارت بهداشت، اعلام کرده است که درحال حاضر، تا اینکه زمان دقیق پیدایش و دردسترس قرارگرفتن واکسن کرونا وجود ندارد تا افراد بتوانند واکسنی را از فضای مجازی پیش فروش کنند. وی از مردم التماس کرد که بوسیله افراد سودجو تو این فضا توکل نکنند.بیشتر بخوانید:کووید 19 چگونه پیاده شدن خلع آنفولانزای آینده تأثیر خواهد گذاشت؟چاقی در مردان، مخاطره مرگ براثر کووید ۱۹ را اضافه می دهدسورنا ستاری: کامل تجهیزات برای مقابله با کرونا در درون ملک تولید می شودساخت کپسول مدل برداری از میکروبیوم دستگاه گوارشآیا ویروس کرونا ازطریق غذاهای منجمد وارداتی منتقل می شود؟
جان پراسر یکی از افشاگران مورداعتماد و شناخته شده ی صنعت موبایل است که تاکنون توانسته اطلاعات بی عیب متعددی را فاش کند. پراسر که قبلا مشخصات فنی کامل چهار گوشی قوم ی آیفون ۱۲ را فاش کرده، این بار سراغ تاریخ عرضه ی آن ها رفته است. اگر اطلاعات ظاهر شده ازسوی جان پراسر را ملاک قرار دهیم، اکنون تاریخ نمایش ی آیفون ۱۲ را به همراه نسل بعدی آیپد و اپل واچ می دانیم. فراموش نکنید که جان پراسر پیش تیز توانسته بود تاریخ شناساندن سلسله دوم آیفون SE را به درستی پیش بینی درنگ.

براساس اطلاعاتی که جان پراسر از منابعش در اپل بوسیله مشت آورده، اهالی کوپرتینو نیت دارند رویداد معرفی گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ یعنی آیفون ۱۲ معمولی، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو وآیفون ۱۲ پرو مکس را در هفته ای که از ۱۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۱ مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود، برگزار کنند. اپل سپس عزم دارد پیش فروش آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس را در همان هفته ی معرفی کردن آغاز نرم و آن ها را هفته ی بعد، دردسترس مخاطبان صبر دهد. این یعنی عرضه ی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس برای هفته ای که از ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۸ مهر ۱۳۹۹) آغاز می شود، تعیین شده است.

پراسر می گوید گوشی های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در تاریخی نامشخص در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) روانه ی بازار می شوند. پیش فروش این دو گوشی نیز درون همین ماه آغاز می شود.

پراسر نیز به تاریخ رونمایی دودمان بعدی آیپد ۱۰٫۲ اینچ و اپل واچ سری ۶ اشاره کرده است. آن طور که پراسر توقع می کند، دو ثمر یادشده در هفته ای که از ۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۷ شهریور ۱۳۹۹) آغاز می شود رونمایی خواهند شد. پراسر می گوید بخاطر رونمایی اپل واچ سری ۶ و دوده جدید آیپد ۱۰٫۲ اینچ خبری از میتینگ مطبوعاتی زدودن و اپل می خواهد این محصولات را همچون دوده دوم آیفون SE ازطریق بیانیه ای مطبوعاتی رونمایی کند. 

هوی داریم اپل تو رسوم پیش رو چهار گوشی را رونمایی کند. گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ استراحت است همه دارای خراش ی قدرتمند A14 باشند که طبق شنیده ها غلبه پردازشی بسیار بیشتری نسبت به A13 Bionic دارد. تراشه ی A13 امروزه از جدیدترین درفش دار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کندرو تر است و A14 می تواند فاصله ی بین خود را با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بیشتر نرم. گفته می شود A14 بر پایه ی لیتوگرافی پنج نانومتری ساخته خواهد شد.مقاله های مرتبطمینگ چی کو از زین خوردگی لنز آیفون 12 در آزمایش های اپل خبر می دهداپل خانواده آیفون 12 را در دو جنین به بازار عرضه می کندتصویر واقعی نمایشگر آیفون 12 اپل با بریدگی مشابه آیفون 11 فاش شدحذف شارژر از جعبه آیفون 12 اپل؛ واکنش ها چگونه خواهد بود؟

مدل معمولی خانواده ی آیفون ۱۲ صفحه عرضه ۵٫۴ اینچ دارد که احتمالا از نوع OLED است، البته درباره ی OLEDبودن این صفحه نمایش مطمئن نیستیم. درون فاتحه گفته می شد BOE صفحه نمایش OLED آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس را می سازد، اما مدتی پیش گفته شد ورقه نمایش BOE از آزمایش های کیفی سنجی اپل سربلند خارج نیامده است، بنابراین نمی توان احتمال یکروز مندی دو گوشی یادشده از صفحه نمایش LCD را رد کرد.

آیفون ۱۲ مکس ورقه ارائه ۶٫۱ اینچ خواهد داشت که هم حد ی ورقه ارائه آیفون ۱۲ پرو است. این یعنی امسال قرار نیست شاهد ارائه ی آیفون ۵٫۸ اینچ باشیم. زورمند ترین میزان خانواده ی آیفون ۱۲ و پرچم دار واقعی امسال اپل، آیفون ۱۲ پرو مکس است که صفحه نمایش ۶٫۷ اینچ خواهد داشت.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی تاریخ معرفی و عرضه ی آیفون ۱۲ دارید؟بیشتر بخوانید:حدف فورت نایت از پلی استور و اپ استور و درگیری حقوقی با اپل و گوگلاپل به قصر سفید درباره عواقب ممنوعیت وی چت هشدار دادمایکروسافت سرفیس دوئو سه سال آپدیت اندروید اخذ می کندگلکسی S20 فن ادیشن با اکسینوس 990 تو گیک بنچ ظاهر شدبلومبرگ: اپل امسال بسته یواش افزاری اشتراکی ارائه می دهد
از سال ها پیش، تایوان بازداشت درگیری های متعددی با دولت مرکزی چین بوده است و همیشه گزارش هایی مبنی کنار مجاهدت هکرهای حمایت شده ی دولت چین بخاطر واکنش به مراکز مهم این کشور نیز به گوش می رسد. گزارش های جدید یکی از شرکت های امنیت سایبری تایوان علامت می دهد که هکرهای چینی در نفوذهای خود موفق بوده اند. در این گزارش، مطالبه می شود آن ها نفوذ عریض ای به مهم ترین صنعت تایوان یعنی نصف هادی کرده و به نوعی اطلاعات محرمانه و اسناد مهم صنعت را دزدیده اند.

محققان همکاری امنیت سایبری CyCraft در رویداد امنیتی اخیر موسوم به Black Hat گزارشی از جزئیات حمله ای سایبری بوسیله شرکت های تایوانی فعال داخل صنعتی نیمه هادی ارائه کردند. این گزارش حمله بوسیله حداقل هفت شرکت تایوانی را تو دو سال گذشته بررسی می کند. نفوذهای عمیق هکرها که به دلیل استفاده ی هکرها از روشی موسوم به Skeleton key injector، بوسیله نام Operation Skeleton Key معرفی شد، با هدف ربودن حداکثری مفروضات محرمانه از همکاری های فعال در صنعت شقه هادی رخ داده حیات. محققان می گویند هکرها بوسیله پشت حداکثر معلومات مقدور بودند که گوناگون کد حقیقت و کیت های ترقی ی بطی ء افزاری (SDK) و طراحی تراشه را شامل می شده است. شرکت امنیتی CyCraft قبلا گروه هکرهای شقه هادی را Chimera نامیده حیات. گزارش های جدید ارتباط هایی بین گروه مذکور و هکرهای حمایت شده ی قضا و قدر چین موسوم بوسیله Winnti علامت می دهد. این گروه در فدایی مواقع بوسیله نام Barium یا Axiom هم شناخته می شود. 

در گزارش شرکت CyCraft، با جدیت ادعا می شود هکرهای شقه هادی از زنهار دولت چین برخوردار بوده اند. آن ها می گویند هکرها با مرام فاش ویران کاری در صنعت حقیقی تایوان هوشیار اجرا شده اند و تصمیم آن ها برای ربایش عمده ی اطلاعات صنعت، کل کسب وکار فعالان تایوانی را ترساندن می یواش. درنهایت، تعدادی از محققان شرکت امنیتی تایوانی که در رویداد سخنرانی کردند، نفوذ کردن هکرهای چینی را برنامه ی استراتژیک فراخ می دانند.

محققان CyCraft هیچ اطلاعاتی از شرکت های فداکاری نفوذ اخیر منتشر نکرده اند؛ البته برخی از شرکت ها مشتری همین گروه امنیتی بودند. آن ها با باهم اتحاد کردن گروه های تحقیقاتی دیگر همچون Forum of Incident Response و Security Teams نفوذهای قرین دیگری را تیمار کشف کرده اند. شرکت های فداکاری کوشا در صنعتی نیم هادی اکثرا در منطقه ی صنعت سینچو در شمال غربی تایوان فعال هستند.در هر نفوذ، هکرها یک کلید ورود با قابلیت نفوذ به همگی ی کامپیوترهای سازمانی می ساخته اند

داخل بخشی از گزارش محققان امنیتی، گفته می شود مجرمان سایبری احتمالا با دسترسی نخستین به شبکه های VPN شرکت های قربانی، فیروز شده اند به شبکه های داخلی نفوذ کنند. البته هنوز مشخص حلق مجرمان اطلاعات ورود سرورهای VPN را به مشت آورده خواه مستقیما از آسیب پذیری موجود در آن ها سوءاستفاده کرده اند. داخل وهله ی بعدی، مجرمان از ابزار وارسی نفوذ کردن سفارشی موسوم به Cobalt Strike استفاده کردند و نام بدافزار خود را به معروفیت فایل به روزرسانی گوگل کروم تغییر دادند تا قربانی ها را فریب دهند. همچنین، از سرور کار و کنترل تاثیر نیز بهره بردند که داخل درخت سرو های ابری مایکروسافت خواه گوگل میزبانی می شده است. درنهایت، همه ی پروگرام ریزی ها با این هدف بود که فرایند واکنش هرچه بیشتر مخفیانه و شناسایی نشدنی باشد.

پس از تاثیر اولیه بوسیله شبکه های داخلی تو شریک شدن های صنعتی، هکرها بوسیله قفا نفوذ به کامپیوترهای دیگر موجود در شبکه بوده اند. آن ها بوسیله دیتابیس های حاوی رمزعبور رمزنگاری شده در شبکه های تویی حمله کردند تا به مفروضات ارزشمند کاربردی برای ورود به کامپیوترهای دیگر دست پیدا کنند. در هر فرصت ممکن، هکرهای چینی از اطلاعات ادخال مسروقه به جای نفوذ با بدافزار برای ورود به کامپیوترهای دیگر شبکه استفاده می کردند و قدیم ورود بوسیله معاون بدافزار را درون تقدم دوم خویشتن استراحت می دادند تا هیچ ردپایی از خود جاویدان نگذارند.

یکی از ابزارهای اساسی و پیشرفته ی تاثیر هکرهای چینی تو سرقت اطلاعات از شرکت های صنعت نیمه هادی، در کاربرد از روش هایی برای دست کاری سرورهای کنترل قدم دیده می شود. این سرورهای قدرتمند مستمری ی تنظیم کردن قوانین و دسترسی ها را در شبکه های ارشد برعهده دارند. هکرها با استفاده از ابزارهای واکنش متداول همچون Dumpert و Mimikatz و ترکیب کدهای موجود در آن ها، در سرورهای کنترل گام رمزعبور افزودن ی جدیدی برای هر کاربر ابداع می کرده اند. این روش بوسیله نام روش Skeleton key injection شناخته می شود. با بهره برداری از روش مذکور، هکرها بخاطر هر کاربر یک رمزعبور عام داشتند که به کمک آن بوسیله همه ی ماشین های موجود درون شبکه ی حقوق بگیر نفوذ می کردند. درواقع، آن ها خسرو کلیدی برای ورود به کامپیوترهای سازمانی داشته اند.



قسمت قسمت کردن امنیتی CyCraft قبلا بخش عمده ای از گزارش اخیر را ماه آوریل منتشر کرده بود؛ ولی اطلاعات جدید متجاوز ازپیش روی ارتباط گروه های هکری با دولت مرکزی چین تأکید می کند. مقدر شدن عمده ای از معلومات مرتبط با انبازی هکرها با بخت چین، با هک کردن هکرها به مشت آمد. محققان CyCraft پس از نظارت کنار عملیات سرقت داده ی قسمت قسمت کردن هکری Chimera، به اتصال امن آن ها به سرور فرمان و کنترل واکنش وسپس، محتوای موجود در کارفرما ابری را وارسی و آزمایش کردند که در میان آن ها، سند راهنمایی بخاطر هکرها مشاهده شد. این سند راهنما به نوعی مراحل استاندارد خاصیت بخاطر فرایندهای رایج را برای هکرها تطویل می دهد تا در هر نفوذ، فرایندها را به آسانی قفا کنند. نکته ی مهم سند قطب اصطلاح چینی آن بود که به گفته ی محققان CyCraft، این کلمه فقط تو در کشور چروک استفاده می شود و در تایوان استفاده ندارد.

اطلاعات دیگری که از ارباب هکرها استخراج شد، مدال می دهد برابر ساعت رسمی پکن و ساختار کار کننده موسوم به ۹۹۶ کار می کرده اند. این ساختار کار کننده فعالیت کارمندان از ۹ صبح تا ۹ شب و ۶ روز در هفته را نشان می دهد که تو چروک مد است. درادامه ی گزارش CyCraft، ادعا می شود که آن ها در همکاری با دیگر شرکت های امنیتی تایوانی و بین المللی، دسته هکری مشابهی با اهدافی در دولت تایوان کشف کرده اند.مقاله های مرتبط:ماجرای نفوذ چینی ها به مراکز داده باهم اتحاد کردن های مبصر آمریکایی با کاربرد از میکروچیپ چیستمقام های FBI ترساندن چینی ها برای دزدی فناوری آمریکا را جدی می دانند

یکی از نکات مهمی که داخل معاینه فعالیت های هکری کشف شد، وجود دستور کار ی در پشتی داخل شبکه های کثرت قربانیان وجود. ظاهرا قبلا گروه Winnti از این در پشتی برای واکنش به شبکه ها استفاده می کردند. گروه مذکور از مدت ها پیش تو نفوذهای کثرت سایبری فعال وجود و اغلب کارشناسان آن ها را قسمت قسمت کردن هکری بی حرکت داخل چین می دانستند. در سال های اخیر، گزارش های امنیتی وافر تقاضا کردند گروه Winnti فعالیت های مجرمانه ی متعددی درون خوش نویسی منافع دولت چین انجام می دهد و هک هایی با اهداف مالی و خصوصا متمرکز بر همکاری های بازی سازی درون کارنامه ی آن ها دیده می شود.

در سال ۲۰۱۵، سیمانتک گزارش داده بود که گروه مذکور برای حمله های خود از روش Skeleton کاربرد می کند؛ یعنی همان روشی که قسمت قسمت کردن جدید برای نفوذ به باهم اتحاد کردن های نیم هادی تایوانی استفاده کرد. CyCraft هنوز با جدیت نمی تواند قسمت قسمت کردن Chimera را همان Winnti شناساندن کند؛ ولی مناسبت آن ها را بسیار نزدیک می داند.

تو سال ۲۰۱۳، کسپرسکی اولین بار فعالیت های دسته Winnti را کشف و گزارش کرد. سال گذشته، این شرکت امنیتی روسی فعالیت های Winnti را تا سرقت اطلاعات مکانیزم به روزرسانی کامپیوترها از شرکت تایوانی ایسوس ردگیری کرده وجود. یکی از محققان کسپرسکی ادعا می کند دسته Winnti داخل فعالیت هایی فراتر از شرکت های نیمه هادی تایوانی انبازی می نرم و بسیاری از باهم اتحاد کردن های فناوری و مخابراتی تایوان را هدف قرار می دهد. کاستین رایو، مدیر تحقیقات بین المللی کسپرسکی، اعتقاد دارد یافته های CyCraft احتمالا بخشی لخت از فعالیتی متجاوز ارشد پر حرارت و راه اندازی یافته تر هستند.

همان طورکه گفته شد، هکرهای چینی از مدت ها پیش به خاصیت گسترده به شبکه های تایوان متهم بوده اند. همچنین، محققان CyCraft اعتقاد دارند تاثیر گسترده ی آن ها به شرکت های شقه هادی پیامدهای ناگوارتری بوسیله همراه دارد؛ نفوذی که بوسیله سرقت اطلاعات حساس طراحی تراشه منجر می شود و شاید هکرها با سوءاستفاده از آن ها، آسیب پذیری های ژرف موجود داخل تراشه ها را نیز حصول و از آن سوءاستفاده کنند. محققان امنیتی با وجود بی اطلاعی از استفاده کنونی اسناد به سرقت رفته برای هکرهای چینی، هدف آن ها را ضربه زدن بوسیله صنعتی اصلی تایوان و فراهم کردن فرصتی برای شرکت های رقیب فعال درون صنعتی نیمه هادی در چروک عنوان می کنند.بیشتر بخوانید:حفره های امنیتی امکان خاصیت به صرافی های رمزارزی را فراهم می کندرمزنگاری چیست و چگونه کار می کند؟ با انواع الگورتیم رمزنگاری آشنا شویدمجموعه مجلل ۲۰ گیگابایتی از معلومات محرمانه اینتل در اینترنت منتشر شدمایکروسافت در برنامه های شکار باگ، ۱۳/۷ میلیون دلار به متخصصان پناه صیقل کرده استاپلیکیشن LastPass درصورت افشای رمزعبور تو دارک وب بوسیله کاربر اعلام خطر می دهد
اسپیس ایکس امروز جمعه دسته ای نو از ماهواره های استارلینک را پرتاب کرد و به عنوان دومین مأموریت اشتراکی خود، دو ماهواره ی تصویربرداری کوچک را نیز با موفقیت بوسیله همراه آن ها به مدار زمین فرستاد. راکت دومرحله ای فالکون ۹ که حامل ۵۷ ماهواره ی استارلینک و نیز دو ماهواره ی دیده بانی زمین از انبازی بلک اسکای گلوبال بود، امروز در ساعت ۱:۱۲ به لمحه محلی (۹:۴۲ صبح جمعه به لحظه ایران) از سکوی پرتاب 39A تو مرکز فضایی کندی ناسا پرتاب شد.

پرتاب امروز، پنجمین تصعید جنین ی اول یک راکت فالکون ۹ بود. این بوستر تقریبا هشت دقیقه پس از برخاست توانست با بازگشت موفقیت آمیز به زمین، به آرامی روی کشتی بدون سرنشین «البته همچنان در را دوست دارم» داخل اقیانوس نقشه فرود آید. با این پرتاب، دهمین مأموریت استارلینک اسپیس ایکس از سال ۲۰۱۹ تاکنون و درمجموع ۱۲امین مأموریت این شرکت در سال ۲۰۲۰ رقم خورد.

اسپیس ایکس از مدت ها پیش برای حفظ فاصله ای کوتاه بین پرتاب ها، پیاده شدن ناوگان بوسترهای کارکرده و اثبات شده ی خود تکیه کرده است. این مشارکت با پرتاب و فرود دو فضانورد ناسا در مأموریت دمو ۲ به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی، تابستانی افتابی را آغاز کرده است و منظور ندارد به این زودی ها از سرعت صعود خویشتن بکاهد.

دهمین مأموریت استارلینک با پیشرفت عاری عیب راکت فالکون ۹ در فلک شبانگاه برفراز ساحل فضایی فلوریدا، بوسیله نظام ارتکاب شد. پرتاب های شبانه هموار جلوه هایی خیره کننده در گردون به وجود می آورند و پرتاب امروز همچنین از این قاعده مستنثی نبود. صدای غرش ۹ موتور مرلین راکت درون پرتاب امروز ظاهرا صدایی بلندتر از همیشه داشت؛ به نحوی که تا اینکه پس از ناپدیدشدن فالکون ۹ در فلک همچنان امکان شنیدن آن مهیا بود.

درون دماغه ی مخروطی فالکون ۹، ۵۷ ماهواره ی ارائه دهنده ی اینترنت قرار گرفته حیات که بوسیله عنوان بخشی از ابرمنظومه ی استارلینک، بوسیله صدها ماهواره ی کنونی در مدار ملحق خواهند شد. اسپیس ایکس تا به امروز با تکاپو برای تکمیل منظومه ی ماهواره ای عظیم خود، ۵۹۵ دستگاه ماهواره ی استارلینک را به فضا پیک است. ایلان ماسک، بنیاد گذار و مدیرعامل همدستی پیش نمدار گفته بود اسپیس ایکس برای آغاز عرضه ی پوشش حداقلی اینترنت بوسیله ۴۰۰ تا ۸۰۰ ماهواره نیاز خواهد داشت. با نزدیک برنده شدن به این هدف، اسپیس ایکس آغاز برنامه ای آزمایشی را جنین می دهد که به دستیار آن می تواند خدماتش را برای استعمال کنندگان بازپسین در سرتاسر جهان بیازماید.

اسپیس ایکس برای تبدیل استارلینک به سرویسی پا بر جا درحال برداشتن شلنگ هایی دیگر همچنین است. به عنوان مثال این شرکت تاییدیه ی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را برای عرضه ی حداکثر یک میلیون گیرنده ی کاربری اخذ کرده است. این گیرنده ها که چندی پیش تصاویرشان داخل شبکه های اجتماعی منتشر شد، به گفته ی ماسک به «بشقاب پرنده روی لوح دستی» شباهت دارند و عملکردی آسان خواهند داشت. کامل گیرنده ها از عملگرهای گاراژ نصیب می برند تا وجهه شود که همیشه رو بوسیله آسمان هستند. تنها موثر که کاربر باید عمل دهد، زدن وسیله به برق و ستاندن آن بوسیله سمت فلک است.

همسفران عمومی دسته ی ۵۷تایی ماهواره های استارلینک، دو ماهواره ی دیده بانی زمین از شرکت بلک اسکای بودند. هماهنگی این سیر تکاملی عمومی برعهده ی شرکتی دیگر به شهرت اسپیس فلایت بود که سفرهای عمومی به محیط را برای ماهواره های کوچک تر پیدا می کند. اسپیس ایکس نیز برنامه ی سیر اشتراکی خویشتن را دارد و به جای سرویس دهی ازطریق شرکت شخص ثالث، به طور مستقیم پرتاب ماهواره های کوچک را رزرو می کند. این مشارکت درجریان ابتدایی پرتاب عمومی خود، ماه گذشته سه ماهواره ی کوچک دیده بنیان گذار زمین از شرکت پلنت را به همراه دسته ی نهم استارلینک به محیط فرستاد.

ماهواره های استارلینک پرتاب امروز با نمونه های پیش تر پرتاب شده بخشی تضاد داشتند؛ زیرا به آفتابگیرهایی خصوصی حاضر شده اند که بوسیله آن ها کمک خواهد کرد درخششی کمتر در محیط داشته باشند. اسپیس ایکس و همچنین هنرمند شناسان و مدافعان آسمان تاریک درون سرتاسر جهان امیدوار هستند که به لطف آفتابگیرهای جدید، درخشندگی کلی ناوگان استارلینک در عرش شب کاهش یابد. آفتابگیر به ماهواره ها امکان می دهد تا وزن امکان در آسمان شب تیره بمانند و تاثیرشان بر مشاهدات احکامی به حداقل رسد.

جنین ی فاتحه راکت فالکون ۹ داخل پرتاب امروز، اینک ۵ پرواز درون کارنامه اش دارد. این بوستر پیش تر مأموریت دمو ۱ را درون سال ۲۰۱۹ پرتاب کرد که درجریان آن، کپسول کرو دراگون بدون سرنشین به جایگاه فضایی بین المللی قاصد شد. بوستر کارکشته ی اسپیس ایکس سه ماهواره ی دیده بنیان گذار زمین بخاطر کانادا و دو مأموریت استارلینک را نیز درون سال جاری پرتاب کرد. این سومین وهله است که بوستر فالکون ۹ بخاطر پنجمین مرتبه پرواز می کند و دومین طبقه است که پس از پرواز پنجم باموفقیت بازیابی می شود.

پیش از پرتاب امروز، اسپیس ایکس دو کشتی دریافت کننده ی فرینگ (دماغه ی مخروطی) درون اقیانوس پایدار کرد. این دو کشتی مجهز به تورهای زیاد بزرگی هستند که به کمک آن می توانند فرینگ راکت را درحال سقوط از آسمان بگیرند. موفقیت کشتی ها داخل این کار به عوامل مختلفی ازجمله شرایط آب وهوا رابطه دارد. گزارشگران اسپیس ایکس ۴۸ دقیقه پس از پرتاب اخبار کردند که بازیابی فرینگ با شکست مواجه شده است.بیشتر بخوانید:کشف سیاره ی فراخورشیدی با استفاده از امواج رادیویی و ستاره نوسانگراسپیس ایکس نسخه آزمایشی تمام کمیت استارشیپ را به پرواز درآوردآیپد فضانوردان اسپیس ایکس در حروف بازگشت به زمین دچار باگ شده بودپایان تصدی دمو ۲؛ اسپیس ایکس فضانوردان ناسا را بوسیله سلامت بوسیله زمین بازگرداندداستان کاوشگر: چگونه ناسا بهترین مکان را بخاطر فرود پرسویرنس روی مریخ علنی کرد؟
اخبار و شایعه های فراوان اخیر تأیید می کنند که انویدیا تصمیمی شدید بخاطر سودا آرم از سافت بانک دارد. با جدی تر شدن احتمالات، مناقشه و جدل های گوناگون و مختلفی در میان کارشناسان دیده می شود. فدایی اعتقاد دارند معامله آرم برای انویدیا پیامدهای مثبتی دارد. فدایی دیگر همچنین نگران پیامدهایی هستند که از سودا یک انبازی طراح تراشه بوسیله یکی از تولیدکننده های پردازنده پیش می آید. فدایی از آن ها می گویند کچل صنعت پردازندهو شقه هادی از چنین فروشی ضربه می خورد. یکی از کارشناسانی که اعتقاد یدکی بوسیله پیامدهای منفی فروش دارد، هم بنیان گذار آرم، هرمان هاسر است.

هاسر در مصاحبه ی اخیر خود به روشنی اقرار کرد که با فروش آرم بوسیله انویدیا لگن می بطی ء. البته او اعتقاد دارد احتمال و اقبال فروش شرکت بی آرامی آن چنان بیش نیست. هم بن گذار آرم درون بخشی از مصاحبه گفت: «امکان فروش علیه و مدل سازی آرم به همگی ی فعالان صنعت، یکی از پیش تخیل های بنیادین در مدل کسب وکار شرکت است. فروش آرم به سافت بانک بوسیله این برهان انجام شد که آن ها شریک تولیدکننده ی تراشه نبودند و بی طرفی رهایی آرم را حفظ کردند. اگر آرم به انویدیا فروخته شود، اکثر خریداران مجوز آرم که رقبای انویدیا تیمار هستند، بوسیله عقب راهکاری جایگزین خواهند رفت». از میان مشتریان بی نهایت باهم اتحاد کردن آرم می توان بوسیله اینتل، انویدیا، اپل، کوالکام، TSMC و سامسونگ اشاره کرد.مقاله های مرتبط:چرا خرید آرم توسط انویدیا تصمیم درستی نیست؟مذاکرات انویدیا و سافت بانک پهلو شیوه ARM پیشرفت محسوسی داشته است

غصه ماخذ گذار آرم داخل مجموع عقیده دارد تصمیم به سودا آرم ازسوی سافت بانک، فرصت هایی را بوسیله همراه خواهد داشت. البته او فرصت را برای دولت بریتانیا مناسب می داند. هاسر می گوید نوبت می تواند با درگیرشدن داخل فرایند خرید، شرکتی که درون کمبریج متولد شد را بار دیگر به قبر بریتانیا باز گرداند. درواقع هاسر باور دارد نیاز کنونی سافت بانک به پول نقد، فرصتی عالی است تا اقبال بریتانیا مجددا این شرکت موفق را بوسیله شرکتی سهامی عام در میدان وطنش تغییر درنگ.

درنهایت هنوز نمی توان هیچ اظهارنظر روشنی پیرامون فروش آرم به انویدیا داشت. تمامی عبارت ها و اخبار، داخل وزن حدس و گمان هستند و هیچگاه یک از شرکت ها، ادعاهای مطرح شده را رد یا تأیید نمی کنند. البته جدی بودن انویدیا برای معامله آرم تاحدودی جلوه گر شده است، اما اگر فرایند ابتیاع شروع شود، حتما لگن هایی ازسوی کارشناسان و خصوصا تنظیم گران قانونی مطرح خواهد شد و شاید تا اینکه آویشن سبز را از سودا شرکت بریتانیایی منصرف درنگ.بیشتر بخوانید:فیل شیلر از مدیریت بخش بازاریابی اپل کنار رفتهرآنچه از رویداد آنپکد سامسونگ انتظار داریمهواوی نزدیک به نیمی از میدان گوشی های هوشمند چین را در اصالت پژمان استOCR چیست و چگونه فرمان می کند؟آیا با نابودی جوامع و زیرساخت ها، راهی بخاطر ارتباط مثل به اینترنت خواهیم داشت؟
همشهری آنلاین_ زینب زینال زاده:  االبته بازگشایی باب برجسته علاوه بر ایجاد دسترسی جدید بازدیدکنندگان به دژ گلستان، علت ایجاد محور گردشگری در خیابان ناصرخسرو و متصل شدن حروف ملاقات از کاخ گلستان بوسیله دارالفنون و خانه امام جمعه می شود.  



کاخ گلستان یکی از باشکوه ترین مجموعه های تاریخی پایتخت است که در حاشیه بازار ارغنون و در نزدیکی بازار بزرگ تهران و تو خیابان پانزده خرداد راحتی دارد. این بنای بی نظیر و شاهکار عصر قاجار با قدمت ۴۴۰ ساله، سال ۱۳۹۲ در سی و هفتمین مراسم سالانه کمیته میراث جهانی یونسکو درون فهرست میراث جهانی ثبت شده است. قلعه گستان که از آن با عنوان مرکز هنر و معماری قاجار هم یاد می شود، نمونه برجسته ای است که تا به امروز عین الهام بخش هنرمندان و معماران ایرانی زیادی بوده است.

شمس العماره، باثبات کریم خانی، رواق تخت مرمر، عمارت بزرگ بادگیر، نگارخانه و تالارهایی مثل تالار آیینه، سالن سلام، تالار سفره خانه، سالن سرتیز و تالار برلیان جزء های متنوع این قلعه باشکوه هستند. سال های زیادی است که بازدیدکنندگان کاخ گلستان برای دخول و خروج به این مجموعه باشکوه از دری که در خیابان ۱۵ خرداد استراحت دارد، مصرف می کنند.

رئیس کلکسیون جهانی کاخ گلستان می گوید: «وجود یک تو بخاطر ادخال و برون رفت بازدیدکنندگان بوسیله این مجموعه تاریخی قطعاً پاسخگو حلق و تو سال های گذشته تکاپو کردیم با حمایت متولیان، باب ممتاز را که تنها درون تاریخی باقیمانده دژ است، بازگشایی کنیم که بنا بوسیله دلایلی این کار محقق نشد.»حالا پس از سال ها ردیابی و بررسی و نمایش راهکارها و طرح های مختلف «آفرین امامی» خبر بازگشایی باب عالی را می دهد در تشریح بیشتر می گوید: «اب عالی در ضلع خاوری کاخ بوستان استراحت دارد و در گذشته یعنی قبل از قیام برای رفت وآمد به قفسه سلطنتی از آن مصرف می شد. در لب از آن کاربرد تشریفاتی می شد که از اواسط دوره پهلوی دوم بسته شد و دیگر مورد استفاده راحتی نگرفت.» اتصال پایه گردشگری

به گفته امامی پس از پیروزی قیام اسلامی این درون همچنان بسته ماند، اما با توجه بوسیله تعداد بیش رجوع کنندگان قطعاً احتیاج به بازگشایی آن حیات. او در توضیح بیشتر می گوید: «در محدوده و پیرامون کاخ گلستان یک پایه گردشگری دربرگیرنده خانه امام جمعه، خیابان ناصرخسرو، میدان توپخانه و دبستان درالفنون مدح شده است که با بسته شدن اب عالی این محور گردشگری دچار خلع شد.»رئیس مجموعه جهانی کاخ بوستان بازگشایی اب ممتاز را وحدت محور گردشگری می داند و می گوید: «این بازگشایی چند مزیت دارد. فاتحه از همه با ایجاد آن، دسترسی و همراهی میان محور گردشگری تعریف شد. به این معنا که بازدیدکنندگان به راحتی می توانند از اب برجسته به خیابان ناصرخسرو، مکتب دارالفنون و مسکن امام جمعه دسترسی داشته باشند. دوم اینکه این اب می تواند در زمان شلوغی، رفت وآمد بازدیدکنندگان را تسهیل نرم.» بازگشایی، اواخر شهریور

اب برجسته طی سال ها به دلایل فنی و فیزیکی سپرده مانده حیات. آفرین امامی بوسیله این موضوع اشاره می کند و می گوید: «اواخر سال گذشته در نشست شورای راهبردی کاخ گلستان طرح توجیهی و معماری درباره بازگشایی باب عالی نمایش شد و مسئولان غصه اتحاد کردند. با بازگشایی این تو بازدیدکنندگانی که تو خیابان ناصرخسرو تردد می کنند، می توانند از این در بیدار کاخ گلستان شوند و کسانی غم که در خیابان ۱۵ خرداد هستند، می توانند از در ورودی داخل این خیابان به مجموعه وارد شوند. در حقیقت با بازگشایی باب ممتاز می توانیم خدمات بهتری به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی ارائه دهیم.»  امامی با اشاره بوسیله زمان بازگشایی باب عالی کاخ گلستان می گوید: «امیدواریم این بازگشایی اواخر شهریور ماه انجام شود. هرچند این کار برای مدت ۴ تا ۵ ماه آزمایشی خواهد بود تا بتوانیم نقاط توشه و ضعف را شناسایی و مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.»

 مطالبه ای که محقق شد 

دسترسی به کلکسیون جهانی قلعه گلستان از خیابان ۱۵ خرداد بخاطر همه شهروندان میسر نبود و آدم تمایل داشتند متولیان دسترسی های دیگری هم ابداع کنند. باب عالی داخل خیابان ناصرخسرو یکی از گزینه ها وجود که مردم تمایل داشتند هرچه زودتر این تو بازگشایی شود. علاوه به خشکی امدن مسئولان قلعه گلستان، مدیران شهری منطقه ۱۲ تیمار پیگیر بازگشایی اب برجسته در ضلع خاوری دژ گلستان بودند. «مینا مرادی» کارشناس گردشگری شهرداری منطقه ۱۲ با بروز خرسندی از بازگشایی باب عالی می گوید: «کسانی که درون خیابان ناصرخسرو و کوچه مروی تردد می کردند، بوسیله کاخ گلستان دسترسی نداشتند و بوسیله همین دلیل از تماشای نظم های این بنای تاریخی صرف کردن نظر می کردند. با بازگشایی باب عالی این دسترسی ایجاد می شود و تعداد بازدیدکنندگان اضافه می یابد.»

خیابان ناصرخسرو برای میزبانی از گردشگران داخلی و اجنبی تصحیح شده است. مرادی این پیغام را بیان می کند و می گوید: «خیابان ناصرخسرو سنگفرش شده است و برای رفاه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی از تردد خودروها تو آن جلوگیری می شود. نیز براساس توافقات انجام شده مأموران انتظامی درون اطراف باب عالی درگاه خواهند داشت تا امان بازدیدکنندگان تأمین شود.»

مرمت شایسته کردن شمس العماره تیمار فرمان دیگری است که توسط شهرداری منطقه ۱۲ ارتکاب می شود و «محمدعلی سعادتی» شهردار منطقه بی قراری در این تک قول مساعد داده است. کارشناس گردشگری شهرداری منطقه ۱۲ در توضیح بیشتر می گوید: «این ساعت روی ساختمانی شمس العماره و پهلو بنای اب عالی استراحت دارد که از شهردار منطقه ۱۲ درخواست کرده ایم کار مرمت شایسته کردن عمل شود تا همزمان با بازگشایی این درون یکبار دیگر صدای زنگ این زمانه تو بازار بپیچد.» خرسند انسان از دسترسی بوسیله قلعه از خیابان ناصرخسرو

هر چند این روزها به دلیل مصیبت کرونا رفت وآمد به قلعه بوستان کم یا راکد شده است، اما این وضعیت موقتی است و به زودی با کنترل مصیبت باز هم می توانیم گواه محضر بازدیدکنندگان در قصر زیبای بوستان باشیم.  
موضوع بازگشایی باب عالی کاخ بوستان در خیابان ناصرخسرو را با شهروندان داخل میان گذاشتیم و بیشتر آدم بروز خرسندی کردند. «مینو احمدی» از جمله کسانی است که به گفته خودش به تاریخ دلبستگی دارد و چندین باز از کاخ بوستان بازدید کرده است. او می گوید: «قصر بوستان آنقدر باشکوه است که با اینکه متجاوز از ۱۰ مرحله از آن دیدار کرده ام، اما هر وعده که گام داخل دژ می گذارم، برایم تازگی دارد. بازگشایی درون قدیمی از خیابان ناصرخسرو قطعاً رفت وآمد مردم را آسان تیز می کند و مانع از شلوغی مقابل در ورودی اصلی داخل خیابان ۱۵ خرداد می شود.»  فدایی از کاسبان دوره خیابان ناصرخسرو از جمله محله مروی تیمار بازگشایی اب عالی را از دیدن اقتصادی خوب تقویم می کنند.  
«حسین رکنی» به عنوان نماینده کاسبان می گوید: «رفت و آمد گردشگران تویی و خارجی از خیابان ناصرخسرو بوسیله کاخ بوستان سبب رونق اقتصادی می شود و امیدواریم این کار هرچه کندرو تر عمل شود و به زودی گواه محضر آدم در این بخش از دژ گلستان باشیم.»
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران دکتر بهمن حسین زاده در گفتگو با سلامت نیوزو درون نفوذ کردن بوسیله اظهارات دکتر زالیفرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تو کلان قریه تهرانمبنی بر ممنوعیت برگزاری هر جنس نمایشگاه و تجمعات تو تهران تا پایان هفته آینده، گفت: ما نمی خواهیم به قیافه هیجانی تصمیم گیری کنیم و کاملا مطیع ستاد ملی مقابله با کروناهستیم. تاکنون روزنامه ای بخاطر عدم برگزاری نمایشگاه به دستمان نرسیده است. متاسفانه این ویروس همه گیر شده اما ما نمی توانیم چرخ قناعت و صنعت و اصناف را متوقف کنیم. خود وزارت بهداشت و مسوولین ملک و کچل دنیا هم به این مسئله اذعان دارند.»

  وی امتداد داد: ما باید پروتکل هایی در این ارتباط تنظیم کنیم و با تجلیل کردن این پروتکل ها بتوانیم با این ویرووس مبارزه کنیم و فعالیت خود را تیمار همچنان ادامه دهیم به همین منظور ما ۴ پروتکل نوشتیم که با پیشگاه پزشکان، هلال احمر، مسوولین و متخصصین حوزه صنعت نمایشگاه این پروتکل ها تدوین شده است. این پروتکل ها شامل پروتکل غرفه سازی، پروتکل بازدیدکنندگان، پروتکل همکاری کنندگان و پروتکل سایت داران است. این پروتکل ها را به وزارت بهداشت فرستادیم که متخصصین وزارت بهداشت این پروتکل ها را تجسس کردند و تو تیرماه به اثبات وزارت بهداشت رسیده است و حکیم رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت این پروتکل ها را بوسیله کل کشور ابلاغ کردند و به محبوس بی قراری نامه زدند که به کچل نمایشگاه های کشور پروتکل ها را اعلام کنم.

  دکتر حسین زاده گفت: در نمایشگاهی که قرار است برگزار شود ما ۶۵ هکتار فضا داریم که ۱۳ و نصف هکتار آن فضای سبز است. ما این فضاها را گندزایی و ضدعفونی کردیم. ۴۰ سالن داریم که ورود و خروج هر سالنی را گیت گذاشته ایم و ضدعفونی کننده های مشت را درون دسترس فراغت داده ایم و از لحظه دخول افرادی که متوجه نمایشگاه می شوند تب سنجی می شوند باید ماسک داشته باشند. همزمان با برگزاری هر نمایشگاه هوا را مجددا ضدعفونی می کنیم. اجرای این پروتکل ها میلیاردها تومان برای ما نفقه داشته است.

وی داخل دنباله گفت: سالن های نمایشگاه استاندارد هستند و بالا سالن های ما بسیار از ۷ متر است و هوا متجاوز مبصر است. از سوی کارگروه امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا ثبوت شد که نمایشگاه های تخصصی با حضور افراد متخصص و بدون جناب افراد عادی برگزار شود. همزمان با برگزاری نمایشگاه پخش آنلاین از قاعده شبکه های مجازی و شبکه های تلویزیونی را داریم. تاکنون سه نمایشگاه برگزار کردیم که کچل بازدیدکنندگان ما ۶۰۰ نفر هم نشده است و فقط متخصصین با کارت فراخوانی آمدند.

  وی گفت: متاسفانه یکی از خبرنگاران نغمه و سیما با شیطنت داخل مصاحبه ای با دکتر زالی از برگزاری نمایشگاه با ۶۰۰ غرفه خبر داده بود این تو حالی است که داخل هیچکدام از نمایشگاه های ما این تعداد غرفه نداشته ایم. یک نمایشگاه به نام ایران کلین و مواد ضدعفونی و بهداشتی داریم که درون کل۱۳۰ الی ۱۵۰ شرکت برای ۱۶ هزار مترمربع غرفه دارند که اگر این تعداد شرکت را بر ۱۶ هزاره متر مربع فضا شاخه کنیم هر شرکتی ۱۰۶ متر فضا برای غرفه خود دارد و بور ها رعایت می شود در حالی که فاصله اجتماعی بین افراد ۲ متر در نظر خمود شده است. نمایشگاه مثل میدان سرپوشیده محو و اصلا تجمع اتفاق نمی افتد. ما کاملا بازرسی داریم. تا اینکه بازدیدکننده ها از تعداد کادر ما کمتر هستند. از ۱۵۰ همدستی چنانچه بوسیله طور میانگین هر شریک شدن دو غرفه دار داشته باشد ۳۰۰ نفر در سالن ها حضرت دارند که چنانچه ۷۰۰ نفر غم بازدیدکننده داشته باشند حدود هزار بازدیدکننده درون طول ۴ روز به نمایشگاه مراجعه می کنند.

وی گفت: اگر یک سالن ما ۶ هزاره متر باشد برای هر نفر حداقل ۲۰ متر فاصله گذاری وجود دارد البته بازدیدکننده ای اندوه وجود ندارد تو روزهای عادی غم بازدید کننده معمولی از نمایشگاه های تخصصی ما حیات نداشتند. نمایشگاه های ما قرین نمایشگاه های بهاره محو که انباشتگی اضافی بوسیله آن مراجعه کنند و عزب تعداد محدودی از متخصصین با کارت جلب می آیند و ورود آدم عادی را ممنوع کردیم.

وی تاکید کرد: در حال مهیا آیا بازار تهران یا پاساژها در این یک هفته محدودیت های کرونایی تعطیل شده است؟ تو سال پریدن تولید ما به تولیدکنندگان رونق می دهیم چنانچه ما نمایشگاه را تعطیل کنیم چه کسی داخل سال جنبش تولید می خواهد به تولید رونق دهد؟ چه کسی می خواهد زحمات صنعتی را درون سال تیک تولید مدال دهد و بتواند رونق اقتصادی ایجاد کند؟ ضمن اینکه باید گفت داخل نمایشگاه هیچ همایش و سمیناری برگزار نمی شود و عزب درحد تبادل دانش و تکنولوژی است.

وی داخل خاتمه گفت: امسال اولیه نمایشگاه در۲۴ خرداد ماه جاری با نشانی جستن تولید و دستاوردهای مبارزه با کرونا برگزار شد. نزدیک به ۱۹۰ شرکت درون این نمایشگاه حضرت داشتند و عمدتا شرکت های دانش بن بودند. اگر یادتان باشد یک زمانی در ابتدای مسری کرونا حتی شکل گان مخصوص کادر درمان بخش کرونا را نداشتیم که خوشبختانه توسط شرکت های دانش بنیان تولید شد و این نمایشگاه برای مدال دادن سعی های این همکاری ها ضمن ادای احترام بوسیله کادر درمان وجود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در حالی نرگس محمدی، امروز ۵ مرداد با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این همچنین مسئولان زندان زنجان، بارها بوسیله نرگس محمدی پیشنهاد گفت وگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که داخل بیرون از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی بردگی رگه شده بود.

بنابراین گزارش، تو هفته های اخیر همچنین مسئولان زندان زنجان، با فراخوانی از نرگس محمودی، بخاطر چندمین بار پیشنهاد گفت وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر کود زندانی مجددا به دستاویز های مختلف، از انجام آن خودداری می بطی ء. نرگس محمدی در هفته های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و حاشا از گفت و گو با فرزندانش برازنده تامل به نظر می رسد.

همزمان فضاسازی های مجازی در تک این محکوم امنیتی در حالی رخ می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی ندا و سیما علامت انصاف که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان سد نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به مصیبت کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هرروز تک معاینه پزشکی قرار می گیرد و خیر تنها به مصیبت کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در تک هوا سازی های مجازی حوالی فرزندان نرگس محمدی گفت: وابستگی پاک مام و فرزندی نباید اسباب ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود.

وی گفت: هنوز برای ما برملا نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی از گفت وگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما می دانیم که این حکم یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی بوسیله دستمایه تبلیغات سوء میوه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع بوسیله انتفاع رسیدند.