زعفران ایران

مایکروسافت که امروزه شرکتی تریلیون دلاری محسوب می شود، از نگاه شماری از تحلیلگران سرانجام به حدی آماده شده است تا بتواند بوسیله طور شدید همدستی بزرگ سیلزفورس (Salesforce) را در حوزه ی ابری به چالش بکشد. درواقع مایکروسافت قصد دارد واحد تجاری پا بر جا سیلزفورس یعنی جهیز مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را هدف صبر دهد و به رقابت جدی تر با آن مشغول شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، به کسب و کارها امکان می دهد بیع محصولات را پایش و مقدر شدن پشتیبانی مشتریان وضع اندازی کنند.

آن طور که خبرگزاری CNBC در گزارش جدید خود بوسیله نقل از یکی از شرکای تجاری مایکروسافت می نویسد، مایکروسافت به فروشندگانش گفته است مشتریان فعلی را بوسیله استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با خریدار داینامیکس (Microsoft Dynamics)  انگیزش کنند. CNBC می گوید شریک تجاری مایکروسافت این اطلاعات را نخستین جنین دراختیار شرکت RBC Capital Markets راحتی داده است. 

RBC به نام این شریک تجاری اشاره نکرد؛ بااین حال این دسته از شرکای تجاری مایکروسافت به نعوظ معمول مبتلا بازفروش کند افزارهای این باهم اتحاد کردن هستند و در اغلب مواقع، خدمات مشاوره ای یا نرم ادوات و رقیق افزار اضافه بوسیله همراه یواش افزارهای متیکروسافت نمایش می دهند.

رفتار جدید مایکروسافت در نگاه مقدمه می تواند باعث بهینه پر حرارت شدن واحد تجاری Commercial Cloud شود؛ Commercial Cloud محتوی گروهی از محصولات حوزه ی ابری است و امروزه بسیار از یک سوم از کل درآمدهای مایکروسافت را عاید این شریک می درنگ.

رفتار مایکروسافت شرایط را برای سیلزفورس رقیق تیز خواهد کرد. تحلیلگران می گویند مایکروسافت نزدیک به ۲۰ سال است که تکاپو می درنگ جای سیلزفورس را به عنوان بهینه شرکت ارائه دهنده ی سرویس مدیریت تماس با مشتری بگیرد؛ اما درون طول این ۲۰ سال شانس بسیار کمی برای رسیدن به این هدف داشت.  مایکروسافت مشتریان را به استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics ترغیب می نرم

الکس زوکین، از تحلیلگران مشارکت RBC، تو گفت و گو با خبرگزاری CNBC اخبار کرد: «معتقدم اتفاقی که افتاده، این است که مایکروسافت ترجیح جدیدی برای خود تعیین کرده.» بوسیله گفته ی زوکین، شریک تجاری ناشناس مایکروسافت بوسیله تحلیلگران گفته است رهبر ارشد این شرکت باید شخصا روانی تسلسل تمامی مجوزهای کارمند را مطالعه کند؛ بوسیله جز مجوزهای مربوط به Dynamics که شامل CRM می شود.

مجوزهای داینامیکس افزون بر CRM، به دیگر بطی ء افزارهای مدیریت کسب و کار و البته ادوات PowerApps که افراد غیر متخصص می توانند از آن بخاطر تولید اپلیکیشن استفاده کنند، رابطه دارد. مایکروسافت سرویس PowerApps را که نخستین وعده درون سال ۲۰۱۵ معرفی شد، داخل قالب بسته ای تحت عنوان Power Platform عرضه می دهد.

ویژگی که با مشتریان مایکروسافت کار می کند، به خبرگزاری CNBC گفت مایکروسافت طی چند نفس اخیر به شدت در تلاش بوده است استفاده از Dynamics و PowerApps را تو مفاد قرادادهای مستخدم بگنجاند. این بی همتا نخواسته است نامش فاش شود.

مدیران سودا مایکروسافت به تیم حسابداری گفته اند با مشتریان درباره ی سرویس ابری Dynamics 365 و نیز بسته ی Power Platform حرف بزند و آن ها را به تهیه ی سرو های مورد بحث ترغیب کند. به گفته ی یکی از افراد نزدیک به مایکروسافت، مجاهدت های ردموندی ها در این راستا بوسیله هنگام آغاز سال مالی متاخر در جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) پررنگ تر از قبل شده است. 

فرانک شا به نمایندگی از مایکروسافت در ایمیلی که برای CNBC ارسال کرد نوشت: «مایکروسافت در تمامی مراحل تسلسل قرارداد، مدیران اجرایی را بوسیله کار می گیرد و ما بوسیله طور منظم با مسئولان بیع مان درون ربط هستیم تا مطمئن شویم آن ها پیش از بسته شدن هر قرداد جدید، توجه اختصاص ای به Dynamics 365 و Power Platform نشان دهند. این اقدام در راستای افزایش کارآمد وجود داشتن سرویس های مایکروسافت برای مشتریان است. ما همچنین عزیمت داریم مطمئن شویم که مدیران فروش مان از افزایش دلبستگی به خدماتی که از آن ها دست افزار زدیم مطلع باشند؛ آن هم بدون اعمال تغییر تو ساختار قراردادهای مشتری محور.» مقاله های مرتبط:ایکروسافت برای رقابت با سیلزفورس آماده برنده از همیشه استداستان برند سیلزفورس، استبدادی میلیارد دلاری بر فراز ابرها

مایکروسافت تاکنون به ابعاد دقیق پلتفرم ارشد Power Platform اشاره نکرده است؛ اما به برخی آمار رسمی درباره ی Dynamics 365 دسترسی داریم. Dynamics 365 درون سه گانه ماهه ی دوم امسال رشد سالانه ی ۳۸ درصدی تجربه کرده است که بیشتر از سرعت رشد اکثر سرویس های مایکروسافت است.

یکی از تحلیلگران می گوید اگر مایکروسافت واقعا در آرزوی مهارت بر راسته CRM است، می تواند سیلزفروس را تصاحب کند؛ بااین حال ظاهرا مایکروسافت از نهادهای ناظر بر قوانین نقیض تخصیص (آنتی تراست) می ترسد. امروزه شرکت های ارشد فناوری محور آمریکایی بسان گوگل و اپل تحت بازرسی شدید این نهادها هستند.بیشتر بخوانید:آیا دوران دلگشا اپل و فاکسکان رو به آخر است؟دل با پروژه Apex مزایایی ویژه به مشتریان سرویس های ابری عرضه می دهدهمکاری اپل با مایکروسافت؛ اپل تی وی به ایکس باکس می آیدتصاویر و مشخصات سرفیس پرو ۸ منتشر شد؛ طراحی آشنا و سخت وسایل قدرتمندفروش گلکسی نوت ۲۰ درون ماه اکتبر ناچیز از کام بوده است
  • ۹۹/۰۸/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی