زعفران ایران

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شاید دربارهٔ تاثیر دویدن پهلو کاهش وزن چیزهایی شنیده باشید. دویدن فواید یدکی دارد: از افزایش قدرت عضلانی پژمرده تا بهتر کردن حالات و احساسات فکری روانی. اما روانی اینجا است که حتی طرفداران این بازی محبوب هم به دشوار بودن آن اعتراف می کنند. حالا چنانچه پاها دچار درد و ناراحتی هم شده باشند این محظور بوسیله مراتب بیشتر هم خواهد شد. خبر خوب این است که دویدن تنها بازی هوازی موجود نیست و جایگزین های مناسبی برای آن بود دارند. این تمرین های هوازی برای کسانی مفت هستند که به هر دلیلی با دویدن مرده نیستند. در دنباله با ما همراه باشید تا شما را با ۹ ورزش هوازی آشنا کنیم که می استعداد از آن ها به عنوان جایگزین مناسبی برای دویدن استفاده کرد.

حتما بخوانید:لاغری پایین اندام با ۹ تمرین سهل ای که همه می توانند ارتکاب دهند۵ تمرین برای فرم دهی بازوها درون یک دستور کار سه گانه ماههورزش شکم؛ ۸ حرکت ورزشی برای آب کردن چربی های شکم تمرین های هوازی بدون نیاز به دستگاه

برای ارتکاب شش مانور خشکی اولین که شناساندن خواهیم کرد، نیازی به مایه یا رفتن به باشگاه نیست. با بود این، تمرین ها از محاسبه درگیر کردن بدن و تکثیر قدرت و استقامت دست بخشی از تمرین های مختص دستگاه ندارند. انجام اعطا کردن شان بی قراری مثل دویدن سهل است و نهایتا ممکن است به نخ ورزشی یا یکی دو دمبل احتیاج پیدا کنید. ۱. پاوند زدن



نخ کوفتن آسان است و بدن را خیلی مافوق فشار راحتی نمی دهد. هر کجا تیمار که فضای کافی برای تاب دادن چفت وجود داشته باشد می توان آن را ادا داد. طناب زدن مانور مؤثری است؛ تأثیر روستا دقیقه طناب زدن در کشش روز پیاده شدن روی بدن همانند تأثیر سی دقیقه کند دویدن است.

چند توصیه برای بهتر انجام دادن این تمرین: آرنج دست ها را تا حد امکان به کناره های بدن نزدیک کنید. عضلات مرکزی بدن را حزن منیع کنید تا به خلال چفت زدن و پریدن بتوانید تعادل را نگه دارید. عضلات مرکزی که داخل انگلیسی با اصطلاح Core شناخته می شوند، عضله های کنترل کنندهٔ سیلندر فقرات، شکم، کمر و کمی پایین مرطوب از آن هستند؛ بوسیله مرور زمان و وقتی داخل انجام فتنه بهتر و بهتر شدید، کمی به آن تنوع بدهید. مثلا می توانید روی یک پا بپرید و پس از چند وعده چرخش طناب پایی را که گرفتار است عوض کنید. ۲. مشت زنی یا کیک بوکس



برای انجام دادن تمرین های بوکس نیازی زدودن وارد رینگ آن بشوید و در همان ساختمان بی قراری امکان انجام اعطا کردن شان هست. مفید که انجام می دهیم این است که مشت، لگد و این شعاع و آن روشنایی پریدن های مد درون ورزش مشت زنی را با غم ترکیب می کنیم. به این عارض می استعداد علاوه بر عضلات مرکزی، عضلات پایین هیکل و بالاتنه را هم بنده کرد و در عین حال، باعث افزایش سرعت سوگ خون و اکسیژن رسانی بیشتر شد که هدف پا بر جا در تمرین هوازی است.

چند سفارش بخاطر بهتر انجام دادن بوکس یا کیک بوکسینگ: چندی از لول های رایج درون بوکس، اعم از دست و لگد را با دقت نگاه کنید و فتنه تان ترکیبی از این حرکت ها باشد. راهکار دیگر این است که چند ویدئو از تمرین بوکسرهای حرفه ای تهیه کنید و حرکات آن ها را تکرار کنید؛ چنانچه می خواهید بخشی تمرین را دشوارتر و عضلات را بیشتر بنده کنید، می توانید از وزنه های مچ دست و پا استفاده کنید. ۳. تمرین های کالیستونیک



تمرین های کالیستونیک در واقع حرکت های سبکی هستند که با حداقل امکانات می توان انجام سندیت داد. این تمرین ها علاوه بر تکثیر قدرت عضلانی به تفرج خون سرعت می دهند و اکسیژن رسانی به اندام ها را بیشتر می کنند. به علاوه مسابقه های ساده ای هستند و بخاطر انجام دادن شان احتیاج به جا بخصوصی تراشیدن. می توان به مرور زمان به حرکت های هر بار تمرین اضافه کرد و به این رخساره اثربخشی آن را بیشتر کرد.

چند موعظه برای بهتر اجرا دادن این مانور: بعضا در پارک ها و باشگاه های ورزشی دستگاه های مختص مشق های کالیستونیک برازنده استفاده هستند؛ مایه هایی قرین میله های موازی. اگر بتوانید از آن ها استفاده کنید عالی است؛ برای رسیدن به بهینه نتیجهٔ مقدور می توانید به طور جداگانه بخاطر بالاتنه و پایین تنه تمرین کنید و هر وعده حرکت های مختص به یکی از این دو را انجام بدهید. ۴. محک های پلانک متحرک



تمرین های پلانک (plank، سوی آن به معنای تخته چوب است، اما با همین اصطلاح پلانک تو فارسی رایج شده است) اساسا بوسیله این صورت هستند که حالتی بخصوص بوسیله بدن می دهید و برای مدتی آن را حفظ می کنید؛ مثلا حالتی شبیه به شنا رفتن. این تمرین ها برای افزودن قدرت و تحکیم عضلانی زیاد مؤثر هستند. اگر بخواهیم به آن حالتی خشکی بدهیم و پیکر های بیشتری را درگیر کنیم، می توانیم تمرین را به صورت سریع الحرکه انجام بدهیم.

چند توصیه بخاطر بهتر انجام اعطا کردن این مانور: به هنگام انجام دادن مسابقه ها قدیم کمر را صاف نگه دارید. می توانید با بنده کردن عضلات باسن موضع مفت بدن را حفظ کنید؛ می توانید بخاطر دشوارتر کردن مشق و بازداشت کردن بیشتر عضلات زیر دست ها یا پاها حوله یا چیزی شبیه به آن بگذارید تا سایش میان سندیت با زمین را کمینه کنید. ۵. راه رفتن با وزنه



این تمرین با اصطلاح شلنگ زدن برزگر هم شناخته می شود و دقیقا همانی است که از نامش برمی آید: چیزی سنگین مثل دمبل را برمی دارید و با آن اسلوب می روید. راه روبیدن با وزنه تمرینی است ساده و تو عین حال مؤثر؛ خیر تنها بوسیله شبیه تمرین های هوازی باعث افزایش جست دل می شود، بلکه به افزایش غلبه عضلات مرکزی و تقویت عضلات بازوها هم کمک می بطی ء.

چند توصیه برای بهتر انجام دادن این تمرین: وزنه ای انتخاب کنید که کمی حمل کردنش برای تان دشوار باشد، اما نه بیش از حد؛ بخصوص اگر می خواهید بعد از آن تمرین دیگری انجام بدهید. برای افزایش ضربان بیرونی مجاهدت کنید سریع مرطوب سیاق بروید؛ چنانچه مقدماتی بار است که می خواهید تمرین را اجرا بدهید، از اصول سنتی آن متابعت کنید. به سادگی وزنه ها را بردارید و راه بروید. حرکت اضافه باشد برای بعدتر که با مشق راحت نمدار شدید؛ می توانید بوسیله جای بی پیرایه نگه داشتن دمبل آن را پشته نزدیک شانه ها بیاورید و بعد راه بروید. مسابقه های هوازی با کاربرد از مایه ۶. چرخه مدلل



در کانون های ورزشی تقریبا همیشه کلاس هایی برای استعمال از حرکت دورانی ثابت برگزار می شود. اما خودتان بی آرامی می توانید با ایفا لول های مختلف بهترین خراج را از مسابقه با دوچرخه ثابت بگیرید. درجهٔ دشواری پدال کوفتن را ناچیز و بیشتر کنید؛ گاهی نشسته پدال بزنید و گاهی به حالت ایستاده. به این صورت می توانید شدت و دشواری تمرین را کنترل کنید.

چند توصیه برای بهتر ایفا دادن این تمرین: کنار دوچرخه ثابت بایستید و صرفنظر آن را تا ارتفاع عظم لگن فراز بیاورید؛ این رفعت راحت ترین حالت نشستن روی آن را داخل اختیارتان می گذارد؛ اگر می خواهید اکید مانور کنید و بهترین نتیجه را بگیرید، از موزه خصوصی دوچرخه سواری استفاده کنید. این کفش ها اصولی تر روی پدال سوار می شوند و باعث متعادل نمدار شدن و کارآمدتر شدن حرکت پاها می شوند. ۷. وسیله رویینگ



استعمال از دستگاه رویینگ (rowing به معنای پارو زدن است) فتنه هوازی مناسب دیگری است و تقریبا عضلات تمامی قسمت های بدن را اسیر می بطی ء: از عضلات مرکزی گرفته تا پاها، کمر و بازوها. کمی زمان می برد تا تپش دستگاه و تمرین با آن دست تان بیاید، ولی به نرم کردن و با افزودن درجهٔ دشواری تمرین می توانید نبض دل را بیشتر کنید و تمرینی مؤثر و متعادل داشته باشید.

چند موعظه برای بهتر انجام اعطا کردن این تمرین: در حالت اصولی تمرین بیشتر تنگ کردن به پاها ملتفت می شود. از محبوس کردن زیاد از وزن بازوها خودداری کنید؛ کمر را بی پیرایه نگه دارید. در انتهای هر بار که حرکت را ایفا می دهید شانه ها را به تیمار نزدیک کنید. حتما بخوانید: تقویت عضلات چهار طریق ران؛ چگونه بدون آسیب نظر عضلاتی قوی بسازیم؟ ۸. وسیله ورسا کلایمر



این تمرین و تمرین بعدی برای کسانی است که می خواهند مشق هوازی را در سطح پیشرفته تجربه کنند. ورسا کلایمر (VersaClimber به معنای صعودکنندهٔ معکوس) دستگاهی است که با مانور با آن می استعداد حالت ترفیع را شبیه سازی کرد. این دستگاه برای بدوی بار در سال ۱۹۸۱ معرفی شد، اما مدت زمان زیادی نمی گذرد که توجه ورزشکاران بوسیله آن جلب شده است. بوسیله همین فکر تو همهٔ کمیسیون های ورزشی نمی توان دستگاه را پیدا کرد. به هر عنوان چنانچه به آن دسترسی داشته باشید بیش خوب و کارآمد است و کمتر تمرینی را می توان پیدا کرد که از لحاظ شدت و دشواری از آن پیشی بگیرد.

چند اندرز بخاطر بهتر انجام اعطا کردن این تمرین: از صعودهای بلند و کوتاه بوسیله رخ ترکیبی استفاده کنید. به این قیافه شدت و دشواری تمرین گاهی بیشتر و گاهی کمتر می شود؛ اتفاق و رسا بودن تمرین مهم پر حرارت از سرعت دادن به آن است. ۹. مایه نردبان یعقوب



پهلو ماخذ داستانی داخل انجیل یعقوب پیامبر درون خواب نردبانی را می بیند که از زمین بوسیله فلک می رسد. کنیه این مایه وحی گرفته از همین داستان است. در واقع دستگاه نردبانی است که مثل تردمیل مدام حرکت می یواش و از آن بالا می روید. فتنه با این دستگاه نسبتا شاق است. نوعی محک هوازی است و تقریبا عضلات تمام بدن را درگیر می نرم. اوایل استفاده تو همان یکی دو دقیقهٔ شروع احتمالا تمامی کارمایه تان انتزاع می جوی.

اما بوسیله مرور تأثیر این تمرین کارآمد را احساس خواهید کرد و تو استفاده از آن بهتر و بهتر خواهید شد. برای الحاق بوسیله بهترین نتیجه کافی است یومیه ۱۰-۱۵ دقیقه بخاطر فتنه با آن وقت بگذارید. این دستگاه حزن شبیه ورسا کلایمر در هر باشگاهی پیدا نمی شود.

چند اندرز برای بهتر اجرا دادن این مانور: برای نخستین وعده کاربرد کمی بدون پیدا کردن دستگاه روی پله های نردبان بمانید تا با آن راحت تیز شوید. دستگاه را روی پایین ترین سرعت روشن کنید و آرام خلوت سرعت را بیشتر کنید؛ اگر می خواهید شدت دشواری فتنه را بیشتر کنید، ۱۰-۱۵ ثانیه با ۸۰٪ از تمام توان تان کندرو از نردبان بالا بروید؛ پس ازآن بخشی سرعت را کم کنید و این وهله بخاطر همین مدت زمان با ۴۰-۵۰ درصد تمام توان تان از آن بالا بروید. داخل ادامه بخوانید: ۵ کارگر که هرگز نباید بعد از ورزش انجام دهید

مجموعه صوتی رژیم و تناسب اندامبا نکات ورزشی و تغذیه ای این مجموعه، اندامی متناسب و جذاب داشته باشید.

17،000 تومان14،000 تومانمشاهده دشت
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی در توضیح این معارفه تقریر کرد: با احاله پرونده های مشابهی در اواخر سال گذشته و اوایل امسال مبنی بر ربایش لوازم خودرو در منطقه ۱۸ مشخص شدکه دزدی های انجام شده توسط ۴ هیکل از سارقان با هماهنگی یکدیگر رخساره پژمان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان اغلب باطری های خودرو را دزدی کردن می کردند، ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره بیستم و معاونت اطلاعات جنایی پاسبان آگاهی شناسایی و تعاون متهمان را برعهده گرفتند.

وی عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان ضبط از جمله سارقان سابقه دار بوده که با تشکیل باندی درون جنوب دهات تهران با همکاری یکدیگر اقدام به دزدی می کنند.

سرهنگ میرزکی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم های مختلف از کارآگاهان به مخفیگاه متهمان گسیل و موفق شدند داخل عملیات های همزمان، سارقان رخت خودرو را داخل مخفیگاهشان درگیر و برای تحقیقات تکمیلی بوسیله نماینده آگاهی پایتخت منتقل کنند.

این مقام انتظامی گفت: هر ۴ سارق به ۶۰ کار لوازم خودرو که اکثریت باطری خودروهای سواری بود تقریر و پیش روی کردند که لوازم سرقتی را به مالخری در محدوده خلازیر فروخته اند.

وی اضافه کرد: با دستگیری مالخر اموال مسروقه باند ۵ نفره سارقان لوازم خودرو منهدم شد، ولیکن تحقیقات پلیسی تا معارفه طولانی مال باختگان ادامه دارد.
همهٔ ما این تجربه را داشته­ ایم که داخل اصابت با موانع احساس ناامیدی بکنیم. استرس و نگرانی ما را فرا می­ گیرد و فکر می ­کنیم راهی برای بیرون رفتن از این وضعیت تراشیدن. اما ابد راهی هست. داخل قدم شروع باید نگرش و شیوهٔ تفکرمان را تبدیل دهیم. باید تفکرمان را تبدیل بدهیم تا زندگی مان تحول بکند. چنانچه فکر کنیم زندگی­ مان بهتر نمی­ شود، بهتر نخواهد شد. پس اول باید عقیده داشته باشیم تا همه چیز در اطراف ما فاتحه به تغییر یواش. با این حال نمی ­استعداد همین جا متوقف شد. بوسیله همان معیار که تغییر تفکر ضروری است، عملکرد خود را نیز باید دگرگونی دهیم. حالا که گونه فکر و عملکرد مشخصی داریم، بیایید بر روی بهترکردن مقدر شدن ­های مختلف عمر نگاه دقیق تری داشته باشیم. با ادامهٔ این پیغام همراه بشوید تا بدانید چطور می توانیم با موانع و مشکلات زندگی به خشکی امدن بیاییم و از آنها عبور کنیم.

حتما بخوانید:۹ دلیل که نشان می دهد زمان استعفا از شغل تان فرا گویا استمهم ترین دلیلی که باعث می شود کارمندان شغلشان را ترک کنندمعرفی ماتریس آنسوف؛ ابزاری بخاطر برآورد خطر های تغییر اشتغال ۱. وقتی درون شغلتان به مانع برخورد می کنید

بیایید با حرفه مان شروع کنیم. یک حقیقت بسیار ناراحت کننده این است که بیشتر انسان از شغل و حرفهٔ خویشتن شادمان نیستند. شغل شان چیزی نیست که از کودکی بوسیله نشانی شغل رویاهای خود درون سر داشتند. اما بیایید واقع­ بین باشیم. هیچ چیز دائمی نیست. اگر داخل حرفهٔ خویشتن با مانعی روبه رو هستید، می ­توانید کارهای زیر را ایفا دهید: استعدادها و اهداف تان را پیدا کنید



شغل افراد همیشه با قابلیت­هایشان مطابقت ندارد. پس ارزیابی کنید که در انجام چه کارهایی خوب هستید و سپس شغلی را پیدا کنید که با استعدادهای شما و چیزی که می­ توانید ارائه دهید، هم خوانی داشته باشد. درمجموع آیا بهتر ازاله شغلی داشته باشید که از اجرا آن لذت ببرید؟ پیشرفت و ارتقا را شعار تان راحتی دهید

اگر نمی­ خواهید مسیر شغلی خود را تغییر دهید، بهتر است به ارتقای شغلی تامل کنید. بعضی اوقات افراد با کارشان احساس فراغت می کنند. چون می­ دانند آن کار را چطور اجرا دهند، خویش دارند به همان لباس به انجام رحم ن اش دنباله دهند. اما شاید وقت آن است که با به چالش کشیدن خود به دنبال ارتقای شغلی باشید. این کار علاوه بر این که به شما دستیار می­ کند تا بوسیله عنوان یک انسان رشد کنید، بلکه پول بیشتری هم بخاطر جیب­ های تان فراهم می کند! بوسیله دنبال خوش نویسی شغلی جدیدی بگردید

معمولا آدم به سادگی به جانب شغل یا مسیر صنف ای خود هدایت می ­شوند. اکثر آدم بوسیله اولین کاری که می ­توانند هویدا کنند، مشغول می­ شوند. مگر این که یکی از آن افراد دلگشا­ بخت باشد که از ابتدا به طور حد بداند که می ­خواهد یک دکتر، وکیل، افسر نماینده و یا چیز دیگری بشود. بنابراین اگر شما از مسیر شغلی فعلی خویشتن ناراضی هستید، به دنبال مسیر شغلی دیگری بروید. حتما بخوانید: چطور مسیر شغلی کم قیمت خود را پیدا کنیم؟ ۲. وقتی درون مرحلهٔ آشنایی با کسی به مانع برخورد می کنید

این روزها آشنایی با فرد موردعلاقه برای مجردها زیاد کوفته ­کننده است. آشنایی ­های مجازی، تسخیرشدن در رابطه عاطفی و روابط کوتاه مدت شکست خورده می ­توانند باعث رنجش شوند و در معلول آنها حساسیت کنید به مانع برخورده اید.

اما نومید نشوید. با انجام وضع های زیر می توانید به بهبود امیدوار باشید: طرز­ های مختلف آشنایی با دیگران را امتحان کنید

این روزها نرم افزارهای دوست ­یابی و وبسایت ها برای آشنایی مورداستقبال استراحت پژمان ­اند. پس چنانچه آن­ها را هنوز تجربه نکرده اید، حتما این کار را بکنید. اگر تجربه کرده ­اید و موفق نبودید، روش دیگری را امتحان کنید. به دسته­ های محلی بپیوندید یا از دوستان ­تان بخواهید برای تان قراری ترتیب بدهند. به عبارت دیگر بوسیله نحو­ های قدیمی برگردید. یاد بگیرید چطور تیر­ های ریسک را بخوانید

چنانچه می ­خواهید در روابط تان بنده افراد نادرست نشوید، باید یاد بگیرید چطور نشانه ­های ریسک را در افرادی که با آن­ها آشنا می­ شوید ببینید. ممکن است به روشنی مشخص نباشند، ولی این نشانه ­ها همواره حیات دارند. چیزهای کوچکی مشابه رفتار گستاخانه با پیشخدمت رستوران و سایر رفتار افراد می­ توانند هر آنچه که لازم دارید را دربارهٔ مردم ­ها به شما بگویند. امیدتان را از دست ندهید

فکرکردن به اینکه ممکن است تا عاقبت زندگی مجرد بمانید خیلی میسر است. به خصوص اگر این اواخر در دنیای آشنایی چندان چیره نبوده اید. اما هیچ وقت امیدتان را از مشت ندهید. مقدور است ماه ­ها، سال ­ها و یا تا اینکه دهه ­ها طول بکشد تا با فرد برقرار بازدید بکنید. ولی اگر استرداد شوید، هرگز او را نخواهید یافت. حتما بخوانید: اگر نسبت به آینده مایوس هستید، این کارها را عمل دهید ۳. وقتی در زناشویی بوسیله مانع برخورد می کنید



برای بسیاری از افراد ازدواج فقره بسیار محنت است. قاعدتا نباید این طور باشد، ولی افراد اغلب آن را پیچیده می­ کنند. پس اگر در عروسی تان به عایق برخوردید، اسلوب­ های زیر را امتحان کنید: صحبت کنید

هیچ کس قدرت حافظه خوانی ندارد. پس باید برای حل مشکلات خود باهم حرف بزنید. به شیوه ­ای که درک برانگیز نباشد به همسرتان بگویید چرا ناراضی هستید. باهم دربارهٔ آن مصاحبت کنید. به جای قراردادن او طبق خودتان باهم قرین یک آویشن اقدام بکنید. پس از گفتگو کردن، اقدامات لازم را بخاطر بهترکردن وصلت ­تان انجام بدهید. همدلی کنید

چنانچه توانسته­ اید روحیهٔ رقابتی تان را در ازدواج از بین ببرید، می­ توانید با طرف برابر­ تان همدلی به نفقه داده و مسائل را از دیدگاه او ببینید یک ازدواج در اثر کوتاهی هر دو نفر به مرحلهٔ عصبی مربوط به اعصاب می رسد. برای محلول بحران شعر را از دید همسرتان غصه بشنوید. تو رخساره نیاز کمک بگیرید

اگر وصلت تان به مرحله­ ای از مشکلات گویا که خیال می ­کنید نمی ­توانید باهم از پس محلول آن­ بر بیایید، باید از متخصص حرفه ای برای آن معاون بگیرید. برای این حکم می ­توانید از مشاوره ­های قوم استفاده کنید. آن­ها به شما معاون می ­کنند تا بتوانید باهم رابطه برقرار کنید و می ­توانند پروگرام ای بوسیله شما بدهند تا با همدستی غم پهلو روی محلول مشکلات فرمان کنید. ۴. وقتی در پدر و مادربودن به مانع برخورد کردید

شما مشتاق فرزندان تان هستید، ولی شاید بعضی مواقع می­ خواهید خفه ­پایگاه کنید یا از مشت­ موجودی گریختن کنید و هرگز برنگردید! بوسیله هرحال چنانچه با بچه ­های خویشتن به بغرنج برخورد کردید، می ­توانید راه های زیر را امتحان بکنید: همدلی را به آن­ها بیاموزید

تعدادی اوقات خردسال ­ها به برهان ناآگاهی از این که چگونه اعمال­ موجودی بر سایر افراد نفوذ کردن می ­گذارد، کار اشتباهی را انجام می ­دهند. بنابراین شما می توانید به آن­ها آموزش دهید که چگونه با دیگران ازجمله خودتان همدلی داشته باشند. تا جای ممکن این حکم را زودتر شروع کنید. آموزش یک کودک نوپا ساده خیس از یک نوجوان ۱۷ ساله است. روال داشته باشید و آن را اجرا کنید

اگر درون خانه قانون نداشته باشید، فضا مسکن لبالب از هرج ومرج می­ شود. کودکان براساس ساختار و طریق رشد می ­کنند. پس اگر طریق ندارید، حتما چند قانون برای خودتان بگذارید و چنانچه دارید ولی آن­ها را اجرا نمی­ کنید، این متد را غم تغییر دهید. به آن­ها یاد بدهید اعمال شان عواقب دارد

بسیاری از افراد ازجمله بزرگسالان، عواقب اعمال گیرایی را حس نمی کنند. بنابراین، اگر بچه ­های شما تامل می­ کنند که می ­توانند موثر را که می­ خواهند ایفا دهند و برای آن تزکیه نشوند، پس وظیفهٔ شما این است که به آن­ها نشان دهید این­ اسلوب نخواهد بود. ۵. وقتی درون مسائل مالی تان به جلوگیری کننده برخورد کردید



بیشتر افراد رابطهٔ عشق-نفرت با پول دارند. وقتی پول دارند، عاشق آن هستند و وقتی پول ندارند از آن متنفرند. پس اگر در مسائل مالی تان به مشکل برخوردید، نکات مافوق را بخوانید: روی اشتغال و حرفه تان تجدیدنظر کنید

گاهی اوقات افراد با اشتغال خواه حرفهٔ خویشتن عاطفه فراغت می کنند و به خروج از محدودهٔ امن شان فکر نمی­ کنند. اگر پول کافی ندارید، قدیم راهی برای اضافه درآمد بود دارد. به دانشگاه برگردید

این نحو شاید به دلیل هزینه­ های تحصیل غیرعادی به دید برسد. اما گرفتن مدرک یا ارتقای آن می ­تواند پتانسیل درآمد بیشتر را اضافه دهد. همان طور که می­ گویند برای درآوردن پول، باید خرج کرد. بودجه تان را مدیریت کنید

بیشتر افراد هیچ خیالی از پول ­هایی که خرج می ­کنند ندارند. داخل ثانیه زندگی می ­کنند و در انتهای ماه نمی­ دانند چرا پول ­های بانک ­سندیت برای صیقل اجارهٔ ساختمان کافی ازاله. پس بودجه­ بندی کنید و به آن پایبند بمانید. ۶. وقتی در برنامه ­ریزی برای آینده بوسیله عایق برخورد می­ کنید

عمر کوتاه است. پس تا آنجا که می توانید از آن لذت ببرید و تفریح کنید. لازم نیست برندهٔ مسابقه بخت آزمایی باشید تا بتوانید خوب زندگی کنید. فکرکردن به آینده می ­تواند دلهره­ آور و همزمان خوفناک و بیم ­انگیز باشد. اگر نمی­ دانید آینده شما را به کدام فروغ خواهد برد، وقت آن است که راه ­های والا را تجربه کنید: اهداف ۵، ۱۰ و ۲۰ سال آینده ­تان را بنویسید

نمی ­توانید به جایی برسید بدون آنکه بدانید قصد دارید به کجا بروید. مانند آنکه قایقی داشته باشید و عاری داشتن اطلس و تنها با اتکا بوسیله ورم بخواهید شما را به چین برساند (قطعا اینطور نخواهد شد). بنشینید و پندار کنید ۵، ۱۰ یا ۲۰ سال آینده می ­خواهید کجا باشید. برنامهٔ عملکرد درست کنید

حالا که اهداف بلندمدت خود را نوشتید، باید برای آن نقشهٔ عملکرد تدارک کنید. کارهایی را که هر روز، ماه و سال ارتکاب می دهید و باعث فرود امدن به اهداف تان می شود را بنویسید. ارتکاب کنید

نگاشتن برنامهٔ عملکرد ممتاز است. اما عاری عمل کردن بوسیله آن خاصیت ­ای برای تان ندارد. شاید بوسیله نظر فاحش برسد، اما بسیاری از افراد با بود داشتن مشیت و ایده ­های خوب، بوسیله برهان پیگیری نکردن آن­ها موفق بوسیله انجام ­سندیت نشدند. نگذارید جزو این قسمت قسمت کردن از افراد باشید. فهرست آرزوهای خود را تهیه کنید

بی اندازه از مردم دربارهٔ تدارک لیستی از آرزوهای خویشتن بخاطر زندگی حرف می­ زنند. ولی چند نفر واقعا این فقره را ارتکاب می ­دهند؟ حتی اگر این مسوده را تهیه کنند، چقدر از موارد داخل آن را اجرا کرده و از لیست خط می ­زنند؟ چرا شما از آن افرادی نباشید که زندگی شان را با انجام دادن آرزوهای شان تا وقتی زنده هستند بهتر می­ کنند؟ کارهایی که از انجام آن­ها کیف می ­برید را عمل دهید

آیا طرز عدول کردن در خلقت را مانوس دارید؟ کتابخوانی را چطور؟ دوست دارید در وان دوش پر از کف آرامش بگیرید؟ پس چرا بیشتر از این قبیل کارها انجام نمی­ دهید؟ اگر جواب شما نداشتن وقت کافی است، پس بخاطر شان نفس بگذارید! کارهایی که برای تان بنیادی هستند را تقدم بندی کنید. استرس خود را ناچیز کنید

داشتن استرس در عمر اجتناب ناپذیر است. بااین حال برخی افراد استرس بی دلیل به خود بیدار می ­کنند. یا روابط عاطفی و خواه پرداختی پایین، شما می ­توانید تعدادی از این استرس ­ها را مدیریت کنید. وقتی استرس دارید، با روش های مدیریت استرس می­ توانید بسیاری از انواع استرس را به حداقل برسانید. سخن پایانی

اگر دریافتن کردید تو هرکدام از این دسته بندی­ ها (یا طولانی آن­ها) به مانع برخوردید، ناامید نشوید! شما می ت­وانید عمر خودتان را بهتر کنید. به تلاش یدکی نیاز است ولی ارزشش را دارد. همهٔ افراد قدیم به یکی دوتا عایق تو زندگی برخورد می ­کنند. اگر از برخی از این نکات مصرف کنید، زندگی­ تان پیشرفت می ­کند و در زمان زیاد کوتاهی بشاش­ نمدار خواهید بود. در امتداد بخوانید: چرا گاهی اوقات دلمان می خواهد رئیس مان را بکشیم؟
نیازی به گفتن حلق که در فضا هیچگاه پزشکی وجود ندارد و البته این یک دشوار به حساب می آید، به خصوص آنکه این محیط خشن احتمال بروز آسیب داخل فضانوردان را بیشتر می درنگ. اکنون پژوهشگرانی از دانشگاه فنی درسدن روش چاپ زیستی سه بعد اینده جدیدی را برای استفاده داخل فضا ترقی داده اند که بافت های متاخر عظم و پوست را از منابع درون دسترس فضانوردان تولید می کند.

عمر برای فضانوردانی که در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) زندگی می کند، آسان نیست. انسان برای زندگی روی جاذبه ی زمین تکامل مشخص کرده است بنابراین هنگامی که بدن ما از این هوا استثنا شود، عملکرد مناسبی نخواهد داشت. مایعات آن طور که باید تو بدن حرکت نخواهند کرد، ماهیچه ها خشک می شوند، مجعد ی استخوانی کاهش یافته و دربرابر انکسار ها آسیب پذیرتر می شود.



نمونه ی عظم طبع سه بعدی

فناوری طبع زیستی سه بعد اینده که روی زمین به جراحان و پزشکان در ترمیم گزند ها و حتی چاپ عضو های کارآمد جدید بخاطر یگانگی عضو کمک می کند، می تواند مزایای فراوانی برای فضانوردان به همراه داشته باشد. این فناوری تیمار زمان حال برای استعمال در فضا درنظر پژمرده شده و قرار است درون ساخت ابزارها و حتی پناهگاه از خاک مریخ بوسیله فضانوردان معاون کند.

پژوهشگران با هدف مجهز آوردن این امکان که فضانوردان بتوانند خرده های غشا را برای التیام خدشه ها و قطعات استخوانی را بخاطر ترمیم شکستگی ها ایجاد کنند، سعی کردند فناوری چاپ سه گانه بعدی را توسعه دهند؛ ولی دو مانع سر راه آن ها وجود داشت. نخست، نسب مواد تک استفاده برای چاپ زیستی خواه همان جوهرهای زیستی در فضا و دوم، رفع مشکل حرکت نقد شو تو وضعیت ریزگرانش وجود. پژوهشگران برای حل مشکل فاتحه پیشنهاد کرده اند که خویشتن فضانوردان می توانند منبعی برای جوهر زیستی باشند. پلاسمای خون می تواند برای تولید سلول های پوست استعمال شود داخل حالیکه سلول های بنیادی می توانند به استخوان تبدیل شوند. نیوس کوبو، یکی از اعضای این پروژه می گوید:سلول های پوستی می توانند با استعمال از پلاسمای خون به عنوان یک جوهر زیستی غنی از مواد مغذی چاپ زیستی شوند که به آسانی از بدن فضانوردان برازنده قبض است. تولید نمونه ی استخوانی محتوی طبع سلول های رادیکال انسانی با یک اختلاط مشابه جوهر زیستی بوسیله علاوه ی سیمان استخوانی کلسیم فسفات بوسیله عنوان ماده ی امن کننده ی ساختاری است که در جریان کود ی رشد جذب خواهد شد.



نمونه ی غشا چاپ سه بعدی 

مشکل دوم یعنی ریزگرانش با تغییر وسکوزیته ی جوهر زیستی خراج از پلاسما که به طور معمول کاملا چیز ابکی است، برطرف می شود. پژوهشگران متیل سلولز و آلژینات را به خیساندن افزودند که سبب افزودن ویسکوزیته ی گوهر و مانع از قضیه یافتن آن در هر جایی می شوند. این ترکیبات می توانند از گیاهان و خزه هایی گرفته شود که احتمالا فضانوردان در سفرهای طولانی آن را بوسیله همراه دارند. درحالی که ما نمی توانیم بوسیله طور ساختگی یک محیط دارای گرانش پایین را روی زمین ابداع کنیم، پژوهشگران نشان دادند که جوهر زیستی متاخر وقتی هوشیار چاپگر سه بعدی می شود، از آن سرریز نخواهد شد و این ترکیب برای مصرف در هوا مفت است. کوبو می گوید:توان چاپ زیستی سه گانه مربوط باینده به فضانوردان این امکان را خواهد داد که به محض ایجاد وضعیت های اضطراری پزشکی دربرابر آن واکنش نشان دهند. برای مثال، درمورد سوختگی ها به جای اتصال پوست از محل دیگر بدن که می تواند موجب آسیب ثانویه ای شود که شاید بوسیله فراغت تو آن محیط نوسازی نشود، پوست جدید می تواند با رویه چاپ سه گانه بعدی ایجاد شود. یا درمورد شکستگی های عظم که بوسیله موجب بی وزنی داخل محیط حدس وقوع آن بیشتر است، همراه با گرانش جزئی موجود روی مریخ، استخوان جایگزین می تواند وارد مقدر شدن آسیب دیده شود. در کامل موارد، مواد مورد استفاده برای طبع زیستی از خود فضانوردان منشا خواهد گرفت؛ بنابراین مشکلی داخل ربط با رد وحدت وجود نخواهد داشت.

متد امر این چاپ گر سه بعدی را می توانید داخل ویدئوی کوچکتر تماشا کنید:بیشتر بخوانید:ساعت زیستی و قطب نمای بدن؛ آیا حس ششم انسان واقعیت دارد؟آیا خطر ابتلا بوسیله عطارد در فضانوردان بیشتر است؟بازیابی عملکرد دست تو افراد ناتوان به روش واگذاری عصبتصمیم قطعی مشارکت های دارا برای احداث کارخانجات فضاییداستان برند جانسون اند جانسون، پیش گام جهانی صنعتی بهداشت و تداوی
بعد از اتمام حجت دادستان ایلام و متعادل شدن قیمت ها راسته مرغ داخل ایلام آرامش یافت و قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان به ۱۱ هزاره و ۵۰۰ تومان رسید. اینک دوباره گرانی به خشکی امدن بازار مرغ ایلام سایه انداخته که انگیزه آغاز  التهاب و فشار به بازار با شعار تکثیر نرخ آن شده است، به طوری که مرغ درون بازار با ارج هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان ارائه می شود. همین موضوع باعث شده تا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از برخورد با اخلالگران بازار مرغ شناسایی دهد.

گرانی باعث کمبود مرغ و کم شدن عرضه مرغ درون استان شده است. طبق گفته مسئولان مرغداری ها حاضر بوسیله عرضه مرغ در کشتارگاه استان نمی شوند. البته فعال بودن تنها یک کشتارگاه صنعت مرغ در استان، خود به الهتاب میدان مرغ در استان عرشه زده است. مشکلی که باعث شده طی روزهایی از سال، مرغ موردنیاز استان از استان های همجوار تامین شود. ممنوعیت خروج مرغ از استان

دستیار نظارت و بازرسی و پناه از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و بازرگانی ایلام تو گفت و گو با خبرنگار همشهری می گوید: در مجمع انتظام میدان استان، بر نرخ مصوب قیمت مرغ ترور روز برای مصرف کنندگان بوسیله مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تاکید و گفته شد هرگونه اضافه قیمت مرغ تخلف محسوب و با متخلفان برخورد عرفی می شود.

عزت الله عبدخانی می گوید: نیروی انتظامی با شریک دادستانی از خروج مرغ بوسیله خارج از استان جلوگیری می درنگ. وی عنوان می کند: اتحادیه مرغداران نیز مکلف شده لیست مرغداری هایی را که از تحویل مرغ به قربانگاه خودداری می کنند جهت اعمال قانون به سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشت معرفی کند. عبدخانی از همشهریان غبطه هرگونه سرکشی صنفی در خصوص نرخ مرغ را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارش کنند. عرضه کنندگان حق تکثیر قیمت ندارند

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام از تلاقی قاطع با اخلالگران بازار مرغ در ایلام خبر می دهد و می گوید: هرگونه امتناع مرغداران از نمایش مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خطاکار برخورد می شود. «نعمت الله بیرانوندی» می افزاید: بر اساس ماده ۱۱ روال تعزیرات حکومتی، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال درون نظم اقتصادی ملک است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه می شود. وی ادامه می دهد: اکنون با توجه به نیاز بازار، ضرورت تزریق مرغ به بازار محسوس است و نگهداری رخت بوسیله صورت عمده و حاشا از نمایش آن مشمول ۷۰ درصد جریمه کنار مبنای قیمت متاع خواهد شد.

وی از مرغداران می خواهد که مرغ را با قیمت مصوب ستاد انتظام میدان تو اختیار انجمن و کشتارگاه صبر دهند و از اضافه بها به رخساره خودسرانه امتناع کنند زیرا این کار تخلف است و مشمول تلاقی قانونی خواهد شد. بیرانوندی می گوید: اضافه قیمت به رخساره خودسرانه ممنوع و عدم عرضه نیز احتکار است. تا اعلام قیمت از سوی ستاد انتظام میدان فعلا هیئت قانونگذاری و تولیدکنندگان حق افزودن قیمت ندارند. وی اصرار می کند: ملاک قیمت مرغ اخبار رسمی قیمت از سوی ستاد انتظام بازار کشور است و بازرسان تعزیرات با هرگونه افزایش خودسرانه برخورد قانونی اجرا خواهند داد. کاهش ۴۹ درصدی جوجه ریزی در استان

رئیس اتحادیه مرغداران استان ایلام در گفت و گو با روزنامه نگار همشهری می گوید: هنگام یک ماه گذشته زیاد از ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است که نسبت بوسیله ماه قبل از آن ۴۹ درصد کاهش داشته است. یدالله سجادی فر می گوید: این آمار درون سامانه «سماصط» (سامانه مدیریت داده ها صنعتی طیور) ثبت شده است.

وی می افزاید: عوامل مختلفی قرین کاهش مقدار دستوری مرغ زنده و عدم حمایت متولیان صنعتی مرغ، خسارت دهی و ورشکستگی مرغداران، عدم تامین نهاده ها به خصوص کنجاله، ستاندن بهای پشت فاکتوری رانندگان محموله نهاده ها، تلفات شدید مرگ و میر جوجه ها ناشی از گرما و بیماری های تعمیم در استان و…باعث کاهش جوجه ریزی در استان ایلام شده که درون صورت حاضر بودن رسیدگی به قیمت تمام شده با بحران تولید مرغ گوشتی تو استان ایلام مواجه خواهیم شد. وی امتداد می دهد: خارج شدن هر مرغدار با بیکاری سرپرست ۱۰ خانوار به صورت مستقیم و جاهل یمین تماس دارد. مرغداران ناراضی از قیمت مرغ

تنش داخل بازار مرغ را نمی توان یکطرفه دیدن و به آسانی درباره آن اظهارنظر کرد. یکی از طرفین این موضوع در ایلام، مرغداران هستند که می گویند با ارزش مصوب فعلی کفگیرشان به ته دیگ خواهد خورد و ضرر خواهند کرد. یکی از مرغداران ایلامی تو این زمینه بوسیله خبرنگار همشهری می گوید: بها بالای نهاده های دامی، تکمیل نبودن دوچرخه تولید مرغ در استان و همچنین دلال ها عامل اصلی بالا رفتن مقدار مرغ در استان ایلام هستند.

تیمور غلامی می افزاید: هرچند دادستان اطلاع دادن کرده مرغ باید با قیمت ۱۱ هزار و۵۰۰ تومان عرضه شود، اما این قیمت اصلاً بخاطر مرغداران به صرفه نیست و منجر به ورشکستکی این صنعتی داخل استان می شود. وی ادامه می دهد: از همه متولیان صنعتی طیور درخواست داریم مبنای ارج اصلی مرغ زنده را نرخ کامل شده پرورش مرغ در مرغداری ها مد نظر داشته باشند و اگر خواستگار کاهش قیمت کامل شده مرغ هستیم باید از صفر تا صد درصد تولید را به صورت کارشناسی مورد تقویم قرار دهیم. نبود صنعت جوجه کشی

یکی دیگر از مرغداران بوسیله خبرنگار ما می گوید: اضافه سرسام آور مولفه های صنعتی طیور بخاطر مرغداران متناسب هضم ازاله. اگر مسئولان گونه چاره و کارشناسی دقیق ارتکاب ندهند صنعت مرغ گوشتی داخل آینده دچار شورش خواهد شد. «موسی قیامی» اظهار می یواش: زنجیره تولید مرغ تو استان به واسطه نبود صنعتی جوجه کشی در استان تکمیل حلق و یکی از دلایل رفعت روبیدن ارج مرغ داخل استان همین است.

استان ایلام با داشتن ۴۰۰ واحد مرغداری و تولید ۵۰ هزار تن گوشت مرغ در سال هنوز با بغرنج تعیین قیمت مواجه است و به نظر می رسد عزم جدی برای جلوگیری از اضافه ارج ها بود ندارد. ایلام قطب تولید مرغ تو کشور محسوب می شود و تولید بالای مرغ حی داخل استان ایلام قابلیت کشتار و صادرات به کشور عراق را دارد. از این ظرفیت باید بتوان بی آرامی به منفعت مرغداران استان استعمال کرد و بی آرامی مصرف کنندگان.
خودروهای لوکسبدون دلیل لقب لوکس را یدک نمی کشند و معمولا آپشن ها و امکاناتی دارند که تو خودروهای معمولی اصلا مشاهده نمی شود. برای مثال تو خودروهایی مانند رولز رویس و بنتلی، تودوزی سفارشی خواه یک ساعت آنالوگ دست ساز درون خودرو می تواند زمان تاسیس خودرو را بوسیله دو برابر تکثیر دهد. در ادامه به معرفی ۹ آپشن نوظهور و علو العاده درون خودروهای لوکس موجود در میدان امروز می پردازیم. ۱. ساعت های گرانبها قیمت



بیشتر افرادی که یک رولز رویس یا بنتلیخریداری می کنند، معمولا جزو قشر یک درصد و دارا هستند. این افراد همه چیز را در بهترین حالت می خواهند و به همین برهان برای خودروی خود نیز خرج زیادی صرف می کنند. بخاطر مثال زمانی که بنتلی بنتایاگا بوسیله بازار معرفی کردن شد، یک آپشن ۱۶۰ هزار دلاری برای آن قابل سفارش بود. این آپشن یک زمانه عقربه ی گاراژ Breitling است که روی داشبورد خودرو انتصاب می شود. این شایسته کردن بوسیله صورت خودکار کوک می شود و یک اتومبیل نیز وظیفه ی تنظیم و کوک کردن آن را پیاده شدن عهده دارد. ۲. پرده برای شیشه ها



افراد اسمی درون مورد حریم خصوصی خود دچار مشکلاتی هستند و خیلی پیش می آید که عکاسان دائما آن ها را تعقیب کنند. به همین دلیل رولز رویس فانتوم و بنتلی مولسان به پرده هایی مجهزند که به طور کامل دید را از بین بنده و با بسته شدن آن ها داخل هیچ شرایطی نمی توان فضای داخل کابین را رویت. این پرده ها برقی هستند و حتی فلاش دوربین همچنین نمی تواند از آن ها گذر کند. نیز با فشار یک تکمه فضای راننده از فضای عقب با یک پرده استثنا می شود. بنتلی این پرده ها را تو معیار مولسان به نشانی یک آپشن ۱۶ هزاره دلاری نمایش می کند. ۳. یخچال



بخاطر کسانی که علاقه بوسیله نوشیدنی خنک دارند، امکان توصیه یخچال بین صندلی های عقب درون فداکار خودروهای لوکس وجود دارد. درون خودروهایی همانند مرسدس بنز اس کلاس، بنتلی مولسان، رولز رویس فانتوم و ولوو XC90 Excellence امکان نصیحت یخچال وجود دارد. در مرسدس بنز اس کلاس، گمارش یخچال تنها ۱۱۰۰ دلار هزینه دارد ولی در ولوو XC90 یخچال تنها در تیپ Excellence زیبنده موعظه است که ۱۰۶ هزاره دلار قیمت دارد. یخچال بنتلی مولسان تنها در نسخه ی مولینر ارائه می شود و این آپشن ۱۰ هزار دلار مقدار دارد. ۴. جالیوانی های لوکس



سوار بودن بر یک خودروی لوکس یعنی باید سرویس نوشیدنی نیز خاص باشد. فداکار خودروسازان قرین بنتلی و ولوو جالیوانی های لوکسی نمایش می کنند. در ولوو XC90 Excellence لیوان های کریستالی از برند Orrefors در جالیوانی ها قرار دارند که احتمالا قدری از آپشن یخچال باشند. این لیوان ها به تنهایی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار برای هر جفت ارج دارند. ۵. میز غذاخوری



اگر بخواهید درون یک خودروی لوکس غذا میل کنید، باید از آپشن میز غذاخوری تاشو هم استفاده کنید. پکیج کامل میز غذاخوری به همراه تمام امکانات درون بنتلی بنتایاگا ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت دارد.۶. تودوزی و تزئین سفارشی کابین



خودروسازانی قرین پورشه، استون مارتین، رولز رویس و بنتلی برای اینکه محصولاتی خاص تر داشته باشند، به مشتریان خود امکان انحصاری سازی داخل خودرو را می دهند. این موارد محتوی تودوزی و تزئینات چوبی و فلزی تو اتاقک می شود. داخل بنتلی می توان جنس لوح تو کابین را برگزینی کرد و حتی می توانید خودتان تخته تک دیدن را به کارخانه دهید تا در کایین خودرو از آن استفاده کنند. معمولا خودروسازان قیمت این نوع کارها را اطلاع دادن نمی کنند تا مبادا مشتریان با دیدن قیمت آن ها منصرف شوند.۷. روکش و کفپوش های سفارشی

مقاله های مرتبط:خودرو متاخر و ۱.۳ میلیون دلاری بنتلی تا پایان سال ۲۰۱۹ معرفی می شودرولز رویس Wraith Eagle VIII معرفی کردن شد

چرم مدخل جدایی ناپذیر از تودوزی خودروهای لوکس است، اما درون خودروهایی مانند رولز رویس و بنتلی می توان روکش های مختلفی متشابه پشمی بی قراری سفارش داد. این آپشن بسته به رنگ، نوع و مدل خودرو بین ۹۷۴ تا ۲۹۹۴ دلار قیمت دارد. درون محصولات پورشه، مرسدس بنز و بی ام و نیز روکش سفارشی می تواند بین ۲ تا ۵ هزاره دلار قیمت داشته باشد. ۸. درهای برقی



اگر نمی خواهید کارمایه خود را صرف بسته شدن درهای خودرو کنید، این آپشن اسلوب حل مناسبی است. درهای دارای سیستم سافت کلوز که در ایران اصطلاحا به آن ها وکیوم درون گفته می شود، به رخ خودکار و با یک سواری برقی ودیعه می شوند و تنها کافی است آن ها را به جانب خود بکشید. داخل خودرویی مثل رولز رویس حتی این کار نیز نیاز نیست و با کوفتن یک کلید، در به طور خودکار بسته خواهد شد. این آپشن امروزه درون خودروهایی قرین بی ام و سری ۷ و مرسدس بنز اس کلاس بوسیله عارض استاندارد بود دارد. ۹. تزئین هنرمند درون سقف



چنانچه فکر می کنید نورپردازی چند رنگ جزیی داخل خودرو موضوع جالبی است، بهتر است شما را با نورپردازی سقف رولز رویس فانتوم آشنا کنیم که طرحی همانند یک سپهر انباشته هنرمند در شب دارد. این آپشن که به قیافه سفارشی روی محصولات رولز رویس گمارش می شود، از فیبرهای نوری تشکیل شده که تو زوایای مختلفی راحتی دارند؛ بوسیله این ترتیب از هر زاویه ای که به سقف نگاه کنید هنرمند ها درخشش متفاوتی خواهند داشت. این آپشن ۱۲ هزار دلار ارج دارد.بیشتر بخوانید:۱۰ خودروی جذاب جرمی کلارکسونمرسدس بنز A45 و CLA 45 رونمایی شدندلکسوس LS 500 سری اینسپریشن رونمایی شدبنتلی کنتیننتال جی تی، رکورد سرعت پایکس رسول را شکستبهترین خودروهای شاسی بلند آفرود سال ۲۰۱۹
بیشتر افراد معتقداند که روابط میان زوج ها و بوسیله نعوظ کلی مدیریت روابط عاطفی، کار سخت و محظور است. هر چند که ساختن روابط سالم و مسرور کمی بغرنج است اما اگر ابزارهای این ساخت و ساز را بدانید با مشکل رو به رو نخواهید شد. برای ساختن روابط مثبت باید این جمله را به نواخت بوسیله خاطر بسپارید: « مدیریت روابط عاطفی میان که ها، پر اب و دشوار نیست؛ انسان های داخل رابطه هستند که آن را باطراوت می کنند». اگر دوست دارید که مشابه که های بشاش و شاد زندگی کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. حتما بخوانید:چرا بعضی زیتون ها همیشه با حزن دعوا دارند؟۱۰ مشکل زناشویی که زوج درمانی به رفع آن ها کمک می کند۱۹ مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که زوج های خوشبخت بعد از ساعت کاری ادا می دهند مدیریت روابط میان زیتون ها حکم سختی است؟

اگر خیال کنید مدیریت روابط بوسیله طور طاسی و برای همه زوج ها کار محظور است، در واقع با یک عبارت کلی، همه افراد را مافوق یک درفش می برید که کار کاملا اشتباهی است. بوسیله عبارت دیگر، این اعتقاد که فراغت گرفتن در یک ربط سخت و مشکل است، شما را به این اعتقاد می رساند که چنانچه متوجه یک رابطه عاطفی شوید، برای بهبود اوضاع باید به سراغ اسلوب حل بروید. یعنی به عارض پیش فرض، اندیشه می کنید که کامل روابط رقیق و دشوارند.



اما اگر قبول کنید که روابط عاطفی، به قیافه ذاتی سخت و بغرنج نیست و این آدم ها هستند که آن را سخت می کنند، اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. واقعیت این است که تمام انسان ها دارای نواقصی هستند. هیچ کس طولانی نیست. همه دارای ترس ها و نگرانی هایی هستند و بدیهی است که آنها را بااطلاع رابطه شان نیز می کنند. هر چند که این حقیقت دارد و ما انسان های کاملی نیستیم اما دلیلی بر مجاهدت نکردن برای تحول حیات ندارد. همه ما می توانیم، خود را تغییر بدهیم و روابط مان را زیبا و انباشته از شادمانی کنیم.

شاید شما تیمار درون زندگی خود با چوب بست های موفق و شاد رو بوسیله رو بوده اید و از خود پرسیده اید که چطور به این خوبی و آرامش داخل کنار یکدیگر عمر می کنند یا آنها چه کارهایی عمل می دهند که بقیه بلد نیستند. شاید بی قراری اصلا زوجی خوشبخت و مسرور داخل دور و اطراف خود نمی بینید. در هر حال، حتما خویش دارید که با راز زوج های خوشبخت برای خوشحالی آشنا شوید.

داشتن تماس ای شاد، آن قدرها هم باطراوت محو. چوب بست های شادمان و خوشحال، به انجام کارهای سهل ای پای سد هستند که شما هم می توانید یاد بگیرید و اجرا بدهید. فقط کافی است، حواس تان را جمع کنید و شاد بودن را از صمیم بیرونی بخواهید و مهم مرطوب از آن، برای همکاری عاطفی تان هم شادی و رضایت بخواهید.

در امتداد این مقاله از راه کارهای جادویی شادی و رضایت میان زوج های خوشبخت، بخاطر تان گفته ایم: ۱. دست افزار سرقت کردن باهم و گوش دادن به یکدیگر

این پیشنهاد ساده به دید می رسد، این نعوظ نیست؟ بگذارید، شفاف تیز مصاحبت کنیم. اگر قرار باشد که با انبازی زندگی و یارتان به اندازه کافی حرف نزنید یا وقتی را بخاطر شنیدن و گفتگو با هم نگذارید پس چرا نکاح کرده اید؟ وقتی یار ندارید با کسی خبردار صحبت و گپ شوید، چطور می توانید با هم عمر کنید و روابط نوع دوستی داشته باشید؟

این روزها، نزول گفتگو و گوش کردن چوب بست ها به یکدیگر بسیار بیش شده است. هر یک از طرفین، بیشتر اوقات خود را با عزاداری و گذار درون دنیای مجازی خواه وسایل الکترونیکی مختلف سپری می نرم. انگار این روزها، رابطه و پیوند میان افراد با تلفن های همراه، تبلت ها، ورزش های رایانه ای و… محکم تر و جدانشدنی مرطوب از پیوندشان با شریک عاطفی و یارشان است.

چنانچه شناخت دارید که در این قسمت قسمت کردن از زوج ها صبر نگیرید باید بیشتر با غصه حرف بزنید، به دست افزار هم گوش کنید و یادتان باشد که استماع دست افزار های هم وقتی اثرگذار است که با تمام قلب و مغزتان به غصه توجه کنید. ۲. حفظ ارتباط با هم در طول روز



فدایی از زوج ها تو زمانی که پیاده شدن یکدیگر هستند، رابطه خوب و شادی دارند، کاملا اندوه را درک می کنند و همه چیز ایده آل است ولی تو زمان هایی که یکدیگر را نمی بینند، اوضاع متفاوت می شود و مانند دو غریبه هیچ خبری از هم نمی گیرند. شاید چنین رفتاری، عادی به نظر برسد و فکر کنید که خبر گرفتن مدام از یکدیگر تو کشش روز لزومی ندارد اما سخت در مغلوط هستید.

نداشتن ارتباط درون طول روز با بی قراری عایق از خلق و تداوم ارتباط روزانه می شود. لازم نیست، وقتی سر کار می روید، دو تا سه ساعت را با تلفن با همسرتان مصاحبت کنید. اما با یک پیام کوتاه با مضامینی مانند: «چه کار می کنی؟»، «دوستت دارم» خواه «غلام به تو پندار می کنم» می توانید وفاق و دلبستگی تان را بهتر و زیباتر حفظ کردن کنید. ۳. ادا فعالیت های مشترک

متأسفانه با چشم پوشی زمان از زندگی مشترک، زوج ها اوقات کمتری را با هم می گذرانند و دیگر انگار، زندگی مشترک چندان هم مشترک نمی ماند. ذیل یک سقف بودن به معنای داشتن عمر مشترک نیست، هست؟ مثلا، بیشتر مردان بخاطر خویشتن «غار تنهایی» یا پاتوقی خلوت درست می کنند و بیشتر اوقات شان را تو آن می گذرانند. شاید تو ظاهر، چنین موثر جالب به نظر برسد اما تو واقعیت، چه چیزی از آن قبض می شود؟

داشتن یک غار تنهایی به این معناست که بی نظیر مانوس دارد، تنها باشد و به حال خودش رها شود. یعنی نمی خواهد که همدستی زندگی اش او را آزار بدهد و از او فاصله خمود است. چنین چیزی درون زندگی مشترک برازنده مقبول ازاله.

زوج های خوشحال و راضی، زوج هایی هستند که با هم دستور کار های مشترکی دارند. قصد از اینکه با بی قراری فعالیت ها و برنامه های مشترک داشته باشید، این نیست که تو هفت روز هفته و به طور شب هنگام بهره با هم اوقات تان را بگذرانید. بلکه منظور این است که بخاطر با هم بودن وقت بگذارید و اندوه را فراموش نکنید. ۴. شکرگذاری و سپاس گزار وجود داشتن

هر چقدر به خشکی امدن جلال شکرگزاری تأکید کنیم باز هم کم است. واقعیت این است که آدم ها فراموش امر هستند. آنها یادشان می رود که چه بذل های ریز و درشتی درون عمر دارند؛ سقفی که بالای سر دارند، خوردنی و سلامتی و گاهی تا اینکه فراموش می کنند که عزیزان شان را چقدر دوست دارند و حیات آنها را از یاد می برند.

تو زندگی مشترک باید همواره اهمیت شکرگزاری و سپاس گزار وجود داشتن را به فکر کردن بسپارید. برای مثال، اگر همسرتان هر شب برای تان غذا آماده می یواش هر شب و هر جنین با یک قدردانی کلامی، حس سپاس گزاری خویشتن را به او ابراز کنید. همگی مانوس دارند که حس شوند و مورد تقدیر قرار گیرند. به خصوص بخاطر کارهایی که هر روز تکرار می شوند و به تدریج مقدار پایگاه به هاله فراموشی سپرده می شود، سپاس گزار وجود داشتن از اهمیت اضافی برخوردار است. ۵. گفتن جملات و عبارت شیرین بوسیله هم و درباره یکدیگر

بیشتر افراد دوست دارند که از آنها تعریف شود. برخی غصه چنین میل و دلبستگی ای ندارند اما تا اینکه آنها هم در اعماق بیرونی شان مانوس دارند که احساس خوبی نسبت بوسیله خودشان داشته باشند. با تو نظر داشتن این نکته، بدانید که با جملات ساده ای مشابه «چقدر زیبایی!» یا «با این لباس، فوق العاده جذاب شده ای!» می توانید، یارتان را شاد و خوشحال کنید.

جملات مثبت فقط منحصر بوسیله تحسین از یکدیگر نمی شوند. با انواع جملات دوست داشتنی و مثبت بی قراری را خوشحال کنید. مثلا اگر همسرتان اهل ورزش و عمر تندرست است بوسیله او بگویید که این پشتکار و دقتی که داخل این زمینه بوسیله نفقه می دهد، برای تان ستودنی است. ۶. استراحت دادن نیازهای همسر تو اولویت یا در پیاده شدن خواسته های خود



این روزها داخل دنیایی زندگی می کنیم که خودپسندی و خودشیفتگی تو آن موج می زند. تعبیر «من»، غالب ترین زبان این روزهاست و همه داخل هر چیزی در پِی منافع شخصی خویشتن هستند. در واقع، انسان های این روز و ساعت دوست دارند از هر چیزی صرفه انحصاری ببرند و از دیگران بهتر باشند.

متأسفانه، چنین رویکردهایی تو عمر مشترک بسیار مخرب است. اگر در یک تماس به دنبال چیزهایی باشید که می توانید به نفع خود بوسیله دست آورید، طرف موافق تان را فراموش خواهید کرد. در این عارض به نیازهای او بی توجه می شوید و فقط خویشتن را در دید خواهید داشت. چنین چیزی در زندگی مشترک بوسیله بن عقد می خورد در مقابل بوسیله تدریج و در کشش زمان احساس خشم و انزجار به وجود می آید. ۷. جدیت بخاطر خلق زندگی بهتر برای یکدیگر

داخل یک رابطه باید تمرکز و تکاپو تان را از کسب دستاوردها و منافع شخصی به مسیری دیگر تغییر بدهید و ببینید که چگونه می توانید زندگی بهتری بخاطر همسر و همراه تان بسازید.

زمانی که شما برای ایجاد آرامش بیشتر در زندگی همسرتان مجاهدت می کنید، او نیز متقابلا در تلاش خواهد بود تا زندگی بهتری برای شما حاضر یواش. این تبادل انرژی و جدیت دوسویه بخاطر بهبود عمر بسیار مفید است. انسان ها به طور ذاتی به کسی که بخاطر سندیت کارهای مثبت اجرا می دهد و بوسیله آنها لطف دارد، رفاقت علامت می دهند. ۸. مغفرت یکدیگر

هیچ کس تمام ازاله. حتی شما دوست لایق! باید بپذیریم که کمال داخل میان انسان ها وجود ندارد. بنابراین، زوج های خوشدل به این دلیل خوشبخت هستند که می دانند هیچ یک، بی نقص و نقص نیستند و می توانند یکدیگر را علیرغم اشکالات و نواقصی که دارند به منت دوست داشته باشند و هم را بوسیله خیال اشتباهات و نواقص خود می بخشند.

بخشش در رابطه، طیف وسیعی از موضوعات را درون برمی گیرد. برای مثال، همسران می توانند غدر دیگری را ببخشند یا موضوع ساده ای مانند صرفنظر کردن جوراب های نجس در گوشه اتاق را. در هر حال، بخشش، اساس و اساس زندگی مشترک است. ۹. برقراری تماس عاشقانه با هم

برای داشتن یک زندگی مشترک خوش و شاد باید طراوت بستگی عاشقانه را حفظ کنید. زوج های بسیاری بعد از چشم پوشی زمان از اوایل رابطه، عاشقانه های خویشتن را فراموش می کنند. داشتن روابط عاشقانه زوج ها، مقدر شدن مهمی از ساختن عمر مشترک شاد و سالم است. عمر مشترک و عاشقی مانند یک گیاه است. اگر به آن آب داده نشود، پژمرده و ویران می شود.

همیشه با همسرتان تو برقراری روابط عاشقانه تلاش کنید. روزهای اول ربط را به یاد بیاورید و مانند همان روزها با هم اقدام کنید. مانند همان روزهای فاتحه با حزن به گشت بروید و جملات عاشقانه رد و بدل کنید. زنده نگه داشتن عشق در شادمانی و خوشبختی زیتون ها وقار زیادی دارد. زندگی مشترک بدون دلبری های عاشقانه مشابه زندگی کردن با یک حزن اتاقی خواه دختر تارک دنیا/برادر است. شما از یک عمر مشترک، چنین چیزی می خواهید؟ ۱۰. برقراری روابط فیزیکی و لمس کردن یکدیگر



لمس کردن یکدیگر فقط در روابط جسمی وجود ندارد. البته برقراری روابط فیزیکی حزن اندکی از عشق و علاقه است اما کامل ماجرا نیست. در بنیاد روابط جسمی غصه یادتان باشد که افراد دارای تمایلات و خواسته های متفاوتی هستند. چوب بست های خوشحال معمولا داخل این مبنا مشکلی ندارند. از طرف خواه بوسیله غصه شباهت دارند یا تو این بنیان به توافقاتی رسیده اند.

برقراری ارتباطات غیرجنسی هم داخل روابط فیزیکی چوب بست ها بسیار حائز جلال است. مثلا تو آغوش کشیدن یکدیگر، بوسیدن، دست یکدیگر را شهود و… حزن نقش مهمی داخل گرم شدن روابط دارد. این تماس های جسمی باعث می شود از نظر احساسی هم به یکدیگر متصل شوید. ۱۱. انتظام ساعت خواب

گاهی اوقات، بنا بوسیله تباین های فردی، امکان اینکه هر دو نفر در یک روزگار شب به خواب بروند کمی نامقدور است. اما چنانچه زمانه خواب چوب بست ها با تیمار تباین داشته باشد، نوعی جدایی و فاصله بوسیله صورت آرام و نامحسوس وارد زندگی شان خواهد شد.

تا اینکه اگر دوست ندارید که زود بخوابید بی قراری همسرتان را همراهی کنید و با او به رختخواب بروید. شما می توانید مشغول قرائت کردن کتاب شوید خواه تلویزیون ببینید ولی مراسم و تشریفات را به مکان بیاورید و زمانه خواب تان را با هم تنظیم کنید. ۱۲. حمایت و پشتیبانی از یکدیگر

همگی ما دارای آرزوهایی هستیم که هنوز محقق نشده اند و چنین چیزی بسیار مطلوب است. زیرا عمر یک سطر است و هنگام کردن این مسیر شکوه دارد و برای رسیدن به آماج نباید مسیر را از دست قسط. زوج های شاد درون این مسیر هم را یاری می کنند. آنها به خوف ها و امیدهای هم توجه دارند و یکدیگر را پشتیبانی می کنند.

چوب بست های خوب در همه شرایط، پشت اندوه هستند. فرقی نمی درنگ که یارشان دستخوش مشکلات خانوادگی شده است یا احساسی. در هر صورت کنار غصه هستند و تو هر حال می توانند روی اندوه حساب کنند. ۱۳. دلگشا گذرانی و خنده کردن در کنار هم



خوب عمر کنید اما یادتان باشد که اوقات تان را پر اب نگذرانید. سخت گیری نکنید و بدانید که حساسیت طنز، خنده و دلگشا گذرانی زیاد مهم است. اینها تو زندگی مشترک تیمار بزرگی اضافی دارند. تا اینکه اگر زندگی تان با چالش ها و محنت های اضافی رو به رو هستند باز تیمار بخندید تا گیتی به شما بخندد.

برای شاد بودن بهانه هایی پیدا کنید. مثلا بوسیله کوهستان نوردی دونفره بروید، فیلم متلک ببینید یا هر کار دیگری که شما را داخل پیاده شدن یارتان شاد و خوشحال می کند. حس طنز داخل زندگی زناشویی سحر می بطی ء. تو آخر

همان طور که گفته شد، داشتن عمر وصال شاد و راضی کننده، آن قدرها هم سخت نیست. این موعظه ها را یاد بگیرید و از همین روز در زندگی مشترک تان پیاده سازی کنید. بیشتر افراد بوسیله این توصیه ها تفکر نمی کنند. اهمیت اعطا کردن به این نکات میسر اما اساسی بخشی تمرکز و تلاش می خواهد. فقط همین! در امتداد بخوانید: باید تا دیر نشده با همسرمان درباره پول صحبت کنیم؛ اما چطور؟

کتاب الکترونیکی

ارج نسخه انگلیسی درون سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد ورق ۲۴۷ سال انتشار ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی دلبستگی



اگر می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای همدستی عاطفی، یا تا اینکه خودتان را تو بستگی متوجه شوید، حتما این تاریخچه را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده کتاب الکترونیکی
تو عروج به گرجستان چنانچه به دنبال تجربه کردن غذای محلی باشید، نخستین غذایی که به شما پیشنهاد می شود، خینکالی است. خینکالی غذایی است که جایگاه خاصی در اتیکت مردم گرجستان دارد و یکی از مهم ترین غذاهای رژیم غذایی روزانه انسان گرجستان است.چه چیزی باعث شده که خینکالی معروف شود؟

خینکالی نوعی دامپلینگ گوشت است. گوشت قبل از اینکه داخل خمیر پیچیده شود، خام است. این دامپلینگ را می جوشانند و بخارپز نمی شود. بوسیله همین دلیل در فرایند پخت، آب گوشت خبردار دامپلینگ می شود داخل نتیجه یک نوع دامپلینگ آب دار است و پس ازآن از اولین گاز، باید آب آن را کاملا نوش جان کنید عاری اینکه قطره ای از آن روی بشقاب بیافتد!

راحت ترین طرز برای اسقاء کردن این غذا، نوشانیدن با دست است. ریشه این طعام بوسیله مناطق کوهستانی گرجستان برمی گردد و بعدها در سراسر این سرزمین عرف پیدا کرده است. امروزه درون هر منطقه از گرجستان سنخ خاصی از خینکالی تدارک می شود. سنخ اصلی این غذا با گوشت بره، پیاز، نمک و فلفل و زیره تدارک می شود.

تفلیس خینکالی ویژه خویشتن را دارد که کالاکوری نامیده می شود. برای تدارک آن سبزیجات معطر همچنین به مواد اولیه تکثیر می شود؛ از جمله جعفری و ریحان. این طعام تقریبا در همه کاباره ها درخت سرو می شود. تنها تفاوتی که خینکالی ها با غصه دارند، اندازه دامپلینگ ها و لباس بستن خمیر است.

اگر منظور دارید به تفلیس سفر کنید، با کمک کجارو می توانید بهترین تور گرجستان را خیز وجو کنید. تو کجارو این امکان بخاطر شما فراهم شده است که بهترین تورها از معتبرترین آژانس های گردشگری را ضربان و جو و قیمت آن ها را مقایسه کنید و بهینه و ارزان ترین تور را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.تیشه تفلیس فرصت مناسبی برای قاعده زدن به رستوران ها و نوشانیدن این غذای خوش طعم محلی است. داخل امتداد چند مهمانخانه تفلیس را معرفی می کنیم که نیکوترین خینکالی ایالت را سرویس می کنند.رستوران Pasanauri



رستوران زنجیره ای Pasanauri یکی از بهترین رستوران های قصبه برای نوشیدن خینکالی است. این رستوران دو شعبه در مرکز روستا دارد و بهینه غذاهای مستند گرجستانی را سرویس می کند. شعبه ای که در میدان شهر استراحت دارد، ۲۴ ساعته باز است؛ بنابراین فرقی نمی کند که چه ساعتی هوس خینکالی می کنید، همیشه می توانید بوسیله این رستوران قانون بزنید و از نوشیدن این غذای لذیذ، لذت ببرید.

این رستوران میزهای چوبی و جداکننده هایی دارد که باعث می شود حریم شخصی مهمانان حفظ شود. تصاویر باستانی از شهر تفلیس چراغانی بسرنوشت شوم دچار کردن دیوارهای رستوران است. یک سفره سنتی گرجستانی، به پشت از سقف رستوران، آویزان شده است.مهمانخانه Bernard

یکی دیگر از کاباره های ممتاز ولایت برای تجربه کردن خینکالی های لذیذ، کاباره برنارد است. این رستوران تیمار دارای میز و صندلی های چوبی است که با پارتیشن هایی از هم جدا شده اند. رستوران برنارد ۲۴ ساعته فعالیت می کند. فضای آن متجاوز دوستانه و دنج است؛ ولی شب ها و روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می شود و سرویس دهی در رستوران کندتر از روزهای عادی خواهد بود.رستوران Ethno Tsiskvili



این کاباره یکی از چندین کاباره گروه Tsiskvili است. از آنجایی که دارای یک آبشار طبیعی و یک آسیاب آبی است، فضایی ویژه و دلنشین دارد. علاوه بر این اگر دوست دارید اپرا های محلی گرجستانی را ببینید و موسیقی سنتی گرجستان را بشنوید، حتما این رستوران را برگزینی کنید.بیشتر بخوانید:محبوب ترین کادو آنتالیا که نباید از دست بدهیدبهترین مسیرهای ایران را بخاطر عروج جاده ای بشناسیددلیل وجود موکت در فرودگاه ها چیست؟دیش کاوری: امکان جدید گوگل مپ در منوی رستوران هاناگفته های بازار تبریز ؛ بزرگترین مجموعه مسقف و آجری دنیا
"ماتیو مابن" درباره تکثیر قیام و نزاع لفظی میان ایرانو آمریکا گفت: در چند روز گذشته سران ایران و آمریکا بوسیله جنگ لفظی و ترساندن متقابل ادامه دادند.

وی ادامه داد: شکی نیست که رویارویی ارتشی ایران و آمریکا در منطقه خلیج فارس متجاوز خطرناک است اما موضوع خطرناک نمدار از آنکه بازوی ارتشی و قدرتمند ایران درون تلاطم های نیابتی اخیر تلقی می شود، و می توان گفت که ایرانی ها ابزارهای نفوذ کردن گذاری برای ضربه زدن به آمریکا و متحدانش دارند و این کار را در گذشته نیز کرده اند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ در واشنگتن گفت: اینجا در واشنگتن، مخالفان دیپلماتیک دموکرات، تهدیدهای مجادله طلبانه دونالد ترامپ را صرفاً انتخاباتی تخمین می کنند.

تو همین ارتباط، «لی هانسن» رییس امنیت ملی و تاریخ بین المللی در همکاری حقوقی «راید اسمتی» همچنین معتقد است عاری شک تحریم های اخیر رییس جمهوری آمریکا محصول ایران کاملان "نمادین" است زیرا این تحریم ها تأثیر گشاد و بیشتری نخواهد داشت.

وی اعتراف داشت: هر چند که آمریکا مواد غذایی و دوا را از تحریم ها معاف کرده، ولی به عارض عملی وارد کردن این محصولات بوسیله داخل ایران بوسیله خاطر محدودیت های بانکداری جهانی متجاوز دشوار است. نگرانی های زیاد درباره مجازات های قابل توجه و تحریم های افلیج کننده وجود دارد. بنابراین، حتی اگر آنها بتوانند این محصولات را مسبوق کنند، انجام این کار بسیار سخت است.

هانسن با اشاره به بایکوت های بانکی و تأثیر آن به خشکی امدن واردات اقلام دارویی و مواد غذایی تو ایران، گفت: میان ایران و آمریکا تجارت یدکی وجود ندارد و اروپا نیز نتوانسته کمک زیادی بوسیله دور کوفتن تحریم ها به ایران عمل دهد. به همین علت است که با احتمال متجاوز بوسیله زودی تماشایی در رو کامل ایران از توافقنامه هسته ای سال ۲۰۱۵ خواهیم حیات. اینک شاداب است که بگوییم مسیر تا به کجا پیش خواهد رفت و نمی شود گفت که اروپا، روس ها و چینی ها حمایت بیشتری برای ماندن ایران داخل مسیر خواهند کرد خواه خیر.

رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در اقدامی بیرون از عرف دیپلماتیک تعدادی از مقامات ایران را تحریم کرد و بوسیله گفته وزیر خرمن داری این کشور، قرار است وزیر خارجه ایران همچنین داخل این لیست قرار گیرد. اقدامی که تحلیلگران آن را به معنی بسته شدن راه مذاکرات تلقی کردند.
رییس جمهوری اسلامی ایران نیز امروز تو این باره گفت: کار امروز آمریکا، تحریم نیست بلکه کار ضد بشری است. فعالیت آمریکا میوه حقوق بشر است و تمام ملت ایران را کوچکتر فشار قرار داده است.

روحانی افزود: مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که این روزها آمریکا انجام می دهد بوسیله معنای عدم موفقیت حتمی آمریکا و شکست جدی آنها است و من از لحاظ سیاسی هیچ تردیدی ندارم.

رییس جمهوری ایران دنباله عدالت: در هیأت حاکمه آمریکا در قصر سفید یک سرخوردگی نوظهور و بزرگ بوجود آمده است. سرخورده شدند چرا که هر جایی هر کار و اقدامی می کنند به مولود نمی رسند، آنها دعوی داشتند که کشور را ظرف چند ماه بوسیله هم بریزند ولی می بینند که آدم روز بوسیله روز پایدار نمدار و پایدار تر و خلاقانه تیز حرکت می کنند.
روحانی، بایکوت پیشگام انقلاب اسلامی را تیر بی خردی دولتمردان آمریکایی عنوان کرد و گفت: اگر آمریکایی ها در بحث صادق هستند چرا همزمان وزیر خارجه را تحریم می کنند.
در سال ۱۳۸۲ و پس از آشنایی با خوشنویسی و لوازم آن، نشانه های خلق مرکب خوب در گوشه اتاقی از منزل «جمال امینی» بروز ظاهر می کند، بعد از یک گرداگرد ابدار چند ساله آزمایش و خطا، ایجاد ممزوج خراج می دهد و آنچه امروز به نام ممزوج «نگار» مشاهده می شود، یکی از ۳ مرکب خوب در کشور است که اساتید شکوه چون امیرخانی، شیرازی و... به خشکی امدن آن مهر تایید گذاشته و با آن می نویسند. داخل ادامه گفت وگوی همشهری را با «جمال امینی» خوشنویسِ مرکب ساز می خوانید. مرکب را کجا می سازید؟

مرکب را در کارگاهی که درون منزل دارم می سازم، اما بجهت در اوایل تخیل نمی کردم، بدون این که استادی داشته باشم خواه شاگردی کسی را کرده باشم، مرکب سازی شکل بگیرد و عقیده بوسیله ایفا فرمان نداشتم، بنابراین گوشه ای از اتاقم را گذاشته بودم برای ایجاد مرکب که بتوانم غصه رسیدگی و غصه کار کنم.  
سال ۱۳۸۲ با تربیت های لله سعید قادری که استاد خوشنویسی ام نیز بود، اولین مرکبم را ساختم و وقتی به وی علامت دادم، او گفت: «باور ندارم، رفتی از مغازه خریده ای! » پس ازآن استادان خوشنویس سنندج آقایان شرف پور، صابر، شیخ احمدی و سعید غفوری با شور و شعف از کارم استقبال کردند که درون قریه سنندج هم امکان دوباره مصنوع شدن مختلط بود دارد. ممزوج را چگونه محکم می کنید؟

شعری در کتب باستانی می گوید: هم عقل نسل زاج است/ هم سنگ هر دو مازو/ غم عقل هر سه صمغ است/ آن گاه الزام ران... ترکیبات اصلی ممزوج شامل دوده، صمغ عربی، مازو و زاخ است. این ۴ ماده پایه و متریال واقعی مرکب سنتی است. همچنین بخاطر تاسیس دوده مرکب باید روغن کتان را به حالت نفت، فتیله برایش گذاشت، بعد سفالی آب ندیده روی فتیله استراحت عدل که تبار جذب سفال شود.

گلوله های دوده اطراف سفال را می گیرد، سپس دوده را در پارچه ای پیچیده در کوره می گذاریم تا روغن واقعی اش همچنین بسوزد، سپس با بقیه مواد ترکیب می شود. غلام از ترکیب همین ۴ ماده به اضافه گیاهانی مثل زعفران و پوست جوز با نسبت و تناسب های دقیق، کاربرد کردم تا بوسیله جایی رسیدم که امروز مخلوط های ساخته شده من را با نام و مدال و صحه و لیبل می بینید. ممزوج با جوهر چه فرقی دارد؟

جوهر را اگر روی کاغذ بریزی تا بافت کاغذ نفوذ می کند، ولی مختلط خوشنویسی به پشت مرزی قائم می کند و از آن سرحد بیشتر تا تو بافت کاغذ نفوذ نمی نرم و باید ایستادگی داشته باشد. جوهر از نیش خودنویس ریخته می شود، ولی ممزوج از زبانه و پهنای قلم را مرکبی می کند. مخلوط سازی را کجا و چگونه یاد گرفتید؟

سال ۱۳۷۳ برادر کوچک ترم را از مشت دادم. او و ۳ سال تدریس خوانده بود، ولی وقتی به سربازی رفت با همت شهید زدنی، تیمار خوشنویسی را یاد گرفت و غم تحصیلاتش را امتداد داد. برادرم خواستار بود که من همچنین به درس خوشنویسی بپردازم. بعدا درون نبودنش، خلئی که به بود آمد، من را به طرف اسباب خوشنویسی اش کشاند. داخل به خشکی امدن وسایل خطاطی اش آرامش می گرفتم.

بعدها به عشق برادر، برای آموختن خوشنویسی ناشی آقای کورش خالد شدم. داخل همان اوایل فرمان می شنیدم که مرکب خوب انسداد نمی آید و برایم پرسش و معما شد که مرکب چیست که خوب و بد دارد. پس از گذراندن کود خوش، برای ادامه خوشنویسی خدمت آقای قادری رفتم. از ایشان پرسشم را در مورد ممزوج خوب و کریه جبران کردم.

وی گفت: «درسته مرکب خوب نداریم. » گفتم: «جز مرکب چی هست که خوبش وجود نداره؟ »، گفتند: «مخلوط ترکیبی از این مواد است، ولی کسی را می خواهد که با دل و در و عشق، پای ساختنش وقت بگذارد. » گفتم: «من ساختن ممزوج را اول می کنم. » آقای قادری گفتند «اگر ممزوج خوب بسازید، یک تابلو خوب برایتان می نویسم. » به عشق داشتن تابلویی از استادم، مطلع به کار کردم و خاطرخواهی به برادرم بنیان آمدنم بوسیله خوشنویسی و سپس مخلوط سازی شد. سابقه مخلوط سازی درون کردستان به چه زمانی بازمی گردد؟

خیلی پیش نمدار از من، ملا احمد شهابی و پدر بزرگوارشان شیخ سعدالدین شهابی مرکب ساز بودند. داخل خانواده آن ها مرکب سنه ساخته می شد. در ادامه جستجو کاری ام، با هنرمند هادی ضیاالدینی برخوردم که وی اشعار کرد بابا مرحومشان، نان های سنگک سوخته شده را به ممزوج تبدیل می کرد. سر همین موضوع اثر بردم که می استعداد نشاسته را سوزاند و از آن طایفه و مخلوط ساخت. چه هنرمندان خوشنویسی از مرکب های ساخت شما استفاده می کنند؟

تا سال ۱۳۸۷ بیشتر اساتید محلی استان و از کرمانشاه هم لله زم ضیاء و جواری ارتباطی و نه در قبال وجهی، از مرکب های ساخت من استفاده و آن را بخاطر خوب و ردی بودنش آزمایش می کردند. از سال ۸۷ بوسیله واسطه دوستانم آرش یعقوبی و وریا هاشمی با استاد امیرخانی آشنا شدم و خدمت لله مرکب دادم. وی گفت: «یک ماه دیگر بهتان جواب می دهم. » بعد از یک ماه با وی تماس گرفتم، استاد گفت آدرس می دهم از این مرکبت برایم بفرست.

من نیز بوسیله شفیع این طور فرصتی اجازه خواستم حضوری خدمتشان بروم. ممزوج را به منزلشان بردم و منتظر ماندم که درباره عیب و حسن، کمتر و کسری و اختلاف مرکبم با سایر مخلوط ها برایم گفتگو بطی ء. استاد ضمن برشمردن حسن و عیب و... بارها درون مجالس با معرفی غلام اشعار می کردند، مرکبی تو کردستان ساخته می شود که در دوران قاجار بی آرامی مانندش نبوده است.  نیز نوکری استاد فلسفی و شیرازی نیز رسیدم و این اساتید تا الان بی قراری از ممزوج مخلوق غلام استفاده می کنند. صادرات مرکب هم دارید؟

صادرات نه، ولی به میانجی دوستی و مراودات و عاری ستاندن وجه، هنرمندان خوشنویس عراقی آن را به نشانی سوغات با خود بازداشت اند و هنوز بوسیله آن شرایطی که بتوانم تولید متراکم داشته باشم، دست پیدا نکرده ام. به تازگی مخلوط را به ثبت رسانده ام و چنانچه مکانی در اختیار داشته باشم، می توانم بوسیله تولید انبوه و طبیعتا صادرات برسانم.  لازم است یک نکته را اشاره کنم که این ممزوج هنوز جای امر دارد، مربوط به مخلوط حال مهیا را هنرمندان خوشنویس برای خط نستعلیق و شکسته نستعلیق مصرف می کنند، اما ثلث نویسان بوسیله اقتضای این که کشیده های بلندتری در خطشان وجود دارد، مرکب اختصاص خود را لازم دارند. باید روی ممزوج بیشتر فقره کنم که جوابگوی رنگ و طول برای ثلث نویسان همچنین باشد. مخلوط سازی در ردیف چه مشاغل یا صنایع دستی است؟

یقینا مشاغلی که از ابد به زمان ما رسیده اند یا در مسیر مشاغل فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی فراغت پژمان اند و با آن امرار معاش شده است. همین خوشنویسی زمانی برای برخی افراد وسیله امرار معاش بوده و هنوز تیمار بوسیله عنوان یک شغل است. مختلط سازی حزن می تواند شغلی باشد و در ردیف صنعت و صنفی قرار گیرد و می توان بمنظور در حوزه هنر مصرف دارد، شامل صنایع دستی باشد.