زعفران ایران

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

مایکروسافت مدعی شده است سیستمی توسعه داده تا با کمک آن باگ ها را شناسایی بطی ء. بوسیله گفته ی این شرکت، سیستم امتیاز باگ می تواند ۹۹ درصد باگ های امنیتی و غیرامنیتی را از یکدیگر متمایز یواش و با دقت ۹۷ درصد باگ های مهم و حیاتی را از بین آن ها تشخیص دهد. بنابر گزارش منتشرشده، مایکروسافت دستور کار دارد در ماه آتی، روش عملکرد این سیستم را روی گیت هاب قرار دهد. علاوه براین، مدل هایی برای شهید و دیگر منابع مصرف شده در جهیز سابق الذکر نیز دردسترس علاقه مندان فراغت خواهد گرفت.

برابر اطلاعات جدید، این سیستم روی مجموعه داده های ۱۳ میلیون پروژه و باگ هایی از ۴۷ هزار توسعه دهنده توسعه داده شده که داخل ارباب AzureDevOps مایکروسافت (ویژوال استودیو آنلاین ) و مخازن گیت هاب پس انداز شده است تا متخصصان انسانی را همراهی و پشتیبانی کند. شرکت Carologix تخمین می زند توسعه دهندگان داخل هر هزار خط کدنویسی، ۷۰ باگ پایدار می کنند و برطرف کردن هر باگ ۳۰ مقابل کدنویسی هر خط زمان خواهد سرما. بنابراین، عزب در ایالات متحده سالانه ۱۱۳ میلیارد دلار برای وقوف و تعمیر عیوب محصولات نفقه می شود.



مایکروسافت معتقد است داخل کشش ایجاد ساختار مدلی که اکنون رونمایی شده، متخصصان امان فرایند تدریس داده های نخستین را تأیید کردند. همچنین، نمونه گیری آماری به روش ای عمل شد که برای کارشناسان بها مناسبی از داده ها برای معاینه جمع آوری شود. سپس، داده ها تو بازنمایی هایی با صیت بردار ویژگی رمزگذاری شدند و محققان مایکروسافت با قدرت کامل مدل سازی سیستم را با استفاده از گونه فرایند دومرحله ای آغاز کردند. درون ابتدا، استاندارد مایکروسافت مسلک ی طبقه بندی باگ های امنیتی و غیرامنیتی و پس ازآن یاد گرفت چگونه برچسب های شدت مثل بحرانی یا عمده خواه کم اثر را بوسیله باگ های امنیتی نسبت دهد.مقاله های مرتبط:آسیب پذیری امنیتی، کامپیوترهای تولیدشده پس از سال ۲۰۱۲ را تهدید می کندآمازون، گوگل و مایکروسافت؛ کدام یک خدمات ابری پاک تر ارائه می کنند؟

مدل عرضه شده ی مایکروسافت از دو تکنیک بخاطر پیش بینی باگ ها یکروز می برد. اولین تکنیک الگوریتم فراوانی وزنی TF-IDF است که رویکرد بازیابی مفروضات به شمار می جوی. این رویکرد بوسیله کلمات براساس مقیاس تکرار تو سند ارزشی اختصاص می دهد و مطالعه می نرم آن کلمه چقدر با عناوین موجود در مجموعه مرتبط بوده است. مایکروسافت می گوید عناوین باگ ها معمولا خیلی کوتاه هستند و غالبا شامل ۱۰ کلمه می شوند. تکنیک دوم ازطریق استاندارد رگرسیون لجستیک پیش می رود. درواقع در این تکنیک، با مصرف از تابع لجستیک، حدس حیات کلاس علنی یا رویداد را استاندارد سازی خواهد کرد.

علاوه براین، مایکروسافت می گوید مدل ساخته شده از درون در حال اتساع است. بدین معنا که به طورمداوم با داده های تأییدشده ی متخصصان امنیتی آموزش داده می شود. همچنین، متخصصان تعداد باگ های تولیدشده در مدت زمان توسعه ی بطی ء افزار را کنترل می کنند.

مدیر ارشد دستور کار ی امنیتی مایکروسافت، اسکات کریستینسن، گفته است:ترقی دهندگان یواش افزار همواره فهرست بلندبالای محدودیت ها و باگ هایی را در نظر دارند که باید درست شوند. کارشناسان امنیتی نیز تکاپو می کنند با استفاده از ابزار خودکار اولویت بندی باگ های امنیتی به آن ها کمک کنند؛ اما اغلب اوقات، مهندسان زمان زیادی روی باگ های نادرست هدر می دهند یا ممکن است متوجه برخی آسیب پذیری های دست پاچه و حیاتی طبقه بندی نشده نشوند.

دانشمند داده و علوم کاربردی مایکروسافت، مایانا پریرا، اضافه کرده است:با کنارهم قراردادن مدل های پرورش ماشینی و کارشناسان امنیتی، خواهیم توانست امتیاز و طبقه بندی باگ های امنیتی را بوسیله اسلوب چشمگیری بهبود ببخشیم.

مایکروسافت، تنها غول فناوری تراشیدن که با کاربرد از ادراک تقلبی باگ های امنیتی را شناسایی می کند؛ زیرا سرویس CodeGuru شرکت آمازون که تاحدی براساس ممارست کد و اپلیکیشن ها تو این شرکت ترقی یافته است، اقتدار نمره مشکلاتی نظیر نشت منابع و اتلاف چرخه های پردازشی را دارد. افزون براین، فیسبوک ابزاری با عنوان SapFix  طراحی کرده است که قبل از ارسال معلومات باگ ها بخاطر مهندسان، به رخ خودکار آن ها را ترمیم و پس ازآن باگ ها و راه حلشان را بوسیله عزیمت تأیید نهایی برای مهندسان ارسال می کند. ابزار دیگری نیز با شهرت Zoncolan دراختیار فیسبوک فراغت دارد که اعمال و رفتار سندیت های کد را تجسس می کند و به متعاقب مشکلات احتمالی داخل شاخه های تکی یا فعل وانفعالات مسیرهای مختلف دستور کار می گردد.بیشتر بخوانید:آپدیت مه 2020 ویندوز 10 معرفی شد؛ چگونه آن را همین اینک گرفتن کنیم؟با Bing Wallpaper، والپیپرهای روزمره اتومبیل جستجوی بینگ را به دسکتاپ بیاوریدقرارداد شریک NBA و مایکروسافت برای ساخت سرو پخش حی شخصی سازی شدهپلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با چه قیمتی نمایش خواهند شد؟مایکروسافت تا نوامبر ۲۰۲۰ به پشتیبانی از نسخه ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ ادامه می دهد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجتبی ورمقانی جمعه ۲۹ فروردین پیش روی کرد: در مسئله دیدار اکیپ ستادی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های مبتدی دامی در سطح شهرستان سنندج استان کردستان و در بازرسی از یک واحد قصابی، مقدار ۲۴۱ کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از تشکیل بایگانی برای نافرمانی یادشده و ارجاع آن به مراجع قضایی، در ۲۶ فروردین سال جاری مقام قضایی دستور پلمب قصابی سابق الذکر را تا خبر ثانوی صادر کرد که با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی و حضور همکاران حقوقی این اداره کل امر صادره اجرا شد.

ورمقانی از شهروندان خواست، در عارض مشاهده هرگونه مورد مشکوک درزمینهٔ یادشده را از سر رابطه با سامانه مطلب انسداد شبانه یکروز ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند تا پس از وارسی اقدام شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا از مازندران، ساختمان نشینی بیش از ۶ هفته است که تو کشورمان به یک جبر برای حفظ کردن سلامتی تبدیل شده است. هرچند که خانواده های زیادی بوسیله این توصیه مهم بی توجهی کردند، اما بسیاری از آدم اندوه این نکته را جدی گرفتند و درون یک ماه و نیمه اخیر جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشدند. این تو خانه ماندن چالش های یدکی را داخل قوم ها ایجاد کرد. یکی از این چالش ها رفتار ارزان با فرزندان و به خاص کودکان در شرایط کنونی است.

بسیاری از والدین که خودشان در این روزها تحت تنگ کردن در خانه ماندن و اضطراب ابتلا به کرونا صبر دارند، هر روز با فرزند خواه فرزندان خود که برای مقدماتی بار روزهای متمادی داخل خانه ماندن را امتحان می کنند چالش هایی را دارند.

از سوی دیگر کارشناسان معتقدند که این شرایط می تواند بر روحیات، مراسم و حتی مصونیت جسمانی کودکان نیز تأثیر بگذارد. بوسیله همین دلیل روانشناسان کنار این باورند که والدین در وضعیت کنونی باید دستور کار ریزی منظم و درستی برای شب هنگام روز داشته باشند تا نظم ویژه روزهای کرونایی جای بی نظمی و بی برنامگی را بگیرد و در حقیقت حال درک های اقدام با کودکان را نیز درون این وضعیت بدانند.

تپش کرونایی کودکان

استادیار رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور ساری معتقد است که شرایط کنونی می تواند در خانه ها حتی به ابراز تندی علیه کودکان نیز منجر شود و لازم است که والدین با روش های درست رفتار با فرزندان آشنا باشند.

دکتر «انسیه بابایی» گفت: این روزها کودکان حزن بوسیله ناچار مانند بزرگسالان تو روانی اطلاع دادن و اتفاقاتی که رخ داده فراغت می گیرند. این آگاهی ممکن است از قاعده رادیو و تلویزیون، گفت وگوی پدر و مادرها یا تغییر جبری استیل زندگی در کودکان خلق کردن شود. این ابتدا شدن دم بوسیله وقت از اعلام بیرون، حساسیت والدین در بزرگداشت نکات بهداشتی و وسواس زیاد پهلو بهداشت می تواند از عوامل اضطراب اعاده ناپذیر برای کودکان و نوجوانان باشد که این یک بخش از جریان است.

وی افزود: بسرنوشت شوم دچار کردن دیگر افزایش اختلافات خانوادگی در خانه ها هنگام روزهای خودقرنطینگی است که به استناد آمارهای رسمی شایان مشاهده است و گفته می شود تا سه طبق بیشتر شد. تغییر قهری وضعیت عمر شهروندان داخل هفته های اخیر موجب شده که اختلافات بین والدین همچنین بیشتر شود و داخل این بین باز بی قراری فرزندان آسیب می بینند.

این دکترای روانشناسی و رسا سنجی گفت: در چنین شرایطی آن چه که بخاطر ما روانشناسان جلال دارد، درون معرض خشونت قرار ستاندن کودکان است. یعنی گمان تندی شوهردار علیه کودکان ممکن است بی اختیار تو عهد قرنطینه بالا برود. مطمئنا بی توجهی به این وضعیت می تواند مالیات جبران ناپذیری را  تو آینده به قفا داشته باشد.

نشانه های استرس

مدیر دسته علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه پیام نور مازندران درباره علائم اضطراب درون کودکان خاطرنشان کرد: کودکان ممکن است به راه های مختلف به استرس ها واکنش علامت دهند. مثلا بیشتر از قبل بوسیله والدین وابسته می شوند، رفتارهای مضطربانه از خود نشان می دهند، گوشه گیری، عصبانیت و پرخاشگری و حتی شب ادراری می تواند آماج های اضطراب کودکان باشد.

بابایی افزود: کمکی که در این شرایط قرنطینه قهری می توانیم به کودکان برای مقابله با استرس کنیم این است که ابتدا واقعیت ها را درباره اتفاقات قیافه داده به کودکان با کلمه خودشان بگوییم. با استفاده از اصطلاح هایی که برای سن آن ها قابل درک است به اصطلاح کودکانه و با استفاده از طرز های سفت و مناسب اظهار این وقایع، به آن ها بگوییم که دلیل این در ساختمانی ماندن و دگرگونی سبک زندگی چیست.

استادیار رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور ساری تصریح کرد: مفروضات واضحی درباره گونه های کاهش احتمال ابتلا به این بیماری عمومیت را باید به نوزاد بدهیم تا هم از خطر آگاه شود، هم برهان تغییر شرایط را بداند و هم بداند که با احترام گذاردن نکات خطری او را تهدید نمی کند. بوسیله واکنش های کودک به وضع های حامیانه پاسخ دهیم. بوسیله نگرانی های آن ها با دقت شنوایی کنیم تا بتوانند آن ها را اشعار کنیم. برای آن ها دم بگذاریم و مهم نم از همه این که تا حد ممکن دستور کار ریزی منظمی را بخاطر شبانه روز صغیر داشته باشیم.

برنامه ریزی منظم زندگی در قرنطینه

این روانشناس با تأکید پیاده شدن ضرورت برنامه ریزی منظم برای زندگی در شرایط کنونی اعتراف کرد: اگر برنامه منظمی نداشته باشیم این قرنطینه اجباری باعث می شود که جزء زیادی از زمان روزانه کودک خالی شود و به ناچار کودک بوسیله استفاده بی رویه از رایانه، تلفن همراه، تبلت و ورزش های رایانه ای و تا اینکه تلویزیون روی می آورد. این بی برنامگی حتی امکان پذیر است به پرخوری بسیار از کمیت منجر شود که افزودن وزن و مشکلات حرکتی را به دنبال خواهد داشت.

بابایی نقش آموزش و پرورش را نیز در این شرایط پررنگ دانست و گفت: بعضی از مدارس صرفا پروگرام های خودشان را محدود به برگزاری کلاس های مجازی درسی کردند. در حالی که وابستگی مداوم مشاوران و مربیان پرورشی با علم آموزان و والدین تو این مقطع زمانی به مراتب ضروری زیرفون است. برنامه های متنوعی را می توانند ارائه دهند که صغیر خواه نوجوان در خانه دائم وقت اش را با ورزش های رایانه ای خواه در فضای مجازی نگذراند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت نکردن و نداشتن پروگرام برای زمان تهی کودک آسیب های بسیار بیش جسمی و روانی را برای طفل به همراه خواهد داشت. در واقع علاوه بر قوم اینجا نقش آموزش و پرورش غم متجاوز پررنگ است که باید همراه با ابداع زیرساخت های آموزشی جامع آموزشی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار بگیرد.

انجام بازی های خانگی

استادیار رشته روانشناسی دانشگاه پیام تلالو جاری به ضرورت اجرا بازی های خانگی با کودکان ازسوی والدین اشاره کرد و گفت: طراحی ورزش های خانوادگی، ایجاد فضای شاد در خانه، پخش موسیقی، مدیریت بازی های مورد استفاده کودکان و نوجوانان و حتی واگذاری برخی مسئولیت های ساده روزانه به آن ها از راهکارهایی هستند که خانواده ها باید در این دوران بیشتر به آن ها توجه کنند تا کودک داخل شرایط فکری و سیلان مناسبی این روزها را پشت روال بگذارد و دچار مشکلات رفتاری نشود.

بابایی افزود: داخل تارنمای اتحادیه ورزش های فکری ایران مطالبی را برای آموزش برخی از ورزش های فکری دیدم که با کمترین امکانات تو منزل آن ها را انجام داد. بازی های یدکی را می نبوغ بوسیله ساده ترین شکل ممکن درون ساختمان ها انجام قسط که رویه های آن ها بوسیله سادگی قابل دسترسی است. اما همه این ها زیر سایه مدیریت زمان و برنامه ریزی ازسوی پدر و پاپا برازنده انجام هستند. اجرای این بازی ها ضمن این که نوزاد و سایر اعضای قوم را سرگرم می کند، در تقویت حافظه و استعدادهای کودکان بی قراری نقش دارد.

پذیرش شرایط

مدیر دسته علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه پیام پرتو مازندران تصریح کرد: باید بپذیریم که این ویروس و محبوس شدن با آن بخشی از تاریخ زندگی ما تو این قرن است و مطمئناً بالاخره این دوران تمام می شود. ولی اگر والدین برنامه درستی برای این روزهای درون خانه ماندن نداشته باشند، پیامدهای این خودقرنطینگی تا مدت ها داخل طفل و سایر اعضای قوم دیده خواهد شد.

بابایی خاطرنشان کرد: رسانه ها، فضای مجازی، مراکز مرتبط با سلامت روان مانند مراکز مشاوره باید مجاهدت کنند تا بلندی بردن روحیه همگی اقشار جامعه زیان روزهای پساکرونایی را به حداقل برسانند. انواع بازی ها، تاریخچه ها، برنامه ها و فضاهای رایانه ای وجود دارد. اما مهم ترین مسأله مدیریت کردن فضاها از سمت والدین است. باید برنامه اختصاص این روزها را تدوین کنند و پهلو بن آن پیش بروند.

مدیر قسمت قسمت کردن علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه پیام نور مازندران به گروه خاص ای از کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد و افزود: کودکان و نوجوانانی که در این دوران رقیق عزیزان شان را از دست دادند اندوه شرایط خاصی دارند که باید اطرافیان به آن ها توجه زیادی داشته باشند.

وی یادآور شد: انتظار داریم که خانواده ها بوسیله این مسأله توجه بیشتری داشته باشند. چون بیشترین دغدغه ما روانشناسان دوران پساکرونایی است. تا اینکه کودکان را باید با عده های مشاوره آشنا کرد. از همه امکان ها باید کاربرد کنیم که کمترین مدل آسیب بوسیله کودکان در روزهای خودقرنطینگی وارد شود.
یک ضرب المثل باستانی که لب اش به چین می رسد این این طور می گوید: «اگر می خواهید کسی را یک روز عروج کنید یه او ماهی بدهید؛ اما اگر قرار است برای همیشه ماهی داشته باشد، به او ماهی گیری یاد بدهید.»

اکثر ما بارها این ضرب المثل را شنیده ایم و آن را به فقره برده ایم. این همان رازی است که اگر در رشد شخصیت فردی استعمال شود، انسان را به بلندی خودکفایی خواهد رساند. در این عارض او به شخصی مستقل مبدل خواهد عزا که همیشه دستش روی زانوی خودش است و بخاطر ایستادن به دیگری تکیه نخواهد کرد. چرا که داشتن استقلال نظری سبب گذر موفقیت آمیز افراد از روزهای سخت خواهد شد. قطعاً چنین افرادی در فضایی قرار خواهند گرفت که به آن ها فرصت بروز استعدادهایشان را می دهد و یادشان می دهد چطور شغل ایده آل خود را پیدا کنند. آن ها می دانند که از دست اعطا کردن فرصت ها، یکروز به حسرت بزرگ برای آن ها تبدیل خواهد شد.

داخل حقیقت پیدا کردن یک اشتغال ایده آل به دو طرف داخل این ماجرا ربط دارد. یکی کسی که قرار است در نقش مربی و مشاوره، متد و تشریفات استخدام شدن را بوسیله شما بیاموزد و دیگری خود شما هستید که می خواهید در این مسیر آموزش ببینید. در نهایت تدریس اصول لازم در امر استخدام می تواند جریان یک زندگی شغلی دلنشین را برای کارجو نما بزند. اصولی که درهای بسته ی بسیاری را بوسیله روی کارجویان خواهد گشود و آن ها را به اهدافشان خواهد رساند. کارجویان درون راه رسید به مقاصد ارشد خود، هوشیار خواهند شد که نیل بوسیله پیروزی، یک شبه موافقت نخواهد افتاد. چراغ بوسیله عنوان جامع ترین سامانه و سایت کاریابی، آموزش و استخدام در ایران است که مجاهدت دارد با آموزش نکات و مهارت های لازم برای استخدام، هر آنچه را که بخاطر یافتن یک شغل ایده آل مورد نیاز است، به شما آموزش دهد.چراغ چگونه شما را در حروف کشف کردن شغل ایده آل هدایت می کند؟

فرایند ی کاریابی و استخدام یک مسیر مملو پیچ و پیچ است که باید قدم به دامنه خلال شود. چالش ها و سختی های موجود تو این مسیر، روال هر خم کمین کرده اند و ناگهان از سیاق می رسند. این چالش ها مهمان های ناخوانده ای هستند که مقدور است ناامیدی را برایتان به ارمغان آورند و شما را از امتداد ی مسیر دلسرد نمایند. خب پس چاره چیست؟ چه کسی آموزش های لازم تو طی مواجهه با این مشکلات را در اصالت ما قرار خواهد داد؟ استفاده از یک سامانه ی کاریابی هوشمند، راز ماندگاری درون این دست خط را به شما خواهد آموخت و راهتان را هموارتر خواهد ساخت. شاید با خودتان بگویید که مگر یک سامانه ی کاریابی چیزی فراتر از یک بانک گشاد از فرصت های شغلی است؟ تو پاسخ باید بگوییم بله! با استفاده از مقالات و چندین دوره ی آموزش آنلاین سایت چراغ،می توانید متورم و لم های لازم بخاطر الحاق به یک شغل ایده آل را بیاموزید.

مشاهده و مصرف از چندین پیرامون ی مفیدآموزش ویدیویی سایت استخدام چراغ در زمینه های مختلف، شما را در رسیدن هرچه سریع زیرفون به یک اشتغال ایده آل یاری خواهد انصاف. این سامانه با درنظرگرفتن آموزش های مفیدی همچون تقویت تسلط های فردی و تخصصی، اصول صحیح رزومه نویسی و مصاحبه و آگاهی بخشیدن از چالش های موجود در مسیر کاریابی، کارجویان را بوسیله سوی مقصود متصور در ذهنشان راهنمایی خواهد کرد. بدون شک مهارت ها و استعدادهای اختصاص شما برای هر کارفرمایی ارزشمند خواهد بود. اگر شما بتوانید به عنوان یک نیروی بالغ و تازه نفس، توانایی های خود را بوسیله اثبات برسانید، مطمئناً داخل آینده ای خیر چندان دور از اشتغال ارزان با درآمد مطلوب برخوردار خواهید شد. تلاش ما تو سامانه ی هوشمند چراغ بر آن است که همواره بهترین ایده ها، استراتژی ها، طرز ها و تکنیک های کشف شده برای ترفیع شما در مسیر شغلیتان را عرضه دهیم.برای استخدام شدن داخل اشتغال مناسب از کجا باید شروع کرد؟

تعداد زیادی از کارفرمایان بوسیله پشت افراد مستعد و متعهدی هستند که بوسیله رشد و پیشرفت مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش در راه اندازی آن ها دستیار نمایند. هر ماه شمار بالایی از فرصت های شغلی تو سامانه ی کاریابی چراغ اعلامیه می شود. بزرگ ترین کمال مطلوب تصرف وکارهای امروزی، توانایی جذب و حفظ نیروهای ارزشمند و فنی است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از آنکه بوسیله ضربان وجوی شغل مورد نظرتان بپردازید، بهتر است کمی عمیق تر خویشتن را ارزیابی کنید. شما عزب زمانی می توانید شغل ایده آل خود را علنی کنید که به درک درستی از خود و اقتدار هایتان دست یابید. با استعمال از تست های شخصیت شناسی موجود درون سامانه ی چراغ می توانید تیپ شخصیتی خود را بشناسید و بدانید که چه اشتغال هایی مناسب احوال شما هستند. یادتان باشد احتمال موفقیت در کارهایی که از آن ها لذت می برید بیشتر است. بدون شک زمانی که شما بوسیله شخص موفقی در حوزه ی طرز کار خود تحول شوید، درآمدتان نیز تکثیر خواهد یافت.

بنابراین پیش از آنکه کارفرمایان تو میدان کار، سطر شغلی شما را گلچین کنند، خواسته های خود را از شغل آینده تان مشهود کنید و مطابق با آن پیش روید. سعی کنید که به چشم انداز واضحی از شغل ایده آل خود دست یابید. بخاطر این کار یک تکه کاغذ بردارید و به تشریحی از کارتان داخل پنج سال آینده بپردازید. بنویسید که درآمدتان چقدر است، دقیقا به چه کاری مبتلا هستید و می خواهید با چه افرادی کار کنید. حالا زمان آن فرا رسا است که خویشتن را برای رسیدن به آن شغل آماده کنید. ولی پیش از آن که به تحکیم تسلط ها و استعدادهای خود در بن ی مورد فرع تان بپردازید، لازم است نیازهای راسته کار را بشناسید و آن ها را حس کنید! چرا که آینده ی شغلی شما زمانی وجهه می شود که کاری را که درون میدان کار برایش توقع حیات دارد را انجام دهید. پس مشاغل پرتقاضا را بشناسید.بخاطر کارفرمایان رزومه حرفه ای ارسال کنید

امروزه صاحبان صنایع متنوع اهمیت بسیاری بوسیله نحوه ی نگارش رزومه ی افراد جویای حکم برای استخدام می دهند. اگر به عقب آماده سازی خواه بوسیله روزرسانی رزومه ی خود برای استخدام داخل یک شغل ایده آل می باشید، باید یک سری قواعد طاسی را به تفکر بسپارید تا رزومه ا ی بوسیله نیکوترین نحو مقدور ساختن کنید. می توانید از مقالات و فیلم های آموزش آنلاین سایت چراغ، بخاطر آگاهی از اصول رزومه نویسی استفاده کنید. حال برای ایجاد رزومه ی خود با قالب و فرمت مفت بوسیله سراغ رزومه ساز صنف ای موجود در این سامانه بروید و رزومه ی کاریتان را بسازید. داخل رخساره تأیید رزومه ی ارسالی شما توسط متولیان امر استخدام، آن ها با شما بخاطر مصاحبه ی حضوری وابستگی خواهند گرفت. ما در سامانه ی چراغ، آموزش های لازم بخاطر آماده شدن در مصاحبه ی شغلی را برای شما آورده ایم.

تو نهایت باید بگوییم که سامانه ی کاریابی چراغ شرایط استخدام نیکوترین و سریع را بخاطر کارجویان و کارفرمایان فراهم آورده است. داخل این سامانه، به برهان بود تعداد بی نهایت نبض وجوی رایگان و تماس مستقیم با کارجویان، شرایطی بخاطر کارفرمایان مهیا شده است تا تو کوتاه ترین زمان ممکن، یک شخص حرفه ای خواه کارآموز را جذب نمایند. تمامیت بودن و گروه بندی مشاغل شغلی نیز این فرصت را به کارجویان می دهد تا برای کشف کردن شغل ایده آل خود، سردرگم نباشند. ما شما را دعوت می کنیم تا همین زمان حال از پیشرفته ترین سایت کاریابی، آموزش و استخدام هوشمند درون ایران ملاقات کنید و تفاوت واقعی را حس کنید.بیشتر بخوانید:سایت شب؛ اجاره ویلا و سوئیت درون سراسر ایرانتعمیرسرا چه خدماتی عرضه می­ دهد؟بلورمز؛ آسوده خاطر زندگی کنیدافزایش اندرز های اسنپ فود تو روزهای آغاز سال جدیدنوین دولوپرز؛ آموزش برنامه نویسی اندروید
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از موجودی خبری مدیکال اکسپرس، انجمن اروپایی مطالعات جگر (EASL) و انجمن اروپایی میکروبیولوژی کلینیکی و مصیبت های عالمگیر (ESCMID) خط مشورت های جدیدی را برای حراست های بالینی از افراد مبتلا به بیماری های ریه تو شرایط کنونی مسری بلای ناگهانی کرونا منتشر کردند. آنها معتقدند بیماران کبدی درون برابر این بیماری آسیب پذیرتر از دیگران هستند.

با وجودی که داخل حال حاضر اطلاعاتی درباره نفوذ بیماری های ریه بر روند مصیبت Covid-۱۹ وجود ندارد، این بیماران و افرادی که پیوند کبد داشته اند، از گروه های آسیب پذیر درون برابر ویروس کرونا محسوب می شوند و احتمالا در معرض سربزرگی بالای آلودگی با علایم شدید مصیبت قرار دارند.

این بررسی علامت می دهد افراد مبتلا به بیماری های مزمن کبدی در این شرایط بسیار حساس هستند و برای آنان باید مراقبت های اختصاص ای از قبیل، ارایه مراقبت های لازم از راه دور توسط پزشک و کار درمانی برای بیماران سرپایی تا حد امکان، در اولویت قرار دادن این بیماران بخاطر پذیرش و سایر امور درون درمانگاه و نگهداری های استاندارد برای جلوگیری از نشر ویروس، درون صورتی که ناسالم کبدی در بیمارستان رنجور می شود، عارض گیرد.

از طرفی مراعات اصول بهداشتی از قبیل شستن مداوم دست، مخالف عفونی کردن سطوح، خانه نشینی و احترام گذاردن فاصله با افراد دیگر، توسط ناتندرست و خانواده وی ضروری است.  
نتایج این مطالعه داخل نشریه JHEP Reports منتشر شده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، شب گذشته شریک توئیتر در اقدامی بدون دلیل، تمامی حسابهای مربوط به سایت Khamenei.ir در زبانهای متنوع را عقد کرد و پس از بخشیدن دقایقی، فداکار از این حسابها رفع تعلیق شدند. 

برخی رسانه ها اعلام کردند شرکت توئیتر در بیانیه ای از مسدودسازی اشتباهی این حسابها سخن به میان آورده و به همین خاطر، بلافلاصله این حسابها را بازگشایی کرده است.

این درحالی است که برخلاف ادعای توئیتر حسابهای عربی، فرانسه، اردو و شمار مربوط بوسیله اشاعه ویدیوهای Khamenei.ir به آدرسهای اکانتهای @ar_khamenei @Khamenei_fra @ur_khamenei و @khamenei_video همچنان در تعلیق هستند. 

بوسیله علاوه، توئیتر تعداد دنبال کنندگان حساب انگلیسی پیشقدم انقلاب را از ۷۳۰ هزاره مخاطب در نفس انسداد، به ۴۸۰ هزار مخاطب پس ازآن از بازگشایی کاهش داده بدین ذهنی که بیش از ۲۵۰ هزار پشت کننده این حساب را از بین برده است.
به گزارش همشهریآنلاین به نقل از مهر، هادی حق شناس،  استاندار گلستان درون دیدار با فرمانده ارتش نینوای گلستان با یکدلی شورای تأمین استان، اظهارکرد: تلاش سپاه، بسیج و نیروهای جهادی در سیل سال ۹۸ شایسته تقدیر است و خوشبختانه گلستان توانست بوسیله بهترین شکل ممکن این تصادم عظیم را مدیریت یواش.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا همگی مایه ها تلاش دارند با شرکت لازم موجب انقطاع مسری و جلوگیری کننده آلودگی بیش از پیش مردم به این ویروس شوند و درون این مسیر نقش خیل پاسداران بیش ارزشمند است.

حق شناس یادآور شد: همکاری سپاه نینوای استان داخل کلکسیون اقدامات توسعه محور گلستان تو خور تحسین است و بی شک هدفی جز تصرف رضایت خداوند در آن تراشیدن.

استاندار بوستان ابراز امیدواری کرد با مشارکت همه دلسوزان استان بتوانیم هرچه کندرو نمدار از غوغا ویروس کرونا عبور کنیم.

نیز داخل این دیدار سردار سرزمین شاهکویی، فرمانده خیل نینوای استان گلستان گفت: هدف لشکر خدمت به مردم است و سعی می کنیم در پهلو دلسوزان استان اعم از مدیران، خیران، رسانه ها و صنعتگران بنیان نمو و صعود گلستان را فراهم آوریم.
همشهری آنلاین-رابعه تیموری: «ارسلان» و «غزاله تراب محمدی» از جوانان ستاره محله مقدمهستند که با شریک بعضی از جوانان تحصیلکرده دسته تئاتر تشکیل داده اند و درون تئاتر های متنوع شهر، نمایش های متعددی را به روی عریضی برده اند.

همه چیز از لمحه ای ابتدا شد که بیتی از اشعار «احمد شاملو» به دل ارسلان نشست: «دور باش ولی نزدیک، من از نزدیک بودن های دور می ترسم...» پس از آن ۲روز در اتاق را بوسیله روی خودش بست و بیت بیت اشعار شاملو را خواند. معماری کردن جوان وقتی وارسی آثار شاملو را بوسیله پایان رساند، یکباره عاطفه کرد که باید مسیر زندگی اش را معاوضه کند. او درون لفافه مهندسی عمران درس کرده حیات و خانواده اش انتظار داشتند به پیشرفت و شغل در این رشته بیندیشد، ولی ارسلان هر چه در ذهنش به روزهای گذشته برمی گشت، بیشتر یقین می کرد که با برج و رویه و جاده سازی عاطفه آرامش و رضایت نخواهد کرد.

او درون مسافرت های خانوادگی دوران کودکی، قدیم بوسیله عقب صحنه های قشنگ حیات تا عکاسی نرم و از کنار تیمار برش دادن عکس ها و ابداع ویدئو و فیلم های کوتاه لذت می برد. ارسلان تصمیم گرفت دوباره از همان نقطه نخست کند و با تهیه دوربینی کوچک، شروع بوسیله تصویربرداری و فیلمسازی کرد. همکاری در پروژه ای نمایشی به نشانی دستیار کارگردان و آستان داخل جشنواره نمایشنامه خوانی «مهرگان» بوسیله نشانی برنامه ریز جشنواره، انگیزه شد معماری کردن جوان مسیر به مرحله نشستن توان و علایقش را فاحش کند و تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته کارگردانی عرضه دنباله دهد.

هنرنمایی شکوهمند

شور و هیجان ارسلان، خواهری کردن دندانپزشکش را حزن پیاده شدن سر ذوق آورد و درون حالی که هنوز اطرافیانشان به تغییر صنف پسر خانواده «گلمحمدی» عادت نکرده بودند، غزال بخاطر آموزش بازیگری به عضویت مجلس سینماگران جوان درآمد. فیکس پانتومیم خیابانی «پادشاهان ایران» که نوروز سال۱۳۹۵ در بازار ها و جا های عمومی پایتخت اجرا شد، نخستین و عزب امتحان بازیگری ارسلان حیات. او خودی داشت درون کارگردانی تئاتر که لفافه کارشناسی ارشدش بود، فعالیت کند و در حالی که بوسیله عقب یک نقطه مطلع می گشت، خواهرش به او پیشنهاد کرد تعدادی از هنرجویان مجلس سینماگران جوان را برای تشکیل قسمت قسمت کردن تئاتر احضار بطی ء.

در میان همدوره های خانم دندانپزشک در کلاس های آموزش بازیگری، دانشجویان یا فارغ التحصیلان رشته های فنی-مهندسی، پرستاری، داروسازی، تربیت بدنی و... وجود داشت و اتفاقا همان ها جزو برترین هنرجویان این پیرامون ها بودند. ارسلان با همکاری هفت جسم فارغ التحصیل کانون، خرداد امسال گروه تئاتر «آگوست» به معنی مجلل، شکوهمند را تشکیل انصاف و ۲ماه بعد ارائه «نخ» را روی چیز پهن سرما. این نمایش برداشتی از اثر «پاتریک همیلتون» حیات که ارسلان آن را برگردان کرد و پدر معلمش که با فرزندانش همراه شده بود، نویسندگی نمایشنامه را برعهده گرفت.

مشکلات انسان جنوب شهر را بوسیله تمثال می کشم

در این نمایش غزال و دیگر همبازی هایش، بخاطر اولین جنین به صحنه تئاتر پا گذاشتند و ارسلان برای اولین وعده تخصص و توانایی خویشتن درون کارگردانی را  آزمود، ولی در مقدماتی روز ایفا تو سالن صندلی خالی باقی نمانده بود. اغوا و استقبال تماشاچیان باعث دلگرمی هنرپیشگان جوان شد و با کارمایه دوچندان و تو بور ای اندک دومین و ثالث اثر نمایشی خویشتن را بوسیله روی صحنه بردند. کارگردان جوان که می خواهد در آینده ای نزدیک همراه با خواهری کردن و اعضای گروهش، اقبال خویشتن تو عرصه تولیدات سینمایی را بیازماید، شخصیت ها، مشکلات و تنگناهای عمر جوانان جنوب دهات را دستمایه صبر داده است. او که درون کوچه مقدم زندگی می کند، می گوید: «دوست دارم به واژه هنر، ناهموار بودن مسیر پیشرفت مردم جنوب شهر را به دیگران نشان دهم.»

بانوی دندانپزشک محله لایق تیمار به مزه مزه کردن خاک صحنه تئاتر بس نکرده و تو حال گذراندن پیرامون های نویسندگی است تا داخل کنار حرفه دندانپزشکی و هنر بازیگری به نویسندگی بپردازد.
به گزارش همشهری آنلاین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد جان باختگان مصیبت کرونا داخل ۲۲ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه را یکصد تَن و دانشگاه علوم پزشکی کاشان تعداد جان باختگان این بیماری در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را ۹۷ تَن اعلام کرد که در مجموع ۱۹۷ تَن در اثر ابتلا به کرونا درون استان اصفهان فوت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این روز با تقریر اینکه شیوع بیماری کرونا درون استان بوسیله وضعیت هشدار و عصبی مربوط به اعصاب رسا است، اظهارداشت: تا روز سومین فروردین از سه هزاره و ۳۳۳ نمونه آزمایشگاهی خمود شده از افراد مشکوک، نتیجه آزمایش ۲ هزاره و ۶۶ نفر منفی و یکهزار و ۲۶۷ نفر مثبت و قطعی بوده است.

آرش نجیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه از میان بیماران مشغول به کرونا، ۴۹۹ نفر عیال و ۷۶۸ نفر مرد هستند، افزود: ۶۳۰ نفر از آنها از بیمارستان ها مرخص کردن شدند و ۵۳۷ نفر بستری هستند.

وی تعداد افراد جان باخته به خشکی امدن اثر مصیبت کرونا درون اصفهان ( به مگر شهرستان های کاشان و آران و بیدگل) را یکصد تَن اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ۴۰ نفر آنها عیال و ۶۰ نفر مرد بودند.

نجیمی، تعداد بیماران مشغول بوسیله کرونا در شهرستان های مادون پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۵۸۸ تَن در اصفهان، ۸۸ تَن شاهین شهر و میمه، ۷۱ تَن خمینی شهر، ۶۶ تَن مبارکه، ۵۹ تَن لنجان، ۵۹ تَن نطنز، ۵۸ تَن نجف آباد، ۵۰تَن فلاورجان، ۴۰ تَن اردستان، ۳۲ تَن برخوار، ۲۹ تَن شهرضا، ۲۶ تَن گلپایگان، ۲۱ تَن نایین، ۱۷ تَن چادگان، ۱۴ تَن سمیرم، ۹ تَن فریدن، هشت تَن خوانسار، پنج تَن خور و بیابانک، چهار تَن فریدونشهر، سه تَن بویین میاندشت و سه تَن تیران و کرون، اعلام و تکثیر کرد: ۱۷ تَن همچنین مبتلا بوسیله کرونا از بین مهمانان و افراد غیر مرتبط با اصفهان شناسایی شدند.

وی با تاکید کنار اینکه فداکار از شهرستان ها وضع بدتری دارند از مردم امید تا با حس شرایط موجود و همکاری مدنی در کاهش موارد ابتلا بکوشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز یکشنبه گفت: از میان متوفیانی که در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل داشتیم تا کنون حاصل آزمایش ۹۸ نفر از رویت ابتلا بوسیله ویروس کرونا مثبت و ۲۲ نفر منفی اخبار شده است.

مالک علیرضا مروجی افزود: پهلو ماخذ آخرین جواب های آزمایش دریافتی، ابتلای ۷۱۲ نفر از بیماران مثبت اعلام شد که از این تعداد ۳۸ درصد زن و ۶۲ درصد مرد بودند.

وی تقریر کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا تو شهرستان های کاشان و آران وبیدگل تا این لحظه تعداد یک هزاره و ۳۲۸ بیمار ترخیص شدند و درون زمان حاضر تعداد افراد رنجور درون مجموع ۴۳۶ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزایش کرد: از آغاز بیماری کرونا تا این لحظه تو منطقه تعداد یک هزاره و ۳۲۸ ناخوش نیز بهبود یافتند و ترخیص شدند.

وزارت بهداشت نیز آمار مبتلایان بوسیله بیماری کووید-۱۹ (کرونا) تا سومین فروردین ساری در کشور را ۲۱ هزاره و ۶۳۸ نفر و در استان اصفهان (مجموع اصفهان و کاشان) یک هزاره و ۹۷۹ نفر اطلاع دادن کرد.

داخل مجموع با احتساب موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان بوسیله ترتیب درون استان تهران با پنج هزاره و ۹۸، اصفهان یکهزار و ۹۷۹ و مازندران یکهزار و ۷۰۰ تَن هستند.

مجموع درگذشتگان بر جای پا این بیماری در قلمرو به یک هزار و ۶۸۵ نفر رسید.

این نکته قابل ذکر است که داخل استان اصفهان با توجه به فعالیت ۲ دانشگاه علوم پزشکی، امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر دیدن دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر انباشتگی مادون رویت دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

زمانی که وزارت بهداشت آمار روزانه ابتلا به مصیبت کرونا را اعلام می درنگ درواقع از مجموع آمار و اطلاعات ۲ دانشگاه علوم پزشکی مذکور و همه ۲۴ شهرستان را سخن می گوید.
اصفهان بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۶.۵ درصد از انباشتگی کل سرزمین را شامل می شود.

با در رویت اخذ آمار ثالث فروردین، این استان حدود ۹ درصد از بیماران مبتلا بوسیله کرونا و حدود ۱۲ درصد از جان باختگان این بیماری را دارد.