زعفران ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از موجودی خبری مدیکال اکسپرس، انجمن اروپایی مطالعات جگر (EASL) و انجمن اروپایی میکروبیولوژی کلینیکی و مصیبت های عالمگیر (ESCMID) خط مشورت های جدیدی را برای حراست های بالینی از افراد مبتلا به بیماری های ریه تو شرایط کنونی مسری بلای ناگهانی کرونا منتشر کردند. آنها معتقدند بیماران کبدی درون برابر این بیماری آسیب پذیرتر از دیگران هستند.

با وجودی که داخل حال حاضر اطلاعاتی درباره نفوذ بیماری های ریه بر روند مصیبت Covid-۱۹ وجود ندارد، این بیماران و افرادی که پیوند کبد داشته اند، از گروه های آسیب پذیر درون برابر ویروس کرونا محسوب می شوند و احتمالا در معرض سربزرگی بالای آلودگی با علایم شدید مصیبت قرار دارند.

این بررسی علامت می دهد افراد مبتلا به بیماری های مزمن کبدی در این شرایط بسیار حساس هستند و برای آنان باید مراقبت های اختصاص ای از قبیل، ارایه مراقبت های لازم از راه دور توسط پزشک و کار درمانی برای بیماران سرپایی تا حد امکان، در اولویت قرار دادن این بیماران بخاطر پذیرش و سایر امور درون درمانگاه و نگهداری های استاندارد برای جلوگیری از نشر ویروس، درون صورتی که ناسالم کبدی در بیمارستان رنجور می شود، عارض گیرد.

از طرفی مراعات اصول بهداشتی از قبیل شستن مداوم دست، مخالف عفونی کردن سطوح، خانه نشینی و احترام گذاردن فاصله با افراد دیگر، توسط ناتندرست و خانواده وی ضروری است.  
نتایج این مطالعه داخل نشریه JHEP Reports منتشر شده است.
  • ۹۹/۰۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی