زعفران ایران

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از روابط اشتراکی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان  اظهار داشت: ایجاد شهرک ویلایی در حاشیه پارک ملی گلستان که به عنوان ذخیره گاه زیست زور در یونسکو ثبت شده پذیرفتنی نیست و با متخلفان برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: کنار بنیان اعلام محیط زیست استان بخشی از زمین های این شهرک ویلایی ۳۷ هزار مترمربعی تو محدوده پارک ملی گلستان راحتی دارد.

وی اظهار کرد: دادستان گالیکش ماموریت دارد با همدستی محیط زیست، دایره منابع طبیعی، امور آب و بن مسکن، مساحت این شهرک و میزانی که در محدوده منابع طبیعی و هوا زیست و حریم رودخانه راحتی دارند را نمایان بطی ء.

رییس کل دادگستریگلستانگفت: همچنین دادستانی موظف است نحوه الحاق زمین های این شهرک به لیف روستای تنگراه و ساخت و سازهای این منطقه را وارسی و برای متخلفان پرونده تشکیل دهد.
سامسونگ چندی پیش تأیید کرد که نسخه ای تضعیف شده از گلکسی اس ۲۰ به راسته ارائه می شود؛ محصولی که قیمت به مراتب کمتری دارد و از بسیاری جهات شبیه بوسیله گلکسی اس ۲۰ است. ایوان بلس، افشاگر معروف، اطلاعات طولانی شاداب افزاری این گوشی سامسونگ را که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ یا Galaxy S20 FE شناخته می شود داخل حساب توییتر خود واضح کرد.

برابر اطلاعات فاش شده که به رخ اینفوگرافی منتشر شده است،نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ همراه با صفحه نمایشی ۶/۵ اینچی و پنل AMOLED به میدان عرضه می شود و از ویژگی هایی مانند باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعت و فناوری شارژ زننده برخوردار است.

در دل نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ جا دلگشا کرده است که البته تنها برای فدایی از بازارهای گیتی در دیدن گرفته می شود. درواقع شبیه نمونه های دیگر سری اس ۲۰، نسخه طرفداران نیز برای بازار جهانی با تراشه اکسینوس ۹۹۰ عرضه می شود و نسخه قدرت گرفته از اسنپدراگون ۸۶۵ در انحصار برخی بازارها قرین چین و ایالات متحده خواهد بود.

از نظر صفحه نمایش همچنین انتظار می رود آنچه در نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ استفاده می شود تفاوت اندکی با نسخه استفاده شده تو گلکسی اس ۲۰ داشته باشد. حتی اشاره شده که نمایشگر نسخه متاخر مانند آنچه در گلکسی اس ۲۰ دیدیم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همچنین استعمال کند. در بالای صفحه نمایش، حفره ای با قطر ۳/۳ میلی متر حیات دارد تا دوربینسلفی را میزبانی بطی ء.

نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ از معترف IP68 برخوردار است که درواقع مانند مدل های دیگر این سری در برابر تاثیر قطرات آب و ذرات گرد و خاک به داخل وسیله ایستادگی می کند. از دیگر مشخصات گوشیگلکسی اس ۲۰ FE می توان به حافظه پس انداز سازی ۱۲۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۰ اشاره کرد که رابط کاربری OneUI 2.5 روی آن سوار شده است.

بدبختانه زمان عرضه نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ جلوه گر نیست؛ اما مقدار احتمالی آن تو حدود ۷۵۰ دلار ارزیابی خورده می شود.بیشتر بخوانید:سامسونگ چهار حسگر جدید با پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری شناساندن کردشیائومی و ریلمی مشغول پیدایش گوشی با تراشه 5 نانومتری هستندگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می شودسامسونگ: نمایشگر گلکسی زد فولد 2 از کوچک ترین انحنا داخل جهان برخوردار استاولین معلومات از گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ فاش شد
هفته ی گذشته، به یک باره هشتگ AppleEvent# در توییتر به لوگو آبی رنگ جزیی اپل مزین شد و همین موضوع نشان عدالت خبر وقار برای طرفداران این برند تو روش است. ساعاتی از این ائتلاف نگذشته بود که اپل رسما بیانیه ای دردسترس رسانه های حوزه ی فناوری فراغت داد و گفت ترانه دارد ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) نشست مطبوعاتی جدیدی برگزار کند.

همگی ساله در سپتامبر، اپل رویدادی اختصاص به مشیت رونمایی محصولات جدیدش برگزار می کند و برگزاری رویداد امسال نیز قطعی به دیدن می رسید. بااین همه، دنیاگیری ویروس کرونا باعث شده است اپل مجبور شود کنفرانس خود را کاملا آنلاین برگزار کند. درحال حاضر، دقیق نمی دانیم که کنفرانس اپل ویدئویی ازپیش ضبط شده است یا همان نفس زنده پخش می شود.

اپل احضار نامه ای را بوسیله عارض اشتراکی دردسترس استراحت قسط و به اصحاب رسانه و مردم عادی اطلاع دادن کرد که خودشان را برای برگزاری رویدادی جدید آماده کنند. اپل هموار شعارهای جالب و هوشمندانه ای بخاطر مراسم هایش برگزینی می کند و تشریفات ۲۵ شهریور امسال از این عادت مستنثی محو. مرام جلسه پیش رو Time Flies (زمان زودگذر است) انتخاب شده است. خواهش می جوی اهالی کوپرتینو بخواهند در مراسم ۲۵ شهریور محصولات متنوعی بوسیله نمایش بگذارند و اخبار مهمی با محوریت درنگ افزار اعلام کنند. درادامه کامل انتظاراتمان از میتینگ ۲۵ شهریور اپل را مرور می کنیم.زمان برگزاری جلسه Time Flies اپل 

اپل در بیانیه ی مطبوعاتی اش به صراحت اخبار کرد مراسم Time Flies بیست وپنجم شهریور امسال برگزار می شود. این تاریخ حدودا یک هفته دیرتر از قطع انتظارات بود. همان طورکه اشاره کردیم، مراسم اپل به برهان دنیاگیری ویروس کرونا آنلاین برگزار می شود و از حضور روزنامه نگاران تو آمفی تماشاخانه استیو جابز خبری نخواهد بود. البته بهتر است این موضوع را با اطمینان کامل اعلام نکنیم؛ زیرا احتمال دارد اپل کارشناسان را به اپل پارک طلبیدن درنگ و به آن ها امکان دهد نگاهی نزدیک بوسیله محصولات متاخر بیندازند. برخی از رسانه ها می گویند اپل ۲۵ شهریور ویدئویی از پیش بایگانی شده پخش می کند.

براساس اخبار رسمی، مراسم Time Flies اپل راحتی است ۲۱:۳۰ سه شنبه ی این هفته برگزار شود و زومیت این رسوم را بوسیله لباس ویدئویی و زنده سنت پوشش خواهد انصاف و جزئیات تمامی اخبار بنیادی را در کندرو ترین زمان منتشر خواهد کرد. محصولاتی که احتمال معرفی شدنشان بسیار زیاد است

آیپد ایر جدید

اپل چند سال است که تبلت های پرچم دار سری آیپد پرو را ازلحاظ طراحی متحول می بطی ء و این تبلت ها امروزه لبه ی تخت دارند. گفته می شود اپل پس از مدتی طولانی، قصد دارد مدل سازی تبلت های خانواده ی آیپد ایر را غصه به طور فاحش دگرگونی دهد. گزارش های متعددی که هفته ها و ماه های اخیر منتشر شده اند، روی معرفی نسل جدید آیپد ایر با طراحی مدرن تأکید می کنند. تصویری که ماه گذشته محسوس شد و پمفلتِ آیپد ایر متاخر را نشان می داد، اعلام می کرد اپل طراحی آیپد ایر را عوض کرده تا آن را با سلایق کاربران امروزی هماهنگ پر حرارت کند.آیپد ایر نسل جدید احتمالا تاچ ID را با دکمه ی پاور ادغام می کند

آیپد ایر مشاهده شده داخل شمایل بالا طراحی لبه تالبه دارد و حاشیه اش بیش کاهش پیدا کرده است. نکته ی بنیادی نبود دکمه ی هوم (Home) در آیپد ایر است. این اتفاق در فاتحه حافظه ما را بوسیله سمت فناوری فیس ID سوق داد؛ اما فکر کردن نمی کنیم این فناوری درون آیپد ایر جدید محضر یابد.

آیپد ایر متاخر لبه هایی تخت دارد و از درگاه USB-C استفاده می کند. تصاویر فاش شده ادعا می کنند که نسل جدید آیپد ایر فناوری تاچ ID را درون دکمه ی پاور ادغام می یواش. چند ماه پیش، یکی از تحلیلگران معتبر صنعت گوشی، یعنی مینگ چی کو، ابتدایی بار ایده ی اختلاط کردن فناوری تاچ ID با دکمه ی پاور را مطرح کرد. این تحلیلگر دعوی کرد طایفه جدیدآیفون SE که عرضه اش برای اوایل سال ۲۰۲۱ گلچین شده و با نام آیفون SE پلاس شناخته می شود، نقشه کشی طولانی صفحه دارد؛ اما بوسیله جای فیس ID از تاچ ID ادغام شده با تکمه ی پاور استفاده می نرم. چنانچه تصاویر فاش شده حقیقی باشند، متوجه می شویم اپل ترانه دارد در مبدا این رویکرد را در آیپد ایر آزمایش یواش.

با تصور اینکه شایعه ی جدید منتسب بوسیله آیپد ایر پا بر جا باشد، اپل مشیت دارد طراحی قوم ی آیپد پرو را بوسیله طور عمده متحول کند. آیپد ایرهای موجود در راسته درمقایسه با آیپد پروها بسیار باستانی به نظر می رسند و داخل نگاه اول، مقدور است حس خوبی به شما نقل مکان نکنند. تبلت آیپد ایر ازلحاظ قیمتی در بین مدل معیار آیپد (۳۲۹ دلار) و معیار های پرچم دار، یعنی آیپد پرو، جای می گیرد. مزین کردن آیپد ایر به طراحی مدرن می تواند باعث شود این تبلت بهتر از قبل خودش را از تبلت های اقتصادی سری آیپد متمایز درنگ. 

مدتی پیش، بلومبرگ در گزارشی عام نوشت معرفی آیپد ایر جدیدِ مزین به لبه های تخت قرار است یکی از اتفاق های مهم مراسم ۲۵ شهریور اپل باشد. کوپرتینونشین ها سه گانه شنبه ی این هفته جزئیات کاملی از این محصول دردسترس ما قرار خواهند داد.

اپل واچ سری ۶مقاله ی مرتبط:هرآنچه از اپل واچ سری ۶ می دانیم

درکنار نسل جدید آیپد ایر، انتظار می جوی مراسم شهریور اپل محفلی برای رونمایی جدیدترین اولاد از ساعت های سری اپل واچ، یعنی اپل واچ سری ۶ باشد. در سال های اخیر، اپل تقلا کرده تنوع قابلیت های زمانه های هوشمندش را درزمینه ی پایش فعالیت های ورزشی افزایش دهد و قطعا امسال همچنین این طور رویکردی را تماشایی خواهیم بود.

بعضی پیش، کارشناسان رسانه ی 9to5Mac سراغ کد عین سیستم عامل iOS 14 رفتند و توانستند در آن اشاره هایی به یکی از استعداد های متاخر اپل واچ سری ۶ فاش کنند. براین اساس، گفته می شود اپل واچ سری ۶ می تواند سطح اکسیژن خون را تخمین بزند.

همچنین، 9to5Mac شواهدی در کد منبع iOS 14 هویدا کرد که نشان می داد اپل درون تقلا است قابلیت ثبت نوار قلب (ECG) اپل واچ را در نسل ششم درمقایسه با نسل قبل بهبود بخشد. شایسته کردن هایاپل واچ سری ۴ و اپل واچ سری ۵ هنگامی که ضربان بیرونی بی تا بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ بار در هر دقیقه باشد، نمی توانند نتایج دقیقی از نوار قلب عرضه دهند. بر زمینه ادعای افشاگران، اپل واچ سری ۶ با نمایش ی نسخه ی جدیدی از اپلیکیشن ECG این فردی را برمی دارد.

افزون براین، گفته می شود اپل واچ سری ۶ قرار است ازلحاظ ظاهری بسیار متشابه به اپل واچ سری ۵ باشد. درواقع طبق ادعاهای مطرح شده، زبان مدل سازی اپل واچ سری ۶ دگرگونی عمده ای به خویشتن نخواهد نظر و این ساعت پیرو همان فرم فاکتور روزگار های سری ۴ و سری ۵ خواهد بود. البته فراموش نکنید احتمال ارائه ی بندهای مختلف تر و تولید زمانه تو رنگ های بیشتر و استفاده از مواداولیه ی متفاوت با سلسله قبل همواره مطرح است. 

اپل واچ سری ۶ قرار است رسما قابلیت فورس تاچ (Force Touch) را به عاقبت وضع برساند. فورس تاچ به کاربران اپل واچ امکان می عدالت که با انگشت خود صفحه ارائه زمانه را امین ضیق دهند تا بتوانند به محتوا و گزینه های کنترلی بیشتر دسترسی فاش کنند؛ از بین قابلیت هایی که فورس تاچ کندرو ارائه می داد، می توانیم به تغییر واچ فیس یا پاک کردن تمامی اعلامیه ها اشاره کنیم.

اپل در جهیز عامل watchOS 7 پشتیبانی از فورس تاچ را اختتام عدل و بوسیله نظر می رسد که در اپل واچ سری ۶ فراغت نیست قطعه ی سخت افزاری مربوط به فورس تاچ گنجانده شود. حذف این قطعه ی ابدار افزاری می تواند فضایی را اضافه دهد که اپل درون اپل واچ سری ۶ دردسترس دارد؛ بااین حال، دقیقا نمی دانیم اپل می خواهد چگونه از این فضای یدکی استعمال درنگ. 

اپل واچ SE

بااین همه، انتظار نداریم اپل واچ سری ۶، عزب ساعت هوشمند اپل برای مراسم Time Flies باشد. هفته ی گذشته، بلومبرگ تو گزارشی بوسیله نقل از منابع آگاه نوشت اپل قصد دارد در عادات ۲۵ شهریور، مدل دیگری از اپل واچ را معرفی کند که البته ظاهرا راحتی است ساعتی میان رده باشد. بلومبرگ ادعا کرد که این ساعت قرار است بوسیله نشانی جایگزین مستقیماپل واچ سری ۳ معرفی شود. در نظر داشته باشید که اپل همچنان بیع اپل واچ سری ۳ را متوقف نکرده است و آن را با قیمت ۱۹۹ دلار دردسترس تعلق مندان راحتی می دهد.

معرفی دومین ساعت اپل درون یک سال می تواند تنوع خانواده ی اپل واچ را افزایش دهد و امکان دسترسی به این ساعت ها را بخاطر افراد بیشتری فراهم نرم. رسانه ها نام اپل واچ SE را برای این ساعت منتخب اند؛ البته فعلا هیچگاه چیز قطعا اعلام نشده است. اپل واچ SE مستقیما جایگزین اپل واچ سری ۳ خواهد شد

این موضوع نامشخص است که اپل می خواهد اپل واچ SE را درمقایسه با اپل واچ سری ۳ با چه نوع تغییراتی همراه کند. اپل واچ سری ۳ از تراشه ی S3 استعمال می کند که به صورت اختصاصی خودِ اپل تولید کرده است.

قطعا پردازنده ی مرکزی محصول تو میزان SE به روزرسانی خواهد شد و گرایش داریم این روزگار از خراش ی S4 یا S5 کاربرد بطی ء. براساس اطلاعات افشاگران توییتر، جایگزین اپل واچ سری ۳ قرار است ازلحاظ معنوی به اپل واچ سری ۴ و اپل واچ سری ۵ شباهت داشته باشد. 

نسل های متاخر ساعت های سری اپل واچ قابلیت های متجاوز متنوعی در حوزه ی سلامت دارند و همین موضوع آن ها را به گزینه هایی جذاب برای تعلق مندان به شایسته کردن های هوشمند تبدیل کرده است. اپل واچ سری ۳ بسیاری از این قابلیت های سلامتی محور را ندارد و قطعا تجهیزات تر ی اپل واچ SE درمقایسه با آن، می تواند روزی مندی از قابلیت های متنوع درزمینه ی سلامت باشد. حضور قابلیتی مثل اقتدار ثبت نوار بیرونی در اپل واچ SE دور از انتظار به نظر می رسد؛ بااین حال، پیش بینی می کنیم این شایسته کردن نبوغ های جدیدی همچون تشخیص نزول از پشته را داشته باشد.  اینکه اپل واقعا جایگزین اپل واچ سری ۳ را معرفی می کند یا خیر، سؤالی است که سه شنبه شب جوابش را خواهیم فهمید.

تاریخ پراکندن سیستم عامل ها

افزون کنار معرفی محصولات جدید، اپل به احتمال بسیار زیاد جزئیات بیشتری از نرم افزار هایش ارائه خواهد داد. به طور باریک بین تر، مقصود داریم اهالی کوپرتینو در کمی از رسوم Time Flies روی iOS 14 ،watchOS 7 ،iPadOS 14 و tvOS 14 تمرکز کنند. دوم تیر امسال، اپل این سیستم عامل ها را در میتینگ جهانی توسعه دهندگان (WWDC) معرفی کردن کرد؛ باوجوداین، هنوز نسخه ی بازپسین آن ها را برای دستگاه های تیر دردسترس راحتی نداده است. طبیعی است که گرایش داشته باشیم همکاری کوپرتینویی بخواهد داخل تشریفات ۱۵ شهریور نگاهی مجدد به جدیدترین سیستم عامل هایش بیندازد. اپل تو رویداد Time Flies تاریخ پراکندن کنجکاو iOS 14 را اعلام می کند

هفته ی گذشته، اپل هشتمین نسخه ی بتای اشتراکی iOS 14 را بخاطر گوشی های قوم ی آیفون منتشر کرد که حدس می دهیم آخرین نسخه ی بتا باشد. بررسی های زومیت نشان می دهد که این نسخه باگ های جهیز عامل را به حداقل رسانده و امتحان ی مناسبی بوسیله کاربر عرضه می دهد.

اگر اپل به مراسم های چند سال اخیر پایبند باشد، پس از برگزاری مراسم ۲۵ شهریور، نسخه ی بازپسین iOS 14 را دردسترس قرار می دهد. پس از مراسم، اشتیاق داریم watchOS 7 و tvOS 14 نیز منتشر شوند. داخل مراسم پیش رو، احتمالا اپل تاریخچه گستردن دقیق سیستم عامل های مذکور را اعلام می بطی ء.

برابر اعلام اپل، آیفون های جدید چند هفته دیرتر از طرز می رسند. بدین ترتیب، تاریخ عرضه ی آیفون های جدید برای اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) گلچین شده است. با درنظرگرفتن این حقیقت، انتظار داریم جدیدترین سلسله از گوشی های قوم ی آیفون با سیستم عامل iOS 14.1 یا تا اینکه نسخه های بعدی روانه ی بازار شوند و اهالی کوپرتینو سیستم عامل مک OS بیگ شیوه را در همان بازه ی زمانی ارائه ی آیفون های جدید منتشر کنند. حتی فداکار رسانه ها احتمال داده اند مک OS جدید نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) روی رایانه های مقصد منتشر شود. قطعا این موضوع تا حد زیادی به تاریخ نمایش ی نخستین رایانه ی مک مجهز بوسیله تراشه ی اپل سیلیکون مناسبت خواهد داشت.  محصولات و درخت سرو هایی که از شناساندن شدنشان مطمئن نیستیماپل وان

نخستین بار رسانه ی بلومبرگ در گزارشی نوشت اپل قصد دارد بسته ای اشتراکی با عنوان اپل وان معرفی نرم که بوسیله کاربران امکان می دهد درصورت تهیه ی چند سرویس اشتراکی، در هزینه ی نهای صرفه جویی کنند. داخل سال های گذشته، اپل روی واحد تجاری «خدمات» خود مانور ویژه ای داده و قطعا داخل آینده، شناساندن سرو های بیشتری بسان اپل TV پلاس و اپل نیوز پلاس را شاهد خواهیم بود.

گفته می شود بسته ی اشتراکی اپل وان تو چندین نسخه دردسترس قرار می گیرد. نسخه ی اول سرویس های اپل موزیک و اپل TV پلاس را در خود دارد و از آن به عنوان مفت قیمت ترین نسخه ی سرویس یاد خواهد شد. در نسخه های دیگر اپل وان، دیگر سرویس های اشتراکی همکاری نظیر اپل آرکید و اپل نیوز پلاس و فضای پس انداز سازی بیشتر آی کلاد نمایش می شوند. 

هفته ی گذشته، کارشناسان رسانه ی 9to5Google با بررسی دقیق کد حقیقت جدیدترین بتای نسخه ی اندروید اپل موزیک توانستند اشاره هایی به عبارت Apple One پیدا کنند. در کد این اپلیکیشن، عبارت Subscription Bundle (به معنی سپرده ی عمومی) نیز به چشم می خورد. با درنظرگرفتن این اخبار، معرفی اپل وان قطعی است؛ ولی از این موضوع تامین نیستیم که تاریخ معرفی برای رویداد شهریور تعیین شده یا مهربانی.

ایرپادز استودیو

ایرپادز استودیو هدفون دورگوشی جدیدی است که انتشار بدوی اخبار مربوط به آن بوسیله مدت ها پیش برمی گردد. سال ها پیش، اپل برند بزرگ Beats را بیع و قطعا از زیرساخت های لازم برای تولید هدفون دورگوشی بهره مند است. گفته می شود هدفون دورگوشی اختصاصی اپل از هدفون های دورگوشی بیتس کاملا مجزا است و قابلیت های جالبی نظیر اقتدار نمره سر و گردن، امکان انحصاری سازی تنظیمات صدا و... را خواهد داشت.  ارج ایرپادز استودیو اپل احتمالا ۳۴۹ دلار خواهد وجود

اوایل سال جاری میلادی، 9to5Mac با بررسی کد دقیق نسخه ی بتای iOS 14 موفق شد اطلاعاتی جدید درباره ی ایرپادز استودیو کشف کند. تصویری که تو آن زمان محسوس شد، نشان می قسط ایرپادز استودیو حداقل دو رنگ بندی دارد (سفید و مشکی).

براساس بینایی ها، بها ایرپادز استودیو اپل ۳۴۹ دلار خواهد بود. این موضوع به صراحت علامت می دهد که قرار است هدفونی پرچم دار را تماشاگر باشیم. بلومبرگ در گزارشی نوشت ظن دارد اپل ایرپادز استودیو را سال جاری میلادی روانه ی راسته یواش. چنانچه اپل بخواهد تمام تمرکز مراسم ۲۵ شهریور را بوسیله طایفه متاخر آیپد ایر و اپل واچمعطوف نکند، هدفون ایرپادز استودیو قطعا گزینه ی مناسبی به نظر می رسد.

گفته می شود این هدفون دورگوشی از فناوری لغو نویز فعال (ANC) و ژست های لمسی پشتیبانی می یواش. بهره مندی از مدل سازی ماژولار یکی دیگر از شایعه های منتسب به ایرپادز استودیو اپل است. همچنین،  شایعه ها از احتمال معرفی مدل ارزان نرخ اسپیکر هوشمند هوم پاد تو عادات آتی معارفه می دهند.

ایرتگز

ایرتگز (AirTags) ردیاب هوشمندی است که همچون ایرپادز استودیو، از مدت ها پیش تو اخبار پدیدار شده و اطلاعات تقریبا زیادی درباره ی آن می دانیم. رسانه های بیش یدکی پارسا هستند که اپل روی ردیاب هوشمند اختصاصی خود که عملکردی همچون ردیاب های Tile دارد کار می کند. در سه ماهه ی دوم سال گذشته ی میلادی بود که 9to5Mac اعلام کرد با وارسی کد جهیز عامل iOS 13 توانسته محصولی با نام Tag1,1 روشن درنگ. از آن زمان تاکنون، 9to5Mac به دفعات اعلام متنوعی درباره ی ردیاب هوشمند اپل فاحش کرده است. برای مثال این رسانه اشاراتی به عبارت AirTags داخل کد منبع iOS نمودار کرد. حتی اپل همچنین ویدئویی دردسترس صبر انصاف که حاوی اشاراتی بوسیله این طور محصولی وجود.

مدتی پیش گزارشی جدید از زنجیره ی تأمین اپل بوسیله مشت رسانه ها رسید که اعلام می کرد فرایند تولید انبوه ایرتگز آغاز شده است. درون ابتدا گرایش داشتیم که ایرتگز در رویداد رونمایی گوشی های خانواده ی آیفون ۱۱معرفی شود، بااین حال یک سال از آن روزها می گذرد و محصول موردبحث اپل هنوز معرفی نشده. اینکه ایرتگز سه شنبه شناساندن می شود یا نه را فعلا نمی دانیم؛ اما ظن وقوع این اتحاد بالا است.

اپل TV متاخر

طبق برخی گزارش ها، اپل مشغول کار روی نسل جدید اپل TV و ریموت کنترل جدید مجهز به دستیار صوتی سیری است. مدت ها است شواهد مربوط به دودمان متاخر اپل TV در کد جوهر iOS دیده می شوند. یکی از یقین های متاخر اخبار می کند اپل TV تراشه ی پرعضله تری دارد تا عملکرد بهتری درزمینه ی گیمینگ نمایش دهد.

رسانه ی بلومبرگ درباره ی ریموت کنترل جدید اپل TV می گوید یکی از بهبودها قرار است پشتیبانی از اپلیکیشن Find My باشد. بدین ترتیب، کسانی که ریموت کنترل اپل TV را گم کنند، خواهند توانست به سادگی ازطریق گوشی آن را پیدا کنند. دقیقا نمی دانیم اپل چه برنامه های دیگری برای ریموت کنترل جدید اپل TV تمهید دیده است. همچون ایرپادز استودیو، جدیدترین نسل اپل TV می تواند محصولی بسیار مناسب برای رویداد ۲۵ شهریور اپل باشد. بااین حال، برای فهمیدن جزئیات نکته سنج تصادم باید چند روز دیگر صبر کنیم. اخبار متاخر با محوریت مک

پس از سال ها، اپل سرانجام در همایش بزرگ WWDC 2020 رسما تأیید کرد که سرود دارد در رایانه های سری مک، از تراش های ساخت اینتل به تراش های عام مبتنی پهلو معماری آرم مهاجرت نرم. اپل گفته است نخستین رایانه ی مک مجهز به تراشه ی اپل سیلیکون تا پیش از ته سال جاری میلادی از راه می رسد. با درنظرگرفتن این حقیقت که فاصله ی چندان اضافی تا پایان سال میلادی نداریم، برخی رسانه ها از حدس اعلام اخبار بنیانی درباره ی مک در عادات پیش رو معارفه داده بودند. بااین حال، خیال نمی کنیم خبری درباره ی مک درون رسوم Time Flies اطلاع دادن شود.

از آیفون ۱۲ خبری نخواهد بودمقاله ی مرتبط:هرآنچه از آیفون 12 اپل می دانیم

آیفون ۱۲ بی تردید مهم ترین علیه اپل برای امسال است. از مدت ها پیش، نخستین شایعه های مربوط بوسیله گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ منتشر شده اند و افراد متجاوز زیادی در سراسر دنیا خواستار رونمایی رسمی آن ها هستند. تا زمانی که سنت برگزار نشود، نمی توان سخنی بوسیله طور شدید به اصطلاح آورد؛ باوجوداین، اکثر شواهد مشعر از آن هستند که اپل اراده ندارد درون مراسم ۲۵ شهریور از گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ پرده برداری نرم.

رونمایی نشدن آیفون ۱۲ در مراسم شهریور سنت شکنی بزرگ اپل خواهد بود؛ زیرا که این باهم اتحاد کردن سال ها است در مراسمی که اواخر شهریور برگزار می کند، آیفون های جدید را رونمایی می کند. بااین حال، دنیاگیری ویروس کرونا برنامه های کوپرتینونشین ها را تا حدی بوسیله هم ریخت و این شرکت مجبور شد تأخیر در عرضه ی آیفون ۱۲ را رسما اعلام یواش. مصرف از کمال مطلوب Time Flies برای تشریفات پیش رو به نعوظ ضمنی تأیید می کند که این مراسم روی اپل واچ متمرکز خواهد بود خیر آیفون. 

بدین ترتیب، انتظار داریم اپل مهر امسال تشریفات خاص ای با محوریت گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ برگزار و آن ها را معرفی کند. بوسیله حدس زیاد تو همان مراسم، بدوی مدل از نسل جدید رایانه های سری مک غصه رونمایی خواهیم شد. گفته می شود گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ یک مدل ۵٫۴ اینچی و دو مدل ۶٫۱ اینچی و یک نمونه ۶٫۷ اینچی را شامل می شود. این گوشی ها همگی از تراشه ی پنج نانومتری A14 Bionic بهره مند خواهند بود و از شبکه ی 5G پشتیبانی خواهند کرد. همچنین، گفته می شود مدل های پرو از خانواده ی آیفون ۱۲ صبر است درکنار سه گانه دوربین مجزا، به اسکنر فراشکافت لایدار (LiDAR) مجهز باشند. 

جمع بندی

تمایل نداریم در مراسم ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ خبری درباره ی آیفون های جدید اعلام شود؛ اما هنوزهم محصولات زیادی وجود دارند که می توان برایشان تشویش زده شد. پس از چندین سال، مراسمی که اپل در شهریور برگزار می کند، صبر زدودن روی آیفون تمرکز داشته باشد. بااین همه، محصولاتی که برای مراسم Time Flies دستور کار ریزی شده اند، قطعا قلق انگیز هستند؛ از اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE پژمرده تا نسل جدید آیپد ایر و جزئیات نهایی iOS 14 و احتمال معرفی محصولاتی همچون ایرتگز. این ها به وضوح نشان می دهد با میتینگ متفاوت اپل طرف هستیم. 

همان طورکه رمز کردیم، زومیت اراده دارد مراسم آنلاین اپل را بوسیله شکلی ویژه پوشش دهد. ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ی همین هفته زومیت را متعاقب کنید و از اخبار جدید محصولات اپل کاملا مطلع شوید.بیشتر بخوانید:آموزش بکاپ گرفتن از آیفون، آیپد و اپل واچاینستاگرام انتقادهایی سریع محصول محاکمه جدید ارائه تبلیغات اپل مطرح کردنوزدهمین دوره مسابقات جهانی مهارت 2021 چین با شرکت ایران برگزار می شودانویدیا به احتمال بسیار با پرداخت ۴۰ میلیارد دلار، همدستی آرم را از سافت بانک می خردگوگل پیشنهادهای دیپلماتیک را از فیلد خیز وجو حذف می کند
سامانه ­های مشاوره مخصوص طبیب و مشاوران تحصیلی بعد از انفراد­ های بیماری کرونا بسیار رواج پیدا کرده است. حوزه تحصیل و سلامت تو حال دگرگونی گونه به سمت مشاوران آنلاین و مشاوره تلفنی هستند. مشاوره فصیح ازطریق رابطه تلفنی نیازمندی بسیاری از بیماران و دانشجویان و دانش آموزان را تأمین می­ کند.

مشاوره تلفنی هوشمند ازجمله مشاوره غیرحضوری روان شناسی می تواند فقر خانواده ­ها را قبل از وصلت به سرعت رفع کند. مشکلاتی در راه تأمین مشاوره وجود دارد؛ مثلا ارتباط تماس امان تلفنی. راه حل این مشکلات تو سامانه کال می آورده شده است. تصور کنید شما سامانه مشاوره تحصیلی دارید که می خواهید بخاطر کنکور بصیرت آموزان مشاوره ارائه کنید. بخاطر این امر، بینش آموزان شماره استادان را نباید داشته باشند و برعکس. همچنین، باید بتوانید به ازای هر دقیقه مشاوره، هزینه از معرفت آموز گرفتن کنید. این بغرنج به سادگی در سامانه کال می حل شده است. درادامه، تشریح کاملی از سامانه کال می ارائه می شود تا بتوانید سامانه مشاوره با درآمد درخورتوجه داشته باشید.تماس حمایت

تماس حمایت ازجمله خدماتی است که درصدد حفظ کردن حریم خصوصی کاربران است. در مناسبت امن، طرفین عده یکدیگر را ندارند و عده سامانه کال می به نشانی واسط وفاق طرفین، مناسبت را به رخ امن برقرار می درنگ.

وفاق حمایت سامانه کال می بوسیله منظور رفع احتیاج به حفظ حریم شخصی و ناشناس ماندن کاربران مدرن مدل سازی شده است و تجربه ای عالی از تماس به مشتری می دهد.

این سامانه برای مشاغلی ایدئال است که نمی خواهند اطلاعات خریدار را با شخص ثالث به اشتراک بگذارند. تماس امن امکان برقراری ارتباط یمین و بدون نیاز به اپراتور خارجی خواه اشتراک گذاری جزئیات وابستگی حساس را حاضر می آورند.

سرو تماس امن خواه Number Masking سرویسی است که دو طرف را قادر می سازد بدون اینکه شماره تلفن های خود را درمعرض رویت یکدیگر قرار دهند، ازطریق تلفن محاوره کنند.

ربط زنهار بخاطر برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان، مشاوران، بیماران و پزشکان و... کاربرد می شود؛ عاری اینکه عده تلفن های آن ها را درمعرض نمایش بگذارد.

به جای اتصال یمین دو نفر، از پلی برای اتصال آن ها و محافظت از اطلاعات خصوصی آن ها استعمال می شود.

سامانهکال می

سامانه کال می تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری وفادار را عمل می دهد. این سامانه، سامانه تماس خودکار از روی سایت است که امکان نمایش مشاوره رایگان را به مشتریان شما می دهد. بدین ترتیب، مقیاس فروش شما را افزودن میدهد.

سامانه کال می می تواند به نشانی لینکی در صفحه وب، اپلیکیشن، کند افزارهای شخصی، رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه، خبرنامه ها، پیام های ایمیل و ازطریق کد QR درون موارد چاپی تبلیغاتی، دفترچه راهنمای کاربر یا تا اینکه درون امانت بندی محصول استفاده شود.

سامانه کال می را می توانید با استفاده از پروگرام نویسی زیاد میسر در اپلیکیشن ها یا یواش ­افزارهای خود پیاده سازی کنید. در ابتدای تماس با مشتری، می توانید صوت مدنظر خود را پخش و تصرف و کار خویشتن را معرفی کنید. نماد کال می که شما برای وب سایت خویشتن ایجاد می کنید، می تواند بوسیله راحتی در ایمیل ها و خبرنامه های همدستی استعمال شود.

امکانات API سامانه کال می

 API  سامانه کال می شامل امکان بستگی بین دو عده است و برای برنامه نویسان متجاوز ساده سازی شده است. با API سامانه کال می می توانید ویژگی برای زمان محاوره نیز گلچین کنید؛ به این ذهنی که دو نفر بیشتر از سه دقیقه باهم گپ نکنند. همچنین، API سامانه کال­ می این اجازه را می دهد که نغمه خوش آمدگویی در ابتدای تماس پخش شود و بد ین ترتیب، طرف موافق مطمئن می شود این تماس از طرف شما محکم شده است خواه کلا صوتی پخش نشود. 

چنانچه بخواهید از طرف موافق حق ویزیت خواه مشاوره دریافت کنید، این فرمان نیز ازطریق پروگرام نویسی امکان پذیر خواهد حیات.مزایای تماس کنف سامانه کال می

امن و حفظ حریم مخصوص پا بر جا ترین نگرانی ها هنگام صحبت درباره ارائه مفروضات شخصی است؛ اما حفظ حریم شخصی، تنها مزیت این جهیز مدرن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند عوامل مادون به عنوان مزیت های تماس امان بوسیله شمار می مسئله:ناشناس ماندن کاربر: شماره های شخصی هر دو طرف نقاب دار شده و آن ها ناشناس می مانند و محیطی امن و بدون اختلال را برای ارتباط امن خلق می نرم.تجربه مشتریان: دانستن اینکه عده شما ایمن است، کاربران نهایی را مایه تسلی تر آماده برقراری وفاق با مشاغل یا سایر کاربران نهایی خواهد کرد .سهولت استعمال: برنامه نویسی و شیوه مصرف به نوعی تعیین شده است که با کمترین صرف زمان بتوانید سامانه کال می را به جهیز خود مرتبط کنید.نیکوترین سازی: با استفاده از بستگی امن، دیگر نیازی به اپراتوری نیست که وظیفه اش برقراری ارتباط بین طرفین بوسیله قیافه دستی باشد .بیشتر بخوانید:کیا سورنتو کراس اوور محبوب و پرفروش بازار از نگاه خودرو۴۵ویستا الکترونیک تاو، نماینده انحصاری یو معلول اس های هوگون در ایرانتعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال جی با آرا سرویستویوتا پریوس هیبرید جذاب و پرطرفدار از نگاه خودرو۴۵خرید تلویزیون 55 اینچ 4k سونی از خانه سونی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، پاییز و زمستان در نقاطی که کرونا همچنان با قدرت مسری علنی می کند و قربانی می گیرد، تو راه است. نگرانی ها درون خصوص شیوع موج «چندم» این ویروس شوم در جهان بیشتر شده؛ دولت ها امن های خود را از کارگران و افراد بیکار شده امتداد می دهند و به شرکت های تو آستانه افلاس نیز وام های با یکروز اندک یا با بازپرداخت بلندمدت اعطا می کنند، انتخابات امریکا همچنین نزدیک است، کمتر از دو ماه دیگر.

رقابت میان چین و امریکا نیز نفس گیرتر شده و امریکا بخاطر تلافی زیان های اقتصادی و مالی کرونا سعی بر وضع شدیدترین بایکوت ها کنار این ناحیه می کند. به رویت می رسد تو صورت انتخاب مجدد ترامپ حرب میان این دو ابرقدرت اقتصادی وارد فاز بدیع ای شود که اطمینان در خصوص گشایش آینده اقتصادی را تا وزن چشمگیری کاهش دهد. هر چند به دید می رسد شرایط اقتصادی داخل فداکار کشورهای ترقی یافته رو به بهبود است.

اقتصاددانان معتقدند پیک یا قله اول بیماری که پس از چروک به سرعت درون سایر کشورها شیوع پیدا کرد در حال کاهش رفعت است و اقتصادها تو حال تقلا برای الحاق به وضعیت نرمالی تو دل بحران کرونا هستند که به نظر می رسد تا حدی نیز توفیق هایی در این خصوص نصیب برخی کشورها شده است. تاکنون حدود ۲۰ میلیارد دلار به اقتصادها برای پوشش هزینه های کرونا به بخش های مختلف تزریق شده که همین حکم موجبات اعتدال اندکی به مقدر شدن ها را ایجاد می کند. به عنوان مثال در امریکا از احصائیه مبتلایان و قربانیان این ویروس در ماه اوت کاهش یافته و داده های صنعتی آلمان نیز مدال می دهد که این بخش تمام توان خود را برای بازگشت بوسیله روزهای پیش از بلای ناگهانی به فقره خمود است. داده های تکه فروشی چین نیز نشان از بازگشت زودتر از خواست این صرفه جویی به سطح پیش از شیوع کروناست. اما اینکه «دقیقا» چه زمانی می توانند بوسیله پیش از شیوع این ویروس بازگردند، مشخص نیست. کرونا، مشکلی بلندمدت

 درون بخش دیگری از گزارش بلومبرگ به خشکی امدن ضرورت «دادرسی گذاری بی عیب» تا اینکه تو شرایط فعلی که مقصد هایی دال بر کنترل این بیماری در فداکار کشورها حیات دارد، ابرام کرد. چرا که اقتصادها همچنان آسیب پذیر هستند و تا زمانی که واکسن آن کشف و در مقیاس گسترده توزیع نشود، وضعیت «عادی» بخاطر تصرف وکارها ایجاد نخواهد شد. درستی این گزاره را می استعداد از تعدیل خواه تعطیلی برندهای معروف متوجه شد. ولی نشانه های نگرانی دیگری نیز حیات دارد.

طی ماه های اخیر چینی ها خواهش بیشتری به نفقه کردن داشتند و اغلب پول های خود را از بانک ها بیرون کردند که این امر باعث منفی شدن صنوبر بانک ها شد. از سوی دیگر قانونگذاران امریکایی نیز درون تلاش برای محقق کردن بزرگ ترین محرک مالی هستند که البته شاید بتواند بخشی از کسب وکارهای بزرگ را رهایی دهد که این امر بوسیله معنای تعطیلی تصرف وکارهای کوچک است. اما وضعیت در اروپا به نحو دیگری پیش می رود و بوسیله نظر می رسد «متجاوز خوب محو». ارزیابی فعالیت ها علامت می دهد که کارخانه ها در تلاشند تا هزینه ها را کاهش دهند در مدت مطالبه کمینه و حاشیه نویسی سود بنگاه ها همچنین تا کمیت زیادی کاهش یافته است.

از لفظ دیگر جلوه گر تراشیدن کارفرماها تا کجا با برنامه های تمدید مرخصی ها تو فرانسه و آلمان همراه شوند که در این عارض و بوسیله نعوظ بالفعل میلیون ها شغل درون معرض سربزرگی قرار می گیرد. درون بخش آخر این گزارش نیز تصویری از آینده گیتی پیش از به اتمام الحاق سال جاری میلادی ترسیم شده که براساس آن به دید می رسد بازارهای تنخواه در بین دستیار های اقبال بخاطر بهبود وضعیت اقتصادها و ناامیدی و نااطمینانی نسبت بوسیله آینده دستگیر شده اند و گاهی صعود دارند و گاهی هم کمبود. «کاترین مان»، اقتصاددان ارشد جهانی تو شرکت «سیتی گروپ» معتقد است باید به وضعیت فعلی به صورت بلندمدت تری نگاه کرد. «وارویک مک کیبین» از دانشگاه ملی استرالیا نیز به خشکی امدن این اعتقاد است که ویروس کرونا ممکن است تا ۲۰۲۵ در جهان باقی بماند و حدود ۳۵ تریلیون دلار به اقتصاد جهانی ضربه زند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از روابط عمومی این پروژه نوشت:  اصغری برای ثبت این رکورد با یک دست ودیعه داخل مدت زمان چهار ساعت و ۵۹ دقیقه، ۱۰ کیلومتر تو آب های پرتلاطم دریای عمان شناوری کرد و با ثبت ثالث رکورد رسمی خود درون گینس افتخاری بزرگ برای ایران آفرید. مدرک رسمی این رکورد بعد از چند ماه تاخیر به دلیلشیوع کرونا، بوسیله ایران ارسال و در دبیرخانه شورای ممتاز منطقه آزاد رونمایی شد.

داخل این مراسم، مرتضی بانک نایب رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، عبدالرحیم کردی مدیرعامل موسسه منطقه آزاد چابهار، محمداکبر چاکرزهی معاون فرهنگی مدنی و گردشگری، و حسام الدین یوسفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در کنار عوامل خوش ذات «شناگر» و وحی اصغری آستان داشتند.

تولید «شناگر»، مستند عمر وحی اصغری همچنان ادامه دارد. این نجیب به زندگی و حرفه این پیروز زن شنای ایران می پردازد و عوامل آن عبارتند از کارگردان: طهورا ابوالقاسمی، تهیه کنندگان: طهورا ابوالقاسمی، مهتاب کرامتی، مدیر تولید: سمیرا علایی، کمک کارگردان و پروگرام ریز: بهروز فروغی راد، فیلمبردار: رضا ابیات، صدابردار: علی علوی،  تدوین: همیلا موید، عکاس: مریم مجد، مشاور رسانه ای و امور بین الملل: ثمین مهاجرانی، مجریان طرح: جمیله نحو دار، خاطر پردیس جم، تدارکات: حسن رضایی.
گاهی اوقات موافقت می افتد با خودروهایی در خیابان یا پمپ سوخت مواجه می شویم که در نگاه اول، ما را بوسیله خود جذب می کنند. رولزرویس ریث (Wraith) نشان داده شده در تصاویر نیز یکی از آن مقیاس ها است که بسیار خارق العاده به دید می رسد. این خودروخاص در کلاس اندام کوپه مخلوق می شود ولی مقیاس کنونی آن توسط یکی از شرکت های تیونینگ به کلاس شوتینگ بریک دگرگونی شده است تا فضای بسیار زیادی برای سرنشینان ایجاد کند.



نسخه ی شوتینگ بریک ریث، علیه شرکت رولزرویس تراشیدن. این خودرو توسط شرکت های Niels van Roij Design و Carat Duchatelet بلژیک تبدیل شده که اولی نقشه کش نامی خودرو و دومی دارای ۵۰ ساله امتحان در طراحی بدنه خودرو است. ثمر نهایی Carat Duchatelet سیلور اسپکتر شوتینگ بریک صیت دارد و همان طور که تصاویر مدال می دهند، بسیار نفیس به دیدن می رسد.

خودروی اولیه و مبنای کار، یک دستگاه رولزرویس ریث است و سقف بلند آن توسط Carat Duchatelet ساخته و بوسیله متد ای طراحی شده است که بوسیله صورت یکپارچه با شکل حقیقی قامت ریث تطابق داشته باشد. فداکار تغییرات سفارشی مانند تزئینات جسورانه در مقدر شدن دل و دوره بلور ی جانبی و استوانه های پشت امتداد یافته اند تا بوسیله این خودرو درک منحصربه محدودیت بدهند. طراحی طاسی خودرو فقط سقف کشیده نیست؛ این میزان مبتنی بر شوتینگ بریک های کلاسیک برندهای برتر بریتانیایی تو دهه های گذشته است، بنابراین وجاهت و مقدار متجاوز بالایی دارد.

مقاله های مرتبط:رولزرویس ریث نسخه لومینری کالکشن معرفی شدمعرفی رولزرویس رالی با پیشرانه ی 810 اسب بخار

جزئیات فضای درون کابین این ثمر خاص توسط شریک برنامه ریز ارائه نشده است، ولی می توانیم الگوی متجاوز جالب روکش های داخلی و افزایش حجم صندوق عقب را مشاهده کنیم. ریل های مخصوص قرارگیری چمدان روی کف استراحت دارد و امکان دسترسی بین بخش های جلویی و عقبی توسط مامن فراهم می شود. شرکت Carat Duchatelet می گوید که مشتریان از نظر شخصی سازی داخل کابین، انتخاب های عریض ای دارند. طراحی در کابین می تواند محتوی استفاده از مواد مختلف و طرح های جالب باشد که ازطریق دیدار حضوری و بحث و گفت وگو بین مشتری و انبازی مورد بحث قرار می گیرد.

رولزرویس ریث Silver Spectre خاص در تصاویر توسط یکی از علاقه مندان بوسیله مدل های شوتینگ بریک موعظه داده شد. تحویل مدل سفارشی تا مدتی قبل طول کشید اما زمان تک نیاز برای تحویل چند ماه است و به سال نمی رسد. Carat Duchatelet نیت دارد درمجموع، هفت دستگاه مدل شوتینگ بریک بسازد که این نسخه، اولین مدل تحویل داده شده است.



مقدار این میزان خاص ذکر نشده است، اما کسانی که رولزرویس ریث دارند، احتمالاً می توانند آن را به مدل شوتینگ بریک تغییر کنند.بیشتر بخوانید:حراج بوگاتی تایپ 59 کلاسیک با ارزش ۱۳ میلیون دلارپورشه 911 کابریوله با تیونینگ TechArt معرفی شدافزایش چشمگیر بیع اسکوتر برقی Yadea G5 به دلیل شیوع ویروس کرونارنجرور ایوک هیبرید دیزلی و بنزینی ۲۰۲۱ معرفی شدجگوار اف پیس لیستر، تند ترین شاسی اهتزاز جهان، شناساندن شد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، فرهاد به نیا تو اظهار مشکلات صنعت قطعه سازی داخل حوزه مالیاتی و بانکی اظهار کرد: علیرغم صدور بخشنامه امنیت از تولید توسط رییس انباره قضاییه، بانک ها مجهز به تمکین نیستند و همچنان با وضعیت غیرقانونی، از تولیدکننده بهره تهسیلات ستاندن می کنند. به طور شهید بانک مرکزی نرخ بهره را ۲۱ درصد اخبار کرده است ولی اکثر بانک ها با بلوکه کردن ۲۵ درصد از مبلغ تسهیلات، مقدار نصیب را بوسیله بیش از ۲۵ درصد می رسانند.

سخنگوی انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو تاکید کرد: این پول از جیب قطعه سازها می رود؛ لذا تولیدکننده پناه که نمی شود بلکه ضرر غصه می کند و درون حقیقت فشاری دوسویه متحمل می شود؛ چراکه از لفظ دیگر با حاضر بودن تخصیص ارز قطعه سازان، بانک مرکزی دست تولیدکنندگان قطعه را سپرده و مانع تولید شده است. لذا اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و سرپرست جدید وزارتخانه رفتار و راهکاری قطعی و موقت برای این موضوع اتخاذ نکند، تولیدکنندگان ما با مشکلات بیش زیادی روبه رو خواهند شد و مجددا شاهد کف نشستن خودروهای زیاد بیشتر، تکثیر قیمت خودرو و آشفتگی میدان خودرو خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین وزارت صمت بخشنامه ای داخل وابستگی با تامین مواداولیه تاسیس داخل درون راسته صادر کرده که تصویب نامه نیکوکاری است اما یک مشکل جدی دارد و آن بی آرامی این است که مواداولیه در بورس عرضه می شوند؛ لذا باتوجه به اینکه نرخ مواد نخستین برحسب ارزش جهانی ارز تعیین می شود، تو حقیقت هر نفیس که ارز در راسته داشته براساس آن قیمت فولاد خواه مواد پتروشیمی گلچین شده و با همان نرخ تو بورس نمایش می شود. در خراج تولیدکننده مجددا با یک بها بلندی روبه رو می شود و هیچگونه تغییری در وضعیت تامین مواداولیه تویی برای تولیدکننده خلق کردن نمی شود.

این عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعه ضمن اصرار براینکه مدخل حقیقی این بخشنامه تعظیم نشده است، گفت: بایستی کارخانه های تولیدکننده مواد اولیه، با LC مستقیم بوسیله بنگاه های تولیدی که می توانند تحت دیدن وزارت صمت باشند، با پروانه تولید خویشتن به بنگاه های تولیدکننده مواداولیه مراجعه کرده و از سر LC  داخلی با نرخ ترجیهی بدون آنکه بیدار بورس شوند، مطمئن مواداولیه داشته باشند.

به نیا خاطرنشان کرد: این حسابرسی یا قیمت گذاری نرخ مواد اولیه بخاطر بنگاه های تولیدی می تواند یکی از کارهای مهم وزارت صمت باشد. آنها می توانند قیمت واقعی طولانی شده فولاد، مواد پتروشیمی، مس، آلومینیوم و... را محاسبه کرده و برای عرضه بوسیله تولیدکننده داخلی، قیمت گذاری کنند. این نیز از مواردی است که اگر به آن توجه نشود و سر های فعلی ادامه دار باشد، شاهد کاهش نرخ که نخواهیم بود بلکه روند آن منجر به افزایش قیمت و ابداع شورش بیشتر برای صنایع داخلی از جمله صنعتی خودرو و قطعه سازی خواهد شد. سازمان امور مالیاتی توجهی به افزودن بها ها در یکسال اخیر ندارد

وی داخل ادمه تو رابطه با حوزه مالیاتی همچنین تصریح کرد: به لطافت سازمان امور مالیاتی باتوجه به مشکلات نقدینگی دولت، عاری توجه بوسیله بخشنامه ها و قوانین، تمامی بنگاه های تولید ملک را عاری پسند حسابرسی مالی دفاتر قانونی همدستی ها، مشمول مالیات کرده است و توجهی به موضوع افزایش ارز و نهاده های داخلی هنگام یکسال اخیر و فشار شاگرد از آن پیاده شدن بنگاه های تولید کشور نداشته است. در نتیجه اغلب بنگاه های تولیدی دستخوش خسران سنگین شده اند اما متاسفانه موسسه امورمالیاتی تصمیم دارد بخشی  از کسری بودجه سرزمین را از هر راهی که شده است، تامین بطی ء.

سخنگوی انجمن قطعه سازان ابرام کرد: سازمان مالیاتی فراموش کرده است که اگر فشار پیاده شدن بنگاه های دولتی بوسیله همین عارض ادامه رک کرده و موجب تعطیلی آن ها شود، هزینه اقبال زیاد بیشتر خواهد شد. به طور مثال بایستی برای تولید قطعاتی که دیگر تو داخل تولید نمی شوند، ارز تخصیص دهد  و خرج واردات ایجاد کند، حقوق بیکاری بوسیله کارگران بنگاه های تعطیل شده بپردازد و نظایر آن؛ بنابراین سیاست های نادرست موسسه امور مالیاتی بایستی مورد بازبینی نوک تیز حلقه شورای اسلامی قرار گیرد. با واقعی نشدن قیمت ها در قرارداد قطعه سازان، ادامه تولید امکانپذیر است؟!

بوسیله نیا خاطرنشان کرد: در دو صنعت قطعه سازی و خودروسازی که دو اداره مبصر به لحاظ نیروی انسانی بالاست، مشکلات دیگری نیز حیات دارد که از عموم آن بحث لیس افزایش واقعی قیمت ها در قرداد قطعه سازان است که در اجرا طبق اطلاعیه ای که هر دو شرکت خودروساز بخاطر اصلاح قراردادها عرضه داده اند با آنچه که قطعه سازان آنالیز قیمتی کرده و درخواست قطعه سازان بوده است، کاملا متفاوت است. این موضوع از جمله مواردی است که بسیاری از قطعه سازان را درگیر کرده است که با این شیوه، آیا ادامه فعالیت و تولید امکانپذیر خواهد بود یا خیر؛ لذا لازم است که جلساتی از لفظ وزارت صمت با محضر قطعه سازان و خودروسازان برگزار شود و مورد بررسی و جستار فراغت گیرد.

این عضو هیات مدیره انجمن سازندگان خودرو در سرانجام بانگ داد: باتوجه به اساسی مشکلاتی که داخل صنعت قطعه سازی ملک وجود داشته و آن را تهدید می کند، چنانچه به قیافه عاجل کارگر عارض نگیرد، معادل بوسیله بقین در ماه های آتی شاهد افزایش بیکاری بیشتر و همچنین افزودن مقدار خودرو خواهیم بود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای پی، سفیر اندونزی تو اداره ملل که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت را کنار عهده دارد، در پاسخ بوسیله درخواست چین و روسیه برای شفاف سازی دیدگاه ۱۵ عضو شورا درباره مکانیسم ماشه اعلام کرد از آنجا که آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ خارج شده، نمی تواند بر ماخذ مفاد برجام تحریم های ایران را بازگرداند.

اطلاع دادن نظر رسمی دیان تریانسیا جانی درباره مکانیسم ماشه خشم نماینده آمریکا درون موسسه ملل را در اثر داشت که اعضای شورای ایمنی را به امان از تروریسم متهم کرد. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا پنجشنبه گذشته التماس دولت دانلد ترامپ را برای اجرایی شدن مکانیسم ماشه علیه ایران به شورای امنیت ارائه کرده بود.