زعفران ایران

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آئودی A8 سدانی لوکس، قدرتمند و بسیار تند است، بوسیله طوری که می تواند سرعت خویشتن را تنها داخل ۳.۸ لمحه از حالت سکون بوسیله ۱۰۰ کیلومتر پیاده شدن ساعت برساند. بخاطر مقایسه باید اشاره کنیم که پورشه ۹۱۱ کاررا با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر به خشکی امدن ساعت ۴.۲ ثانیه، خودرویی کندتر در مقایسه با آئودی A8 است.



با وجود این طور مشخصاتی، شریک شدن تیونینگ آلمانی ABT تصمیم به معرفی نسخه ی استحکام شده از مدل اسپرت A8، آئودی S8 را عرضه درنگ. پیشرانه ی ۴ لیتری V8 تویین توربو آئودی S8 در حالت معیار می تواند ۵۶۳ اسب تبخیر قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. ولی مهندسان ABT این اعداد را تا ۶۹۰ اسب بخار و ۸۸۰ نیوتن متر تکثیر داده اند.

پس از اعمال تغییرات روی خودرو، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر روزگار آئودی S8 تا ۳.۴ وقت کاهش فاش کرده است. بهبود ۰/۴ ثانیه ای شتاب خودرو مفرط تغییر محسوسی در رانندگی ایجاد نمی درنگ ولی برای تیونرها این اعداد بسیار جلال دارند. آئودی S8 با تیونینگ ABT توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر پهلو ساعت را نیز دارد.

شرکت ABT درون جزء بدنه و ظاهر خودرو، تغییرات گسترده ای روی آئودی S8 اعمال نکرده است. تنها تحول این پاره اسپویلر فیبر کربنی روی صندوق عقب است. رینگ های اسپرت ABT با دو طرح و در ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی برای آئودی S8 سزاوار سرزنش موعظه هستند. این رینگ ها به روش ماشین مفید تولید شده اند و امکان سفارش آن ها به ته رنگ مشکی همچنین بخاطر مشتریان وجود دارد.



تو اتاقک S8 ABT همچنین تغییرات محدود هستد و تنها باید بوسیله درپوش روی کلید استارت خودرو و اهرم تعویض دنده با نشان ABT اشاره کرد.

درحالی که آئودی هنوز هیچ برنامه ای در خصوص نسخه ی پلاس S8 مطرح نکرده است، آن گروه از علاقه مندانی که بوسیله متعاقب زننده ترین نسخه از سدان لوکس آئودی هستند، می توانند علیه ABT را در صدر فهرست بیع خود فراغت دهند.بیشتر بخوانید:بها نهایی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ روبرو شدتسلا و پاناسونیک قرارداد جدیدی بخاطر تولید باتری های لیتیوم یونی منعقد کردندتسلا مدل اس؛ اولین خودروی الکتریکی با ظرفیت پیمایش بیش از ۶۵۰ کیلومترمرسدس AMG از توربوشارژر برقی تو خودروهای آینده استعمال می کندلیفت تا سال ۲۰۳۰ فقط از خودروهای الکتریکی درون ناوگان خود استعمال خواهد کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تالاب بیشه دالان که داخل تعبیر محلی به تالاب بیشه دالونه معروف است و زمانی حدود ۹۱۳ هکتار بود به نرم کردن دستخوش تغییراتی اعم از تصرفات غیرقانونی، تغییر کاربری و خشک شدن فراغت گرفت ولی احیای این تالاب و افتتاح پاسگاه محیط بانی این تالاب از بهمن ۹۸، می تواند تو توسعه اکوتوریسم و طبیعت گردی شهرستان بروجرد مورداستفاده قرارگرفته و چشم اندازی امیدوارکننده ایجاد نرم.

 این تالاب داخل ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی بخانه برگشتن بروجرد و در علیه سیلاخور واقع شده که از جنبه های مختلفی اعم از زیست محیطی، اکوتوریسم و فطرت گردی با توجه بوسیله اینکه زیستگاهی برای پرندگان مهاجر در فصولی از سال محسوب می شود ابهت دارد علاوه پیاده شدن این همین تالاب از حیث، تدریس ماهیان و جنبه کشت می تواند موردتوجه باشد اما جنبه شاخص نم آن؛ صنع گردی و اکوتوریسم آن است که این روزها بیشتر موردتوجه فعالان محیط زیستقرار دارد و احیای آن را دنبال می کنند.

تالاب ها، بسرنوشت شوم دچار کردن مناطق تحت مدیریت محیط زیست قرار دارند و اخیراً تو استان لرستان اقداماتی باهدف جلوگیری از تهدیدها و حفاظت از تالاب ها، تالاب های لرستان به مناطق حفاظتی و شکارممنوع، ارتقا می یابند.

چنانچه تالاب ها جزو مناطق ذیل مدیریت محیط زیست قرار گیرد از تصرفات در آن ها جلوگیری می شود و به عزم احیای تالاب ها باید؛ معیشت های جایگزین در تالاب ها انجام شود؛ معیشت های تخریبی تالاب ها بوسیله سمت اعاشه جایگزین که تخریب کمتری دارد یا اصلاً تخریب ندارد مشابه بوم گردی، پرنده نگری و مصرف از پتانسیل منطقه سوق داده شود. مجله محیط زیست

بنا پهلو گفته نبی الله قائد رحمتی، معاون فنی اداره طاس محیط زیست لرستان، طی دو سال اخیر به دلیل باران های باران، وضعیت تالاب ها رضایت بخش است به طوری که برخی از آن ها درون شرایط نرمال راحتی دارند ولی هنوز بوسیله شرایط اولیه نرسیده اند. برخی از تالاب ها که سال ها قبل به برهان نزول بارش ها، خشک شده بودند ولی با بارش های اخیر این تالاب ها پرشده و فدایی از آن ها داخل حال سرریزشان هستند.

وی با تأکید به خشکی امدن حفاظت از تالاب ها گفت: به قصد نگاهداری از تالاب ها تو برابر تصرفات غیرقانونی، محدوده تالاب ها به عنوان مناطق صید و شکار ممنوع مشخص شده است و با هماهنگی های انجام شده، تلاش داریم تا این مناطق به عنوان مناطق عرشه نگاهداری هوا زیست معرفی کنیم که بتوانیم قوانین حفاظتی را در این مناطق اعمال کنیم و نگاهداری از تالاب ها بوسیله نوع دوستی صورت گیرد.

رحمتی یادآور شد: درون راستای اجرای این پروگرام اقدامات لازم انجام شده و پرونده های این مناطق تکمیل شده تا تالاب های لرستان به مناطق حفاظتی شکارممنوع، ارتقا یابند.

معاون هوا زیست لرستان گفت: تالاب نیستان دالان بروجرد و تالاب خروسان ازنا به عنوان مناطق نگاهداری شده درون وارستگی محیط زیست قرارگرفته اند و علاوه بر این تالاب ها، مطالعات تالاب دودکش در نیز انجام شده که ارتقا یابد.

بیشه دالان یکی از مهم ترین تالاب های کوهستانی غرب کشور
بنا به خشکی امدن گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: تالاب بیشه دالان یکی از عمده ترین تالاب های کوهستانی در لرستان و باختر کشور است که ازلحاظ اقتصادی، گردشگری، تأمین آب کشاورزی، جلوگیری از سیل و استقرار ریز گردها بخاطر بروجرد می تواند نقش مؤثری داشته باشد.

مهرداد فتحی بیرانوند اقرار کرد: بعد از بررسی ها و برگزاری جلسات بی حد بوسیله این نتیجه منتهی شد که ارجاع نگاهداری و مراقبت و احیای تالاب نیستان دالان تو حوزه اختیارات محیط زیست باید قرار گیرد و مصوبه ای مبنی بر احاله این مدیریت نیز تصویب شد.

تأمین منافع مردم اولویت ما در احیای تالاب بیشه دهلیز

وی با اشاره به ضرورت احیای تالاب بیشه دالان و خروج آن از تصرفات غیرقانونی اضافه کرد: تأمین منافع مردم و افراد و اجتماع محلی اولویت ما درون احیای تالاب جنگل دالان است و انسان باید به این اطمینان برسند که اقدامات حفاظت محیط زیست در مورد احیای تالاب هیچگاه تعارض و منافاتی با منافع مردم ندارد.

فتحی بیرانوند افزود: اگر آدم بوسیله این عقیده برسند که محیط زیست حامی منافع آن هاست درون پروگرام های حفاظت از محیط زیست نیز مشارکت و اتصال بیشتری خواهند داشت، تجربه مدال داده است اگر مردم در پهلو محیط زیست نباشند محیط زیست تیمار هیچ گاه حفظ کردن و احیا نخواهد شد.

تکثیر ۳۰ درصدی جمع آوری آب تالاب جنگل دالان

شیرزاد برجسته نژاد مهتر راه اندازی محیط زیست بروجرد گفت: با احداث پایگاه محیط بانی نیستان دالان، علاوه مراجعت سیار که ارتکاب می شود تعداد چهار نیرو فضا بان نیز در این پاسگاه متین هستند.

وی گفت: از اوایل نرمی سال ۹۸، با هماهنگی سازمان کل فضا زیست لرستان، بند انحرافی در اوایل خروجی تالاب ابداع شد و اینک بوسیله معیار ۲۰ تا ۳۰ درصد معیار جمع آوری آب تالاب بیشتر شده است.

رئیس محیط زیست شهرستان بروجرد گفت: تالاب بیشه دالان اینک حدود ۴۰۰ هکتار است، زمانی این تالاب بیش از ۹۰۰ هکتار بوده است.

عالی نژاد تقریر کرد: گردشگری در تالاب بیشه دالان یکی از موضوعات موردتوجه درون این تالاب است که تو این خصوص می نبوغ به ماهی گری با قلاب و صنایع دستی ساخته شده از نیزارهای تالاب اشاره کرد.

وی افزود: رونق این شاخص از تالاب جنگل دهلیز می تواند در عمر مردم روستاهای حوالی تالاب و تمهید صنایع دستی مؤثر واقع شود ولی عملاً تاکنون اقدامی ادا نشده اما این ظرفیت می تواند منجر بوسیله رونق اقتصادی افراد محلی شود.

مهتر فضا زیست بروجرد یادآور شد: بیشه دالان زیستگاه پرندگان مهاجر اضافی است و سالانه این پرندگان مهاجر مورد سرشماری صبر می گیرند.

اساسی ترین گونه های جانوری در تالاب بیشه دالان لرستان شامل مار، مرغابی، خرگوش، خرچنگ، لاک پشت، حواصیل، گرگ، شغال و سگ آبی است.

رادیکال ترین گیاهانی که در تالاب جنگل دالان در لرستان بود دارد، محتوی درختچه های گز و علفزارهایی مانند گرز و بوریا است. همچنین داخل این تالاب خانواده های جلبک سبز آبی متشابه فیتوپلانگتون ها و پلانکتون ها مشاهده شده که رادیکال ترین گونه های آن ها کلادوسرا، کوپه پودا، روتیفرا، قاب بالان، دو بالان و یکروزه ها هستند.

از مزایای تالاب بیشه دالان، می قابلیت بوسیله ارزش اقتصادی این اکوسیستم اشاره کرد؛ زیرا این تالاب نقش بیش مهمی در بقای رویه های بی شماری از گیاهان و جانوران عمل کرده است.

داخل استان لرستان ۱۴ تالاب و دریاچه گهر تحت نگاهداری هوا زیست قرار دارند. تالاب جنگل دالان بروجرد، حجم خوبی بخاطر رونق صنعت گردشگری در حیطه اکوتوریسم تو لرستان به احصائیه می جوی.

اکوتوریسم یا جغد گردشگری خواه صنع گردی، گونه ای از گردشگری است که درون آن گردشگران برای دیدار از مناطق غریزی دوشیزه و دست نخورده گیتی سفر می کنند؛ سفری مسئولانه به مناطقی غریزی است که علاوه بر اینکه حافظ محیط زیست و باعث بهبود کیفیت عمر آدم محلی هستند حداقل آسیب را به طبیعت و فرهنگ منطقه وارد می کند؛ بسیاری از کشورها بخش هنگفتی از درآمد خویشتن را از بوف گردشگران خارجی تأمین می کنند.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، تیم های تاثیر اضطراری بخاطر مهار این آلودگی که اکنون بوسیله ۲۰ کیلومتری شمال شهر نوریلسک رسیده تلاش می کنند.

حادثه ناشی از فروریختن انبار سوخت نیروگاه در روز ۲۹ مه داخل نیروگاهی تو خلط شهر نوریلسک است و به گفته مقام ها و فعالان محیط زیست بدترین ماجرا از این جنس در مناطق قطبی روسیه است.

تاکنون حدود ۲۱ هزار هیکل گازوئیل رود آمبارنایا و مقبره اطراف را آلوده کرده است.

محققان تصور می کنند ذوب خاک منجمد (پرمافراست) علت کنفرانس پایه های مخزن سوخت و ریختن آن بوده باشد. قطب شمال چند هفته غیرعادی گرم را پشت سر گذاشته که می تواند از عواقب گرمایش زمین باشد.

این نیروگاه زیرمجموعه نوریلسک نیکل، ارشد ترین تولیدکننده نیکل و پلادیوم جهان است.

دریاچه پیاسینو که حالا آلوده شده حوضه جوی پیاسینا است که به دریای کارا - بخشی از اقیانوس منجمد شمالی - می ریزد. این جوی معمولا از اکتبر تا ژوئن پوشیده از یخ است.

الکساندر آس، فرماندار منطقه کراسنویارسک، گفت: سوخت به دریاچه پیاسینو ریخته که دریاچه ای قشنگ به کشش حدود ۷۰ کیلومتر و طبیعتا زیستگاه ماهی ها و سایر سیاق هاست.

وی افزود: مهم است که جلوگیری کننده دخول گازوئیل بوسیله رود پیاسینا که بوسیله طرف خصیصه می رود شویم و امکان این کار هست.

خبرگزاری ریانووستی همچنین اعلام کرده که تیم های پاکسازی تاکنون حدود ۲۳ هزار متر مکعب قبر آلوده را جمع کرده اند.

واسیلی یابلوکوف از اداره صلح سبز روسیه گفت: این آلودگی بی شک تاثیری منفی بر منابع آب، پیاده شدن حیواناتی که از این آب می خورند و پهلو گیاهانی که در کرانه رود می رویند خواهد داشت.

صلح سبز این رسوخ را با گزند ۱۹۸۹ اگزان والدز داخل آلاسکا مقایسه کرده است.

دادستان های روس دستور معاینه نصب این تاسیسات پیاده شدن خاک منجمد که به خصوص آن را خطرناک می کند داده اند.

پوتین، مهتر جمهوری روسیه می گوید که تاخیر در گزارش کردن این حادثه باعث خشم او شده و "ویاچسلاف استاروستین"، مدیر نیروگاه بازداشت شده است.
اخیرا شیائومی پتنت جدیدی ثبت کرده است که درون آن، می توان گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشو را مشاهده کرد. این پتنت تو اواخر سال ۲۰۱۹ به راه اندازی CNIPA چین سپرده شد و گویا چندی پیش، این راه اندازی آن را تأیید کرده است. اصولا شرکت های ارشد برای تولید محصولاتشان پتنت های مختلفی ثبت می کنند تا انبازی های دیگر از دستاوردهای آن ها کپی برداری نکنند و حق استفاده از طراحی یا تکنولوژی بوسیله کار رفته برای شرکت سازنده محفوظ جاویدان بماند. بااین حال، ثبت پتنت به معنی تولید متراکم محصولی منتسب به آن نیست و ممکن است باهم اتحاد کردن سازنده از ساخت چنین محصولی صرف کردن نظر کند.

در نگاه اول، پتنت ثبت شده ی شیائومی محصولی را نشان می دهد که ازنظر طراحی، بسیار مانند هواوی میت ایکس است. در پتنت می استعداد مشاهده کرد نمایشگر ازطریق لولاها به دو بدنه متصل شده است و کاربر می تواند با گشودن گوشی از نمایشگری با ابعاد بیشتر برخوردار شود. روی عضو دوربینی چهارگانه تعبیه شده است؛ ولی دوربین سلفی مشاهده نمی شود که به احتمال خیلی برای ثبت تصاویر سلفی همچنین باید از دوربین واقعی استفاده کرد.



به دید می رسد ورق ی اصلی درواقع پنلی با نمایشگر ارشد تیز است و درون حالت عادی، محتوا روی این ورقه به ارائه درخواهند آمد. درون پنل دیگر نیز، فضایی کنار نمایشگر استراحت دارد که درواقع، دوربین ها بوسیله همراه فلش و حسگرهای دیگر روی آن تعبیه شده اند.

هواوی میت ایکس اس همچنین تقریبا طراحی قشری مشابهی با پتنت شیائومی دارد. آنچه درباره ی این گوشی هواوی توجه ما را به خود جلب کرد، ارج ۲،۷۰۰ دلاری آن وجود که درمقایسه با تمامی درفش داران موجود در بازار گرانبها برنده محسوب می شد. بااین حال، هواوی میت ایکس اس فاقد گوگل درخت سرو است که از ارزش خرید آن می کاهد.

مقاله های مرتبط:شیائومی گوشی هوشمندی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و ارشد نمایی ۱۲۰ برابری عرضه می کندمشخصات، طراحی و قیمت ردمی ۹ شیائومی معین شد

با این حساب، عزب رقیب اکید محصول احتمالی شیائومی، گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود. ثبت پتنت می تواند بخاطر تعلق مندان به محصولی با چنین طراحی جذابی امیدوارکننده باشد. اصولا شیائومی در عرضه ی محصولاتی با سخت افزاری توانمند و پر پشت رقابتی نامدار است و گوشی تاشو این مشارکت می تواند چنین طراحی منحصر به انفراد را با نفیس ساکت پر حرارت به کاربران ارائه دهد.بیشتر بخوانید:راهنمای خرید گوشی مشت دومشیائومی گوشی هوشمندی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و مبصر نمایی ۱۲۰ برابری عرضه می کندمشخصات، نقشه کشی و قیمت ردمی ۹ شیائومی جلوه گر شدشیائومی روی تولید پنل OLED سرمایه گذاری می کندتاریخ معرفی شیائومی می سد 5 اخبار شد
امروزه اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت، طرفداران و کاربران متجاوز یدکی دارند. ازطرفی بسیاری از همین کاربران که اغلب حزن از گوشی های هوشمند مهیا بوسیله اندروید مصرف می کنند، به خاطر چونی پایین ویدئوهای بارگذاری شده، حتی از اپلیکیشن متنفر می شوند. درواقع وقتی با یک گوشی هوشمند حاضر بوسیله دوربین ممتاز امر می کنید، اما چونی محتوای منتشرشده در شبکه های مدنی راضی کننده نیست، قطعا سرخورده می شوید. به هرحال چنین کاهش کیفیتی لزوما به خاطر سبک فیلم برداری شما یا پایین بودن کیفیت ساخت گوشی هوشمند قیافه نمی دهد. داخل مجموع باید برهان آن را در اشکالات ترقی ی یواش افزار نبض وجو کرد؛ همچنین زمان بخشی که توسعه دهنده ها برای بهبود قابلیت ها دارند، تأثیرگذار خواهد بود.

ترقی دهنده های متجاوز زیادی داخل تیم اپلیکیشن های محبوب همچون اینستاگرام و اسنپ چت فعالیت می کنند. وقتی یک همکاری اپلیکیشنی با قابلیت های متنوع ترقی می دهد، قطعا بوسیله تعداد زیادی نیروی انسانی با قابلیت نیاز خواهد داشت تا تمامی بخش ها را مدیریت کنند و بهبود دهند. فرض کنید اینستاگرام به انزوا تمامی توان های ضبط، پخش و بارگذاری ویدئو را درکنار توان های مختلف برای تبدیل شدن به یک شبکه ی مدنی انجام می دهد. درنتیجه حاجت به گروه های متنوعی تو آویشن توسعه دارد تا تمامی وظایف را پایین تر نظارت داشته باشند.

وقتی با صدها مدل گوشی هوشمند با صدها مدل دوربین مختلف روبه رو هستیم که هرکدام حزن سنخ و ابعاد خاصی از نمایشگر دارند، قطعا فرایندهای توسعه و نگه داری شاق خواهد وجود. تو دنیای اندروید، با چنین وضعیتی روبه رو هستیم. ترقی دهنده ها در زمان پیدایش قابلیت برای گوشی های هوشمند مجهز به iOS، قوانین و دستورالعمل های مشخص و محدودی دارند، از طرف مدل های محدودی از این گوشی ها در میدان موجود است. ازطرفی اپل بی قراری کلکسیون ای از قوانین و دستورالعمل های منسجم را توسعه می دهد که در تمامی استاندارد ها قابل رعایت و پیاده سازی هستند.



درون دنیای اندروید، انتخاب های بی شماری داخل طبق خریداران قرار دارد. چنانچه یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ بخواهید، چندین نمونه با برندها و تولیدکننده های متنوع دردسترس خواهید داشت. بوسیله همین منوال اگر به دنبال گوشی هوشمند ارزان پر حرارت خواه فراهم بوسیله نمایشگر با رزولوشن بالاتر باشید، باز تیمار گزینه های زیادی داخل پیش خواهید داشت. اندروید، نرم افزاری است که در انواع بی شماری وسیله هوشمند استفاده می شود؛ درحالی که iOS تنها درون دستگاه های محدودی استفاده دارد که همه نیز تاسیس یک شرکت هستند.

تنوعی که تو گوناگون محصولات اندرویدی می بینیم، به این معنا است که اسنپ چت و اینستاگرام و تمامی اپلیکیشن های مشابه، باید از تنظیمان و پیکربندی های متجاوز متنوعی ازلحاظ دوربین، پشتیبانی کنند. به هرحال اگر آن ها بخواهند کیفیتی مقابل با دستگاه های فراهم بوسیله iOS را در اندروید ارائه کنند، باید تمامی موارد پیکربندی دوربین در اپلیکیشن وارد شود که نیاز به نیروی انسانی توسعه دهنده را به نمونه برازنده توجهی افزایش می دهد. گوگل حداقل قابل قبولی از امکانات دوربین را دراختیار توسعه دهنده های اندروید قرار می دهد

گوگل برای محلول چالش حاجت به ترقی دهنده های متنوع و پیکربندی های گوناگون برای پشتیبانی از تنظیمات دوربین هر گوشی هوشمند اندرویدی، راهکاری اختصار را پیاده سازی کرد. توسعه دهنده های اندرویدی نمی توانند یا نیازی محو که از انواع پیکربندی دوربین گوشی های متنوع تو اپلیکیشن خود پشتیبانی کنند. راهکار اهالی مانتین ویو، نمایش ی سطحی حداقلی از پشتیبانی حیات که در تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی پیاده می شود. درنتیجه بوسیله وضعیت کنونی رسیدیم که تا اینکه با مصرف از گوشی هوشمند حرفه ای همچون گلکسی S20 درون زمان کار تو اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، خبری از قابلیت های حرفه ای نخواهد وجود و حداقلی از کیفیت را مشاهده می کنید.

چالش استفاده از تمامی قابلیت های دوربین در اندروید، امتداد دارد. به عنوان مثال دوربین خارق العاده ی گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra در برخی کاربردها نتایج ناامیدکننده دارد. ازطرفی می دانیم که API دوربین پیش تخیل در اندروید ۱۰، چیزی از قابلیت های دوربین کمینه نمی کند. دلیل این کاهش عملکرد را باید در نبود پشتیبانی از توان های دوربین در اندروید دید. درنتیجه سامسونگ باید خودش قابلیت هایی را برای پشتیبانی از تمامی ابزارهای دوربین به درنگ اسباب اضافه درنگ. درنتیجه هر اپلیکیشن دیگری که کام به استفاده از دوربین گوشی دارد، یا باید به قابلیت های ترقی یافته توسط سامسونگ دسترسی داشته باشد یا از قابلیت های پایه ای و پیش فرض دوربین اندروید کاربرد یواش. همین کمبودها باعث شد تا توسعه ی اپلیکیشن هایی همچون Moment Pro Camera برای اندروید راکد شود، چرا که توسعه دهنده ها نمی توانند لزوما با همه ی حصه ها و استعداد ها هماهنگ شوند.

مقاله های مرتبط: سایز مناسب بخاطر اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی متنوع چیست؟ بهترین اپلیکیشن های دوربین برای اندروید

گوگل می داند که عرضه ی قابلیت های حداقلی بخاطر پشتیبانی از دوربین، دیگر رویکردی کافی نیست. به همین برهان آن ها کتابخانه ای به نام Camera X Jetpack منتشر کردند. کتابخانه ی مذکور بوسیله تولیدکننده های گوشی هوشمند امکان می دهد تا توان های داخلی دوربین خود را دراختیار اپلیکیشن های متفرقه ای همچون اینستاگرام و اسنپ چت صبر دهند. به هرحال راهکار جدید، عزب گزینه ای بود که گوگل برای بهبود دسترسی بوسیله قابلیت های دوربین در گوشی های اندرویدی دردسترس داشت.

راهکار کتابخانه ای گوگل احتمالا دستیار زیادی به رفع چالش دوربین تو گوشی های اندرویدی نخواهد کرد. بوسیله نشانی شهید شریک سامسونگ را تصور کنید. آن ها احتمالا جزئیات قابلیتی و سخت افزاری دوربین خود را برای همه ی ترقی دهنده های اندروید ارائه نخواهند کرد. گوگل نیز نمی تواند همکاری را مجبور به چنین کارگر بکند. درنهایت گوگل راهکاری نمایش کرده است که همکاری ها تمایلی به استفاده از آن نخواهند داشت. آن ها نمی خواهند جزئیات دوربین خود را فاش کنند، زیرا که بوسیله دید یک مزیت رقابتی مهم به آن نگاه می کنند.

درنهایت کیفیت محتوای ویدئویی در نسخه های اندرویدی اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت داخل سال های اخیر با اضافه چونی دهش همراه بوده است. ازطرفی هنوز وضع اضافی تو پیش روی توسعه دهنده ها و سازنده ها قرار دارد تا محصولی بی عیب ارائه کنند. هنوز هم کاربران آیفون، ادعای بیشتری روی کیفیت ویدئوهای منتشرشده در شبکه های اجتماعی دارند و تاحدودی نیز می توان ادعای آن ها را تأیید کرد. شاید انبازی بیشتر توسعه دهنده های اندرویدی و شرکت های تولیدکننده در آینده، بتواند تاحدودی فاصله را کاهش دهد. بیشتر بخوانید: گوگل روی باگ والپیپر اندروید حکم می نرم آموزش ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام ازطریق دسکتاپ نسخه بتا اندروید 11 برای شماری از گوشی های پیکسل منتشر شد چه مایه هایی از iOS 14 پشتیبانی خواهند کرد؟ iOS 13.5.1 با شعار غیرفعال سازی جیلبریک متاخر منتشر شد
AAسامسونگGHAROOOONGHAROOOON الکترونیکس تو بیانیه ای جدید می گوید روند اعمال برخی اصلاحات را در کارخانه ی بزرگ خود داخل بطرف خانه پیونگ تائک اکراه جنوبی آغاز کرده است تا خطوط تولید این کارخانه را گسترش دهد؛ خطوطی که درزمینه ی ساخت حافظه های V-NAND فعالیت می کنند. به قفا اتمام این پروژه ، ازطریق خطوط تولید کارخانه ی شهر پیونگ تائک امکان تولید ذهن فلش V-NAND کلاس ۱۰۰ لایه فراهم خواهد شد. سامسونگ انتظار دارد قضیه بسط خطوط تولید یادشده در نصف ی دوم سال ۲۰۲۱ به تکمیل برسد.

غول فناوری پایه مستقر در کره جنوبی می گوید امیدوار است گسترش خطوط تولید کارخانه ی پیونگ تائک بتواند به این شریک شدن امکان دهد بهتر پاسخ گوی نیازهای روزافزون بوسیله ذهن های فلش NAND باشد. سامسونگ برای دستیابی به این هدف، بازه ای میان مدت تا بلندمدت را متصور شده است. هرچه می گذرد، فهمیدن بدلی و اینترنت اشیاء رواج بیشتری تو گیتی پیدا می کنند و استاندارد احتیاج به ذهن های فلش NAND بیش ازپیش حس می شود. 

سامسونگ بوسیله مشکلات خلق شده به برهان دنیاگیری ویروس کرونا اشاره می درنگ و می گوید اعتقاد دارد قوانین فاصله گذاری اجتماعی که در چند حین اخیر در تقریبا تمامی مناطق جهان روش شدند، استاندارد استقبال از فهمیدن بدلی و اینترنت اشیاء را تکثیر داده است و خانه نشینی مردم باعث پیشدستی کردن بخشیدن به سیلان استعمال از هوش بدلی و اینترنت اشیاء شده است. سامسونگ با سرمایه گذاری عظیم روی کارخانه ی پیونگ تائک برای گسترش خطوط تولید آن، از همین حالا سرود دارد خودش را بخاطر مصرف از فرصت هایی آماده یواش که درون آینده ی نزدیک به دست می آیند. 

کارخانه ی ارشد سامسونگ تو روستا پیونگ تائک در سال ۲۰۱۵ احداث شده است. سامسونگ فعالیت های متنوعی در این کارخانه انجام می عدل تا اینکه در سال ۲۰۱۷، رسما اعلام کرد در این کارخانه روند تولید تراش ی حافظه های فلش NAND را همچنین آغاز کرده است. در آن زمان، میزان تقاضا برای تراشه های ذهن به شدت افزودن یافته بود و آغاز تولید این تراشه ها تو کارخانه ی پیونگتائک به سامسونگ امکان عدالت حاجت بازار را تا قطع زیادی رفع نرم و خود همچنین درآمدی بسیار برجسته بوسیله مشت بیاورد و در سال ۲۰۱۸ رکوردشکنی کند. سود سامسونگ در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۸ بوسیله رفعت خود رسید.

از سال ۲۰۰۲ تاکنون، سامسونگ به عنوان بزرگ ترین همکاری دنیا در حوزه ی تولید حافظه ی فلش NAND شناخته می شود و نمی خواهد این جایگاه را از مشت بدهد. جبر ای ها نخستین شرکت جهان هستند که توانستند تو اوت ۲۰۱۹ (مرداد و شهریور ۱۳۹۸) رسما روند تولید حافظه های ۱۰۰ لایه ی V-NAND را آغاز کنند. در آن روزها، این معارفه توجهات زیادی را به سمت سامسونگ احضار کرد. از ماه گذشته، سامسونگ روند تاسیس و ساز خط تولید قراردادی جدیدی درون کارخانه ی ایالت پیونگ تائک آغاز کرده است. این شیار تولید که به طورویژه به ساخت تراشه ها ارتباط دارد، از فناوری EUV (اشعه های ماوراء بنفش مفرط) برای تولید تراشه های مبتنی پیاده شدن لیتوگرافی پنج نانومتری یا کوچک تر استفاده خواهد کرد.

سامسونگ نیز مدتی پیش مانیتور گیمینگ Odyssey G7 را عرضه کرد. این مانیتورکه بدوی بار درون CES سال گذشته به نمایش درآمده بود، به پنل QLED مهیا شده است و در دو فرم فاکتور متنوع با صفحه نمایش ۲۷ و ۳۲ اینچ دردسترس قرار می گیرد. موافق اعلام سامسونگ، اُدیسی G7 فروغ انحنای ۱،۰۰۰ میلی متری و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای دارد و محتوای بصری را با قیمت ترمیم ۲۴۰ هرتز به نمایش می گذارد. همچنین، حداکثر سو ۶۰۰ نیت است و برخورداری از گواهی شریک شدن TUV Rheinland مدال می دهد تلالو آبی کمی مشعشع می کند. ارائه ی جهانی ادیسی G7 به تازگی آغاز شده است.

افزون بر این، سامسونگ چند روز پیش نمونه به روزرسانی شده ی لپ تاپگلکسی بوک S S را رونمایی. کرد گلکسی S بوک S جدید بدوی لپ تاپدنیا است که از پردازنده های اینتل سری لیک فیلد مصرف می کند؛ به همین دلیل، شکوه. خاصی دارد تراشه های سری لیک فیلد از فناوری تجمیع سه اینده Foveros استفاده. می کنند لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس پر اب افزار مفت و زندگی باتری بیش. احسان دارد نحوه ی مدل سازی پردازنده به روش ای است که طی بیکاربودن، کارمایه بسیار قدری مصرف. می بطی ء دیگر مشخصات این لپ تاپ عبارت: اند از باتری ۴۲ وات ساعتی، هشت گیگابایت حافظه ی رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی، وای فای ۶ و پشتیبانی از شبکه.

ی LTE دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی گسترش خطوط تولید سامسونگ:چیست؟بیشتر بخوانید سامسونگ درخت سرو اشتراکی اکسس را با مزیت هایی اختصاص شناساندن کردبررسی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایتدوربین گلکسی S20 اولترا به حالتی متشابه به ماکرو مجهز شدمقایسه سامسونگ گلکسی A30s با شیائومی Redmi Note 8 و هواوی Y9sگلکسی بوک اس جدید رونمایی شد؛ ابتدایی لپ تاپ دنیا با تراشه لیک
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مشروح اطلاعیه مشترک خودروسازان بوسیله تطویل زیر است:

امت نشست نهم خردادماه کمیته خودرو با حضرت نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی طاس کشور، سازمان بازرسی کل ناحیه و دو شرکت ایران خودرو و سایپا، بدین وسیله به اطلاع همه متقاضیان جناب در فرآیند فروش فوق العاده ویژه ایام عید سعادتمند فطر می رساند که برای اطمینان اندکی به افکار اشتراکی در صحت و مداقه قرعه کشی، نهادهای نظارتی و رسانه ها در همه مراحل قرعه کشی حضور خواهند داشت.

موقت پس از اتمام فرآیند قرعه کشی، اطلاع رسانی لازم در سایت هر یک از خودروسازان به تفکیک خودرو عمل خواهد شد.

در امتداد این اطلاعیه آمده است: متقاضیان مکلفند در ۴۸ شایسته کردن پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ ضمن اینکه داخل صورت واریز نکردن وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با از کار افتادن دستگاه های نظارتی اعلام می شود.

نیز سند فروش خودرو از لفظ خودروساز با درج عبارت «ترهین یکساله درون فروش علو العاده»، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از لفظ پلیس راهور تحویل خودروساز شده که پس از اتمام عهد ترهین، از سوی خودروسازان، تحویل مشتری خواهد شد.

این اطلاعیه اصرار کرده که با توجه به مفاد پیمان نامه فروش، امکان بیع وکالتی خودروهای ثبت نامی از سوی متقاضیان در دوران ترهین وجود نخواهد داشت. همچنین متقاضیانی که در ۳۶ ماه گذشته از خودروسازان خودرو خریداری کرده یا پلاک کوشا داشته باشند، از فهرست قرعه کشی حذف خواهند شد. خریداران خودروهای صفر دقت کنند | خلاءهای قانونی در انتصاب پلاک
کامپیوترهایSGHAROOOON آل این وان (All in One) همیشه کاربران و علاقه مندان خاص خود را دارند. بسیاری از کاربران به قفا معیار های مخلوق تر و سبک تر تو این بخش از بازار هستند؛ اما عموما با محصولاتی روبه رو می شوند که قدرت کمی دارند. محصولات قسمت قسمت کردن ی آل این وان عموما برتری نفیس چندانی هم درمقایسه با گزینه های رومیزی مرسوم ندارند. البته تولیدکنندگان همیشه درون جدیت هستند گزینه های قدرتمندتری را حاضر به سخت افزار صنف ای به بازار عرضه کنند تا گزینه های جایگزین ویندوزی جدیدی بخاطر iMac و iMac Pro در بازار وجود داشته باشد. از تلاش های موفق نیز می توان به گزینه هایی همچون HP Envy AiO و Microsoft Surface Studio 2 رمز کرد.آل این وان جدید اچ اثر از پردازنده ی اولاد دهمی اینتل بهره می سرما

اچ پی ثمر جدیدی داخل دسته ی آل این وان به بازار معرفی کردن کرده تا سطح جدیدی از امکانات و غلبه را به کاربران تعلق مند به این گروه ارائه دهد. EliteOne 800 G6 درکنار چند میوه دیگر رونمایی شد و با طراحی ملیح و ابدار افزارهای بهبودیافته، توجه بسیاری از رسانه های فناوری را به همراه داشت. این کامپیوتر در ابعاد ۲۳/۸ اینچی و ۲۷ اینچی به میدان عرضه خواهد شد و از پردازنده اینتل نسل دهمی (تا Core i9) و حافظه ی رم تا ۶۴ گیگابایت (2666MHz یا 3200MHz) و ظرفیت های متنوع ذخیره سازی از نوع NVMe M.2 تا دو ترابایت روزی می برد. نسخه ی کوچک خیس تنها با مانیتورFHD عرضه می شود؛ ولی نسخه ی ارشد برنده با پیکربندی FHD و QHD دردسترس خواهد بود. هر دو مدل نمایشگر لمسی دارند.



کامپیوتر آل این وان جدید HP در نسخه های گوناگون ازلحاظ پردازنده ی گرافیکی به راسته عرضه خواهد شد. نسخه هایی با گرافیک یکپارچه خواه کارت گرافیک AMD پایین رده RX 5300M دردسترس خواهند بود؛ ولی مهم ترین ثمر را می نبوغ نسخه ای از EliteOne 800 G6 مهیا به پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Nvidia RTX 2070 Super دانست. همان طورکه می دانید، محصولات سری Envy اچ پی متمرکز به خشکی امدن کارایی های تجاری و سازمانی طراحی و ساخته می شوند. خصوصیت کارمند این محصولات هم در مدل سازی و تیمار در مشخصات سخت افزاری دیده می شود. به نشانی مثال، همه ی آن ها به قابلیت Intel vPro مجهز هستند. به هرحال، محصول متاخر باهم اتحاد کردن آمریکایی با تمرکز به خشکی امدن پردازنده قدرتمند انویدیا برای کاربردهای بسیار حرفه ای پر حرارت همچنین کافی خواهد بود و تا اینکه می توان کارایی واقعیت مجازی را همچنین از EliteOne 800 G6 انتظار داشت.

مقاله های مرتبط:اچ پی از آل این وان الیت وان 1000 با نبوغ تعویض نمایشگر رونمایی کردلنوو از کامپیوتر رومیزی ThinkCentre M90a رونمایی کرد

اچ معلول در محتوای بازاریابی خویشتن تمرکز اضافی بر نبوغ های گیمینگ EliteOne 800 G6 نکرده است؛ اما قطعا باتوجه به مشخصات عالی کامپیوتر، می توان از آن بخاطر اجرای بازی های حرفه ای تیمار استعمال کرد. کامپیوترهای آل این وان بخاطر مصرف های اشتراکی خانوادگی هم گزینه های مناسبی هستند. EliteOne 800 G6 کمک می کند گیمرها هم به جمع کاربران خانوادگی افزایش شوند و از همان کامپیوتر مشترک نیازهای خود را برطرف کنند. البته درنهایت نمی استعداد ویژگی مدیریت گرمایی کامپیوترهای آل این وان را نادیده گرفت. به هرحال، این کامپیوترهای رومیزی تجهیزات خنک کننده ی مانند به کامپیوترهای مد را ندارند و شاید تو برخی کاربری ها با مشکل روبه رو شوند.

کامپیوتر جدید آل این وان اچ جای پا ازلحاظ حضور های ورودی و خروجی، گزینه های متعددی دراختیار کاربران قرار می دهد. مجموعه ای از درگاه های USB-A A و-USB C به همراه RJ45 LAN و DisplayPort.1 4 نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می. کنند بوسیله کلکسیون ی مذکور محضر های HDMI.2 0a و درگاه ترکیبی هدفون و میکروفن و کارت خوان چندکاره را هم اضافه کنید تا واقف ترکیب طولانی درگاه های EliteOne 800 G6. بشوید تنها نکته ی سلبی نبود پورت تاندربولت ۳ است که شاید برخی کاربران را نومید. کند از این پورت می توان بخاطر کارایی های متنوعی استفاده کرد که افزایش کردن داک کارت گرافیک اجنبی یکی از آن ها خواهد. بود برخی از میزان های کامپیوتر آل این وان اچ جای پا از وب کمینه مجهز بوسیله حسگر مادون قرمز بهره می برند که درون کاربردهایی همچون Windows Hello کارساز خواهد. بود HP همچنین پورت HDMI را بوسیله رخ ورودی تنظیم کرده است و درنتیجه، می نبوغ از کامپیوتر به عنوان نمایشگر تکثیر بی آرامی بهره.

سرما کامپیوتر EliteOne 800 G6 داخل سپتامبر سال جاری با قیمت اولیه ی ۱،۲۴۹ دلار به میدان نمایش خواهد. شد باتوجه به مشخصات عالی برخی از نمونه های کامپیوتر آل این وان جدید اچ پی، می قابلیت انتظار داشت علاقه مندان به این نوع از کامپیوترهای رومیزی استقبال چشمگیری از محصول جدید برند آمریکایی.کنند بیشتر:بخوانید لپ تاپ های 14 و 15 اینچ ZBook Firefly اچ اثر رونمایی شدنداچ معلول به زودی نمایشگری بی سیم با کیفیت خروجی 4K معرفی می کندراهنمای بیع نیکوترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادیمانیتور گیمینگ اومنی 27i اچ پی رونمایی شداچ معلول دو رایانه گیمینگ متاخر سری Omen را رونمایی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، غلام حیدر زورقی تقریر کرد: مبارزه با این آفت از ۵ آبان ماه سال گذشته با توجه به گزارش ارسالی از سازمان خواروبار زراعت (فائو) مبنی بر هجوم موج سوم دسته های ملخ صحرایی درون استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی افزود: کماکان کار مبارزه با ملخ های صحرایی مهاجر تو ۱۵ شهرستان این استان امتداد دارد. ۸۴ هزار و ۷۳۵ هکتار از سطح سمپاشی شده مراتع تو جنوب سیستان و بلوچستان علیه ملخ پوره و ۴۱ هزاره و ۸۰۲ هکتار علیه ملخ بال دار بوده است. کمین ملخ ها در جنوب کشور | اردک های چینی به شکارگاه ملخ ها می روند

زورقی تکثیر کرد: از کشاورزان خواهشمندیم تو رخساره مشاهده این آفت، مراتب را هرچه سریع مرطوب به نزدیک ترین مرکز جهاد کشاورزی معارفه رسانی کنند.

سم پاشی آسمانی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر نیز گفت : هواپیمای سم پاش برای نابودی ملخ صحرایی مهاجر درایرانشهر بوسیله تصعید درآمد.

مجید فیاضی افزود: با توجه به وسعت آلودگی مراتع شهرستان بوسیله ملخ صحرایی مهاجر و پوره ملخ برای مبارزه شیمیایی با این آفت ناگزیر به استفاده از هواپیمای زهر پاش شدیم.

وی دنباله عدالت: از اواسط فروردین ۹۹ تاکنون در سطحی قطع ۲۰هزار و۵۰هکتار تو سطح مراتع شهرستان با ملخ صحرایی مبارزه شیمیایی انجام شده است. از این مقیاس سطح مبارزه، ۱۰هزارو ۳۳۶هکتار با پوره ملخ و ۹هزار۷۱۴هکتار با ملخ صحرایی نهنگ داربوده است.

فیاضی اظهار کرد: در حال حاضر سه گانه اکیپ در سطح شهرستان داخل حال مبارزه با این آفت بین المللی خطرناک هستند. بیشترین مدل مبارزه با ملخ صحرایی مهاجر تو روستای سرکهوران و بخش های نوک آباد، زردکوه، واله آباد، نایگون و خیرآباد شهرستان ایرانشهر انجام شده است.
به گزارش همشهری آنلاین رضا باکری، دبیر هم گذاری صنایع لبنی، در گفت وگو با مجلس خبرنگاران جوان، افزایش بها محصولات لبنی را تکذیب کرد و گفت: بنا بر آمار و اطلاعات انجمن تاکنون هیچ  یک از کارخانه های لبنی بها ۱۲ خامه از محصولات لبنی را که محتوی مقدار بوده اند، تغییر نداده اند.

او افزود: کارخانه های لبنی محصولات خارج از مسوده نرخ گذاری را به دلیل افزودن نفقه های دستمزد، مواد بسته بندی، محموله و نقل و تغییرات نرخ ارز و جلوگیری از زیان اصلاح کردند.

باکری ادامه داد: کارخانه های لبنی ممکن است قیمت شیر الماس ای را که ذیل عنوان سنتی عرضه می کنند افزودن داده باشند، اما نرخ شیر بطری که مشمول قیمت گذاری است، تغییری نداده اند.

سخن سنج انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه ستاد انتظام میدان تاکنون تصمیمی راجع به افزایش قیمت لبنیات اتخاذ نکرده است، گفت: تا زمانی که ستاد تنظیم راسته ارزش مصوب را اعلام نکرده است، کارخانه های لبنی نباید مقدار محصولات را افزودن دهند.

او افزایش ارج محصولات لبنی را منوط به تعیین بلوغ قیمت شیرخام دانست و افزود: افزایش ۱۲ خامه محصولات لبنی مشمول قیمت گذاری داخل سال جدید منوط به آن است که ستاد انتظام بازار در مطلع ارزش شیرخام را بررسی و قیمت مصوب را اعلام کند. با خواص شیر بیشتر آشنا شوید.

این مقام مسئول ادامه عدالت: اگرچه قیمت محصولات لبنی به موجب تکثیر هزینه های تولید همچون حمل و نقل و حقوق و دستمزد باید توافق شود، ولی بی قراری حالا نمی استعداد درصدی برای آن اعلام کرد.

باکری با اشاره بوسیله اینکه کارخانه های لبنی تغییری داخل نرخ خرید شیرخام نداده اند، بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو شیرخام با ارج ۲ هزار و ۶۵۰ تا ۲ هزاره و ۷۵۰ تومان از دامداران خریداری می شود و سودا شیرخام از سوی کارخانه های متوسط و کوچک تو استان ها دچار نوساناتی شده است.

او با رمز بوسیله اینکه معاینه بها کامل شده شیرخام در مجمع ستاد تنظیم بازار داخل حال بررسی است، بیان کرد: پس از معاینه دفاتر مقدار تمام شده شیرخام و اعلام نرخ مصوب، ارج ۱۲ خامه محصولات لبنی دربرگیرنده مصالحه قیمت، ارج گذاری می شوند. صادرات محصولات لبنی به یک سوم رسید

دبیر انجمن صنایع لبنی درباره آخرین وضعیت صادرات لبنیات اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناو فردی ارتباط با کشورهای منطقه و بازارهای جهانی برآورد می شود که صادرات محصولات لبنی نسبت به سال قبل بوسیله یک سوم کاهش یافته است.

او درباره آخرین وضعیت صادرات شیرخشک گفت: صادرات شیرخشک به آن میزانی که فرض می شد، صورت نمی گیرد و تنها مدل محدودی شیرخشک به عراق صادر می شود.

دبیر سندیکا صنایع لبنی در پایان تصریح کرد: داخل حال مجهز میزان شیرخشک مازاد در سطح کشور تو حال آمارگیری است، اما قضا و قدر بخشی از مازاد تولید را به بازارهای هدف صادر می نرم و مدخل دیگر را بی قراری برای ذخایر استراتژیک در انبارها نگه داری می یواش.