زعفران ایران

AAسامسونگGHAROOOONGHAROOOON الکترونیکس تو بیانیه ای جدید می گوید روند اعمال برخی اصلاحات را در کارخانه ی بزرگ خود داخل بطرف خانه پیونگ تائک اکراه جنوبی آغاز کرده است تا خطوط تولید این کارخانه را گسترش دهد؛ خطوطی که درزمینه ی ساخت حافظه های V-NAND فعالیت می کنند. به قفا اتمام این پروژه ، ازطریق خطوط تولید کارخانه ی شهر پیونگ تائک امکان تولید ذهن فلش V-NAND کلاس ۱۰۰ لایه فراهم خواهد شد. سامسونگ انتظار دارد قضیه بسط خطوط تولید یادشده در نصف ی دوم سال ۲۰۲۱ به تکمیل برسد.

غول فناوری پایه مستقر در کره جنوبی می گوید امیدوار است گسترش خطوط تولید کارخانه ی پیونگ تائک بتواند به این شریک شدن امکان دهد بهتر پاسخ گوی نیازهای روزافزون بوسیله ذهن های فلش NAND باشد. سامسونگ برای دستیابی به این هدف، بازه ای میان مدت تا بلندمدت را متصور شده است. هرچه می گذرد، فهمیدن بدلی و اینترنت اشیاء رواج بیشتری تو گیتی پیدا می کنند و استاندارد احتیاج به ذهن های فلش NAND بیش ازپیش حس می شود. 

سامسونگ بوسیله مشکلات خلق شده به برهان دنیاگیری ویروس کرونا اشاره می درنگ و می گوید اعتقاد دارد قوانین فاصله گذاری اجتماعی که در چند حین اخیر در تقریبا تمامی مناطق جهان روش شدند، استاندارد استقبال از فهمیدن بدلی و اینترنت اشیاء را تکثیر داده است و خانه نشینی مردم باعث پیشدستی کردن بخشیدن به سیلان استعمال از هوش بدلی و اینترنت اشیاء شده است. سامسونگ با سرمایه گذاری عظیم روی کارخانه ی پیونگ تائک برای گسترش خطوط تولید آن، از همین حالا سرود دارد خودش را بخاطر مصرف از فرصت هایی آماده یواش که درون آینده ی نزدیک به دست می آیند. 

کارخانه ی ارشد سامسونگ تو روستا پیونگ تائک در سال ۲۰۱۵ احداث شده است. سامسونگ فعالیت های متنوعی در این کارخانه انجام می عدل تا اینکه در سال ۲۰۱۷، رسما اعلام کرد در این کارخانه روند تولید تراش ی حافظه های فلش NAND را همچنین آغاز کرده است. در آن زمان، میزان تقاضا برای تراشه های ذهن به شدت افزودن یافته بود و آغاز تولید این تراشه ها تو کارخانه ی پیونگتائک به سامسونگ امکان عدالت حاجت بازار را تا قطع زیادی رفع نرم و خود همچنین درآمدی بسیار برجسته بوسیله مشت بیاورد و در سال ۲۰۱۸ رکوردشکنی کند. سود سامسونگ در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۸ بوسیله رفعت خود رسید.

از سال ۲۰۰۲ تاکنون، سامسونگ به عنوان بزرگ ترین همکاری دنیا در حوزه ی تولید حافظه ی فلش NAND شناخته می شود و نمی خواهد این جایگاه را از مشت بدهد. جبر ای ها نخستین شرکت جهان هستند که توانستند تو اوت ۲۰۱۹ (مرداد و شهریور ۱۳۹۸) رسما روند تولید حافظه های ۱۰۰ لایه ی V-NAND را آغاز کنند. در آن روزها، این معارفه توجهات زیادی را به سمت سامسونگ احضار کرد. از ماه گذشته، سامسونگ روند تاسیس و ساز خط تولید قراردادی جدیدی درون کارخانه ی ایالت پیونگ تائک آغاز کرده است. این شیار تولید که به طورویژه به ساخت تراشه ها ارتباط دارد، از فناوری EUV (اشعه های ماوراء بنفش مفرط) برای تولید تراشه های مبتنی پیاده شدن لیتوگرافی پنج نانومتری یا کوچک تر استفاده خواهد کرد.

سامسونگ نیز مدتی پیش مانیتور گیمینگ Odyssey G7 را عرضه کرد. این مانیتورکه بدوی بار درون CES سال گذشته به نمایش درآمده بود، به پنل QLED مهیا شده است و در دو فرم فاکتور متنوع با صفحه نمایش ۲۷ و ۳۲ اینچ دردسترس قرار می گیرد. موافق اعلام سامسونگ، اُدیسی G7 فروغ انحنای ۱،۰۰۰ میلی متری و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای دارد و محتوای بصری را با قیمت ترمیم ۲۴۰ هرتز به نمایش می گذارد. همچنین، حداکثر سو ۶۰۰ نیت است و برخورداری از گواهی شریک شدن TUV Rheinland مدال می دهد تلالو آبی کمی مشعشع می کند. ارائه ی جهانی ادیسی G7 به تازگی آغاز شده است.

افزون بر این، سامسونگ چند روز پیش نمونه به روزرسانی شده ی لپ تاپگلکسی بوک S S را رونمایی. کرد گلکسی S بوک S جدید بدوی لپ تاپدنیا است که از پردازنده های اینتل سری لیک فیلد مصرف می کند؛ به همین دلیل، شکوه. خاصی دارد تراشه های سری لیک فیلد از فناوری تجمیع سه اینده Foveros استفاده. می کنند لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس پر اب افزار مفت و زندگی باتری بیش. احسان دارد نحوه ی مدل سازی پردازنده به روش ای است که طی بیکاربودن، کارمایه بسیار قدری مصرف. می بطی ء دیگر مشخصات این لپ تاپ عبارت: اند از باتری ۴۲ وات ساعتی، هشت گیگابایت حافظه ی رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی، وای فای ۶ و پشتیبانی از شبکه.

ی LTE دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی گسترش خطوط تولید سامسونگ:چیست؟بیشتر بخوانید سامسونگ درخت سرو اشتراکی اکسس را با مزیت هایی اختصاص شناساندن کردبررسی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایتدوربین گلکسی S20 اولترا به حالتی متشابه به ماکرو مجهز شدمقایسه سامسونگ گلکسی A30s با شیائومی Redmi Note 8 و هواوی Y9sگلکسی بوک اس جدید رونمایی شد؛ ابتدایی لپ تاپ دنیا با تراشه لیک
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی