زعفران ایران

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از پایگاه اطلاع رسانی اربابی جمهوری، در این کنفرانس چندی از اعضای شورای عالی قیام فرهنگی ضمن ابرام کنار لزوم تمرکز به خشکی امدن مرزوبوم آموزش و پژوهش درون فضای مجازی با توجه بوسیله شرایط فعلی جهان ناشی از مسری ویروس کرونا، نظرات خویشتن را درخصوص انفراد های لازم و رایج دید برای این سند ملی ارائه کردند و ادامه معاینه های بیشتر و غرض گیری درمورد آن به جلسه بعد اینده شورا موکول شد.

محمدباقر قالیباف درون این نشست جناب نداشت که تصاویر صندلی خالی او را می بینید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرنگار مملکت کلینیک گروه علمی پزشکی حلقه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا تاکنون بسیار از یک میلیون انسان را بر روی کره زمین به کام مرگ کشانده است. با اول فصل پاییز در نیمکره شمالی مقامات موسسه جهانی بهداشت برآورد کرده اند در صورتی که دولت ها نتوانند شدت شیوع کووید ۱۹ در جامعه را کنترل کنند، باید شاهد تکثیر دیو شمار جان باختگان باشیم. از آنجا که هنوز زمان دقیقی برای توزیع نسخه اولیه واکسن کرونا به بازار تعیین نشده است، اقدامات پیشگیرانه ویژگی همانند شستن مرتب دست ها با آب و صابون، کاربرد از ماسک و حفظ بور گذاری مدنی نخستین ترین و در جوهر حال مهمترین اقداماتی است که عموم آدم باید نسبت بوسیله انجام آن ها اهتمام لازم را داشته باشند.

یکی از راهکارهایی که دانشمندان برای مهار و کنترل ویروس تو جامعه مطرح می کنند، معارفه افراد مبتلا و قرنطینه کردن آن هاست. از این رو، متخصصان بوسیله طور متناوب اقدام به بروز رسانی علائم ابتلا به کووید ۱۹ و آگاه سازی آدم نسبت به این موضوع می کنند. تب، سرفه های خشک و مداوم، خستگی و بی حالی، سردرد، از دست دادن حساسیت بویایی و چشایی، بثورات پوستی و لینت مزاج از مد ترین علائمی است که مردم باید نسبت به آن ها آگاهی لازم را داشته باشند. با این حال، تمامی علائم کرونا به این موارد خلاصه نمی شود. از دست دادن دریافتن شنوایی، جدیدترین مدال ابتلا به کرونا

به خشکی امدن این اساس، دانشمندان انگلیسی بوسیله تری نشان جدیدی از ابتلا به کرونا را کشف کرده اند. محققان می گویند از مشت دادن درک شنوایی جدیدترین مدال ابتلا به کووید ۱۹ محسوب می شود. متخصصان داخل بررسی های خویشتن مشاهده کردند یک ناخوش که از کرونای جدی رنج برده و در درمانگاه بستری شده بود، دچار اختلالات شنوایی شده است.

درک چشایی و بویایی بهبودیافتگان کرونا برمی گردد؟ | بوسیله پزشک رجوع کنیم یا نکنیم؟

این مرد ۴۵ ساله علائم شدید مصیبت را دارا بود. وی در اول از تنگی لمحه و وِزوِز شنوایی شکایت داشت، ولی به ناگاه قدرت شنوایی خود را از دست عدالت. وزوز گوش (Tinnitus) به حالتی اطلاق می شود که فرید از یک صوت فاقد معنی در یک گوش یا هر دو گوش و خواه در سر عاری آنکه منبع صوتی بود خارجی داشته باشد رنج می سرما.

محققان پس از ارزیابی های عریض اعلام کردند دلیل مشخص برای از مشت دادن دریافتن شنوایی این فرد وجود ندارد، اما این موضوع احتمالاً نتیجه مستقیم آلوده شدن بوسیله ویروس کروناست. این علامت به تری مشاهده شده است و دانشمندان نیازمند تحقیقات عریض تری برای مشخص کردن چگونگی اقدام و نفوذ کردن ویروس به خشکی امدن ساختار شنوایی هستند.

دانشمندان دانشکده سلطنتی لندن می گویند: پیش تیز این مریض سابقه ابتلا بوسیله مشکلات شنوایی را نداشته است و همین امر نشان می دهد از دست اعطا کردن حس گوش وی ارتباط مستقیم با آلوده شدن بوسیله کووید ۱۹ دارد. این مرد سابقاً از ابتلا به آسم رنج می برده، اما شرایط جسمانی مساعدی داشته است. از زمان همگی گیری ویروس کرونا در انگلیس این نخستین باری است که وابستگی میان این بیماری و سیستم شنوایی مشاهده می شود.

با این حال دانشمندان ابرام دارند اگر فردی حساسیت شنوایی خود را از دست داده لزوماً به معنای آن نخواهد وجود که بوسیله کرونا مبتلا شده است. از مشت اعطا کردن درک شنوایی دلایل متعددی می تواند داشته باشد و این فرمان می تواند فوری و دائمی باشد. بخاطر مثال در بیماری هایی متشابه اوتیت،ام اس، مننژیت چرکی، منییر و سارکوئیدز همچنین امکان پذیر است سیستم شنوایی مورد آسیب قرار گیرد. نصیحت پزشکان این است که اگر دریافتن شنوایی خود را از دست داده اید باید بوسیله تعاقب علائم دیگر مصیبت کرونا نظیر تب و یا سرفه باشید. با این حال، مشورت با متخصصان بهترین راهکار داخل این بنیان است.

فهمیدن علائم اختلالات شنوایی داخل افراد حکم سختی محو. یکی از محدودیت های افرادی که از اختلالات شنوایی رنج می برند این است که به طور مداوم از سایرین می خواهند سخنانشان را جبران کنند. اگر می بینید یکی از اعضای قوم خواه دوستانتان بوسیله طور پیوسته از درک صدای محیط ستوه است و خواستار تکرار سخنان افراد می شود، به طور قطع حس شنوایی وی دچار مشکل شده است.

دانشمندان انگلیسی پیش پر حرارت ارتباط ابتلا به کرونا و از دست دادن دریافتن بویایی و چشایی را تایید کرده بودند. همچنین ظاهر شده است کووید ۱۹ می تواند به نعوظ مستقیم به چشم افراد نیز حمله کرده و باعث التهاب ملتحمه شود. در این حالت غشای نازک و شفافی که روی سفیدی چشم (صلبیه) فراغت دارد و سطح تویی چشم را پوشانده دچار عفونت شده و باعث ایجاد مشکلات بینایی در فرد می شود. حال با تایید وابستگی میان ابتلا بوسیله کرونا و از دست دادن حساسیت شنوایی، مشخص شد کووید ۱۹ می تواند به ۴ دریافتن از ۵ حساسیت واقعی انسان آسیب برساند.

دانشمندان به طور فراخ در حال حکم بر روی رفتارهای ویروس کرونا هستند. انگلیس یکی از بدترین آمارهای مربوط به شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در قاره اروپا دارد. تاکنون ۶۴۰ هزار قد در این کشور به این ویروس مشغول شده و از این میان، بیش از ۴۳ هزار هیکل جان خود را از دست داده اند. دولت انگلیس اقدام بوسیله پیش خرید میلیون ها دوز واکسن کرونا از غول های داروسازی گیتی کرده است. دولت این کشور امیدوار است از اوایل ماه ژانویه بتواند واکسیناسیون اشتراکی را اجرایی کند. با این حال، دانشمندان می گویند احتمالاً اجرا واکسیناسیون عمومی به خشکی امدن روی تمامی مردم میسر نخواهد حیات.
وان پلاس ساعاتی پیش مراسمی آنلاین بخاطر رونمایی جدیدترین محصولاتش برگزار کرد. در این مراسم، افزون بر گوشی وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T)، رنگی جدید بخاطر گوشی وان پلاس نورد و سراب متاخر هدفون های توگوشی تمام بی سیم وان پلاس با اشتهار وان پلاس بادز زد (OnePlus Buds Z) رونمایی شد.

وان پلاس بادز Z، دومین نسل از هدفون های توگوشی کامل بی سیم وان پلاس، ۴۵٫۹۹ دلار نرخ دارد که بخاطر بازارهای جهانی ارزش مقرون به نفع ای است. وان پلاس بادز زد ارزان خیس از وان پلاس بادز است که تیر امسال با قیمت ۷۹ دلار شناساندن شده بود.

وان پلاس بادز زد درمقایسه با نمونه معمولی طراحی نسبتا متفاوتی دارد و از سَریِ سیلیکونی کاربرد می کند. در قوطی ی وان پلاس بادز زد سه سَریِ سیلیکونی جای داده شد ه اند. هدفون وان پلاس بادز Z استراحت است ۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۲ آبان ۱۳۹۹) با ارج ۴۵٫۹۹ دلار ازطریق وب سایت رسمی وان پلاس بوسیله میدان نمایش شود. آمازون نیز در آینده فروش وان پلاس بادز زد را آغاز خواهد کرد.



وان پلاس می گوید هدفون جدیدش با بود مقدار مقرون به صرفه، از قابلیت های متنوعی یکروز می برد و هدفونی باکیفیت است. وان پلاس از فناوری ویژه ای برای تقویت بیس (Bass) محتوای صوتی به مشیت پخش پرقدرت صداها خبر می دهد و می گوید وان پلاس بادز Z از استاندارد دالبی اتموس (Dolby Atmos) می تواند پشتیبانی کند. در وان پلاس بادز زد از درایورهای ۱۰ میلی متری و فناوری بلوتوث ۵ و گواهی IP55 (برای مقاومت دربرابر نفوذ عرق) استفاده شده است. وان پلاس بادز زد (OnePlus Buds Z) با هر کود شارژ، حداکثر پنج روزگار موسیقی پخش می بطی ء

بنابه گفته ی وان پلاس، هدفون بادز Z با هربار شارژ کامل می تواند حداکثر ۲۰ زمانه موسیقی پخش کند. وان پلاس بادز زد از فناوری شارژ زننده همچنین پشتیبانی می کند، بدین قیافه که با ۱۰ دقیقه شارژ، سه گانه روزگار موسیقی پخش می بطی ء. تو دید داشته باشید که شارژدهی ۲۰ ساعته ی وان پلاس بادز Z کیس شارژ را نیز شامل می شود و خویشتن هدفون به انزوا این این طور شارژهی ای ارائه نمی دهد. خودِ هدفون با هربار شارژ کامل می تواند حداکثر پنج شایسته کردن موسیقی پخش نرم.

وان پلاس می گوید بادز Z درون دو رنگ ارائه می شود: رنگ سفید و اثر جزیی رنگی ویژه ازاستیون هرینگتون (به تعبیر خود شرکت). باهم اتحاد کردن چینی ادعا می بطی ء وان پلاس بادز Z داخل تماس های صوتی و ویدئویی نیز عملکرد رضایت بخشی دارد و از فناوری کاهش سروصدای فضا پشتیبانی می کند تا در محیط های پرسروصدا، فرد پشت شیار صدایتان را بشنود. 

مقاله ی مرتبط:وان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و فناوری شارژ ۶۵ وات رونمایی شد

وان پلاس از بهره مندی وان پلاس بادز زد از قابلیتی بوسیله نام جابه جایی سریع معارفه می دهد. این قابلیت کمک می درنگ بوسیله سرعت در بین دو دستگاه اخیرِ جفت شده با وان پلاس بادز زد جابه مکان شوید. بوسیله عزیمت جابه جایی تو بین دستگاه ها صرفا کافی است انگشت خویشتن را سه ثانیه روی یکی از هدفون ها نگه دارید. کارکردن با نبوغ جابه جایی سریع، زیاد سهل است.

کیس شارژ وان پلاس بادز زد را به صورت افقی تو خویشتن نگه می دارد که پیش زیرفون معیار ی این نوع طراحی را داخل برخی از هدفون های ساخت انکر (Anker) دیده بودیم. وان پلاس بادز زد با بود ابعاد جمع و جورش، از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نرم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی وان پلاس بادز زد چیست؟بیشتر بخوانید:نسخه محدود وان پلاس نورد با رنگ جدید رونمایی شدوان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و فناوری شارژ ۶۵ وات رونمایی شدپوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی وان پلاس 8T [تمام شد]مقایسه آیفون ۱۲ اپل با برترین رقبای اندرویدیکارل پی، تیمار بنیان گذار وان پلاس، این شرکت را ترک کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از حلقه خبرنگاران جوان، فرمان کلی راجع به پاداش بازنشستگی کارگران را قانونگذار داخل مفاد ماده ۳۱ سر امر مقرر داشته و میزان آن معادل یک ماه حقوق برای هر سال سابقه کار است.

بدیهی است چنانچه با بررسی و تحقیق، اسناد شریف مشخص و احراز شود که کارگاهی علی رغم وضوح ماده ۳۱ مرقوم نسبت به صیقلی مبلغی زیاد از رقم قانونی به کارگران متقاعد اقدام کند و وضعیت به وجود آمده استمرار یافته باشد، این صیقلی ها جزو شرایط کار کارگران محسوب شده و ادامه اجرای آن بر بنیان حقوق مکتسبه کارگران خواهد حیات.
انتظار می رود هفته آینده اپل گوشی های هوشمند قوم ی آیفون ۱۲ را شناساندن درنگ. این گوشی ها تاکنون بارها خبرساز شده اند و رسانه های معتبر جهان به حاشیه نویسی ها و بینایی های درباره ی آن ها پرداخته اند. گفته می شود اپل درون رویداد بعدی خود، ۴ مدل گوشی هوشمند از خانواده ی جدید آیفون ۱۲ معرفی خواهد کرد. بااین حال، افشاگری مدعی شده است تغییری در طراحی بخشی از مقیاس های سری آیفون حداقل تا دو دودمان بعد بوسیله حیات نخواهد آمد.

درواقع، افشاگر یادشده درون حساب توییتر خویشتن پستی منتشر کرده و گفته است که بریدگی بالای صفحه ارائه همچنان در دو سری آیفون ۱۲ و ۱۳ حفظ خواهد شد و عزب تفاوت درون باریک ترشدن نوار آن خواهد بود. مدتی است که اپل در بالای صفحه ارائه آیفون ها از بریدگی مصرف می کند تا میزبان دوربین سلفی و بلندگو و حسگرها شود. گویا این طراحی با تغییراتی جزئی در سری آیفون ۱۲ و ۱۳ نیز حفظ خواهد شد.

درحالی که هنوز سری آیفون ۱۲ معرفی نشده است، کار بسیار دشواری به نظر می رسد که درباره ی سری آیفون ۱۳ سخن بگوییم. بااین حال، روند نقشه کشی مقیاس های پیشین آیفون نشان می دهد که گفته های افشاگر دور از واقعیت نیست و امکان دارد اپل از نقشه کشی ترک خوردگی بالای صفحه نمایش همچنان داخل استاندارد های قبیله بعدی آیفون استفاده کند.مقاله های مرتبط:اپل ۲۲ نرمی رویداد Hi, Speed را بخاطر رونمایی آیفون ۱۲ برگزار می کندادعای خطرناک هکرها: چیپ T2 اپل جیلبریک شد

اصولا شرکت های سازنده از مدل سازی های دیگری مثل حفره خواه انشقاق آبشاری نیز بخاطر تعبیه جایگاه دوربین سلفی استعمال می کنند؛ ولی اپل نوع طراحی خاص خویشتن را دارد و از این نوع در میزان های مختلف آیفون استعمال کرده است.

آنچه باید در نظر گرفت، فناوری ای است که کوپرتینویی ها حداقل در سری آیفون ۱۴ استفاده خواهند کرد. باتوجه به اینکه فناوری دوربین سلفی مخفی شده تو ظهر صفحه نمایش هنوز درون مراحل ابتدایی به عادت می برد، دور از ذهن محو که اپل فراغت خواهد کرد تا مدلی کاربردی و بدون عیب از چنین فناوری را جایگزین طراحی ترک خوردگی بالای ورقه عرضه سازد.بیشتر بخوانید:رشد ۱۵ درصدی بازار حسگرهای تصویری برای گوشی های هوشمند؛ سونی همچنان در صدرهرآنچه از رویداد Hi, Speed اپل داخل ۲۲ مهر انتظار داریمتصویر و مشخصات سخت افزاری ال جی W31 فاش شدچگونه می توانیم میزان کاربرد از داده های اینترنتی را داخل اندروید مدیریت کنیم؟هند طرح تولید ۱۴۳ میلیارد دلاری گوشی های اپل و سامسونگ در این ناحیه را تأیید کرد
هفته گذشته گزارشی منتشر شد که یوتیوب قابلیت تصویر در تصویر iOS 14 را از دسترس عموم بیرون کرده است و تنها کاربرانی که حق ابونمان سرویس ویژه یوتیوب پریمیوم را دارند، امکان برخورداری از این طور محدودیت را خواهند داشت. حالت تصویر درون تصویر ویژگی جدیدی تو iOS 14 است که امکان تماشای ویدیوها برای مثال ویدیوهای یوتیوب داخل دریچه ای کوچک را به کاربر ارائه می دهد تا همزمان از اپلیکیشن دیگری استفاده کرده و ویدیوی مدنظر را نیز تماشا یواش.

با این حال، مقام های یوتیوب و اپل در این اساس سکوت کردند و پاسخی برای اینکه چرا چنین ویژگی از دسترس عموم خارج شده است، بیان نشد. در هر صورت، وهله دیگر ویژگی تصویر در تمثال iOS 14 برای کاربران یوتیوب در دسترس عموم راحتی اندوهناک و علاقه مندان می توانند از چنین فردی علاوه بر مرورگر سافاری داخل مرورگرهای دیگر ازجمله کروم و فایرفاکس نیز استفاده کنند.

پس از اینکه انفراد تصویر تو تصویر همراه با جهیز عامل iOS 14 در اختیار کاربران آیفون های اپل قرار گرفت، گزارش هایی منتشر شد که دارندگان حق تعهد پرداخت رایگان یوتیوب دیگر نمی توانند از ویژگی تصویر تو تمثال برای مشاهده ویدیوهای یوتیوب استعمال کنند. این موضوع تو حالی رخساره داد که با حیات ترفندهایی بخاطر تماشای ویدیوهای یوتیوب به صورت شمایل در تصویر برای کاربران معمولی، افرادی که ضایع وجه اشتراک مجله یوتیوب پریمیوم را داشتند، همچنان می توانستند از انفراد مذکور استفاده کنند.

در این بین، کاربران آیپدهای اپل عاری نیاز بوسیله حق اشتراک خاص امکان استعمال از ویژگی شمایل در تصویر را در یوتیوب برخوردار بودند. اتفاقات رخ داده سبب شد که برخی رسانه ها امکان انحصاری شدن ویژگی تصویر در شمایل در یوتیوب را برای سرویس ویژه آن در نظر بگیرند. در حال حاضر استعمال از حالت تصویر تو تصویر تنها داخل نسخه تحت وب یوتیوب داخل دسترس جمله فراغت دارد؛ اما چنین ویژگی هنوز به اپلیکیشن یوتیوب افزایش نشده است.مقاله های مرتبط:حالت تاریک نرم افزارهای داکس، شیتس و اسلایدز گوگل همچنین بوسیله iOS رسیدپاسخ اپل به فشارها میوه انحصارطلبی اپ استور

برخی از شایعات خبر ار آن می دهند که حالت ذکرشده در اپلیکیشن مخصوص iOS یوتیوب آزمایش شده است؛ اما مشخص حلق که آیا این ویژگی در آینده به اپلیکیشن اضافه می شود یا خیر. همچنین نمی دانیم که یوتیوب چه برنامه ای بخاطر حالت تصویر در شمایل روی اپلیکیشن iOS خود دارد. درواقع ممکن است چنین ویژگی تو اپلیکیشن یوتیوب تنها در اختیار کاربران سرویس یوتیوب پریمیوم قرار گیرد.بیشتر بخوانید:رابط کاربری One UI 3.0 به زودی بوسیله خط تولید گلکسی S20 می رسدتیم کوک ممکن است یک میلیون سهم از سهام اپل را به نشانی عطیه دریافت کندرشد نسبی ویندوز 10 و مرورگر مایکروسافت اج در بازارمشخصات موردنیاز برای اجرای نتفلیکس در حالت 4K HDR روی مک اعلام شدرشد چشم گیر درآمد اپ استور و گوگل پلی تو هیاهو کرونا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، طی چند روز اخیر بانک عامل بخش خانه از افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل حساب سپرده پس انداز جوانان تا ۴۰۰ میلیون تومان اطلاع داده است. بررسی دو نیمه متفاوت بازار ساختمانی در شهریور ۹۹ | سبقت جنوب از سیرت تهران در نمو قیمت مسکن

از سوی دیگر محمود محمودزاده معاون ساختمانی و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همچنین زمزمه هایی مبنی کنار احتمال وارسی موضوع افزایش سقف تسهیلات بناء در شورای عالی مسکن را مطرح کرده است.

موضوعی که می بایست شورای پول و اعتبار درباره آن ورود کرده و به تصویب برساند؛ تصویب افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن داخل شورای عالی مسکن، محلی از إعراب نخواهد داشت؛ هر چند که وزیر رویه و شهرسازی عضوی از اعضای شورای پول و اعتبار است. اختصاص ۲۰ درصد از طاس تسهیلات بانکی بوسیله بخش مسکن، مؤثر است؟

بانک مرکزی روز گذشته گزارشی از وضعیت تسهیلات بانکی در ۵ ماهه مبدا امسال را اعلام کرد که بر زمینه آن، ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی صیقلی شده و سهم جزء مسکن، ۱۱ هزاره و ۱۸۱ میلیارد تومان کمیت ۲.۲ درصد از کل تسهیلات بانکی پرداخت شده، بوده است.

این در حالی است که محمد اسلامی وزیر نحو و شهرسازی بارها با یادآوری رخصت مهتر جمهور به بانک مرکزی مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به مقدر شدن مسکن، خواستار تحقق این موضوع شده است.

مسأله ای که در طرح دو فوریتی تشنج تولید و تأمین بناء همچنین آمده و بر اختصاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی بوسیله تولید بناء تأکید شده است؛ طرحی که دو فوریت آن تصویب شده و بخاطر بررسی بیشتر بوسیله مجتمع تخصصی (عمران) ارجاع شده است. بدهی مسکن جوانان ۴۰۰ میلیونی شد | جزئیات دریافت تسهیلات

هر چند که تو گزارش مرکز پژوهش های مجلس، از ویژه ۲۰ درصد تسهیلات بانکی به بخش مسکن که در طرح «تیک تولید مسکن» آمده، انتقاد شده و اعلام کرده که این ائتلاف بوسیله افلاس صنایع تولیدی می انجامد؛ مربوط به بانک ها از اعطای تسهیلات به سرمایه در گردش صنایع، به سمت تسهیلات مدخل مسکن هدایت می شوند.

بوسیله فرض محاسبه اختصاص ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن، بوسیله عنوان مثال تو ۵ ماهه شروع امسال، ۱۰۰ هزاره میلیارد تومان می بایست تسهیلات مسکن اعم از تاسیس یا معامله اعطا پرداخت می شد که عملاً به معنای ۱۰ طبق (هزاره درصد) شدن میزان وام های فعلی بخش مسکن بود.

بر بنیاد اخبار بانک مرکزی، داخل سال گذشته ۳۴۲ هزاره واحد مسکونی احداث شد؛ این درون حالی است که پهلو اساس آمار، ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور هبوط داریم، بنابراین با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی می شد تا ۳.۵ میلیون واحد مسکونی در سال احداث کرد.

البته با رقم مذکور (۱۰۰ هزار میلیارد تومان) با احتساب پف ۳۰ درصدی نهاده های ساختمانی (به خشکی امدن اساس اعلام مرکز آمار ایران از تورم این نهاده ها درون بهار امسال) شاید بتوان پاسخگوی پیدایش ۲.۵ تا ۳ میلیون واحد مسکونی در قلمرو بود. یک شوخی به صیت وام ساختمانی ۴۰۰ میلیون تومانی!

گذشته از آنکه تا اینکه تو صورت تکثیر سقف تسهیلات بیع بناء تا ۴۰۰ میلیون تومان، باز هم به دلیل بالا وجود داشتن ارج مسکن داخل تهران، رقم مذکور حداکثر می تواند تا ۵۰ درصد یک واحد مسکونی ۴۰ متری تو مناطق میانی یا جنوبی پایتخت را با ارزش کنونی مسکن، پوشش دهد، اما اصل گستردن این خبر، یک طنز بیش محو.

چرا که این تسهیلات صرفاً به آن قسمت قسمت کردن از دارندگان حساب پس انداز مسکن جوانان بانک عامل بخش مسکن تعلق می گیرد که از سال ۹۹ رفتار به افتتاح احصائیه پس انداز مسکن جوانان کرده و پس از ۱۵ سال (۱۴۱۴) دارنده احصائیه می تواند ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بناء ستاندن درنگ! همگی وام های مسکن

با این تفاصیل، تو حال حاضر عزب دو مدل وام بناء سزاوار سرزنش دسترس جمله مردم وجود دارد؛ یکی تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی خرید ساختمان صندوق پس انداز بناء یکم است که حاصل ودیعه گذاری یک ساله نیمی از این مبلغ از لفظ طالب در حسابی به همین معروفیت می باشد و دیگری تسهیلات خرید ساختمان بسته عالی است که نتیجه خرید اوراق معترف راست اولویت تسهیلات مسکن از فرابورس است.

البته برخی بانک های غیردولتی تسهیلات با ارقام بعضاً تا نزدیک یک میلیارد تومان غصه به متقاضیان پرداخت می کنند که بدلیل قیمت سود و اقساط سنگین آن، مناسب اقشار و دهک های اختصاص بوده و برازنده استعمال و دسترس برای یکسره مردم محو. وام مسکن جعبه پس انداز ساختمان یکم

خانه دار شدن با استفاده از مکانیزم پس انداز، طرحی بود که عباس آخوندی وزیر سابق روش و شهرسازی در خرداد ۹۳ از آن زیر عنوان مجری پس انداز مسکن یکم رونمایی کرد.

موضوعی که شاید برای سال های ۹۳ تا ۹۶ که نفخ بسرنوشت شوم دچار کردن مسکن، تابعی از باد اشتراکی بود و در آن زمان، تورم اشتراکی تا حدودی کنترل و تا اینکه در مقاطعی تک رقمی شده بود، اثربخش بود.

اما این ساز و فرمان همزمان با افزودن تورم عمومی و خانه و افزایش قیمت ها داخل بازار مسکن، دیگر اثرگذاری خویشتن را از دست داد و تو سال های اخیر، تنها نامی از این جعبه باقی الباقی است.

پیاده شدن اساس گزارش بانک مرکزی از متوسط نرخ ساختمانی تهران تو شهریور ماه امسال که بوسیله متری ۲۴.۲ میلیون تومان رسید، تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی جعبه پس انداز مسکن یکم، عزب می تواند حدود ۶ درصد از یک واحد ۵۰ متری که ارزشش شاید به ۱.۲ میلیارد تومان برسد را پوشش دهد.

با فرض دریافت وام زوجین از محل این صندوق (۱۸۰ میلیون تومان وام) این تسهیلات پوشاننده ۱۲ درصد قیمت واحد مسکونی مذکور خواهد بود.

اگرچه در هر دو مدل تسهیلات فردی و زوجین، امکان دریافت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله همچنین حیات دارد، اما از آنجایی که برای دریافت این تسهیلات، باید اوراق تسهیلات مسکن از فرابورس خریداری شود، تقریباً این وام (جعاله) بی جای پا خواهد وجود. تسهیلات از محل اوراق تسهیلات مسکن

در حال حاضر جذاب ترین تسهیلات خانه و ملموس ترین آن بخاطر آحاد آدم بوسیله برهان عدم نیاز به ودیعه گذاری و همچنین نیاز نداشتن بوسیله تأمین وثایق و تضامین (به دلیل در گرو رفتن ملک) تسهیلات سودا مسکن از محل اوراق تسهیلات است.

این تسهیلات متشابه قرضه صندوق مسکن یکم درون دو مدل فردی و زوجین اعطا می شود که به تزیین ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان است؛ این تسهیلات همراه با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی جعاله نیز قابل ستاندن است.

با توجه بوسیله اینکه برای اخذ بدهی مسکن از نگرش اوراق، باید برگه های عبث رجحان تسهیلات خانه خریداری شود، بخشی از این وام به دلیل بلندی وجود داشتن نرخ اوراق اثرگذاری خویشتن را از مشت می دهد.

با احتساب متوسط قیمت هر برگه تسهیلات مسکن در فرابورس بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان، عملاً ۱۶ تا ۱۷ میلیون تومان از تسهیلات انفراد و ۳۲ تا ۳۴ میلیون تومان از تسهیلات زوجین بلااثر خواهد شد؛ درنتیجه وام مذکور، تنها قدرت پاسخگویی ۷ تا ۸ درصدی قیمت ساختمانی برای متقاضی فردی و ۱۴ تا ۱۶ درصدی ارزش یک واحد مسکونی ۵۰ متری برای یک که متقاضی را به دنبال خواهد داشت. مدت زمان دسترسی یک خانوار به ساختمانی بوسیله ۱۰۰ سال رسید!

در صورتی که متوسط درآمد هر خانوار بر ماخذ دریافتی یک کارگر پیمان نامه مستقیم را رقمی حدود ۳ میلیون تومان درون هر ماه فرض کنیم و از آنجایی که مرکز آمار، سبد هزینه ای خانوار از بخش خانه را یک سوم درآمدهای آنها می داند، درنتیجه یک خانوار تا ۱۱ میلیون تومان از درآمد سالانه خود را به مقدر شدن ساختمانی اختصاص می دهد.

با توجه به اینکه متوسط ارج هر متر مربع واحد مسکونی در تهران تا ۲۴.۲ میلیون تومان است؛ قیمت یک واحد مسکونی ۵۰ متری به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، در صورتی که رشد سالانه ارزش مسکن را با رشد سالانه حقوق مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش طبق و یکسان درون دیدن بگیریم، بیش از ۱۰۰ سال طول می کشد تا این خانوار بتواند از قاعده سیستم پس انداز، بناء مورد حاجت خود را خریداری کند.

چنانچه این بی مانند بخواهد کمی از زمان تک نظر را با تسهیلات مسکن تکرار کند، این شاخص برای طالب فردی دریافت تسهیلات (۱۰۰ میلیون تومانی) بوسیله ۹۰ سال و بخاطر زوجین (تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی) به ۸۰ سال کاهش می یابد. دولت فکری به حال دمل بطی ء

رشد ارزش داخل بازارهای مختلف از مسکن و خودرو پژمرده تا سکه و ارز و… حاصل تشدید دمل عمومی است و کسی جز خویشتن نوبت عامل ایجاد این نفخ تراشیدن. دولت با لیس ایجاد درآمدهای پایدار، کسری بودجه خویشتن را از سر قانون های تورم زا اعاده می بطی ء و با اتخاذ سیاستهای غلط بر طبل تشدید تورم می کوبد. براین اساس برای تنزل از فشاری که بی آرامی اکنون پهلو گرده مردم سنگینی می نرم راهی جز کاهش تورم اشتراکی از ضابطه ارامش دادرسی های کلان اقتصادی دولت حیات ندارد و تا زمانی که قضا و قدر سواری تولید تورم خود را متوقف نکند، با مُسکَن های بی جای پا نمی تواند گامی تو انگیزه خانه دار شدن مردم بردارد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق لوازم و در پی کسب خبری مبنی بر ارجاع یک محموله کالای قاچاق از قاعده محورهای مواصلاتی لردگان، موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با قاچاق رخت و ارز پلیس آگاهی استراحت گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران پس از گرفتن مجوز قضایی داخل عملیات ایست و نظارت یک مایه تانکر سوخت مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف و در تانکر آن کالاهای قاچاق جاشده کشف و ضبط کرند. داخل نظارت از این تانکر ۴۷۷۰ ثوب البسه، ۱۲۰ طاقه پارچه، ۲۰ کارتن ظروف چینی، گوناگون مواد شوینده و ضدعفونی کننده، پروژکتور حرفه ای و انواع بوگیر (فاقد مدارک گمرکی) کشف و شوفر گرفتار شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج شنبه داخل گفت وگویی با خبرگزاری اسپوتینک اعتراف کرد که ایران حاضر به تبادل زندانیان دوتابعیتی با آمریکا است.

وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که ایران هیچ بندگی تک تابعیتی آمریکایی ندارد و گفت: در حال مجهز آمادگی داریم که داخل طاس جهان کامل کسانی که توسط آمریکا در داخل مزار آمریکا یا با ضیق آمریکا در سایر کشورها اسارت هستند را با زندانیانی که تو ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم. امروز زندانی آمریکایی تک تابعیتی نداریم، دو زندانی آمریکایی داشتیم که مبادله کردیم.

ظریف نیز تصریح کرد که ایران تمایلی برای مذاکرات یمین با بخت آمریکا ندارد و از دیگر دولت ها بسان سوئیس استفاده می نرم تا "نقشی مثبت را داخل این مسئله ادا" کنند.

همچنین شان خبری اردوپوینت داخل خبری آورده است که باریکه در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرده است که باهم اتحاد کردن های دفاعی ایران و روسیه ادامه خواهد یافت. 

ظریف گفت: ایران و روسیه گفت وگوهایی جدی در این باره ارتکاب داده اند و بوسیله این گفت وگوها ادامه خواهند قسط. ما تو بسیاری از جنبه ها، تا حد مشخصی خودکفایی دفاعی داریم و در برخی موارد، نیازی مبرم بوسیله مشارکت با روسیه و سایر کشورهایی که حاضرند با ما درون چارچوب قوانین بین المللی همکاری کنند، در بنیاد تجهیزات نظامی داریم. دوستان غلام در وزارت دفاع بوسیله این گفت وگو دنباله خواهند رحم و آن ها را جدی خواهند گرفت.