زعفران ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج شنبه داخل گفت وگویی با خبرگزاری اسپوتینک اعتراف کرد که ایران حاضر به تبادل زندانیان دوتابعیتی با آمریکا است.

وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که ایران هیچ بندگی تک تابعیتی آمریکایی ندارد و گفت: در حال مجهز آمادگی داریم که داخل طاس جهان کامل کسانی که توسط آمریکا در داخل مزار آمریکا یا با ضیق آمریکا در سایر کشورها اسارت هستند را با زندانیانی که تو ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم. امروز زندانی آمریکایی تک تابعیتی نداریم، دو زندانی آمریکایی داشتیم که مبادله کردیم.

ظریف نیز تصریح کرد که ایران تمایلی برای مذاکرات یمین با بخت آمریکا ندارد و از دیگر دولت ها بسان سوئیس استفاده می نرم تا "نقشی مثبت را داخل این مسئله ادا" کنند.

همچنین شان خبری اردوپوینت داخل خبری آورده است که باریکه در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرده است که باهم اتحاد کردن های دفاعی ایران و روسیه ادامه خواهد یافت. 

ظریف گفت: ایران و روسیه گفت وگوهایی جدی در این باره ارتکاب داده اند و بوسیله این گفت وگوها ادامه خواهند قسط. ما تو بسیاری از جنبه ها، تا حد مشخصی خودکفایی دفاعی داریم و در برخی موارد، نیازی مبرم بوسیله مشارکت با روسیه و سایر کشورهایی که حاضرند با ما درون چارچوب قوانین بین المللی همکاری کنند، در بنیاد تجهیزات نظامی داریم. دوستان غلام در وزارت دفاع بوسیله این گفت وگو دنباله خواهند رحم و آن ها را جدی خواهند گرفت.
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی