زعفران ایران

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، نامه «فرانس پیاده روی» فرانسه  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۲۰ برای نخستین جنین در تاریخش به برهان ویروس کرونا باطل سازی شد.

داخل بیانیه مجله نامدار فرانسوی آمده است: در شرایطی اضطراری استراحت داریم. برای ابتدایی بار داخل تاریخ اهدای توپ زر از سال ۱۹۵۶ تا کنون توپ طلای ۲۰۲۰ به کسی اهدا نمی شود و سنت لغو است. مسی و بقیه بازیکنان که سال گذشته از سوی این مجله جایزه دریافت کردند، تا سال آینده باید منتظر باشند و جانشینی برای آنها داخل سال ۲۰۲۰ گزینش نخواهد شد.

دلایل لیس اهدای توپ طلای ۲۰۲۰ به شرح والا است:

 با این سال عجیب و انحصار بوسیله فرد (۲۰۲۰) نمی قابلیت مثل سال های معمولی تلاقی کرد. پس بهترین غرض این وجود که کسی تفویض نشود.

 توپ طلا ارزش های دیگری مثل اتحاد، همدلی و مسئولیت پذیری دارد و تنها قیمت ورزشی ندارد.

 انتخاب فرد مشهود در این وضعیت بوسیله دور از انصاف است. بجهت بسیاری از نکات آماری به برهان تعطیلی بلندمدت بازی ها دچار خلل شده است. بسیاری به خاطر این اوضاع ضربه دیدند و نمی تواند به صورت عادلانه کسی را انتخاب کرد. لیونل مسی کاپیتانبارسلونا با ۶ توپ طلا رکوددار کسب این جایزه است. فایده بارسلونا بوسیله برگزار نشدن رسم توپ طلا | همه می دانیم چه کسی بهترین است

باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب بوسیله شناسایی فرانس فوتبال داخل خصوص عدم برگزاری رسم توپ زر واکنش مدال داد.



این باشگاه داخل توییتر خود با انتشار عکس مسی نوشت: همه می دانیم که چه کسی بهترین ورزشکار است.

البته بسیاری از هندبال دوستان به برهان شکست بارسلونا در این منفصل هم چشمی های لالیگا و اروپا مدعی بودند که مسی حق دریافت توپ طلا ندارد.
بی ثبات بودن قیمت روز خودرو  این سؤال را برای مشتری مطرح می کند:  «از کجا نمایان اگر امروز خودرویی با قیمت گران بخریم، فردا همان خودرو با قیمتی کم قیمت تر به بازار نمایش نشود خواه برعکس؟»  از رویت فروشنده هم این ابهام وجود دارد:  «از کجا معلوم اگر با نرخ امروز خودرو را بفروشم؛ اما فردا نرخ آن حرمت افزودن یابد که نتوانم خودرو متاخر مدنظرم را بخرم؟»  پس درون اوضاع واحوال فعلی نیکوترین متد برای فروش خودرو و معامله خودرو جدید چیست؟ 

یکی از مشتریان ما که از طرح کلید به مفتاح همراه مکانیک  کاربرد کرده اند، نظر خویشتن درباره ی این طرح را این نحو با ما به اشتراک گذاشتند:اوایل تیر امسال، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ داشتم که می خواستم آن را بفروشم و هیوندای توسان یا سانتافه بخرم. بعد از کمی تحقیقات مسبوق شدم سانتافه بسی گران شده و با بودجه ی من جفا درنمی آید؛ ولی توسان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از ماشین غلام گران تر بود. پولی که درون کشش سال جمع کرده بودم، حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود و اگر می خواستم توسان بخرم، باید ۵۰ میلیون تومان از برادرم قرض می کردم. داخل آن زمان، پژو ۲۰۰۸ من حدود ۵۰۰ میلیون و توسان ۲۰۱۵ فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود.

حدود ۱۰ روز، هرروز میدان را رصد می کردم و قیمت های زمین تا سپهر متفاوت می شنیدم. بعضی ها می گفتند «صبر کن، بوسیله علت کرونا قیمت سامان افزایش یافته و به زودی کمتر می شود» و بعضی دیگر همچنین می گفتند «هرچه بیشتر قرار کنی، ارج ها گران زیرفون می شود». یکی از همکارانم که دید رقیق درگیر فروش ماشینم هستم، انبازی شما را به من معرفی کردن کرد و گفت قبلا ماشین دنا پلاس خودش را با بها کم قیمت و کارشناسی شده از شما خریده و از آن راضی است.

من هم با خودم گفتم که این راه را نیز تجربه کنم؛ پس باخبر صفحه  معامله خودرو سفارشی hamrah-mechanic.com/car-sell/  شدم و التماس خودم را ثبت کردم. در زمانی که انتخاب کرده بودم، مشاور همکاری با من تماس گرفت و درباره ی مراحل بعدی برایم تشریح داد. زمانی را بخاطر رجوع ی ممیز خودرو نیز روشن کردیم. من به ایشان گفتم منظور خرید توسان دارم و می ترسم اگر الان ماشینم را بفروشم، نتوانم با آن توسان بخرم و بدین ترتیب، پژو ۲۰۰۸ خودم را هم از دست داده باشم.

خانم مشاور که این صحبت من را شنید، گفت همین الان برایم تقاضای فروش خودرو سفارشی ثبت می کند تا تیمار زمان که به تعاقب خریدار بخاطر پژو ۲۰۰۸ من هستند، توسان مناسب و سالم را نیز برایم واضح کنند. همین پیوستگی هم افتاد و چهار روز بعد برای خودرو من خریداری پیدا کردید که آن را پسندید و صبر شد به قیمت ۵۷۴ میلیون تومان ماشینم را بخرد. امروز حزن برای بازدید از توسان ۲۰۱۵ فول آمده ایم که  گزارش طولانی کارشناسی  و ضمانت نامه پرداخت خسارت  دارد و قرار است آن را بوسیله قیمت ۷۲۵ میلیون تومان بخرم. همه چیز همان طورکه می خواستم، در مدت پنج روز پیش رفت.

مزایای معامله و ابتیاع خودرو با همراه مکانیک چیست؟

همراه مکانیک به نشانی  نخستین و بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده تو ناحیه طرح کلید به کلید را بخاطر جلوگیری از خسارت خریداران و فروشندگان خودرو در بازار پرنوسان این روزها اجرا کرده است.

مزایای فروش خودرو ازطریق همراه مکانیکهیچ هزینه ای  پرداخت نخواهید کرد.لمحه  خود را برای پاسخ گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.در حداکثر هفت روز خودرو خود را خواهید فروخت.کارشناسان پخته خودرو شما را ازنظر متخصص و مشخصات کارشناسی می کنند و نیکوترین قیمت ممکن را  به آن پیشنهاد می دهند.از مشاوره ی حقوقی مجانی  بخاطر عقد قولنامه در نگرش روزی مند خواهید شد.مزایای ابتیاع خودرو متاخر ازطریق همراه مکانیکخودرو کارشناسی شده به همراه  گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شریک شدن را خواهید خرید.فقط هزینه ی کارشناسی خودرو را صیقلی می کنید، تو صورتی که چنانچه خودتان می خواستید خودرو دست دوم بخرید، بوسیله طور میانگین بین سه تا پنج بار نیاز بود که از خودروهای مختلف دیدار و آن ها را برای خرید مطمئن کارشناسی کنید.با فروش خودرو باستانی و خرید خودرو جدید در یک روز، از ارتعاش های راسته در پناه خواهید حیات.ضمانت صیقلی خسارت کارشناسی روی خودرو بوسیله شما تقدیم خواهد شد.از مشاوره ی حقوقی رایگان  بخاطر عقد قولنامه داخل محل بهره مند خواهید شد.

همین اینک می توانید وارد صفحه ی  https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ شوید و درخواست خود را ثبت کنید. افزون براین، اگر شوق داشتید بدانید همراه مکانیک  در کدام شهرها  فعال و قضیه کارشناسی خودرو چگونه است، می توانید ویدئو ذیل را همچنین تماشا کنید.بیشتر بخوانید:تک نت نمایش دهنده خدمات اینترنت TD LTE پرسرعت در کشورخرید گل و خار از گُل سِتان و ارسال تو کمتر از سه گانه ساعتفروش سایپا تیبا هاچبک و صندوقدار در بازار با خودرو 45محفل؛ اپلیکیشن ارتباط تصویری نامحدود درون دوران کروناخرید قطعات داخلی لپ تاپ داخل سایت Blsco.ir
میدان نزدیک بوسیله دو سال است که سرو اختصاصی ویدیویی خود را رویه اندازی کرده است. این سرویس با تمرکز کنار نیاز روزافزون جامعه بوسیله مصرف محتوای ویدیویی، تصمیم دارد تا با نمایش ی محتوای رایگان، تسهیم خود را در راسته کاربرد کننده اضافه دهد. تعداد یدکی از محتوای دردسترس بخش ویدیوی بازار، مجانی است و نیازی به پرداخت هزینه خواه معامله تعهد پرداخت ازسوی کاربر ندارد. درواقع کافه راسته مدل درآمدی مبتنی کنار عرضه تبلیغات را بخاطر سرو خود برگزینی کرد که بوسیله نام AVOD شناخته می شود. تو نمونه های این چنینی (که نمونه ی آن را درون یوتیوب هم می بینیم) در حین تماشای ویدئو، تبلیغات به کاربر نمایش داده می شود که درآمدزایی را برای ارائه دهنده ی سوریس به همراه دارد.

ولی سرویس ویدیوی AVOD کافه بازار، با دیگر فعالان مشابه همچون یوتیوب، تفاوت اساسی دارد. مغایرت اصلی را می قابلیت تو جنس محتوای پخش شده در درخت سرو مشاهده کرد. در آپارات و یوتیوب، محتوا توسط خویشتن کاربران تولید و منتشر می شود. درنتیجه شاید نتوان تمامی محتوای موجود تو سرو های سابق الذکر را از جنس صنف ای و باکیفیت دانست. بازار تصمیم دارد تا تنها محتوای پرمیوم مثل فیلم و سریال را درون سرویس خویشتن ارائه درنگ و تبلیغات را نیز تنها داخل فیلم ها و سریال های جدید (و البته مجانی) بوسیله کاربران نمایش می دهد.



میدان همچنین بخشی از محتوای اختصاصی خود را به عارض پولی در سرویس ویدئو ارائه می کند. از میان محتوای موجود در این دسته می قابلیت به فیلم و سریال با دوبله ی اختصاصی راسته اشاره کرد. کاربر برای مشاهده ی فیلم های مذکور، باید هزینه ی مجزایی را برای بیع آن ها صیقل کند. بوسیله خاطر همین پرداخت هزینه، تبلیغاتی در محتوای ویدیویی پولی ارائه داده نمی شود.

سرویس ویدیوی بازار اکنون به عارض یکپارچه در اپلیکیشن واقعی شرکت (راسته) ارائه می شود. ۴۴ میلیون کاربر اپلیکیشن موبایلبازار، به استراحت به محتوای پرمیوم عرضه شده در سرویس، دسترسی دارند. این محاکمه را می توان خراج ی تمرکز فعلی تیم بازار روی VOD در پلتفرم موبایل دانست. راسته پلتفرمی یکپارچه محسوب می شود و کاربران پلتفرم های دیگر مشابه تلویزیون هوشمند یا کامپیوتر می توانند با مصرف از نسخه ی وب نیز، به محتوای ویدیویی غصه دسترسی داشته باشند.تبلیغات در سرویس ویدئو بازار

اعلامیه دهنده ها درون سرویس ویدیوی بازار، دو دسته هستند. بخشی از آن ها محتوایی را بخاطر افزایش آگاهی برند خویشتن بوسیله رخساره تبلیغات ویدیویی در خلال محتوای اصلی نمایش می دهند و برخی دیگر، نصب اپلیکیشن را تبلیغ می کنند که درصورت انتخاب کاربر، اپلیکیشن آن ها داخل پس بن گمارش می شود. این دسته ها به نام تبلیغات جاهل پرفورمنسی و پرفورمنسی در کافه میدان شناخته می شوند.

تبلیغات پرفورمنسی (نصب اپلیکیشن)

داخل این مدل تبلیغات و به لطف ماهیت اپ استور وجود داشتن بازار، بدون خارج کردن کاربر از محیط تماشای ویدئو عملیات نصب اپلیکیشن عارض می گیرد. پس از آغاز پخش ویدئو توسط کاربر، اعلان ویدیویی پخش می شود و در همین حال نیز مفتاح (کال درون اکشن) نصب داخل پایین ویدئو استراحت می گیرد. با زدن روی تکمه ی نصب، پیغامی مبنی پهلو دانلود اپلیکیشن بعد از بسته شدن پلیر نمایش داده خواهد شد. پس از خروج کاربر از ویدئو نیز گمارش اپلیکیشن درون پس ماخذ صورت می گیرد. در صورتی که کاربر تمایلی به تماشای تبلیغ نداشته باشد، بعد از ۱۰ حین کلید «رگه کردن» علنی می شود که با لمس آن امکان حذف تبلیغ و نمایش محتوای ویدیویی مدنظر حاضر می شود.

تو نمایش تبلیغاتی پرفورمنسی، کاربر به صصفحه خواه لندینگ جدیدی سفیر نمی شود و بدون هرگونه اختلالی داخل تجربه ی تماشای ویدئو، فرایند دانلود و گمارش اپلیکیشن رخ می گیرد.تبلیغات جاهل پرفورمنسی (آگاهی برند)

این تبلیغات مشابه به مقیاس های داخل حال پخش تو صداوسیما است و برای ابداع آگاهی میان مخاطبان استعمال دارد. شبیه سایر پلتفرم ها، راسته همچنین آمار و مفروضات عریض ای اعم از تعداد نمایش، تعداد فشرده شدن کلید رد کردن، تعداد دفعات بستن ویدئو و میزان تماشای اعلان را دراختیار تبلیغ دهنده قرار می دهد. این تبلیغات دکمه کال تو اکشن ندارد؛ اما مانند تبلیغات صداوسیما کال تواکشن های غیر پرفورمنسی مانند SMS به شماره ا ی خاص خواه وفاق تلفن را می نبوغ تعبیه کرد. نزدیک ترین نمونه ی خارجی تبلیغات غیر پرفورمنسی آگاهی برند، هولو (hulu) است که برندهای بزرگی برای تبلیغات و ایجاد آگاهی کسب و حکم خود هنگام تماشای فیلم و سریال اعلان از آن یکروز می برند.



مینا چراغ مدیر بازاریابی بخش ویدئو راسته

در حال حاضر تبلیغ دهندگان می توانند پس از توافق، ویدیوی تبلیغ رایج نظر خویشتن را برای راسته ارسال کنند تا در محتواهای مدنظر پخش شود. در ادامه نیز بازار به ارسال گزارش هایی کنجکاو از بازخورد تبلیغ و معیار تعامل کاربران با آن خواهد پرداخت. بوسیله گفته ی مینا چراغ مدیر بازاریابی مقدر شدن ویدئو بازار، بازرسی بر اعلامیه دهنده ها و محتوای آن ها نیز به صورت یمین داخل تیمی خصوصی محتوای ویدیویی انجام می شود. به علاوه، همین تیم درون مراحل طراحی کمپین و گزینش بسته های تبلیغی درکنار اعلامیه دهنده هستند تا بهترین تفویض را برای نمایش مؤثر تبلیغات داشته باشد. وی در امتداد درباره ی همراهی تیم محتوای ویدیویی با تبلیغ دهنده می گوید:هنگامی مراجعه ی تبلیغ دهنده ای بوسیله بازار، یکی از مدیران تیم ویدئو راسته به طور عام درگیر مسائل و نیازهای او می شود. ما در بازار، نیازهای او را حصول می کنیم و براساس ظرفیت های موجود در بستر تبلیغات او را بخاطر اجرای بهتر کمپین هدایت می کنیم.اعلامیه دهنده ها می توانند جنسیت و گروه های سنی مختلفی را هدف کمپین خود قرار دهند

تبلغ دهنده هایی که از سرویس ویدیوی کافه بازار کاربرد می کنند، درحال حاضر توانایی شعار گیری کاربران درون گروه های نوجوان و بزرگسال را دارند. البته برنامه های توسعه ای، هدف گیری براساس جنست و گروه سنی را به زودی در گستره ی فراخ تازگی دراختیار اعلان دهنده ها صبر می دهد.مقاله های مرتبط:رسانه تعاملی یا VOD چیست و چه خدماتی برای کسب وکارها دارد؟آموزش تبلیغات در نبض وجوی کافه بازار

تبلیغات تو محتوای ویدیویی موجود تو سرویس کافه بازار، درون سه بازه ی زمانی عرضه داده می شوند. این پیکربندی بوسیله اعلان دهنده امکان می دهد تا ابتدا، میانه و پایان ویدیوی اصلی را برای ارائه تبلیغ خود گزینش کنند. تبلیغ های ابتدای ویدئو (پری رول) که قطعا با آن ها درون سرویس های ویدیویی شبیه یوتیوب بارها برخورد کرده اید، یکی از موثرترین گوناگون تبلیغات ویدیوی هستند که قطعا هزینه ی بالاتری را حزن بخاطر تبلیغ دهنده به همراه خواهند داشت. به دلیل شرایط و زمان ارائه این دسته از تبلیغات، انباشتگی رول میان مشتریان و در مقایسه با میدرول و پست رول متجاوز محبوب تر است و بازار همچنین توجه خاص ای به این جایگاه تبلیغاتی دارد.

باتوجه بوسیله اینکه محتوای پرمیوم کافه بازار شامل فیلم و سریال و محتوای اختصاصی (میزان هایی مثل پروگرام ی کلاسیکو) می شود، درنتیجه کاربران اغلب با محتوایی طولانی روبه رو هستند. به همین دلیل پیش دماغ می شود تعداد جایگاه های اعلان در میانه ی ویدیوی اصلی (میدرول) اضافه فاش بطی ء و اعلان دهنده ها امکان بیشتری بخاطر نمایش تو آن جایگاه داشته باشند.

تیم ویدیوی میدان درحال حاضر تمرکز خویشتن را روی تبلیغ های ویدیویی متمرکز کرده است. البته رسیدگی و توسعه بخاطر کشف کردن اسلوب های کاربردی دیگر نمایش تبلیغات و ارائه ی خدمات گسترده تر، همواره ادامه خواهد داشت. درنهایت می توان پیش دماغ کرد که انواع تبلیغات دیگر مخصوص محتوای ویدیویی مشابه بنر هم به زودی بوسیله سرویس ویدیوی کافه راسته اضافه شوند.زومیت را داخل شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرام
برای داشتن درختی سالم و پربار با ثمر هایی خوشمزه، این شجر باید ریشه هایی سالم در داخل خاک داشته باشد. باورهای پولی ما به این نسب ها تشبیه می شود. اگر باورهای معنی ما درباره ی پول و ثروت، غلط باشند، هیچگاه نمی توان انتظار باروری و نتایجی درخشان داشت. بوسیله عبارت دیگر، هرطور که بیندیشید، زندگی تان همان اسلوب خواهد شد. تفاوت افراد فقیر و ثروتمند، تنها در مدل احصائیه بانکی آن ها نیست، بلکه تفاوت عمیق تری میان آن ها وجود دارد و آن تفاوت در باورهای آن ها است. مشکل افراد فقیر این است که از باورهای لغزش خود اطلاع ندارند خواه باورهایشان را غلط نمی پندارند. اگر شخصی که خویشتن را فقیر می داند، باورها و افکارش را درباره ی ثروت دگرگونی دهد، به طور حتم او غصه می تواند جزو افراد ثروتمند باشد. اما این باورها چه هستند و چطور می توانیم آن ها را خبر کنیم و تغییر دهیم؟معرفی تاریخچه

اسرار حافظه میلیونر، کتابی است که ارتباط ازدست رفته میان خواستن موفقیت و دستیابی به آن را کشف می کند. حتماً دیده اید که بعضی ها به راحتی دارا می شوند و فداکار دیگر با حیات تقلا های زیاد و حتی تصرف ثروت برای مدتی کوتاه، هیچ گاه میلیونر نمی شوند. آیا تحصیلات، هوش، مهارت، دستور کار ریزی، قضا و قدر یا انتخاب شغل، این نفاق عمده را ایجاده کرده است؟ پاسخ این است که نه. هارو اکر در کتاب اسرار ذهن میلیونر می گوید عمر مالی هرکس را طرح پول انحصاری او تعیین می کند. این طرحِ پول درون ذهن ناخودآگاه شخص و دامن تأثیر آموزه های کودکی و اجتماع شکل گرفته است و بیش از هر چیز دیگر در میزان ثروتمندی او تأثیر می گذارد. او پارسا است ثروتمندشدن متاثر از دو عامل درونی و قلب است و عامل درونی را در تقدم اول و مهم تر می داند. او در این کتاب به عامل درونی، یعنی حافظه مردم می پردازد.مقاله های مرتبط:۷ دلیلی که تا الان میلیونر نشده ایدعادت های کارگر برای پولدار شدن

هارو اکر می گوید مقدور است شما تمام ابزارهای تصرف ثروت بسان مهارت مذاکره، بازاریابی، سهام، املاک و نظیر آن را بدانید و بر آن ها مسلط باشید، اما اگر طرح مالی درستی درباره ی ثروتمندشدن داخل ذهنتان نداشته باشید، موفق نخواهید شد. تا اینکه ممکن است تو بازه ای از زمان، این ثروت را ازطریق احاطه های خود (یا تو تعدادی موارد بلیت های نوبت آزمایی) به دست آورید، اما طرح معنی غلط شما خیلی مهلت این ثروت را پهلو باد خواهد عدالت. شاید درست به همین دلیل است که خیلی از افرادی که در قرعه کشی خواه بلیت های نوبت آزمایی برنده می شوند، هیچ گاه بوسیله افراد ثروتمندی تبدیل نمی شوند و به مقاطعه معروف: بادآورده را باد می سرما.

تاریخ اسرار ذهن میلیونر، بوسیله ریشه ها می پردازد. می گوید چنانچه بارها و بارها هم تو کلاس های موفقیت مالی شرکت کنید، ولی ذات ی فکری و معنی تان نسبت به ثروتمندشدن متروک باشد، رشد نمی کنید. تغییری در شما مولود نمی شود. این کتاب به شما می گوید چرا قسمت بعضی از افراد، طوری رقم زده است که ثروتمند باشند و عده ای نیز داخل زندگی معمولی شان غوطه ورند و تغییری نمی کنند. هارو اکر کوشیده است با نوشتن این تاریخ به خوانندگان کمک کند تا متوجه دلایل اصلی موفقیت یا شکست مالی شان بشوند و برای بهترکردن آینده ی مالی خود، کارهایی ایفا دهند. درون یک کلام، مقدمه درباره ی اسرار ذهن های ثروتمند و طرح مالی حافظه آن ها صحبت می کند و سپس یاد می دهد که چطور متشابه ثروتمندان فکر کنیم.سخن اصلی

این کتاب شامل دو حصه است. درون بسرنوشت شوم دچار کردن اول، هارو اکر تشریح می دهد که هریک از انسان ها، چطور برنامه ریزی انتزاعی شده اند تا درباره ی پول فکر کنند و آن را به امر گیرند. بعد چهار روش کلیدی معرفی می کند که با کمک آن ها افراد بتوانند درباره ی برنامه ی مالی ذهنشان تجدیدنظر کنند.

در جزء دوم، سخن سنج تضاد هایی را که در طرزفکر افراد ثروتمند و متوسط و فقیر حیات دارد، بررسی کرده و ۱۷ روش مؤثر ارائه داده است. او ادعا می کند که با کمک این ۱۷ روش، عمر مادی افراد برای همیشه تغییر خواهد کرد. سند دست افزار های او، تنها تجربیاتش و نتایجی است که از آن ها به مشت آورده است. هارو اکر داخل مقدمه ی تاریخ می گوید:من در ابتدای سمینارهایم حرفی را می زنم که همه ی آدم شوکه می شوند؛ بوسیله آن ها می گویم: یک کلمه از حرف های مرا باور نکنید. چرا این دست افزار را می زنم؟ در مقابل با استناد بر تجربیاتم گپ می کنم. هیچ کدام از مفاهیم و افکاری که درباره ی آن ها صحبت می شود، به طور فطری سفت خواه اشتباه و خوب خواه ناپسند نیستند. آن ها فقط نتایج افکارم را مدال می دهند. نتایج حیرت انگیزی که تو زندگی هزاران نفر از بینش آموزانم مشاهده کرده ام.

او در قسمت هایی از کتاب، تعدادی از هزاران نامه و ایمیلی را که از شاگردانش داخل سراسر دنیا دریافت کرده، آورده است. خواندن معیار ها و شهید ها می تواند دستیار بزرگی برای خوانندگان باشد تا بپذیرند اقبال خودشان را بخاطر بوسیله کارگیری اصول این کتاب، بیازمایند. هارو اکر از خوانندگان کتابش می خواهد که از این اصول در زندگی استفاده کنند؛ البته نه بوسیله خاطر اینکه او را می شناسند یا قبولش دارند، بلکه به این دلیل که هزاران نفر با استفاده از این اصول، زندگی سندیت را دگرگون کرده اند.خرید با کد تقلیل zoomit

نویسنده متقی است شخصیت و نحو خاطر و عقاید، نقش اساسی و حساسی در تعیین سطح توفیق افراد دارد. او سخنی را از نویسنده ی تک تعلق اش، استوارت وایلد، نقل می یواش که اینچنین است: «کلید موفقیت، حی کردن انرژی درونی تان است. وقتی این کار را انجام دهید، طبعاً مردم جلب شما می شوند. وقتی انسان به لفظ شما آمدند، آن ها را بپذیرید.»

درمیان مطالب کتاب، هربار، یکی از اصول ثروتمندشدن، گوشزد می شود. اصلی مانند اینکه «درآمد شما بوسیله اندازه ی تلاشتان متجاوز می شود.» و سپس درباره ی آن اصل، مطالبی ارائه و مثال هایی آورده شده است. دلایل داشتن یک پروگرام ی مالی، از مطالب مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است. او برنامه ی مالی را حاصل این فرمول و اصل دیگری از ثروتمندشدن می داند: افکار به احساسات منتهی می شوند. احساسات بوسیله امر و فعالیت، و با کار و فعالیت به مولود می رسیم.

هارو اکر همچنین عنصر دیگری را درباره ی جلال حقیقت های فکری انسان ها به این شکل پیش روی می کند:اگر می خواهید علیه ها تغییر کنند، نخست باید لب ها را تبدیل دهید اگر می خواهید نتایج آشکار تحول کنند، مطلع باید عوامل پنهان را تغییر دهید.

و سپس از آن درباره ی چهار بعد زندگی، یعنی عاطفی، روحی، مادی و قشری به تفصیل سخن می گوید. او توضیح می دهد که هر مردم به طور بی آرامی زمان درون چهار ملک ی مختلف عمر می نرم و مورد بعدی زدودن. مشکل اینجا است که مردم اغلب به این موضوع توجهی ندارند و ملا مادی را نسخه ی چاپی از سه گانه ملا دیگر می دانند. درحالی که جهان مادی فقط طبق برنامه ی آن سه گیتی دیگر یعنی روحی عاطفی و معنوی تغییر می کند. این یعنی ما تو عالم سبب و اثر زندگی می کنیم. قرص مصداق همان عموم ی معروف که می گوید: «دنیای خارج شما، بازتابی از دنیای در شما است.»درباره کتاب

تاریخچه حاضر با عنوان کامل Secrets of the millionaire mind: mastering the inner game of wealth پی T.Harv Eker تو سال ۲۰۰۵ در دسته تاریخچه های self help انتشار یافت. چندین ناشر ایرانی سراغ این کتاب رفته و آن را از انگلیسی بوسیله فارسی ترجمه و منتشر کرده اند. نخستین نشر، انتشارات سراب نواندیش است که تو سال ۱۳۸۵ این کتاب را با عنوان «اسرار ذهن ثروتمند: تو بازی ثروت درون خویشتن استاد شوید» و برگردان ی م‍رت‍ض‍ی ذوالان‍وار و ویراستاری امیر طاهری به بازار عرضه کرد. همچنین درون سال ۱۳۸۶ انتشارات نقش و نگار، آن را با نشانی «رازهای ذهن میلیونر» تو فروست مجموعه روش ها و برگردان ی بنفشه آشناقاسمی منتشر کرد. در سال ۱۳۸۸ پاشیدن تاریخ زمان با همین عنوان، کتاب را با برگردان ی سیاوش جمالفر به بازار عرضه کرد.

انتشارات شیرمحمدی، آرایان، نگاه نوین و سرایش ازجمله نشرهای دیگری هستند که این تاریخچه را با عناوینی کمی متفاوت و ترجمه های گوناگون، درون سال های مختلف بوسیله فارسی طبع و منتشر کرده اند. از عناوین دیگر کتاب، می توان بوسیله «رازهای ذهن ثروتمند» اشاره کرد. سرایت بهار سبز با اعمال تغییر، نشانی «۱۷باور ثروت ساز: افراد ثروتمند چگونه می اندیشند و چه استراتژی هایی را دنبال می کنند؟» را برای ترجمه ی همین کتاب انتخاب کرده و آن را با ترجمه ی سمیرا دامغانی چاپ و منتشر کرده است.



کتاب «اسرار ذهن میلیونر» را با همین عنوان، انتشارات هورمزد تو سال ۱۳۸۹ با ترجمه ی زینب لامع چاپ و منتشر کرده و تا امروز چند وهله تجدید چاپ شده است. این کتاب تو موضوعات پول و ثروت و گنجایش ی روانشناسی و همینطور موفقیت داخل تصرف وکار جای گرفته است. فروست کتاب، از سری تاریخچه های حوزه ی موفقیت است. تاریخ حاضر از سایر انتشارات با عناوین مختلف نیز بارها تجدید چاپ شده و بوسیله نعوظ کلی مورد استقبال اشتراکی قرار دارد. نسخه ی انگلیسی این کتاب، نزد انتشارات جنگل موجود است.بخاطر یک نجار، داشتن ادوات خوب، کثرت مهم است، اما استفاده ی ماهرانه از آن ابزار، بسی مهم تر است.درباره نویسنده

ارزش خالص میلیونر خودساخته، تی هارو اکر (T. Harv Eker) درحال مهیا بیش از ۳ میلیون دلار آمریکا است. او با استفاده از اصولی که خودش در تاریخچه اسرار ذهن ثروتمند آموزش می دهد، توانست در عزت ۲ سال و شقه از صفر به ثروتی هنگفت برسد. هارو اکر ماخذ گذار مؤسسه ی Peak Potentials Training است که در مبنا ی توفیق و رشد فردی فعالیت می یواش. این شرکت، یکی از سریع ترین رشدها را درمیان شریک شدن های قرین خود در امریکای شمالی داشته است. مردم از بکلی گیتی برای انبازی تو سمینارهای ازپیش فروخته شده ی او به عنوان برنامه ی سرانجام هفته شان شرکت می کنند. کبیر پهلو ۲۰۰۰ نفر تو هر سمینارش حضرت دارد. آموزش های هارو اکر تاکنون زندگی بیش از ۲ میلیون نفر را تحت تأثیر راحتی داده و بوسیله آن ها کمک کرده تا به اهدافشان در اساس ی آزادی مالی نزدیک تیز شوند. داخل وب سایت شخصی هارو اکر می توانید تمام برنامه های آموزشی و اطراف های او را ببینید.

تی هارو اکر نویسنده ی پرفروش تاریخ های SpeedWealth و Secrets of the millionaire mind است. او به خودش قول داده بود که اگر بتواند با این قوانین بوسیله ثروت مشت پیدا کند، به دیگران کمک بطی ء آن ها هم از همین روال دارا شوند. او با برگزاری سمینارهای مفرط و نوشتن تاریخچه های پرفایده، به قول خودش عمل می یواش. نیز دوره های تعریف برانگیزی چون مسیرهای عمر و آموزش مربی برگزار کرده است.



هارو اکر تو تورنتو بزرگ شد و سپس بوسیله آمریکا رفت. او فرزند یکی از مهاجران اروپایی است که عزب با سی دلار به آمریکای شمالی مهاجرت کرد. تو دوران کودکی اش پول زیادی تو زندگی اش نبود و به همین خاطر از ۱۳ سالگی کارکردن را آغاز کرد. بوسیله این قیافه که نامه ها را تحویل می داد و بستنی اسکوپی می فروخت. پس از اینکه یک سال را داخل دانشگاه یورک سپری کرد، تصمیم گرفت رویاهایش برای میلیونرشدن را ظهر بطی ء و آن ها را محقق سازد. در ابتدای سال های شباب اش مشاغل متنوعی را درون شهرهای مختلف امتحان کرد، اما بوسیله موفقیتی نرسید. اما بعداً توانست مسیر موفقیت و میلیونرشدن را پیدا کند.خرید با کد کاستن zoomitدیدگاه سایرین

کتاب حاضر، درون سیاهه پرفروش ترین های نیویورک تایمز و USA Today راحتی دارد. گروهی از خوانندگان آمازون معتقدند این کتاب به برهان یک ایده ی مشخص که همان تغییر پیش شرط های معنی درباره ی ثروت است، کارآمد و ارزشمند به رویت می آید. ولی وعظ های دیگرش درون رابطه با میلیونر شدن، تک استقبال شماره ای راحتی نگرفته است. آن ها می گویند کتاب اسرار حافظه ثروتمند، برنامه ریزی مالی مشخصی برای ثروتمندشدن ارائه نمی دهد و تنها درباره ی الگوهای ذهنی و دلایل درونی مصاحبت می یواش. با این وجود، کتاب توانسته ۴.۶ از ۵ هنرمند را کسب کند. از دیگر نظرات بعضی از خوانندگان تاریخچه این است که در آن ها انگیزه ی زیادی برای مدیریت پول و ثروتمندشدن ایجاد کرده است و می تواند زندگی هرکسی را ازلحاظ ثروت تغییر دهد.

مارسی شیموف، نویسنده ی مشترک تاریخچه سوپ جوجه برای روح زنان، درباره ی این تاریخ گفته است:تی. هارو اکر، استاده میسر سازی سیاق های فرود امدن به ثروت است و بالاخره با کتاب اسرار ذهن میلیونر، اصول قدرتمندش را به همه عرضه کرد.

آنتونی رابینز، مربی مطرح جهان تو زمینه ی موفقیت و ثروت می گوید: این تاریخچه را طوری مطالعه کنید که انگار زندگی تان به آن وابسته است؛ شاید ازنظر مالی واقعا همینطور باشد.

نیز مارک ویکتور هنسن، نویسنده مشترک کتاب سوپ جوجه برای روح با بیع بیش از هفتاد میلیون، درباره ی هارو اکر می گوید:هارو اکر یکی از خارق العاده ترین مربی های گیتی امروز است. روش تجربی او متحول کننده است. هر زمان که او حرف می زند، نتایج حیرت انگیزی را خلق می درنگ.

نظر شما تو بستگی با این کتاب چیست؟ انتقادات و پیشنهادات خود نسبت بوسیله مدخل معرفی کتاب را در جزء نظرات با در میان بگذارید و در صورتی که کتاب خاصی را برای معرفی داخل این بخش مدنظر دارید، معروفیت آن را داخل مدخل نظرات اطلاع دادن کنید. بیشتر بخوانید:معرفی کتاب «تجارت جنگ است» معلول ال ریس و جک تروتمعرفی کتاب «بازیکن تیمی ایدئال» تصنیف پاتریک لنچونیپنج اختلال عملکرد تیم های کاری چیست؟معرفی کتاب «کلان داده» تصنیف برایان کلگمعرفی کتاب «اصل پیشرفت: تأثیر شگفت انگیز پیروزی های کوچک در محیط کار»
مجلس نمایندگان ایالات متحده طرحی حمایتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار را تأیید کرد که به عنوان بخشی از طرح حمایتی ۱/۵ تریلیون دلاری ایمنی از زیرساخت محسوب می شود. طرح جدید اتصال پهن باند را هدف قرار می دهد که پاسبان های دموکرات در طرحی به صیت Universal Fiber در مجلس مطرح کردند. ۸۰ میلیارد دلار از طرح در سال مالی ۲۰۲۱ اجرایی می شود که کمیسیون ارتباطات فدرال با استفاده از آن، پروژه های پهن باند را در مناطق عاری پوشش یا پوشش ناتوان با سرعت چشمگیر اجرا خواهد کرد. پروژه های پشتیبانی شده باید سرعت دانلود و آپلود ۱۰۰ مگابیت برثانیه را به مشتریان ارائه کنند. این طور سرعت هایی با هدف کاهش حداکثری تأخیر در وحدت تعیین شده اند که هدف بازپسین آن ها پیاده سازی شبکه های فیبری تا نشانه نهایی مشترکان خانگی است.اندکی از دستیار های مالی با هدف ارائه ی تحفیف به مشترکان محروم اینترنت خانگی نمایش می شود

طرح اخیر مجتمع نمایندگان ایالات متحده وام های اجرایی برای پروژه های پهن باند را نیز دربرگیرنده می شود. ایالت ها با روزی برداری از اعتبارهای اختصاص یافته در طرح می توانند پروژه هایی برای دیجیتال سازی وسیع ی منطقه ی خود عمل کنند. از کاربردهای احترام ایالتی می توان به عرضه ی وای فای برای اتوبوس های دبستان و تجهیزات شبکه برای مدارس و کتابخانه ها هم اشاره کرد. در بخش دیگری از طرح، سرمایه گذاری ۹ میلیارد دلاری موسوم به Broadband Connectivity Fund دیده می شود که با شعار نمایش ی تخفیف های ۵۰ دلاری به مشترکان بی بضاعت توسعه یافته است. به علاوه، مشترکان شوهردار در مناطق محروم حداکثر تقلیل هایی ۷۵ دلار دریافت خواهند کرد.

در بخش دیگری از طرح کانون نمایندگان، زیرمجموعه ای به نام Dig Once دیده می شود که انبازی های اجرایی را به پیاده سازی ارتباط های فیبر به فیبر در تمامی پروژه های زیرساختی بزرگراهی ملزم می کند. تمامی قریه هایی که کمک هزینه های فدرال را برای توسعه ی شاهراه های خود ستاندن می کنند، به پاسداری زور مذکور مجبور هستند. دستور جدید تمامی قوانین ایالتی را لغو می بطی ء که توسعه ی زیرساخت های شبکه ی پهن باند در مناطق شهری را محدود خواه ممنوع کرده اند.



کارشناسان متعدد اعتقاد دارند طرح جدید حلقه نمایندگان ایالات متحده به ازبین بردن بور ی اجتماعی تو دسترسی بوسیله خدمات دیجیتال و پهن باند کمک شایانی می کند. آن ها اعتقاد دارند اضافه عرضه ی خدمات به مناطق جدید درکنار مهیا کردن توانایی های مالی بخاطر تهیه ی خدمات پهن باند، تأثیر اضافی کنار تکثیر پوشش خدمات می گذارد.مقاله های مرتبط:هر آنچه درباره بسته حمایتی دو تریلیون دلاری آمریکا بخاطر مقابله با ویروس کرونا می دانیمکووید ۱۹ چگونه می تواند آینده ی مشاغل را متحول کند؟دشواری تصویب طرح

کارشناسان عقیده دارند تصویب طرح مجلس نمایندگان در جماعت سنا احتمالا با مشکل روبه رو می شود؛ بجهت اکثریت اعضای سنا جمهوری خواه هستند. البته شاید بخش هایی از طرح پیشنهادی پهن باند درنهایت به شیوه تحول شود. کارشناسان می گویند طرح مجلس نمایندگان باید با بی طرفی احزاب وارسی شود تا مناطق محروم ایالات متحده ی آمریکا زودتر به اتصال مناسب مجهز شوند.

بوسیله شاهد کارشناسان حقوق شهروندی و ارتباطی، مناطق شهری و روستایی ایالات متحده صرف نظر از طرفداری احزاب، به اینترنت پهن باند با اتصال و مناسبت مناسب نیاز دارند. آن ها می گویند بها هنگفت یگانگی و ابونمان اینترنت در نقاط گوناگون، مانعی بزرگ بر سر طرز توسعه ی دیجتال محسوب می شود؛ خصوصا جوامع رنگین غشا این کشور متجاوز از سایر جوامع در مناطق محروم هستند؛ به همین دلیل، پیوند مناسبی امتحان نمی کنند.

مشکلات اتصال اینترنتی پرسرعت در شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا بیش از همگی ی مواقع به شهروندان ضیق می آورد. بسیاری از کسب وکارها دادرسی دورکاری و کار تو ساختمانی را در پیش اندوهناک اند و اگر شهروندان و کارمندان به اینترنت پرسرعت دسترسی نداشته باشند، کل اقتصاد با بغرنج روبه رو می شود و بزرگی اتصال اینترنتی کندرو را در آموزش از متد دور را همچنین نباید فراموش کرد. تمامی این دلایل باعث شده اند مجلس نمایندگان ایالات متحده غرض جدی برای پیاده سازی طرح های حمایتی بگیرد و روی اجرای آن ها نیز ابرام نرم.بیشتر بخوانید:لینکدین قابلیت جدیدی برای کاریابی آسان پر حرارت نمایش کردکره جنوبی مجوز مصرف از طیف موج Mid-band را بخاطر پیاده سازی 5G صادر می کندتوییتر هر هفته برای شناسایی ربات ها تو پلتفرم خود میلیون ها شمار کاربری را بررسی می کندفیسبوک درصورت ترویج اخبار قدیمی به کاربر هشدار می دهدگوگل تصاویر جستجوشده را صحت سنجی می یواش
فوجی فیلمنسخه ی جدید فرمور دوربین های GFX100و GFX50 را منتشر کرد. دوربین۱۰۰ مگاپیکسلی شرکت، با قبض فرمور جدید توان های مختلف بسیاری را به کاربران نمایش خواهد کرد.

دوربین فوجی فیلم GFX100 با فرمور متاخر توانایی ارائه ی خروجی فیلم داخل فرمت RAW را پیدا می یواش. درنتیجه می استعداد از این خروجی و تو ترکیب با دستگاه Atmos Ninja V، خروجی قابل قبول تو فرمت ProRes RAW اپل را دریافت کرد. پشتیبانی از فرمت جدید، توان های گسترده تری را در پردازش فیلم دراختیار کاربر قرار می دهد که نسبت به نسخه های کنونی فشرده و رمزنگاری شده ی داخلی، بهتر خواهد بود.

پروتکل کنترل USB دوربین فوجی فیلم نیز با دریافت به روزرسانی فرمور، قابلیت های بیشتری نمودار می کند. در فرمور جدید، پشتیبانی از کنترلرهای سیمی متصل به دوربین بهینه می شود و کنترل گزینه های دوربین، آسان برنده خواهد وجود. بوسیله علاوه توان کنترل از روش دور در زمان اتصال به پهپاد یا گیمبال هم آسان تر می شود.مقاله های مرتبط:فوجی فیلم دوربین های مدیوم فرمت را ارزان مرطوب و کوچک تر می کندسفر به شیار تولید دوربین GFX 100، هیولای ۱۰۰ مگا پیکسلی فوجی فیلم

موافق ادعای شرکت سازنده، فرمور جدید دوربین های GFX100 از فوکوس خودکار و جهیز تشخیص چشم بهینه بهره می برد. توان امتیاز فاز تو فوکوس خودکار هم با گمارش فرمور جدید نکته سنج تر می شود. نیز قابلیت های و گزینه های بیشتری حزن درون تنظیمات فوکوس خودکار دراختیار کاربر استراحت می گیرد.

از نبوغ های مهمی که با فرمور جدید به GFX100 اضافه می شود، می توان بوسیله Classic Neg و Eterna Bleach Bypass Film Simulation اشاره کرد که از زمان رونمایی دوربین، مطرح شده بودند. البته کاربران GFX 50S و GFX 50R هم نبوغ های Classig Neg را دریافت می کنند و در به روزرسانی بعدی، نبوغ دوم غصه برای آن ها ارائه خواهد شد. به روزرسانی جدید نیز سیستم نیکوترین ای برای روتوش پوست به دوربین GFX100 اضافه می کند. درنهایت، فوجی فیلم به روزرسانی جدید را «بزرگ ترین ارتقا فرمور در تاریخچخ ی سیستم GFX» می نامد.بیشتر بخوانید:سونی عرضه ی دوربین جانشین a7S II تو تابستان سال سیال را تأیید کرددوربین پاناسونیک لومیکس DC-G100 برای ولاگرها معرفی کردن شدامتیاز پایین کانن 1D X Mark III در تست DXOMark انتقادها به جهیز امتیازدهی این وب سایت را برانگیختالمپوس کسب و امر دوربین خویشتن را واگذار کردمشخصات دوربین نیکون Z5 فاش شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه دوشنبه ۹ تیر افزود: سال ۹۸ با هماهنگی و باهم اتحاد کردن دستگاه ها و بانک های عامل ۵۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار طرح بوسیله سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد که حدود ۱۴ هزار شغل ساختن کرد.

وی دنباله داد: سیستان و بلوچستان درون سال ۹۸ رتبه ثالث جذب این تسهیلات را بوسیله مشت آورده است. سال ۹۹ کود پنجم تسهیلات ابلاغ شده و فرآیند اجرایی آن از هفته آینده فاتحه می شود.

حامی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال ۹۹با مدیریت و نگاه ویژه منابع تسهیلاتی را بوسیله طرح هایی که مبتنی پیاده شدن مزیت های نسبی سیستان و بلوچستان است و صادرات گرا هستند با ترجیح طرح های نیمه تمام خاص می دهیم.

زنگنه اظهار کرد: چهار بانک همانند سال ۹۸ عامل پرداخت تسهیلات هستند و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان بیشترین پری خوش نشین را دارد بیشترین مبلغ تسهیلات روستایی در کود پنجم نیز  به این استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: طرح هایی که بتوانند تکمیل زنجیره مقدار افزوده، صادرات گرا و مبتنی بر مزیت های نسبی باشند باید شناسایی و صاحبان سرمایه را به این جانب سوق دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی سیستان و بلوچستان یکی از منابع تسهیلات دیگری که تو سال ۹۹ به این استان خاص فاش کرده را  طرح مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: این تسهیلات شامل پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که اختصاص رک کرده است.

زنگنه تصریح کرد: طرح هایی که قابلیت اجرا در مناقشه مشاغل شوهردار دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان می توانند از این تسهیلات یکروز مند شود و اگر در قالب طرح های پشتیبان خاص پیدا درنگ می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند شوند که نیاز است متقاضیانی که پیگیری دریافت تسهیلات مشاغل شوهردار هستند به دستگاه های اجرایی مربوطه برای ستاندن مجوز مراجعه و درون سامانه مربوطه اشتهار نویسی و از این تسهیلات استفاده کنند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن زدا درباره عظمت درج عنوان شغلی افراد داخل سواد بیمه بیان کرد: از ۲ سال گذشته عنوانی در لیست بیمه به نام عنوان شغلی تکثیر شد. تو این میان بیمه شدگان باید بپا باشند که این عنوان تو لیست بیمه آن ها محاسبه شده باشد. کارفرمایان هم حتما در سواد بیمه ای که به سازمان تأمین مدنی ارسال می کنند، این عنوان شغلی را ذکر کنند.

زدا گفت: شاید داخل زمان شاغل بودن ذکر این عنوان اهمیت یدکی نداشته باشد، اما به محض اینکه افراد به وضعیت بازنشستگی نزدیک می شوند مخصوصا کسانی که مشاغل ابکی و زیان آور دارند، این موضوع ابهت خویشتن را نشان می دهد. بنابراین بی دقتی در این روند ممکن است مشکلاتی را تو زمان بازنشستگی برای بی نظیر ایجاد کند.
مایکروسافت نسخه ی کاربری شخصی تیمز را بوسیله عارض پیش عرضه نمایش کرد. حرکت جدید ردموندی ها داخل مسیر تمرکز هرچه بیشتر روی استعمال کننده انجام می شود. آن ها تصمیم دارند تا پس از حوالی ای طولانی که به نوعی مصرف کننده ی عادی را از دستور کار های خود دور کرده بودند، مجددا توسعه ی سرویس با تمرکز به خشکی امدن آن ها را به دستور فرمان خویشتن تکثیر کنند. حرکت جدید محتوی بازطراحی تیمز یا عرضه ی نسخه ای مجزا نخواهد بود. بوسیله علاوه شریک شدن غرض ندارد تا با سرو های همچون iMessage یا فیسبوک مسنجر و واتساپ و اپلیکیشن های پیام رسان دیگر رقابت مستقیم داشته باشند. ردموندی ها تنها می خواهند اپلیکیشن مایکروسافت تیمز را با استعداد های جذاب دردسترس قسمت قسمت کردن ای از کاربران معمولی استراحت دهند که شاید به قفا نبوغ هایی فراتر از چت کردن باشند.

نسخه ی شخصی مایکروساف تیمز زمان حال به صورت پیش نمایش دردسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد و امکاناتی همچون پیام رسانی متنی و بستگی های صوتی را عرضه می بطی ء. از قابلیت های دیگر می قابلیت به اشتراک گذاری فهرست، سند، ارزیابی و موقعیت اشاره کرد. همچنین یک میز فقره صنف ای بخاطر مدیریت رویدادها، موقعیت ها، وظایف و تصاویری بود دارد که اعضای هر گروه، با دیگران به ابونمان گذاشته اند. مایکروسافت سعی می یواش تا نیکوترین نبوغ های تیمز از محیط کاری را به نسخه ی انحصاری اضافه نرم تا شاید کاربری در تعامل های شخصی، از آن ها روزی مند شود.تیمز توان هایی فراتر از پیام رسانی و تماس ویدیویی را به کاربرد کننده عرضه می کند

مایکروسافت عرضه ی نسخه ی شخصی از تیمز را به نشانی عرضه ی یک سرویس دیگر درون قسمت قسمت کردن بندی پیام رسان ها داخل دیدن ندارد. به بیان دیگر آن ها می خواهند ابزاری دراختیار گروه های کاربری استراحت دهند که کاربردهای مختلف تری همچنین همچون برنا مه ریزی تفریح با دوستان یا فعالیت های خانوادگی را اندوه دارد. لیات بن زور، یکی از مدیران بزرگ مایکروسافت تو پروژه ی Modern Life درباره ی برنامه ی متاخر می گوید: «اگر شما عزب به دنبال چت کردن با یک مخاطب هستید، گزینه های بسیار یدکی در بازار وجود دارند که با کیفیت بالایی، خدمات پیام رسانی را نمایش می کنند. مایکروسافت تیمز بخاطر افرادی که رویدادهای گروهی متعددی را مدیریت می کنند، کارایی اضافی خواهد داشت. گوناگون افراد از مادران شاغل، گروه های دوستی، طرفداران یک موضوع خواه باشگاه خاص، فعالان اجتماعی و دسته های مشابه، از قابلیت های متنوع تیمز بهره مند خواهند شد».



به روزرسانی های آتی مایکروسافت تیمز به کاربران امکان می دهد تا با یک حساب کاربری شخصی نیز از اپلیکیشن ها کاربرد کنند. کاربر از این به بعد می تواند بوسیله راحتی بین احصائیه های کاربری شخصی و کاری جابه جا شود و همچنین از یگانگی به اپلیکیشن های محبوب و پرکاربرد آفیس مانند ورد و اکسل و پاورپوینت بهره ببرد.

مایکروسافت قابلیتی به صیت Safe را بخاطر کاربری انحصاری از تیمز ارائه خواهد کرد. این توان به دسته ها امکان می دهد تا اطلاعاتی همچون رمز وای فای شوهردار یا اطلاعات شمار های عمومی مانند نتفلیکس را با یکروز مندی از تأیید عزت دو جنین ای و رمزنگاری نقطه به عمه ازطریق تیمز با تیمار به پول اعانه بگذارند. این قابلیت قبلا در وان درایو به صیت Personal Vault دیده شده بود.

مدیران مایکروسافت درباره ی عرضه ی نسخه ی شخصی از آویشن تأکید می کنند که این دستور کار بوسیله معنای به خشکی امدن گذاشتن اسکایپ نیست و آن ها باز هم به توسعه و پشتیبانی از اسکایپ ادامه می دهند. آن ها می گویند اکنون صدها میلیون کاربر در سرتاسر جهان از اسکایپ برای کاربردهایی همچون تماس صوتی و تصویری و پیام رسانی استفاده می کنند. درمقابل، تیمز نوعی افزار تکامل یافته محسوب می شود که امکاناتی فراتر از یک پیام رسان متنی یا ویدیویی را ارائه می کند. درنهایت اسکایپ با کاربری های میسر ی خود، هنوز به حیات ادامه خواهد عدل.مقاله های مرتبط:مایکروسافت تیمز بخاطر کاربران معمولی نیز دردسترس صبر می گیردامکان چت و برقراری ارتباط بین کاربران مایکروسافت تیمز و اسکایپ فراهم شد

با وجود اعلام نظر مدیران مایکروسافت، ظاهرا تمرکز بیشتر توسعه دهنده های شرکت بخاطر نبوغ های ارتباطی روی تیمز و نه اسکایپ، معطوف خواهد بود. درمقابل، اسکایپ اگرچه با ادعای اپلیکیشنی کامل برای کاربردهای وفاق ویدیوی مطرح شد، اما در سال های اخیر رقابت را به بازیگران تازه نفسی همچون زوم واگذار کرد.

مایکروسافت می گوید از حدود یک سال پیش و حتی قبل تر، ترقی ی نسخه ی شخصی تیمز را داخل برنامه داشته است. درواقع ارائه ی آن را نمی توان خراج ی هم چشمی شدیدی دانست که اخیرا غول های فناوری علیه زوم بوسیله سیاق انداخته اند. مدیران کمپ ردموند می گویند رویکرد بوسیله جانب کاربرد کننده ها، قدمی در مسیر شرف به ارزشمندترین اموال شریک شدن مایکروسافت محسوب می شود.

نسخه ی پیش نمایش تیمز بخاطر استعمال کنند ها از امروز برای کاربران iOS و اندروید دردسترس قرار می گیرد و به مرور در هفته های آتی، افراد بیشتری امکان دریافت آن را پیدا خواهند کرد. ردموندی ها تصمیم دارند تا نخست بسته به بازخوردهای اولیه، قابلیت های تیمز انحصاری در موبایل را بهبود دهند و تا پایان سال جاری، نسخه ی دسکتاپ و وب آن را هم نمایش کنند.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۳ تیر)اپل تی وی پلاس بوسیله آمار یک میلیارد دستگاه رسیداپل در iOS 14 امکانات اختصاص ای برای کاربری تام تر HomeKit نمایش می کنداپل از ویژگی های جدید مرورگر سافاری رونمایی کرداپل پیام رسان Messages را با مدیریت بهتر پیام های گروهی و میموجی های جدید به روز کرد