زعفران ایران

بی ثبات بودن قیمت روز خودرو  این سؤال را برای مشتری مطرح می کند:  «از کجا نمایان اگر امروز خودرویی با قیمت گران بخریم، فردا همان خودرو با قیمتی کم قیمت تر به بازار نمایش نشود خواه برعکس؟»  از رویت فروشنده هم این ابهام وجود دارد:  «از کجا معلوم اگر با نرخ امروز خودرو را بفروشم؛ اما فردا نرخ آن حرمت افزودن یابد که نتوانم خودرو متاخر مدنظرم را بخرم؟»  پس درون اوضاع واحوال فعلی نیکوترین متد برای فروش خودرو و معامله خودرو جدید چیست؟ 

یکی از مشتریان ما که از طرح کلید به مفتاح همراه مکانیک  کاربرد کرده اند، نظر خویشتن درباره ی این طرح را این نحو با ما به اشتراک گذاشتند:اوایل تیر امسال، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ داشتم که می خواستم آن را بفروشم و هیوندای توسان یا سانتافه بخرم. بعد از کمی تحقیقات مسبوق شدم سانتافه بسی گران شده و با بودجه ی من جفا درنمی آید؛ ولی توسان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از ماشین غلام گران تر بود. پولی که درون کشش سال جمع کرده بودم، حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود و اگر می خواستم توسان بخرم، باید ۵۰ میلیون تومان از برادرم قرض می کردم. داخل آن زمان، پژو ۲۰۰۸ من حدود ۵۰۰ میلیون و توسان ۲۰۱۵ فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود.

حدود ۱۰ روز، هرروز میدان را رصد می کردم و قیمت های زمین تا سپهر متفاوت می شنیدم. بعضی ها می گفتند «صبر کن، بوسیله علت کرونا قیمت سامان افزایش یافته و به زودی کمتر می شود» و بعضی دیگر همچنین می گفتند «هرچه بیشتر قرار کنی، ارج ها گران زیرفون می شود». یکی از همکارانم که دید رقیق درگیر فروش ماشینم هستم، انبازی شما را به من معرفی کردن کرد و گفت قبلا ماشین دنا پلاس خودش را با بها کم قیمت و کارشناسی شده از شما خریده و از آن راضی است.

من هم با خودم گفتم که این راه را نیز تجربه کنم؛ پس باخبر صفحه  معامله خودرو سفارشی hamrah-mechanic.com/car-sell/  شدم و التماس خودم را ثبت کردم. در زمانی که انتخاب کرده بودم، مشاور همکاری با من تماس گرفت و درباره ی مراحل بعدی برایم تشریح داد. زمانی را بخاطر رجوع ی ممیز خودرو نیز روشن کردیم. من به ایشان گفتم منظور خرید توسان دارم و می ترسم اگر الان ماشینم را بفروشم، نتوانم با آن توسان بخرم و بدین ترتیب، پژو ۲۰۰۸ خودم را هم از دست داده باشم.

خانم مشاور که این صحبت من را شنید، گفت همین الان برایم تقاضای فروش خودرو سفارشی ثبت می کند تا تیمار زمان که به تعاقب خریدار بخاطر پژو ۲۰۰۸ من هستند، توسان مناسب و سالم را نیز برایم واضح کنند. همین پیوستگی هم افتاد و چهار روز بعد برای خودرو من خریداری پیدا کردید که آن را پسندید و صبر شد به قیمت ۵۷۴ میلیون تومان ماشینم را بخرد. امروز حزن برای بازدید از توسان ۲۰۱۵ فول آمده ایم که  گزارش طولانی کارشناسی  و ضمانت نامه پرداخت خسارت  دارد و قرار است آن را بوسیله قیمت ۷۲۵ میلیون تومان بخرم. همه چیز همان طورکه می خواستم، در مدت پنج روز پیش رفت.

مزایای معامله و ابتیاع خودرو با همراه مکانیک چیست؟

همراه مکانیک به نشانی  نخستین و بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده تو ناحیه طرح کلید به کلید را بخاطر جلوگیری از خسارت خریداران و فروشندگان خودرو در بازار پرنوسان این روزها اجرا کرده است.

مزایای فروش خودرو ازطریق همراه مکانیکهیچ هزینه ای  پرداخت نخواهید کرد.لمحه  خود را برای پاسخ گویی به تلفن خریداران تلف نخواهید کرد.در حداکثر هفت روز خودرو خود را خواهید فروخت.کارشناسان پخته خودرو شما را ازنظر متخصص و مشخصات کارشناسی می کنند و نیکوترین قیمت ممکن را  به آن پیشنهاد می دهند.از مشاوره ی حقوقی مجانی  بخاطر عقد قولنامه در نگرش روزی مند خواهید شد.مزایای ابتیاع خودرو متاخر ازطریق همراه مکانیکخودرو کارشناسی شده به همراه  گزارش کامل کارشناسی با سربرگ شریک شدن را خواهید خرید.فقط هزینه ی کارشناسی خودرو را صیقلی می کنید، تو صورتی که چنانچه خودتان می خواستید خودرو دست دوم بخرید، بوسیله طور میانگین بین سه تا پنج بار نیاز بود که از خودروهای مختلف دیدار و آن ها را برای خرید مطمئن کارشناسی کنید.با فروش خودرو باستانی و خرید خودرو جدید در یک روز، از ارتعاش های راسته در پناه خواهید حیات.ضمانت صیقلی خسارت کارشناسی روی خودرو بوسیله شما تقدیم خواهد شد.از مشاوره ی حقوقی رایگان  بخاطر عقد قولنامه داخل محل بهره مند خواهید شد.

همین اینک می توانید وارد صفحه ی  https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ شوید و درخواست خود را ثبت کنید. افزون براین، اگر شوق داشتید بدانید همراه مکانیک  در کدام شهرها  فعال و قضیه کارشناسی خودرو چگونه است، می توانید ویدئو ذیل را همچنین تماشا کنید.بیشتر بخوانید:تک نت نمایش دهنده خدمات اینترنت TD LTE پرسرعت در کشورخرید گل و خار از گُل سِتان و ارسال تو کمتر از سه گانه ساعتفروش سایپا تیبا هاچبک و صندوقدار در بازار با خودرو 45محفل؛ اپلیکیشن ارتباط تصویری نامحدود درون دوران کروناخرید قطعات داخلی لپ تاپ داخل سایت Blsco.ir
  • ۹۹/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی