زعفران ایران

میدان نزدیک بوسیله دو سال است که سرو اختصاصی ویدیویی خود را رویه اندازی کرده است. این سرویس با تمرکز کنار نیاز روزافزون جامعه بوسیله مصرف محتوای ویدیویی، تصمیم دارد تا با نمایش ی محتوای رایگان، تسهیم خود را در راسته کاربرد کننده اضافه دهد. تعداد یدکی از محتوای دردسترس بخش ویدیوی بازار، مجانی است و نیازی به پرداخت هزینه خواه معامله تعهد پرداخت ازسوی کاربر ندارد. درواقع کافه راسته مدل درآمدی مبتنی کنار عرضه تبلیغات را بخاطر سرو خود برگزینی کرد که بوسیله نام AVOD شناخته می شود. تو نمونه های این چنینی (که نمونه ی آن را درون یوتیوب هم می بینیم) در حین تماشای ویدئو، تبلیغات به کاربر نمایش داده می شود که درآمدزایی را برای ارائه دهنده ی سوریس به همراه دارد.

ولی سرویس ویدیوی AVOD کافه بازار، با دیگر فعالان مشابه همچون یوتیوب، تفاوت اساسی دارد. مغایرت اصلی را می قابلیت تو جنس محتوای پخش شده در درخت سرو مشاهده کرد. در آپارات و یوتیوب، محتوا توسط خویشتن کاربران تولید و منتشر می شود. درنتیجه شاید نتوان تمامی محتوای موجود تو سرو های سابق الذکر را از جنس صنف ای و باکیفیت دانست. بازار تصمیم دارد تا تنها محتوای پرمیوم مثل فیلم و سریال را درون سرویس خویشتن ارائه درنگ و تبلیغات را نیز تنها داخل فیلم ها و سریال های جدید (و البته مجانی) بوسیله کاربران نمایش می دهد.



میدان همچنین بخشی از محتوای اختصاصی خود را به عارض پولی در سرویس ویدئو ارائه می کند. از میان محتوای موجود در این دسته می قابلیت به فیلم و سریال با دوبله ی اختصاصی راسته اشاره کرد. کاربر برای مشاهده ی فیلم های مذکور، باید هزینه ی مجزایی را برای بیع آن ها صیقل کند. بوسیله خاطر همین پرداخت هزینه، تبلیغاتی در محتوای ویدیویی پولی ارائه داده نمی شود.

سرویس ویدیوی بازار اکنون به عارض یکپارچه در اپلیکیشن واقعی شرکت (راسته) ارائه می شود. ۴۴ میلیون کاربر اپلیکیشن موبایلبازار، به استراحت به محتوای پرمیوم عرضه شده در سرویس، دسترسی دارند. این محاکمه را می توان خراج ی تمرکز فعلی تیم بازار روی VOD در پلتفرم موبایل دانست. راسته پلتفرمی یکپارچه محسوب می شود و کاربران پلتفرم های دیگر مشابه تلویزیون هوشمند یا کامپیوتر می توانند با مصرف از نسخه ی وب نیز، به محتوای ویدیویی غصه دسترسی داشته باشند.تبلیغات در سرویس ویدئو بازار

اعلامیه دهنده ها درون سرویس ویدیوی بازار، دو دسته هستند. بخشی از آن ها محتوایی را بخاطر افزایش آگاهی برند خویشتن بوسیله رخساره تبلیغات ویدیویی در خلال محتوای اصلی نمایش می دهند و برخی دیگر، نصب اپلیکیشن را تبلیغ می کنند که درصورت انتخاب کاربر، اپلیکیشن آن ها داخل پس بن گمارش می شود. این دسته ها به نام تبلیغات جاهل پرفورمنسی و پرفورمنسی در کافه میدان شناخته می شوند.

تبلیغات پرفورمنسی (نصب اپلیکیشن)

داخل این مدل تبلیغات و به لطف ماهیت اپ استور وجود داشتن بازار، بدون خارج کردن کاربر از محیط تماشای ویدئو عملیات نصب اپلیکیشن عارض می گیرد. پس از آغاز پخش ویدئو توسط کاربر، اعلان ویدیویی پخش می شود و در همین حال نیز مفتاح (کال درون اکشن) نصب داخل پایین ویدئو استراحت می گیرد. با زدن روی تکمه ی نصب، پیغامی مبنی پهلو دانلود اپلیکیشن بعد از بسته شدن پلیر نمایش داده خواهد شد. پس از خروج کاربر از ویدئو نیز گمارش اپلیکیشن درون پس ماخذ صورت می گیرد. در صورتی که کاربر تمایلی به تماشای تبلیغ نداشته باشد، بعد از ۱۰ حین کلید «رگه کردن» علنی می شود که با لمس آن امکان حذف تبلیغ و نمایش محتوای ویدیویی مدنظر حاضر می شود.

تو نمایش تبلیغاتی پرفورمنسی، کاربر به صصفحه خواه لندینگ جدیدی سفیر نمی شود و بدون هرگونه اختلالی داخل تجربه ی تماشای ویدئو، فرایند دانلود و گمارش اپلیکیشن رخ می گیرد.تبلیغات جاهل پرفورمنسی (آگاهی برند)

این تبلیغات مشابه به مقیاس های داخل حال پخش تو صداوسیما است و برای ابداع آگاهی میان مخاطبان استعمال دارد. شبیه سایر پلتفرم ها، راسته همچنین آمار و مفروضات عریض ای اعم از تعداد نمایش، تعداد فشرده شدن کلید رد کردن، تعداد دفعات بستن ویدئو و میزان تماشای اعلان را دراختیار تبلیغ دهنده قرار می دهد. این تبلیغات دکمه کال تو اکشن ندارد؛ اما مانند تبلیغات صداوسیما کال تواکشن های غیر پرفورمنسی مانند SMS به شماره ا ی خاص خواه وفاق تلفن را می نبوغ تعبیه کرد. نزدیک ترین نمونه ی خارجی تبلیغات غیر پرفورمنسی آگاهی برند، هولو (hulu) است که برندهای بزرگی برای تبلیغات و ایجاد آگاهی کسب و حکم خود هنگام تماشای فیلم و سریال اعلان از آن یکروز می برند.



مینا چراغ مدیر بازاریابی بخش ویدئو راسته

در حال حاضر تبلیغ دهندگان می توانند پس از توافق، ویدیوی تبلیغ رایج نظر خویشتن را برای راسته ارسال کنند تا در محتواهای مدنظر پخش شود. در ادامه نیز بازار به ارسال گزارش هایی کنجکاو از بازخورد تبلیغ و معیار تعامل کاربران با آن خواهد پرداخت. بوسیله گفته ی مینا چراغ مدیر بازاریابی مقدر شدن ویدئو بازار، بازرسی بر اعلامیه دهنده ها و محتوای آن ها نیز به صورت یمین داخل تیمی خصوصی محتوای ویدیویی انجام می شود. به علاوه، همین تیم درون مراحل طراحی کمپین و گزینش بسته های تبلیغی درکنار اعلامیه دهنده هستند تا بهترین تفویض را برای نمایش مؤثر تبلیغات داشته باشد. وی در امتداد درباره ی همراهی تیم محتوای ویدیویی با تبلیغ دهنده می گوید:هنگامی مراجعه ی تبلیغ دهنده ای بوسیله بازار، یکی از مدیران تیم ویدئو راسته به طور عام درگیر مسائل و نیازهای او می شود. ما در بازار، نیازهای او را حصول می کنیم و براساس ظرفیت های موجود در بستر تبلیغات او را بخاطر اجرای بهتر کمپین هدایت می کنیم.اعلامیه دهنده ها می توانند جنسیت و گروه های سنی مختلفی را هدف کمپین خود قرار دهند

تبلغ دهنده هایی که از سرویس ویدیوی کافه بازار کاربرد می کنند، درحال حاضر توانایی شعار گیری کاربران درون گروه های نوجوان و بزرگسال را دارند. البته برنامه های توسعه ای، هدف گیری براساس جنست و گروه سنی را به زودی در گستره ی فراخ تازگی دراختیار اعلان دهنده ها صبر می دهد.مقاله های مرتبط:رسانه تعاملی یا VOD چیست و چه خدماتی برای کسب وکارها دارد؟آموزش تبلیغات در نبض وجوی کافه بازار

تبلیغات تو محتوای ویدیویی موجود تو سرویس کافه بازار، درون سه بازه ی زمانی عرضه داده می شوند. این پیکربندی بوسیله اعلان دهنده امکان می دهد تا ابتدا، میانه و پایان ویدیوی اصلی را برای ارائه تبلیغ خود گزینش کنند. تبلیغ های ابتدای ویدئو (پری رول) که قطعا با آن ها درون سرویس های ویدیویی شبیه یوتیوب بارها برخورد کرده اید، یکی از موثرترین گوناگون تبلیغات ویدیوی هستند که قطعا هزینه ی بالاتری را حزن بخاطر تبلیغ دهنده به همراه خواهند داشت. به دلیل شرایط و زمان ارائه این دسته از تبلیغات، انباشتگی رول میان مشتریان و در مقایسه با میدرول و پست رول متجاوز محبوب تر است و بازار همچنین توجه خاص ای به این جایگاه تبلیغاتی دارد.

باتوجه بوسیله اینکه محتوای پرمیوم کافه بازار شامل فیلم و سریال و محتوای اختصاصی (میزان هایی مثل پروگرام ی کلاسیکو) می شود، درنتیجه کاربران اغلب با محتوایی طولانی روبه رو هستند. به همین دلیل پیش دماغ می شود تعداد جایگاه های اعلان در میانه ی ویدیوی اصلی (میدرول) اضافه فاش بطی ء و اعلان دهنده ها امکان بیشتری بخاطر نمایش تو آن جایگاه داشته باشند.

تیم ویدیوی میدان درحال حاضر تمرکز خویشتن را روی تبلیغ های ویدیویی متمرکز کرده است. البته رسیدگی و توسعه بخاطر کشف کردن اسلوب های کاربردی دیگر نمایش تبلیغات و ارائه ی خدمات گسترده تر، همواره ادامه خواهد داشت. درنهایت می توان پیش دماغ کرد که انواع تبلیغات دیگر مخصوص محتوای ویدیویی مشابه بنر هم به زودی بوسیله سرویس ویدیوی کافه راسته اضافه شوند.زومیت را داخل شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرام
  • ۹۹/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی