زعفران ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه دوشنبه ۹ تیر افزود: سال ۹۸ با هماهنگی و باهم اتحاد کردن دستگاه ها و بانک های عامل ۵۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار طرح بوسیله سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد که حدود ۱۴ هزار شغل ساختن کرد.

وی دنباله داد: سیستان و بلوچستان درون سال ۹۸ رتبه ثالث جذب این تسهیلات را بوسیله مشت آورده است. سال ۹۹ کود پنجم تسهیلات ابلاغ شده و فرآیند اجرایی آن از هفته آینده فاتحه می شود.

حامی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال ۹۹با مدیریت و نگاه ویژه منابع تسهیلاتی را بوسیله طرح هایی که مبتنی پیاده شدن مزیت های نسبی سیستان و بلوچستان است و صادرات گرا هستند با ترجیح طرح های نیمه تمام خاص می دهیم.

زنگنه اظهار کرد: چهار بانک همانند سال ۹۸ عامل پرداخت تسهیلات هستند و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان بیشترین پری خوش نشین را دارد بیشترین مبلغ تسهیلات روستایی در کود پنجم نیز  به این استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: طرح هایی که بتوانند تکمیل زنجیره مقدار افزوده، صادرات گرا و مبتنی بر مزیت های نسبی باشند باید شناسایی و صاحبان سرمایه را به این جانب سوق دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی سیستان و بلوچستان یکی از منابع تسهیلات دیگری که تو سال ۹۹ به این استان خاص فاش کرده را  طرح مشاغل خانگی عنوان کرد و افزود: این تسهیلات شامل پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که اختصاص رک کرده است.

زنگنه تصریح کرد: طرح هایی که قابلیت اجرا در مناقشه مشاغل شوهردار دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان می توانند از این تسهیلات یکروز مند شود و اگر در قالب طرح های پشتیبان خاص پیدا درنگ می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند شوند که نیاز است متقاضیانی که پیگیری دریافت تسهیلات مشاغل شوهردار هستند به دستگاه های اجرایی مربوطه برای ستاندن مجوز مراجعه و درون سامانه مربوطه اشتهار نویسی و از این تسهیلات استفاده کنند.
  • ۹۹/۰۴/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی