زعفران ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، نامه «فرانس پیاده روی» فرانسه  با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۲۰ برای نخستین جنین در تاریخش به برهان ویروس کرونا باطل سازی شد.

داخل بیانیه مجله نامدار فرانسوی آمده است: در شرایطی اضطراری استراحت داریم. برای ابتدایی بار داخل تاریخ اهدای توپ زر از سال ۱۹۵۶ تا کنون توپ طلای ۲۰۲۰ به کسی اهدا نمی شود و سنت لغو است. مسی و بقیه بازیکنان که سال گذشته از سوی این مجله جایزه دریافت کردند، تا سال آینده باید منتظر باشند و جانشینی برای آنها داخل سال ۲۰۲۰ گزینش نخواهد شد.

دلایل لیس اهدای توپ طلای ۲۰۲۰ به شرح والا است:

 با این سال عجیب و انحصار بوسیله فرد (۲۰۲۰) نمی قابلیت مثل سال های معمولی تلاقی کرد. پس بهترین غرض این وجود که کسی تفویض نشود.

 توپ طلا ارزش های دیگری مثل اتحاد، همدلی و مسئولیت پذیری دارد و تنها قیمت ورزشی ندارد.

 انتخاب فرد مشهود در این وضعیت بوسیله دور از انصاف است. بجهت بسیاری از نکات آماری به برهان تعطیلی بلندمدت بازی ها دچار خلل شده است. بسیاری به خاطر این اوضاع ضربه دیدند و نمی تواند به صورت عادلانه کسی را انتخاب کرد. لیونل مسی کاپیتانبارسلونا با ۶ توپ طلا رکوددار کسب این جایزه است. فایده بارسلونا بوسیله برگزار نشدن رسم توپ طلا | همه می دانیم چه کسی بهترین است

باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب بوسیله شناسایی فرانس فوتبال داخل خصوص عدم برگزاری رسم توپ زر واکنش مدال داد.



این باشگاه داخل توییتر خود با انتشار عکس مسی نوشت: همه می دانیم که چه کسی بهترین ورزشکار است.

البته بسیاری از هندبال دوستان به برهان شکست بارسلونا در این منفصل هم چشمی های لالیگا و اروپا مدعی بودند که مسی حق دریافت توپ طلا ندارد.
  • ۹۹/۰۴/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی