زعفران ایران

امروزه اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت، طرفداران و کاربران متجاوز یدکی دارند. ازطرفی بسیاری از همین کاربران که اغلب حزن از گوشی های هوشمند مهیا بوسیله اندروید مصرف می کنند، به خاطر چونی پایین ویدئوهای بارگذاری شده، حتی از اپلیکیشن متنفر می شوند. درواقع وقتی با یک گوشی هوشمند حاضر بوسیله دوربین ممتاز امر می کنید، اما چونی محتوای منتشرشده در شبکه های مدنی راضی کننده نیست، قطعا سرخورده می شوید. به هرحال چنین کاهش کیفیتی لزوما به خاطر سبک فیلم برداری شما یا پایین بودن کیفیت ساخت گوشی هوشمند قیافه نمی دهد. داخل مجموع باید برهان آن را در اشکالات ترقی ی یواش افزار نبض وجو کرد؛ همچنین زمان بخشی که توسعه دهنده ها برای بهبود قابلیت ها دارند، تأثیرگذار خواهد بود.

ترقی دهنده های متجاوز زیادی داخل تیم اپلیکیشن های محبوب همچون اینستاگرام و اسنپ چت فعالیت می کنند. وقتی یک همکاری اپلیکیشنی با قابلیت های متنوع ترقی می دهد، قطعا بوسیله تعداد زیادی نیروی انسانی با قابلیت نیاز خواهد داشت تا تمامی بخش ها را مدیریت کنند و بهبود دهند. فرض کنید اینستاگرام به انزوا تمامی توان های ضبط، پخش و بارگذاری ویدئو را درکنار توان های مختلف برای تبدیل شدن به یک شبکه ی مدنی انجام می دهد. درنتیجه حاجت به گروه های متنوعی تو آویشن توسعه دارد تا تمامی وظایف را پایین تر نظارت داشته باشند.

وقتی با صدها مدل گوشی هوشمند با صدها مدل دوربین مختلف روبه رو هستیم که هرکدام حزن سنخ و ابعاد خاصی از نمایشگر دارند، قطعا فرایندهای توسعه و نگه داری شاق خواهد وجود. تو دنیای اندروید، با چنین وضعیتی روبه رو هستیم. ترقی دهنده ها در زمان پیدایش قابلیت برای گوشی های هوشمند مجهز به iOS، قوانین و دستورالعمل های مشخص و محدودی دارند، از طرف مدل های محدودی از این گوشی ها در میدان موجود است. ازطرفی اپل بی قراری کلکسیون ای از قوانین و دستورالعمل های منسجم را توسعه می دهد که در تمامی استاندارد ها قابل رعایت و پیاده سازی هستند.



درون دنیای اندروید، انتخاب های بی شماری داخل طبق خریداران قرار دارد. چنانچه یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ بخواهید، چندین نمونه با برندها و تولیدکننده های متنوع دردسترس خواهید داشت. بوسیله همین منوال اگر به دنبال گوشی هوشمند ارزان پر حرارت خواه فراهم بوسیله نمایشگر با رزولوشن بالاتر باشید، باز تیمار گزینه های زیادی داخل پیش خواهید داشت. اندروید، نرم افزاری است که در انواع بی شماری وسیله هوشمند استفاده می شود؛ درحالی که iOS تنها درون دستگاه های محدودی استفاده دارد که همه نیز تاسیس یک شرکت هستند.

تنوعی که تو گوناگون محصولات اندرویدی می بینیم، به این معنا است که اسنپ چت و اینستاگرام و تمامی اپلیکیشن های مشابه، باید از تنظیمان و پیکربندی های متجاوز متنوعی ازلحاظ دوربین، پشتیبانی کنند. به هرحال اگر آن ها بخواهند کیفیتی مقابل با دستگاه های فراهم بوسیله iOS را در اندروید ارائه کنند، باید تمامی موارد پیکربندی دوربین در اپلیکیشن وارد شود که نیاز به نیروی انسانی توسعه دهنده را به نمونه برازنده توجهی افزایش می دهد. گوگل حداقل قابل قبولی از امکانات دوربین را دراختیار توسعه دهنده های اندروید قرار می دهد

گوگل برای محلول چالش حاجت به ترقی دهنده های متنوع و پیکربندی های گوناگون برای پشتیبانی از تنظیمات دوربین هر گوشی هوشمند اندرویدی، راهکاری اختصار را پیاده سازی کرد. توسعه دهنده های اندرویدی نمی توانند یا نیازی محو که از انواع پیکربندی دوربین گوشی های متنوع تو اپلیکیشن خود پشتیبانی کنند. راهکار اهالی مانتین ویو، نمایش ی سطحی حداقلی از پشتیبانی حیات که در تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی پیاده می شود. درنتیجه بوسیله وضعیت کنونی رسیدیم که تا اینکه با مصرف از گوشی هوشمند حرفه ای همچون گلکسی S20 درون زمان کار تو اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، خبری از قابلیت های حرفه ای نخواهد وجود و حداقلی از کیفیت را مشاهده می کنید.

چالش استفاده از تمامی قابلیت های دوربین در اندروید، امتداد دارد. به عنوان مثال دوربین خارق العاده ی گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra در برخی کاربردها نتایج ناامیدکننده دارد. ازطرفی می دانیم که API دوربین پیش تخیل در اندروید ۱۰، چیزی از قابلیت های دوربین کمینه نمی کند. دلیل این کاهش عملکرد را باید در نبود پشتیبانی از توان های دوربین در اندروید دید. درنتیجه سامسونگ باید خودش قابلیت هایی را برای پشتیبانی از تمامی ابزارهای دوربین به درنگ اسباب اضافه درنگ. درنتیجه هر اپلیکیشن دیگری که کام به استفاده از دوربین گوشی دارد، یا باید به قابلیت های ترقی یافته توسط سامسونگ دسترسی داشته باشد یا از قابلیت های پایه ای و پیش فرض دوربین اندروید کاربرد یواش. همین کمبودها باعث شد تا توسعه ی اپلیکیشن هایی همچون Moment Pro Camera برای اندروید راکد شود، چرا که توسعه دهنده ها نمی توانند لزوما با همه ی حصه ها و استعداد ها هماهنگ شوند.

مقاله های مرتبط: سایز مناسب بخاطر اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی متنوع چیست؟ بهترین اپلیکیشن های دوربین برای اندروید

گوگل می داند که عرضه ی قابلیت های حداقلی بخاطر پشتیبانی از دوربین، دیگر رویکردی کافی نیست. به همین برهان آن ها کتابخانه ای به نام Camera X Jetpack منتشر کردند. کتابخانه ی مذکور بوسیله تولیدکننده های گوشی هوشمند امکان می دهد تا توان های داخلی دوربین خود را دراختیار اپلیکیشن های متفرقه ای همچون اینستاگرام و اسنپ چت صبر دهند. به هرحال راهکار جدید، عزب گزینه ای بود که گوگل برای بهبود دسترسی بوسیله قابلیت های دوربین در گوشی های اندرویدی دردسترس داشت.

راهکار کتابخانه ای گوگل احتمالا دستیار زیادی به رفع چالش دوربین تو گوشی های اندرویدی نخواهد کرد. بوسیله نشانی شهید شریک سامسونگ را تصور کنید. آن ها احتمالا جزئیات قابلیتی و سخت افزاری دوربین خود را برای همه ی ترقی دهنده های اندروید ارائه نخواهند کرد. گوگل نیز نمی تواند همکاری را مجبور به چنین کارگر بکند. درنهایت گوگل راهکاری نمایش کرده است که همکاری ها تمایلی به استفاده از آن نخواهند داشت. آن ها نمی خواهند جزئیات دوربین خود را فاش کنند، زیرا که بوسیله دید یک مزیت رقابتی مهم به آن نگاه می کنند.

درنهایت کیفیت محتوای ویدئویی در نسخه های اندرویدی اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت داخل سال های اخیر با اضافه چونی دهش همراه بوده است. ازطرفی هنوز وضع اضافی تو پیش روی توسعه دهنده ها و سازنده ها قرار دارد تا محصولی بی عیب ارائه کنند. هنوز هم کاربران آیفون، ادعای بیشتری روی کیفیت ویدئوهای منتشرشده در شبکه های اجتماعی دارند و تاحدودی نیز می توان ادعای آن ها را تأیید کرد. شاید انبازی بیشتر توسعه دهنده های اندرویدی و شرکت های تولیدکننده در آینده، بتواند تاحدودی فاصله را کاهش دهد. بیشتر بخوانید: گوگل روی باگ والپیپر اندروید حکم می نرم آموزش ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام ازطریق دسکتاپ نسخه بتا اندروید 11 برای شماری از گوشی های پیکسل منتشر شد چه مایه هایی از iOS 14 پشتیبانی خواهند کرد؟ iOS 13.5.1 با شعار غیرفعال سازی جیلبریک متاخر منتشر شد
  • ۹۹/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی