زعفران ایران

سامانه ­های مشاوره مخصوص طبیب و مشاوران تحصیلی بعد از انفراد­ های بیماری کرونا بسیار رواج پیدا کرده است. حوزه تحصیل و سلامت تو حال دگرگونی گونه به سمت مشاوران آنلاین و مشاوره تلفنی هستند. مشاوره فصیح ازطریق رابطه تلفنی نیازمندی بسیاری از بیماران و دانشجویان و دانش آموزان را تأمین می­ کند.

مشاوره تلفنی هوشمند ازجمله مشاوره غیرحضوری روان شناسی می تواند فقر خانواده ­ها را قبل از وصلت به سرعت رفع کند. مشکلاتی در راه تأمین مشاوره وجود دارد؛ مثلا ارتباط تماس امان تلفنی. راه حل این مشکلات تو سامانه کال می آورده شده است. تصور کنید شما سامانه مشاوره تحصیلی دارید که می خواهید بخاطر کنکور بصیرت آموزان مشاوره ارائه کنید. بخاطر این امر، بینش آموزان شماره استادان را نباید داشته باشند و برعکس. همچنین، باید بتوانید به ازای هر دقیقه مشاوره، هزینه از معرفت آموز گرفتن کنید. این بغرنج به سادگی در سامانه کال می حل شده است. درادامه، تشریح کاملی از سامانه کال می ارائه می شود تا بتوانید سامانه مشاوره با درآمد درخورتوجه داشته باشید.تماس حمایت

تماس حمایت ازجمله خدماتی است که درصدد حفظ کردن حریم خصوصی کاربران است. در مناسبت امن، طرفین عده یکدیگر را ندارند و عده سامانه کال می به نشانی واسط وفاق طرفین، مناسبت را به رخ امن برقرار می درنگ.

وفاق حمایت سامانه کال می بوسیله منظور رفع احتیاج به حفظ حریم شخصی و ناشناس ماندن کاربران مدرن مدل سازی شده است و تجربه ای عالی از تماس به مشتری می دهد.

این سامانه برای مشاغلی ایدئال است که نمی خواهند اطلاعات خریدار را با شخص ثالث به اشتراک بگذارند. تماس امن امکان برقراری ارتباط یمین و بدون نیاز به اپراتور خارجی خواه اشتراک گذاری جزئیات وابستگی حساس را حاضر می آورند.

سرو تماس امن خواه Number Masking سرویسی است که دو طرف را قادر می سازد بدون اینکه شماره تلفن های خود را درمعرض رویت یکدیگر قرار دهند، ازطریق تلفن محاوره کنند.

ربط زنهار بخاطر برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان، مشاوران، بیماران و پزشکان و... کاربرد می شود؛ عاری اینکه عده تلفن های آن ها را درمعرض نمایش بگذارد.

به جای اتصال یمین دو نفر، از پلی برای اتصال آن ها و محافظت از اطلاعات خصوصی آن ها استعمال می شود.

سامانهکال می

سامانه کال می تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری وفادار را عمل می دهد. این سامانه، سامانه تماس خودکار از روی سایت است که امکان نمایش مشاوره رایگان را به مشتریان شما می دهد. بدین ترتیب، مقیاس فروش شما را افزودن میدهد.

سامانه کال می می تواند به نشانی لینکی در صفحه وب، اپلیکیشن، کند افزارهای شخصی، رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه، خبرنامه ها، پیام های ایمیل و ازطریق کد QR درون موارد چاپی تبلیغاتی، دفترچه راهنمای کاربر یا تا اینکه درون امانت بندی محصول استفاده شود.

سامانه کال می را می توانید با استفاده از پروگرام نویسی زیاد میسر در اپلیکیشن ها یا یواش ­افزارهای خود پیاده سازی کنید. در ابتدای تماس با مشتری، می توانید صوت مدنظر خود را پخش و تصرف و کار خویشتن را معرفی کنید. نماد کال می که شما برای وب سایت خویشتن ایجاد می کنید، می تواند بوسیله راحتی در ایمیل ها و خبرنامه های همدستی استعمال شود.

امکانات API سامانه کال می

 API  سامانه کال می شامل امکان بستگی بین دو عده است و برای برنامه نویسان متجاوز ساده سازی شده است. با API سامانه کال می می توانید ویژگی برای زمان محاوره نیز گلچین کنید؛ به این ذهنی که دو نفر بیشتر از سه دقیقه باهم گپ نکنند. همچنین، API سامانه کال­ می این اجازه را می دهد که نغمه خوش آمدگویی در ابتدای تماس پخش شود و بد ین ترتیب، طرف موافق مطمئن می شود این تماس از طرف شما محکم شده است خواه کلا صوتی پخش نشود. 

چنانچه بخواهید از طرف موافق حق ویزیت خواه مشاوره دریافت کنید، این فرمان نیز ازطریق پروگرام نویسی امکان پذیر خواهد حیات.مزایای تماس کنف سامانه کال می

امن و حفظ حریم مخصوص پا بر جا ترین نگرانی ها هنگام صحبت درباره ارائه مفروضات شخصی است؛ اما حفظ حریم شخصی، تنها مزیت این جهیز مدرن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند عوامل مادون به عنوان مزیت های تماس امان بوسیله شمار می مسئله:ناشناس ماندن کاربر: شماره های شخصی هر دو طرف نقاب دار شده و آن ها ناشناس می مانند و محیطی امن و بدون اختلال را برای ارتباط امن خلق می نرم.تجربه مشتریان: دانستن اینکه عده شما ایمن است، کاربران نهایی را مایه تسلی تر آماده برقراری وفاق با مشاغل یا سایر کاربران نهایی خواهد کرد .سهولت استعمال: برنامه نویسی و شیوه مصرف به نوعی تعیین شده است که با کمترین صرف زمان بتوانید سامانه کال می را به جهیز خود مرتبط کنید.نیکوترین سازی: با استفاده از بستگی امن، دیگر نیازی به اپراتوری نیست که وظیفه اش برقراری ارتباط بین طرفین بوسیله قیافه دستی باشد .بیشتر بخوانید:کیا سورنتو کراس اوور محبوب و پرفروش بازار از نگاه خودرو۴۵ویستا الکترونیک تاو، نماینده انحصاری یو معلول اس های هوگون در ایرانتعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال جی با آرا سرویستویوتا پریوس هیبرید جذاب و پرطرفدار از نگاه خودرو۴۵خرید تلویزیون 55 اینچ 4k سونی از خانه سونی
  • ۹۹/۰۶/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی