زعفران ایران

گاهی اوقات موافقت می افتد با خودروهایی در خیابان یا پمپ سوخت مواجه می شویم که در نگاه اول، ما را بوسیله خود جذب می کنند. رولزرویس ریث (Wraith) نشان داده شده در تصاویر نیز یکی از آن مقیاس ها است که بسیار خارق العاده به دید می رسد. این خودروخاص در کلاس اندام کوپه مخلوق می شود ولی مقیاس کنونی آن توسط یکی از شرکت های تیونینگ به کلاس شوتینگ بریک دگرگونی شده است تا فضای بسیار زیادی برای سرنشینان ایجاد کند.



نسخه ی شوتینگ بریک ریث، علیه شرکت رولزرویس تراشیدن. این خودرو توسط شرکت های Niels van Roij Design و Carat Duchatelet بلژیک تبدیل شده که اولی نقشه کش نامی خودرو و دومی دارای ۵۰ ساله امتحان در طراحی بدنه خودرو است. ثمر نهایی Carat Duchatelet سیلور اسپکتر شوتینگ بریک صیت دارد و همان طور که تصاویر مدال می دهند، بسیار نفیس به دیدن می رسد.

خودروی اولیه و مبنای کار، یک دستگاه رولزرویس ریث است و سقف بلند آن توسط Carat Duchatelet ساخته و بوسیله متد ای طراحی شده است که بوسیله صورت یکپارچه با شکل حقیقی قامت ریث تطابق داشته باشد. فداکار تغییرات سفارشی مانند تزئینات جسورانه در مقدر شدن دل و دوره بلور ی جانبی و استوانه های پشت امتداد یافته اند تا بوسیله این خودرو درک منحصربه محدودیت بدهند. طراحی طاسی خودرو فقط سقف کشیده نیست؛ این میزان مبتنی بر شوتینگ بریک های کلاسیک برندهای برتر بریتانیایی تو دهه های گذشته است، بنابراین وجاهت و مقدار متجاوز بالایی دارد.

مقاله های مرتبط:رولزرویس ریث نسخه لومینری کالکشن معرفی شدمعرفی رولزرویس رالی با پیشرانه ی 810 اسب بخار

جزئیات فضای درون کابین این ثمر خاص توسط شریک برنامه ریز ارائه نشده است، ولی می توانیم الگوی متجاوز جالب روکش های داخلی و افزایش حجم صندوق عقب را مشاهده کنیم. ریل های مخصوص قرارگیری چمدان روی کف استراحت دارد و امکان دسترسی بین بخش های جلویی و عقبی توسط مامن فراهم می شود. شرکت Carat Duchatelet می گوید که مشتریان از نظر شخصی سازی داخل کابین، انتخاب های عریض ای دارند. طراحی در کابین می تواند محتوی استفاده از مواد مختلف و طرح های جالب باشد که ازطریق دیدار حضوری و بحث و گفت وگو بین مشتری و انبازی مورد بحث قرار می گیرد.

رولزرویس ریث Silver Spectre خاص در تصاویر توسط یکی از علاقه مندان بوسیله مدل های شوتینگ بریک موعظه داده شد. تحویل مدل سفارشی تا مدتی قبل طول کشید اما زمان تک نیاز برای تحویل چند ماه است و به سال نمی رسد. Carat Duchatelet نیت دارد درمجموع، هفت دستگاه مدل شوتینگ بریک بسازد که این نسخه، اولین مدل تحویل داده شده است.



مقدار این میزان خاص ذکر نشده است، اما کسانی که رولزرویس ریث دارند، احتمالاً می توانند آن را به مدل شوتینگ بریک تغییر کنند.بیشتر بخوانید:حراج بوگاتی تایپ 59 کلاسیک با ارزش ۱۳ میلیون دلارپورشه 911 کابریوله با تیونینگ TechArt معرفی شدافزایش چشمگیر بیع اسکوتر برقی Yadea G5 به دلیل شیوع ویروس کرونارنجرور ایوک هیبرید دیزلی و بنزینی ۲۰۲۱ معرفی شدجگوار اف پیس لیستر، تند ترین شاسی اهتزاز جهان، شناساندن شد
  • ۹۹/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی