زعفران ایران

سامسونگ چندی پیش تأیید کرد که نسخه ای تضعیف شده از گلکسی اس ۲۰ به راسته ارائه می شود؛ محصولی که قیمت به مراتب کمتری دارد و از بسیاری جهات شبیه بوسیله گلکسی اس ۲۰ است. ایوان بلس، افشاگر معروف، اطلاعات طولانی شاداب افزاری این گوشی سامسونگ را که نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ یا Galaxy S20 FE شناخته می شود داخل حساب توییتر خود واضح کرد.

برابر اطلاعات فاش شده که به رخ اینفوگرافی منتشر شده است،نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ همراه با صفحه نمایشی ۶/۵ اینچی و پنل AMOLED به میدان عرضه می شود و از ویژگی هایی مانند باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعت و فناوری شارژ زننده برخوردار است.

در دل نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ جا دلگشا کرده است که البته تنها برای فدایی از بازارهای گیتی در دیدن گرفته می شود. درواقع شبیه نمونه های دیگر سری اس ۲۰، نسخه طرفداران نیز برای بازار جهانی با تراشه اکسینوس ۹۹۰ عرضه می شود و نسخه قدرت گرفته از اسنپدراگون ۸۶۵ در انحصار برخی بازارها قرین چین و ایالات متحده خواهد بود.

از نظر صفحه نمایش همچنین انتظار می رود آنچه در نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ استفاده می شود تفاوت اندکی با نسخه استفاده شده تو گلکسی اس ۲۰ داشته باشد. حتی اشاره شده که نمایشگر نسخه متاخر مانند آنچه در گلکسی اس ۲۰ دیدیم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همچنین استعمال کند. در بالای صفحه نمایش، حفره ای با قطر ۳/۳ میلی متر حیات دارد تا دوربینسلفی را میزبانی بطی ء.

نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ از معترف IP68 برخوردار است که درواقع مانند مدل های دیگر این سری در برابر تاثیر قطرات آب و ذرات گرد و خاک به داخل وسیله ایستادگی می کند. از دیگر مشخصات گوشیگلکسی اس ۲۰ FE می توان به حافظه پس انداز سازی ۱۲۸ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۰ اشاره کرد که رابط کاربری OneUI 2.5 روی آن سوار شده است.

بدبختانه زمان عرضه نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ جلوه گر نیست؛ اما مقدار احتمالی آن تو حدود ۷۵۰ دلار ارزیابی خورده می شود.بیشتر بخوانید:سامسونگ چهار حسگر جدید با پیکسل های ۰٫۷ میکرومتری شناساندن کردشیائومی و ریلمی مشغول پیدایش گوشی با تراشه 5 نانومتری هستندگوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالاً با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می شودسامسونگ: نمایشگر گلکسی زد فولد 2 از کوچک ترین انحنا داخل جهان برخوردار استاولین معلومات از گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ فاش شد
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی