زعفران ایران

بیشتر افراد معتقداند که روابط میان زوج ها و بوسیله نعوظ کلی مدیریت روابط عاطفی، کار سخت و محظور است. هر چند که ساختن روابط سالم و مسرور کمی بغرنج است اما اگر ابزارهای این ساخت و ساز را بدانید با مشکل رو به رو نخواهید شد. برای ساختن روابط مثبت باید این جمله را به نواخت بوسیله خاطر بسپارید: « مدیریت روابط عاطفی میان که ها، پر اب و دشوار نیست؛ انسان های داخل رابطه هستند که آن را باطراوت می کنند». اگر دوست دارید که مشابه که های بشاش و شاد زندگی کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. حتما بخوانید:چرا بعضی زیتون ها همیشه با حزن دعوا دارند؟۱۰ مشکل زناشویی که زوج درمانی به رفع آن ها کمک می کند۱۹ مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که زوج های خوشبخت بعد از ساعت کاری ادا می دهند مدیریت روابط میان زیتون ها حکم سختی است؟

اگر خیال کنید مدیریت روابط بوسیله طور طاسی و برای همه زوج ها کار محظور است، در واقع با یک عبارت کلی، همه افراد را مافوق یک درفش می برید که کار کاملا اشتباهی است. بوسیله عبارت دیگر، این اعتقاد که فراغت گرفتن در یک ربط سخت و مشکل است، شما را به این اعتقاد می رساند که چنانچه متوجه یک رابطه عاطفی شوید، برای بهبود اوضاع باید به سراغ اسلوب حل بروید. یعنی به عارض پیش فرض، اندیشه می کنید که کامل روابط رقیق و دشوارند.



اما اگر قبول کنید که روابط عاطفی، به قیافه ذاتی سخت و بغرنج نیست و این آدم ها هستند که آن را سخت می کنند، اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. واقعیت این است که تمام انسان ها دارای نواقصی هستند. هیچ کس طولانی نیست. همه دارای ترس ها و نگرانی هایی هستند و بدیهی است که آنها را بااطلاع رابطه شان نیز می کنند. هر چند که این حقیقت دارد و ما انسان های کاملی نیستیم اما دلیلی بر مجاهدت نکردن برای تحول حیات ندارد. همه ما می توانیم، خود را تغییر بدهیم و روابط مان را زیبا و انباشته از شادمانی کنیم.

شاید شما تیمار درون زندگی خود با چوب بست های موفق و شاد رو بوسیله رو بوده اید و از خود پرسیده اید که چطور به این خوبی و آرامش داخل کنار یکدیگر عمر می کنند یا آنها چه کارهایی عمل می دهند که بقیه بلد نیستند. شاید بی قراری اصلا زوجی خوشبخت و مسرور داخل دور و اطراف خود نمی بینید. در هر حال، حتما خویش دارید که با راز زوج های خوشبخت برای خوشحالی آشنا شوید.

داشتن تماس ای شاد، آن قدرها هم باطراوت محو. چوب بست های شادمان و خوشحال، به انجام کارهای سهل ای پای سد هستند که شما هم می توانید یاد بگیرید و اجرا بدهید. فقط کافی است، حواس تان را جمع کنید و شاد بودن را از صمیم بیرونی بخواهید و مهم مرطوب از آن، برای همکاری عاطفی تان هم شادی و رضایت بخواهید.

در امتداد این مقاله از راه کارهای جادویی شادی و رضایت میان زوج های خوشبخت، بخاطر تان گفته ایم: ۱. دست افزار سرقت کردن باهم و گوش دادن به یکدیگر

این پیشنهاد ساده به دید می رسد، این نعوظ نیست؟ بگذارید، شفاف تیز مصاحبت کنیم. اگر قرار باشد که با انبازی زندگی و یارتان به اندازه کافی حرف نزنید یا وقتی را بخاطر شنیدن و گفتگو با هم نگذارید پس چرا نکاح کرده اید؟ وقتی یار ندارید با کسی خبردار صحبت و گپ شوید، چطور می توانید با هم عمر کنید و روابط نوع دوستی داشته باشید؟

این روزها، نزول گفتگو و گوش کردن چوب بست ها به یکدیگر بسیار بیش شده است. هر یک از طرفین، بیشتر اوقات خود را با عزاداری و گذار درون دنیای مجازی خواه وسایل الکترونیکی مختلف سپری می نرم. انگار این روزها، رابطه و پیوند میان افراد با تلفن های همراه، تبلت ها، ورزش های رایانه ای و… محکم تر و جدانشدنی مرطوب از پیوندشان با شریک عاطفی و یارشان است.

چنانچه شناخت دارید که در این قسمت قسمت کردن از زوج ها صبر نگیرید باید بیشتر با غصه حرف بزنید، به دست افزار هم گوش کنید و یادتان باشد که استماع دست افزار های هم وقتی اثرگذار است که با تمام قلب و مغزتان به غصه توجه کنید. ۲. حفظ ارتباط با هم در طول روز



فدایی از زوج ها تو زمانی که پیاده شدن یکدیگر هستند، رابطه خوب و شادی دارند، کاملا اندوه را درک می کنند و همه چیز ایده آل است ولی تو زمان هایی که یکدیگر را نمی بینند، اوضاع متفاوت می شود و مانند دو غریبه هیچ خبری از هم نمی گیرند. شاید چنین رفتاری، عادی به نظر برسد و فکر کنید که خبر گرفتن مدام از یکدیگر تو کشش روز لزومی ندارد اما سخت در مغلوط هستید.

نداشتن ارتباط درون طول روز با بی قراری عایق از خلق و تداوم ارتباط روزانه می شود. لازم نیست، وقتی سر کار می روید، دو تا سه ساعت را با تلفن با همسرتان مصاحبت کنید. اما با یک پیام کوتاه با مضامینی مانند: «چه کار می کنی؟»، «دوستت دارم» خواه «غلام به تو پندار می کنم» می توانید وفاق و دلبستگی تان را بهتر و زیباتر حفظ کردن کنید. ۳. ادا فعالیت های مشترک

متأسفانه با چشم پوشی زمان از زندگی مشترک، زوج ها اوقات کمتری را با هم می گذرانند و دیگر انگار، زندگی مشترک چندان هم مشترک نمی ماند. ذیل یک سقف بودن به معنای داشتن عمر مشترک نیست، هست؟ مثلا، بیشتر مردان بخاطر خویشتن «غار تنهایی» یا پاتوقی خلوت درست می کنند و بیشتر اوقات شان را تو آن می گذرانند. شاید تو ظاهر، چنین موثر جالب به نظر برسد اما تو واقعیت، چه چیزی از آن قبض می شود؟

داشتن یک غار تنهایی به این معناست که بی نظیر مانوس دارد، تنها باشد و به حال خودش رها شود. یعنی نمی خواهد که همدستی زندگی اش او را آزار بدهد و از او فاصله خمود است. چنین چیزی درون زندگی مشترک برازنده مقبول ازاله.

زوج های خوشحال و راضی، زوج هایی هستند که با هم دستور کار های مشترکی دارند. قصد از اینکه با بی قراری فعالیت ها و برنامه های مشترک داشته باشید، این نیست که تو هفت روز هفته و به طور شب هنگام بهره با هم اوقات تان را بگذرانید. بلکه منظور این است که بخاطر با هم بودن وقت بگذارید و اندوه را فراموش نکنید. ۴. شکرگذاری و سپاس گزار وجود داشتن

هر چقدر به خشکی امدن جلال شکرگزاری تأکید کنیم باز هم کم است. واقعیت این است که آدم ها فراموش امر هستند. آنها یادشان می رود که چه بذل های ریز و درشتی درون عمر دارند؛ سقفی که بالای سر دارند، خوردنی و سلامتی و گاهی تا اینکه فراموش می کنند که عزیزان شان را چقدر دوست دارند و حیات آنها را از یاد می برند.

تو زندگی مشترک باید همواره اهمیت شکرگزاری و سپاس گزار وجود داشتن را به فکر کردن بسپارید. برای مثال، اگر همسرتان هر شب برای تان غذا آماده می یواش هر شب و هر جنین با یک قدردانی کلامی، حس سپاس گزاری خویشتن را به او ابراز کنید. همگی مانوس دارند که حس شوند و مورد تقدیر قرار گیرند. به خصوص بخاطر کارهایی که هر روز تکرار می شوند و به تدریج مقدار پایگاه به هاله فراموشی سپرده می شود، سپاس گزار وجود داشتن از اهمیت اضافی برخوردار است. ۵. گفتن جملات و عبارت شیرین بوسیله هم و درباره یکدیگر

بیشتر افراد دوست دارند که از آنها تعریف شود. برخی غصه چنین میل و دلبستگی ای ندارند اما تا اینکه آنها هم در اعماق بیرونی شان مانوس دارند که احساس خوبی نسبت بوسیله خودشان داشته باشند. با تو نظر داشتن این نکته، بدانید که با جملات ساده ای مشابه «چقدر زیبایی!» یا «با این لباس، فوق العاده جذاب شده ای!» می توانید، یارتان را شاد و خوشحال کنید.

جملات مثبت فقط منحصر بوسیله تحسین از یکدیگر نمی شوند. با انواع جملات دوست داشتنی و مثبت بی قراری را خوشحال کنید. مثلا اگر همسرتان اهل ورزش و عمر تندرست است بوسیله او بگویید که این پشتکار و دقتی که داخل این زمینه بوسیله نفقه می دهد، برای تان ستودنی است. ۶. استراحت دادن نیازهای همسر تو اولویت یا در پیاده شدن خواسته های خود



این روزها داخل دنیایی زندگی می کنیم که خودپسندی و خودشیفتگی تو آن موج می زند. تعبیر «من»، غالب ترین زبان این روزهاست و همه داخل هر چیزی در پِی منافع شخصی خویشتن هستند. در واقع، انسان های این روز و ساعت دوست دارند از هر چیزی صرفه انحصاری ببرند و از دیگران بهتر باشند.

متأسفانه، چنین رویکردهایی تو عمر مشترک بسیار مخرب است. اگر در یک تماس به دنبال چیزهایی باشید که می توانید به نفع خود بوسیله دست آورید، طرف موافق تان را فراموش خواهید کرد. در این عارض به نیازهای او بی توجه می شوید و فقط خویشتن را در دید خواهید داشت. چنین چیزی در زندگی مشترک بوسیله بن عقد می خورد در مقابل بوسیله تدریج و در کشش زمان احساس خشم و انزجار به وجود می آید. ۷. جدیت بخاطر خلق زندگی بهتر برای یکدیگر

داخل یک رابطه باید تمرکز و تکاپو تان را از کسب دستاوردها و منافع شخصی به مسیری دیگر تغییر بدهید و ببینید که چگونه می توانید زندگی بهتری بخاطر همسر و همراه تان بسازید.

زمانی که شما برای ایجاد آرامش بیشتر در زندگی همسرتان مجاهدت می کنید، او نیز متقابلا در تلاش خواهد بود تا زندگی بهتری برای شما حاضر یواش. این تبادل انرژی و جدیت دوسویه بخاطر بهبود عمر بسیار مفید است. انسان ها به طور ذاتی به کسی که بخاطر سندیت کارهای مثبت اجرا می دهد و بوسیله آنها لطف دارد، رفاقت علامت می دهند. ۸. مغفرت یکدیگر

هیچ کس تمام ازاله. حتی شما دوست لایق! باید بپذیریم که کمال داخل میان انسان ها وجود ندارد. بنابراین، زوج های خوشدل به این دلیل خوشبخت هستند که می دانند هیچ یک، بی نقص و نقص نیستند و می توانند یکدیگر را علیرغم اشکالات و نواقصی که دارند به منت دوست داشته باشند و هم را بوسیله خیال اشتباهات و نواقص خود می بخشند.

بخشش در رابطه، طیف وسیعی از موضوعات را درون برمی گیرد. برای مثال، همسران می توانند غدر دیگری را ببخشند یا موضوع ساده ای مانند صرفنظر کردن جوراب های نجس در گوشه اتاق را. در هر حال، بخشش، اساس و اساس زندگی مشترک است. ۹. برقراری تماس عاشقانه با هم

برای داشتن یک زندگی مشترک خوش و شاد باید طراوت بستگی عاشقانه را حفظ کنید. زوج های بسیاری بعد از چشم پوشی زمان از اوایل رابطه، عاشقانه های خویشتن را فراموش می کنند. داشتن روابط عاشقانه زوج ها، مقدر شدن مهمی از ساختن عمر مشترک شاد و سالم است. عمر مشترک و عاشقی مانند یک گیاه است. اگر به آن آب داده نشود، پژمرده و ویران می شود.

همیشه با همسرتان تو برقراری روابط عاشقانه تلاش کنید. روزهای اول ربط را به یاد بیاورید و مانند همان روزها با هم اقدام کنید. مانند همان روزهای فاتحه با حزن به گشت بروید و جملات عاشقانه رد و بدل کنید. زنده نگه داشتن عشق در شادمانی و خوشبختی زیتون ها وقار زیادی دارد. زندگی مشترک بدون دلبری های عاشقانه مشابه زندگی کردن با یک حزن اتاقی خواه دختر تارک دنیا/برادر است. شما از یک عمر مشترک، چنین چیزی می خواهید؟ ۱۰. برقراری روابط فیزیکی و لمس کردن یکدیگر



لمس کردن یکدیگر فقط در روابط جسمی وجود ندارد. البته برقراری روابط فیزیکی حزن اندکی از عشق و علاقه است اما کامل ماجرا نیست. در بنیاد روابط جسمی غصه یادتان باشد که افراد دارای تمایلات و خواسته های متفاوتی هستند. چوب بست های خوشحال معمولا داخل این مبنا مشکلی ندارند. از طرف خواه بوسیله غصه شباهت دارند یا تو این بنیان به توافقاتی رسیده اند.

برقراری ارتباطات غیرجنسی هم داخل روابط فیزیکی چوب بست ها بسیار حائز جلال است. مثلا تو آغوش کشیدن یکدیگر، بوسیدن، دست یکدیگر را شهود و… حزن نقش مهمی داخل گرم شدن روابط دارد. این تماس های جسمی باعث می شود از نظر احساسی هم به یکدیگر متصل شوید. ۱۱. انتظام ساعت خواب

گاهی اوقات، بنا بوسیله تباین های فردی، امکان اینکه هر دو نفر در یک روزگار شب به خواب بروند کمی نامقدور است. اما چنانچه زمانه خواب چوب بست ها با تیمار تباین داشته باشد، نوعی جدایی و فاصله بوسیله صورت آرام و نامحسوس وارد زندگی شان خواهد شد.

تا اینکه اگر دوست ندارید که زود بخوابید بی قراری همسرتان را همراهی کنید و با او به رختخواب بروید. شما می توانید مشغول قرائت کردن کتاب شوید خواه تلویزیون ببینید ولی مراسم و تشریفات را به مکان بیاورید و زمانه خواب تان را با هم تنظیم کنید. ۱۲. حمایت و پشتیبانی از یکدیگر

همگی ما دارای آرزوهایی هستیم که هنوز محقق نشده اند و چنین چیزی بسیار مطلوب است. زیرا عمر یک سطر است و هنگام کردن این مسیر شکوه دارد و برای رسیدن به آماج نباید مسیر را از دست قسط. زوج های شاد درون این مسیر هم را یاری می کنند. آنها به خوف ها و امیدهای هم توجه دارند و یکدیگر را پشتیبانی می کنند.

چوب بست های خوب در همه شرایط، پشت اندوه هستند. فرقی نمی درنگ که یارشان دستخوش مشکلات خانوادگی شده است یا احساسی. در هر صورت کنار غصه هستند و تو هر حال می توانند روی اندوه حساب کنند. ۱۳. دلگشا گذرانی و خنده کردن در کنار هم



خوب عمر کنید اما یادتان باشد که اوقات تان را پر اب نگذرانید. سخت گیری نکنید و بدانید که حساسیت طنز، خنده و دلگشا گذرانی زیاد مهم است. اینها تو زندگی مشترک تیمار بزرگی اضافی دارند. تا اینکه اگر زندگی تان با چالش ها و محنت های اضافی رو به رو هستند باز تیمار بخندید تا گیتی به شما بخندد.

برای شاد بودن بهانه هایی پیدا کنید. مثلا بوسیله کوهستان نوردی دونفره بروید، فیلم متلک ببینید یا هر کار دیگری که شما را داخل پیاده شدن یارتان شاد و خوشحال می کند. حس طنز داخل زندگی زناشویی سحر می بطی ء. تو آخر

همان طور که گفته شد، داشتن عمر وصال شاد و راضی کننده، آن قدرها هم سخت نیست. این موعظه ها را یاد بگیرید و از همین روز در زندگی مشترک تان پیاده سازی کنید. بیشتر افراد بوسیله این توصیه ها تفکر نمی کنند. اهمیت اعطا کردن به این نکات میسر اما اساسی بخشی تمرکز و تلاش می خواهد. فقط همین! در امتداد بخوانید: باید تا دیر نشده با همسرمان درباره پول صحبت کنیم؛ اما چطور؟

کتاب الکترونیکی

ارج نسخه انگلیسی درون سایت آمازون ۱۱ دلار قالب فایل PDF تعداد ورق ۲۴۷ سال انتشار ۱۳۹۸ ناشر TarcherPerigee تعداد فایل ۱ فایل PDFکتاب الکترونیکی دلبستگی



اگر می خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای همدستی عاطفی، یا تا اینکه خودتان را تو بستگی متوجه شوید، حتما این تاریخچه را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان مشاهده کتاب الکترونیکی
  • ۹۸/۰۴/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی