زعفران ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران دکتر بهمن حسین زاده در گفتگو با سلامت نیوزو درون نفوذ کردن بوسیله اظهارات دکتر زالیفرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تو کلان قریه تهرانمبنی بر ممنوعیت برگزاری هر جنس نمایشگاه و تجمعات تو تهران تا پایان هفته آینده، گفت: ما نمی خواهیم به قیافه هیجانی تصمیم گیری کنیم و کاملا مطیع ستاد ملی مقابله با کروناهستیم. تاکنون روزنامه ای بخاطر عدم برگزاری نمایشگاه به دستمان نرسیده است. متاسفانه این ویروس همه گیر شده اما ما نمی توانیم چرخ قناعت و صنعت و اصناف را متوقف کنیم. خود وزارت بهداشت و مسوولین ملک و کچل دنیا هم به این مسئله اذعان دارند.»

  وی امتداد داد: ما باید پروتکل هایی در این ارتباط تنظیم کنیم و با تجلیل کردن این پروتکل ها بتوانیم با این ویرووس مبارزه کنیم و فعالیت خود را تیمار همچنان ادامه دهیم به همین منظور ما ۴ پروتکل نوشتیم که با پیشگاه پزشکان، هلال احمر، مسوولین و متخصصین حوزه صنعت نمایشگاه این پروتکل ها تدوین شده است. این پروتکل ها شامل پروتکل غرفه سازی، پروتکل بازدیدکنندگان، پروتکل همکاری کنندگان و پروتکل سایت داران است. این پروتکل ها را به وزارت بهداشت فرستادیم که متخصصین وزارت بهداشت این پروتکل ها را تجسس کردند و تو تیرماه به اثبات وزارت بهداشت رسیده است و حکیم رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت این پروتکل ها را بوسیله کل کشور ابلاغ کردند و به محبوس بی قراری نامه زدند که به کچل نمایشگاه های کشور پروتکل ها را اعلام کنم.

  دکتر حسین زاده گفت: در نمایشگاهی که قرار است برگزار شود ما ۶۵ هکتار فضا داریم که ۱۳ و نصف هکتار آن فضای سبز است. ما این فضاها را گندزایی و ضدعفونی کردیم. ۴۰ سالن داریم که ورود و خروج هر سالنی را گیت گذاشته ایم و ضدعفونی کننده های مشت را درون دسترس فراغت داده ایم و از لحظه دخول افرادی که متوجه نمایشگاه می شوند تب سنجی می شوند باید ماسک داشته باشند. همزمان با برگزاری هر نمایشگاه هوا را مجددا ضدعفونی می کنیم. اجرای این پروتکل ها میلیاردها تومان برای ما نفقه داشته است.

وی داخل دنباله گفت: سالن های نمایشگاه استاندارد هستند و بالا سالن های ما بسیار از ۷ متر است و هوا متجاوز مبصر است. از سوی کارگروه امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا ثبوت شد که نمایشگاه های تخصصی با حضور افراد متخصص و بدون جناب افراد عادی برگزار شود. همزمان با برگزاری نمایشگاه پخش آنلاین از قاعده شبکه های مجازی و شبکه های تلویزیونی را داریم. تاکنون سه نمایشگاه برگزار کردیم که کچل بازدیدکنندگان ما ۶۰۰ نفر هم نشده است و فقط متخصصین با کارت فراخوانی آمدند.

  وی گفت: متاسفانه یکی از خبرنگاران نغمه و سیما با شیطنت داخل مصاحبه ای با دکتر زالی از برگزاری نمایشگاه با ۶۰۰ غرفه خبر داده بود این تو حالی است که داخل هیچکدام از نمایشگاه های ما این تعداد غرفه نداشته ایم. یک نمایشگاه به نام ایران کلین و مواد ضدعفونی و بهداشتی داریم که درون کل۱۳۰ الی ۱۵۰ شرکت برای ۱۶ هزار مترمربع غرفه دارند که اگر این تعداد شرکت را بر ۱۶ هزاره متر مربع فضا شاخه کنیم هر شرکتی ۱۰۶ متر فضا برای غرفه خود دارد و بور ها رعایت می شود در حالی که فاصله اجتماعی بین افراد ۲ متر در نظر خمود شده است. نمایشگاه مثل میدان سرپوشیده محو و اصلا تجمع اتفاق نمی افتد. ما کاملا بازرسی داریم. تا اینکه بازدیدکننده ها از تعداد کادر ما کمتر هستند. از ۱۵۰ همدستی چنانچه بوسیله طور میانگین هر شریک شدن دو غرفه دار داشته باشد ۳۰۰ نفر در سالن ها حضرت دارند که چنانچه ۷۰۰ نفر غم بازدیدکننده داشته باشند حدود هزار بازدیدکننده درون طول ۴ روز به نمایشگاه مراجعه می کنند.

وی گفت: اگر یک سالن ما ۶ هزاره متر باشد برای هر نفر حداقل ۲۰ متر فاصله گذاری وجود دارد البته بازدیدکننده ای اندوه وجود ندارد تو روزهای عادی غم بازدید کننده معمولی از نمایشگاه های تخصصی ما حیات نداشتند. نمایشگاه های ما قرین نمایشگاه های بهاره محو که انباشتگی اضافی بوسیله آن مراجعه کنند و عزب تعداد محدودی از متخصصین با کارت جلب می آیند و ورود آدم عادی را ممنوع کردیم.

وی تاکید کرد: در حال مهیا آیا بازار تهران یا پاساژها در این یک هفته محدودیت های کرونایی تعطیل شده است؟ تو سال پریدن تولید ما به تولیدکنندگان رونق می دهیم چنانچه ما نمایشگاه را تعطیل کنیم چه کسی داخل سال جنبش تولید می خواهد به تولید رونق دهد؟ چه کسی می خواهد زحمات صنعتی را درون سال تیک تولید مدال دهد و بتواند رونق اقتصادی ایجاد کند؟ ضمن اینکه باید گفت داخل نمایشگاه هیچ همایش و سمیناری برگزار نمی شود و عزب درحد تبادل دانش و تکنولوژی است.

وی داخل خاتمه گفت: امسال اولیه نمایشگاه در۲۴ خرداد ماه جاری با نشانی جستن تولید و دستاوردهای مبارزه با کرونا برگزار شد. نزدیک به ۱۹۰ شرکت درون این نمایشگاه حضرت داشتند و عمدتا شرکت های دانش بن بودند. اگر یادتان باشد یک زمانی در ابتدای مسری کرونا حتی شکل گان مخصوص کادر درمان بخش کرونا را نداشتیم که خوشبختانه توسط شرکت های دانش بنیان تولید شد و این نمایشگاه برای مدال دادن سعی های این همکاری ها ضمن ادای احترام بوسیله کادر درمان وجود.
  • ۹۹/۰۵/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی