زعفران ایران

دکتر علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران، اخبار کرد که بیش از ۲۰۰ دسته در دنیا مبتلا ساخت واکسن کرونا هستند که درصورت مخلوق شدن واکسن نیز به جهت ابتلای مکرر بسیاری از مبتلایان قبلی، اطمینانی بود ندارد که این واکسن تا چند ماه بتواند ایمنی مدنظر را تأمین درنگ. چندی پیش، درباره ی ریسک ابتلای مبتلایان سابق به کووید ۱۹ پژوهشگران اعلام کرده بودند که به نعوظ متوسط درون دنیا حدود ۱۴ درصد از کسانی که یک بار بوسیله کرونا مبتلا شدند، دوباره برده این بلای ناگهانی شده اند.

بوسیله نقل از خبرگزاری صداوسیما، بیگلری درباره ی مراحل تولید واکسن کووید ۱۹ به سه وهله حقیقی رمز کرد و مرحله ی ابتدایی تولید واکسن کرونا را آزمایش آن پهلو تعداد محدودی از آدم ها دانست. وی ادامه قسط که درصورت مثبت وجود داشتن نتیجه، در بار ی دوم واکسن روی تعداد افراد بیشتری آزمایش می شود و در وهله ی ثالث نیز بوسیله علت لزوم معاینه مالیات این واکسن، پری بسیار زیادی ملزم به اخذ آن می شوند. بیگلری به انگیزه وقت گیربودن این روند، تولید واکسن را تا حداقل یک خواه دو سال آینده امکان پذیر ندانست.

دکتربیگلری بوسیله آزمایش های تشخیص کرونا در سراسر دنیا نیز اشاره کرد و قطعی ترین روش تشخیص را آمایش های مولکولی یا همان جای پا سی آر دانست. وی به معتبربودن این آزمایش فقط تا لحظه ی نمونه گیری اشاره کرد و افزود که مبتلاشدن انحصاری دم خروج از آزمایشگاه نیز دورازانتظار نیست.

رئیس انستیتو پاستور ایران بیان کرد تو ایران تولید واکسن کرونا آغاز شده و مطالعات حیوانی در حال انجام است. وزیر بهداشت تیرماه اطلاع دادن کردایران دامنه های مؤثری در تولید واکسن کووید ۱۹ برداشته و مرحله ی آزمایش حیوانی را با موفقیت تعاقب عادت گذاشته است . تا چند روز آینده، آزمایش انسانی این واکسن در کشور آغاز خواهد شد.مقاله های مرتبط:چنانچه تولید واکسن کرونا موفقیت آمیز نباشد چه اتفاقی صورت خواهد داد؟با حیات واکسن همچنین غلبه پهلو ویروس کرونا مدت زمان یدکی کشش می کشد

در چند روز گذشته با اطلاع دادن خبر موفقیت روسیه در تولید بدوی واکسن کرونا، داخل فضای مجازی ادعاهای افراد اضافی مبنی کنار پیش سودا واکسن کووید ۱۹ را شاهد بودیم. در همین زمینه، سیماسادات لاری، سخن گوی وزارت بهداشت، اعلام کرده است که درحال حاضر، تا اینکه زمان دقیق پیدایش و دردسترس قرارگرفتن واکسن کرونا وجود ندارد تا افراد بتوانند واکسنی را از فضای مجازی پیش فروش کنند. وی از مردم التماس کرد که بوسیله افراد سودجو تو این فضا توکل نکنند.بیشتر بخوانید:کووید 19 چگونه پیاده شدن خلع آنفولانزای آینده تأثیر خواهد گذاشت؟چاقی در مردان، مخاطره مرگ براثر کووید ۱۹ را اضافه می دهدسورنا ستاری: کامل تجهیزات برای مقابله با کرونا در درون ملک تولید می شودساخت کپسول مدل برداری از میکروبیوم دستگاه گوارشآیا ویروس کرونا ازطریق غذاهای منجمد وارداتی منتقل می شود؟
  • ۹۹/۰۵/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی