زعفران ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، این هنرپیشه جوان و کم امر که بیشتر با سریال «بیداری» شناخته می شود، پس از سال ها استنکاف از عرصه بازیگری سرانجام سال ۹۶ فاتحه بوسیله اسپانیا و پس از آن به فرانسه رفت. او در سایه پررنگ شدن جستن #MeToo تو اروپا و آمریکا، اواخر سال ۹۸ کارزار #من_هم را راه انداخت و از تجربه آزار خود در آن پروژه تلویزیونی گفت. نوروزی از دیگران هم خواست تجربه های مانند خود را به ابونمان بگذارند تا بتوانند جلوی این روانی را بگیرند. شقایق نوروزی و امیررضا دلاوری درون سریال «بیداری»

او درون مصاحبت با شبکه سعودی ایران اینترنشنال جنین دیگر ماجرای آزار عادت صحنه «بیداری» و خواسته های نپخته کارگردان را بازگو کرد و البته مدعی شد بعدها در دوران ریاست محمد سرافراز به خشکی امدن لحن و سیما بخاطر ردیابی و اصابت با آزارگران خواستار دیدار با مهتر سازمان شده است. پاسخی که از سمت عالی رتبه به نوروزی روان غصه در نوع خویشتن جالب است: «حاج سید بخاطر کار یک هنرمند ثانیه نمی گذارند.»

این البته روایت بازیگر «بیداری» است که پیش تر واکنش و پاسخ بهرام عظیم پور، کارگردان سریال را درون پی داشت. حال باید رویت آیا رئیس سازمان صدا و سیما بین سال های ۹۳ تا ۹۵ غصه می خواهد بوسیله ماجرای آزار زنان در پروژه های تلویزیونی نفوذ کردن علامت بدهد یا نه. به خاص اینکه او پیش نمدار درون ماجرای جنجالی شهرزاد میرقلی خان ثابت کرده بود به استیفای حقوق نسوان متجاوز شکوه می دهد و حاضر است رنج سفر خارجی را غصه به جان بخرد.



مجلل پور پیش از این درباره ادعاهای نوروزی چنین نوشته وجود: «هر کس دیگری جای شما حیات بعد از آن نقش یگانه به بالاترین رله پرتاب می شد. می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیندازید...»
  • ۹۹/۰۵/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی