زعفران ایران

اخبار و شایعه های فراوان اخیر تأیید می کنند که انویدیا تصمیمی شدید بخاطر سودا آرم از سافت بانک دارد. با جدی تر شدن احتمالات، مناقشه و جدل های گوناگون و مختلفی در میان کارشناسان دیده می شود. فدایی اعتقاد دارند معامله آرم برای انویدیا پیامدهای مثبتی دارد. فدایی دیگر همچنین نگران پیامدهایی هستند که از سودا یک انبازی طراح تراشه بوسیله یکی از تولیدکننده های پردازنده پیش می آید. فدایی از آن ها می گویند کچل صنعت پردازندهو شقه هادی از چنین فروشی ضربه می خورد. یکی از کارشناسانی که اعتقاد یدکی بوسیله پیامدهای منفی فروش دارد، هم بنیان گذار آرم، هرمان هاسر است.

هاسر در مصاحبه ی اخیر خود به روشنی اقرار کرد که با فروش آرم بوسیله انویدیا لگن می بطی ء. البته او اعتقاد دارد احتمال و اقبال فروش شرکت بی آرامی آن چنان بیش نیست. هم بن گذار آرم درون بخشی از مصاحبه گفت: «امکان فروش علیه و مدل سازی آرم به همگی ی فعالان صنعت، یکی از پیش تخیل های بنیادین در مدل کسب وکار شرکت است. فروش آرم به سافت بانک بوسیله این برهان انجام شد که آن ها شریک تولیدکننده ی تراشه نبودند و بی طرفی رهایی آرم را حفظ کردند. اگر آرم به انویدیا فروخته شود، اکثر خریداران مجوز آرم که رقبای انویدیا تیمار هستند، بوسیله عقب راهکاری جایگزین خواهند رفت». از میان مشتریان بی نهایت باهم اتحاد کردن آرم می توان بوسیله اینتل، انویدیا، اپل، کوالکام، TSMC و سامسونگ اشاره کرد.مقاله های مرتبط:چرا خرید آرم توسط انویدیا تصمیم درستی نیست؟مذاکرات انویدیا و سافت بانک پهلو شیوه ARM پیشرفت محسوسی داشته است

غصه ماخذ گذار آرم داخل مجموع عقیده دارد تصمیم به سودا آرم ازسوی سافت بانک، فرصت هایی را بوسیله همراه خواهد داشت. البته او فرصت را برای دولت بریتانیا مناسب می داند. هاسر می گوید نوبت می تواند با درگیرشدن داخل فرایند خرید، شرکتی که درون کمبریج متولد شد را بار دیگر به قبر بریتانیا باز گرداند. درواقع هاسر باور دارد نیاز کنونی سافت بانک به پول نقد، فرصتی عالی است تا اقبال بریتانیا مجددا این شرکت موفق را بوسیله شرکتی سهامی عام در میدان وطنش تغییر درنگ.

درنهایت هنوز نمی توان هیچ اظهارنظر روشنی پیرامون فروش آرم به انویدیا داشت. تمامی عبارت ها و اخبار، داخل وزن حدس و گمان هستند و هیچگاه یک از شرکت ها، ادعاهای مطرح شده را رد یا تأیید نمی کنند. البته جدی بودن انویدیا برای معامله آرم تاحدودی جلوه گر شده است، اما اگر فرایند ابتیاع شروع شود، حتما لگن هایی ازسوی کارشناسان و خصوصا تنظیم گران قانونی مطرح خواهد شد و شاید تا اینکه آویشن سبز را از سودا شرکت بریتانیایی منصرف درنگ.بیشتر بخوانید:فیل شیلر از مدیریت بخش بازاریابی اپل کنار رفتهرآنچه از رویداد آنپکد سامسونگ انتظار داریمهواوی نزدیک به نیمی از میدان گوشی های هوشمند چین را در اصالت پژمان استOCR چیست و چگونه فرمان می کند؟آیا با نابودی جوامع و زیرساخت ها، راهی بخاطر ارتباط مثل به اینترنت خواهیم داشت؟
  • ۹۹/۰۵/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی