زعفران ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در حالی نرگس محمدی، امروز ۵ مرداد با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این همچنین مسئولان زندان زنجان، بارها بوسیله نرگس محمدی پیشنهاد گفت وگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که داخل بیرون از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی بردگی رگه شده بود.

بنابراین گزارش، تو هفته های اخیر همچنین مسئولان زندان زنجان، با فراخوانی از نرگس محمودی، بخاطر چندمین بار پیشنهاد گفت وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر کود زندانی مجددا به دستاویز های مختلف، از انجام آن خودداری می بطی ء. نرگس محمدی در هفته های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و حاشا از گفت و گو با فرزندانش برازنده تامل به نظر می رسد.

همزمان فضاسازی های مجازی در تک این محکوم امنیتی در حالی رخ می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی ندا و سیما علامت انصاف که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان سد نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به مصیبت کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هرروز تک معاینه پزشکی قرار می گیرد و خیر تنها به مصیبت کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در تک هوا سازی های مجازی حوالی فرزندان نرگس محمدی گفت: وابستگی پاک مام و فرزندی نباید اسباب ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود.

وی گفت: هنوز برای ما برملا نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی از گفت وگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما می دانیم که این حکم یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی بوسیله دستمایه تبلیغات سوء میوه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع بوسیله انتفاع رسیدند.
  • ۹۹/۰۵/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی