زعفران ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره مدنی پلیسآگاهی ناجا اعتراف داشت: یکی از دلایل حادثه قتل های غیرعمد، جهالت و سهل انگاری در استفاده و نگهداری صحیح از سلاح های شکاری است.

 وی با رمز به حوادث یهودی و ناگوار ورزش کودکان با مهمات های شکاری، به دارندگان این ابزار خطرناک هشدار داد و گفت: هموطنان باید در نگهداری صحیح از زنجیر های شکاری اهتمام جدی داشته تا از عارضه هر گونه حادثه غیرقابل جبران، جلوگیری به ادا آورند.

رئیس سازمان اجتماعی پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: دارندگان سلاح می بایست از محافظت فشنگ و اسلحه در یک جا ناایمن پرهیز کرده و حتما درون حمل و استعمال از آن نیز نکات حفاظتی و مراقبتی لازم از جمله انتصاب قفل ماشه را مورد توجه راحتی دهند.

این مقام انتظامی نیز تماشای فیلم های غیرمتناسب با سن کودکان، بازی های رایانه ای خشونت آمیز، جهالت والدین و کنجکاوی فرزندان را از دیگر عوامل بروز آسیب برشمرد و ادب سازی و باهم اتحاد کردن دستگاه های مسئول را در این بنیاد بیش با اهمیت توصیف کرد.  

سرهنگ امینی گفت: پلیس آگاهی تو سالیان اخیر برای جلوگیری از تصادف قتل های ناخواسته، برنامه های مختلفی را در رخصت کار قرار داده و در صدد است تا با مشارکت آگاهانه آحاد متنوع جامعه، بروز این طرز اتفاقات تلخ را به حداقل برساند.
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی