زعفران ایران

توییتریکی از شبکه های اجتماعی محبوب این روزها است که می نبوغ ازطریق پلتفرم های متنوع به آن دسترسی پیدا کرد. این شبکه ی مدنی سال ها پیش بوسیله روشی خاص آغاز به کار کرد. درابتدا بوسیله طرز ای مصنوع شده حیات که کاربران ازطریق پیامک متنی از آن استفاده کنند؛ با این حال موافق اطلاعیه ای جدید، این توان قدیمی که با شهرت Twitter via SMS از آن یاد می شود، در بسیاری از کشورها غیرفعال شده است. 

ظاهرا توییتر فرایند غیرفعال سازی قابلیت دریافت متن توییت ها ازطریق پیامک را از هفته ی گذشته آغاز کرده است. مقابل اطلاعیه ی جدید توییتر، این قابلیت زمان حال تو کامل نقاط دنیا بوسیله مگر چند قلمرو دردسترس نیست؛ کشورهایی که هنوزهم به آن تماس دارند. غیرفعال شدن قابلیت یادشده برای شمار درخورتوجهی از کاربران امروزی توییتر که با استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن های موبایلی از این شبکه ی مدنی دیدار می کنند، مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد.

با این حال، جالب است بدانید هنوزهم برخی کاربران از سرویس SMS یکروز می ببرند. این موضوع باعث شده است از هفته ی گذشته، از تصمیم متاخر توییتر انتقاداتی شود. DansDeals، یکی از کسب و کارهای فعال تو آمریکا، اخیرا در وب سایت رسمی اش گفته است از نبوغ ارسال توییت ازطریق پیامک بخاطر اخبار برخی اخبار بوسیله کاربرانش مصرف می کرده است.

تحول جدید توییتر تا حد زیادی نشان می دهد این شبکه ی اجتماعی در حال ورود به دوروبر ای متاخر است. همان طورکه اشاره کردیم، توییتر  هنگام آغاز به فقره با محوریت پیامک ساخته شده وجود. محدودیت ۱۴۰ نویسه ای توییتر متناسب با محدودیت پیامک های متنی وجود و امکان ارسال و ستاندن توییت های جدید تنها ازطریق پیامک وجود داشت. از سال ها پیش تاکنون، کاربران به شکل متفاوتی از توییتر استفاده می کنند؛ از طرف امروزه کاربرانِ بیشتری قدرت فروش گوشی هوشمند و استعمال از اپلیکیشن موبایلی توییتر را دارند. همچنین، بسیاری از کاربران تقدم می دهند از نسخه ی تحت وب توییتر استفاده کنند.

توییتر از سپتامبر گذشته، امکان ترویج توییت های متاخر را ازطریق پیامک به دلایل امنیتی غیرفعال کرد. ظاهرا هکرها توانسته بودند به عده موبایل جک دورسی، مدیرعامل توییتر، دسترسی پیدا کنند و ازطریق قابلیت Twitter via SMS، روی حساب کاربری رسمی او توییت منتشر کنند. تو معلول این اتفاق، توییتر فورا نبوغ ارسال توییت ازطریق پیامک را برای همه ی کشورها، بوسیله جز چند ناحیه انگشت شمار، غیرفعال کرد. 

براساس گفته های یکی از نمایندگان توییتر، تصمیم متاخر این همکاری برای غیرفعال سازی ارسال و اخذ توییت از قاعده SMS به اضافه زنهار حساب های کاربری کمک شایانی می کند. علنی حلق شهود توییت ازطریق SMS ممکن است چه مشکلات امنیتی ای به حیات آورد ؛ اما وارسی کوتاهی مدال می دهد توییتر مدت ها است قصد دارد این توان را به طورکلی غیرفعال کند. یکی از نکات جالب این است که اگر مردم توییت ها را ازطریق پیامک دریافت کنند، توییتر نمی تواند محتوای تبلیغاتی را به آن ها نشان دهد. این موضوع کم اندک باعث شد توییتر تعلق ی خود را به قابلیت ارسال و گرفتن توییت ازطریق پیامک از مشت بدهد. 

نماینده ی توییتر می گوید:بخش های سرمد مانده از قابلیت Twitter via SMS خویشتن را غیرفعال کردیم؛ به سوا برای برخی کشورهای گیتی که هنوزهم برای دسترسی به توییتر به این توان تکیه هستند. توییتر همچنان به ارسال پیام های عمده در قالب SMS به حساب های کاربری امتداد خواهد قسط. این پیامک های اساسی مواردی نظیر کدهای مربوط بوسیله احراز هویت را محتوی می شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این ماخذ چیست؟ تاکنون از قابلیت Twitter via SMS استفاده کرده اید؟ برای قرائت کردن جدیدترین اخبار حوزه ی فناوری می توانید ورقه ی رسمی زومیت را در توییتر دنبال کنید.بیشتر بخوانید:هشتگ چیست و چگونه از آن کاربرد کنیم؟چگونه می قابلیت هیستوری توییتر را پاک کرد؟آگهی استخدام برای فدایی مشاغل درون لینکدین رایگان شدآسیب پذیری امنیتی اطلاعات انحصاری کاربران توییتر در فایرفاکس را مافوق تأثیر قرار می دهدتوییتر حساب کاربری یک وب سایت را به برهان پراکندن معلومات غلط دوروبر ویروس کرونا عقد کرد
  • ۹۹/۰۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی