زعفران ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، لیورپول تو حالی شلنگ بوسیله این فتنه گذاشته وجود که در دو ورزش  سابق لیگ برتر و جام حذفی برابر واتفورد و چلسی شکست زده بود. در دقیقه ۹ این بازی غلط مرگبار  مجرای لنف گومز مدافع میانی لیورپول باعث شد تا توپ پشت محوطه جزا روزی کالوم ویلسون مهاجم تیم میهمان شود، در امتداد احترام گذاردن عرضی جفرسون لرما از جناح راست با ضربه بغل پای کالوم ویلسون از روی شیار شش دامنه  به گل مطلع بورنموث تحول شد تا آنفیلد در خموشی فرو جوی.

البته کادر فنی لیورپول عقیده داشتند داخل صحنه تصاحب توپ توسط متصرف میهمان او مرتکب خطا شده اما داور گل را قبول کرد که باعث اعتراض شدید کلوپ شد. در دقیقه ۲۵ آدام اسمیت مدافع بورنموث  منظور داشت داخل پ را از سادیو مانه عبوردهد اما مانه  با هوشیاری توپ را ربود و با یک پاس برجسته محمد صلاح را درون موضع گل صبر رحم. او با کنترل توپ و شلیک پای ضایع گل اول را از در محوطه جزا به ثمر رساند. این هفتادمین گل محمد صلاح درون صدمین ورزش در  لیگ برتر برای لیورپول بود و به این زیبایی توانست از رکورد ۶۹ گل سوارز عبور یواش. البته سوارز در صدو قصبه بازی به رکورد  ۶۹ تراب رسا وجود.



طایفه اشتباهات بازیکنان بورنموث به این عریضی ختم نشد و در دقیقه ۳۳ توپی را تو میانه راسته لو اعطا کردن تاویرجیل  فن دایک با تیزهوشی آن را تصاحب نرم و با پاس عمقی خود مانه را روانه درب هماورد کند. داخل نهایت سادیو مانه این موقعیت برجسته را با ضربه ای فنی به گل دوم لیورپول دگرگونی کرد. بعد از این گل کلوپ شادی ویژه ای را تو مقابل کمک داور اول مسابقه ادا عدالت که از چشم دوربین ها پنهان نماند.

داخل  آغاز نیم دوم لیورپول خوش شانس بود که میلنر موفق شد توپ را از روی خط درب به کرنر بفرستد تا درب لیورپول ودیعه بماند. در دنباله بازی  لیورپول موضع های بیشتری را نسبت به حریف بدست آورد اما مانه، فیرمینو و صلاح موفق به گلزنی نشدند تا درنهایت لیورپول  با همین مولود فاتح این دیدار باشد. لیورپول  با این پیروزی با ۸۲ امتیاز داخل صدر جدول باقی بماند.
  • ۹۸/۱۲/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی