زعفران ایران

مقاله های مرتبط:سونی در سال ۲۰۲۰ چهار گوشی پرچم دار و سه گوشی میان رده از سری اکسپریا عرضه می کندکدام یک از گوشی های اکسپریای سونی به روزرسانی اندروید 10 را دریافت می کنند؟

مؤسسه ی DxOMark از چند ماه پیش فاتحه به بررسی دوربین های سلفی کرد و هم اکنون نیز چند گوشی هوشمند دیگر در ردیف این بررسی قرار دارند. جدیدترین این گوشی ها سونی اکسپریا ۵ است که بوسیله نشانی پرچم دار نمره ی بخشی را از آن خویشتن کرده است.

امتیاز طاسی در بخش سلفی این گوشی ۷۹ است؛ با این حال، چند نکته ی مثبت اندوه درمورد آن دیده می شود؛ از جمله ی آن ها، فوکوس گسترده ی عمق بازار (depth-of-field)، نوردهی دقیق در طولانی فضاها و گام ی دینامیک خوب در فضای آزاد هستند. با این حال، تعادل رنگ سفید، نویز و گام ی دینامیک داخل فضاهای تویی ضعیف است. همچنین DxOMark نشانی می کند که جداسازی ته رنگ ها در عکس های بوکه کمتر از اندازه ایده آل است.

بیشتر بخوانید:سونی در سال ۲۰۲۰ چهار گوشی پرچمدار و سه گانه گوشی میان رده از سری اکسپریا عرضه می کنداولین تصاویر از سونی اکسپریا 3: پنل پشتی خمیده و ورق جلویی مسطححسگر IMX686 سونی سال آینده به رقابت حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ می آیدآیفون 11 پرو مکس امتیار ۱۱۷ را از DxOMark تصرف کردسونی بخاطر افزایش تولید حسگرهای CMOS کارخانه جدید تأسیس می نرم
  • ۹۸/۰۹/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی